Yama C

Yama C

29 omdömen om Yama C

Elie H
Skrev om Yama C en del av WAU Nyköping

Toppen! rekommenderar, supertrevlig, får till det man är ute efter.

Svar från Yama C

Tusen tack för din fina feedback och för din rekommendation Elie. Varmt välkommen igen!

Andreas C
Skrev om Yama C en del av WAU Nyköping

Trevlig och mycket kompetent barberare och frisör! Möts alltid av ett leende!

Svar från Yama C

Stort tack Andreas! Din feedback betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Mikael L
Skrev om Yama C en del av WAU Nyköping

Proffesionell och bra konsultation, och en duktig barberare

Svar från Yama C

Stort tack för din feedback Mikael, hoppas vi ses snart igen.

Mikael E
Skrev om Yama C en del av WAU Nyköping

Brukar fixa hår/skägg hos Yama, alltid bra bemötande och bra resultat

Svar från Yama C

Stort tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Mikael och kul att du är nöjd! Hjärtligt välkommen tillbaka!

Robin H
Skrev om Yama C en del av WAU Nyköping

Alltid grym service, får precis vad man vill ha och det görs proffsigt! Trevligt att prata med alla som jobbar där!

Svar från Yama C

Tack så mycket Robin för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback, vi uppskattar den mycket! Varmt välkommen åter!

Jonny J
Skrev om Yama C en del av WAU Nyköping

Alltid lika nöjd när jag har varit hos Yama. Proffsig och lyhörd, rekommenderas starkt!

Svar från Yama C

Tack snälla för din rekommendation Jonny och för att du tog dig tid att ge denna feedback! Det betyder mycket för oss. Varmt välkommen tillbaka!

Janne L
Skrev om Yama C en del av WAU Nyköping

Alltid trevligt,alltid supernöjd med klippningen 😊

Svar från Yama C

Stort stort tack Janne för dina värmande ord. Din feedback betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Gustav W
Skrev om Yama C en del av WAU Nyköping

Skickligt på sitt yrke och jag är alltid nöjd när jag lämnar wau

Svar från Yama C

Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback, vi uppskattar den mycket, välkommen åter!

Magnus A
Skrev om Yama C en del av WAU Nyköping

Mycket bra klippt. Ingen stress utan ordentligt gjort. :-)

Svar från Yama C

Tusen tack för dina fina ord. Varmt välkommen tillbaka!

Rasmus R
Skrev om Yama C en del av WAU Nyköping

Har blivit professionellt bemött sedan första klippningen på WAU i Nyköping, har även fått tips när jag bett om det och haft trevliga pratstunder och även tysta klippningar. Har alltid gått därifrån nöjd och med mer självförtroende än tidigare! Rekommenderar starkt!

Svar från Yama C

Tack så mycket Rasmus för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback, vi uppskattar den mycket, välkommen åter!