WAU Falun

• BadgeTwoYears

108 omdömen om WAU Falun

Robert J
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Fantastiskt duktig och service inriktad!

Mats J
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Trevligt bemötande och duktig på att klippa.

Barbro E
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Jag blev väl. mottagen och blev mycket nöjd med klippningen och bemötandet. Jag köpte en hårborste för 299 kr

Svar från Erika

Tusen tack Barbro för din feedback, vi uppskattar den mycket! Hjärtligt välkommen åter.

Maria M
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Ett varmt välkomnande av en super trevlig tjej som lyssnade och tog in mina önskningar och vi tillsammans bestämde hur frisyren skulle bli . Under halva klippningen dubbel kollade vi och bestämde att lite till på ett ställe skulle kortas ned för att få bättre form i nacken.. Det var som en spa behandling förtärt med massage och kaffe till klippningen som jag inte riktigt hann med men gott var det! Jag kommer gärna fler gånger och ska njuta mer och prata mindre men det var skönt att få prata av dig hoppas det var...

Svar från Angelica

Tusen tack för att du tog dig tid att ge oss denna feedback Maria. Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss! Du är varmt välkommen tillbaka oavsett vad du behöver den dagen. Du kan ju alltid kika in vår WAU ADD meny också för just mer avkoppling eller något mer att prata om :)

Alexandra E
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Supernöjd med mitt frisörbesök! Emelie är väldigt noggrann, erfaren och förstående. Hit kommer jag flera gånger!

Svar från Emelie

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök Alexandra . Tack för din feedback, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka.

Ulf R
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Professionell och trevlig! Överträffade alla förväntningar.

Svar från Erika

Stort tack Ulf, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback och vi blir så glada av att du är nöjd med ditt besök! Varmt välkommen tillbaka.

Linnéa pia M
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Jag har i 6 år letat efter ” min” frisör. Besökt så många ställen under dessa år och nu har jag äntligen hittat ”hem”. Erika är lyhörd, noggrann, professionell och lättsam. Allt man söker hos en frisör!

Svar från Erika

Tusen tack för din fina recension Linnéa, vi uppskattar den mycket. Välkommen "hem" och hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Johanna B
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Jag tycker att jag blev förstådd och hade en väldigt bra upplevelse

Svar från Emelie

Tack för din feedback Johanna. Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Varmt välkommen tillbaka.

Francesco M
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Jag måste säga att jag har provat många frisörer, och jag är inte lätt att tillfredsställa, men jag kände mig verkligen nöjd för första gången efter lång tid!! Mycket bra

Svar från Erika

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna fina feedback Francesco, vi blir så glada av att höra att du är nöjd! Varmt välkommen tillbaka.

Ulrica P
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Fint bemötande vid mitt första besök för klippning. Engagerad och lyhörd och kom med egna förslag och råd. Kände mig väl omhändertagen.

Svar från Emelie

Tusen tack för att du tog dig tiden att ge oss din feedback Ulrica, vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka.

Anneli H
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Bemötande och duktig. Och ger bra tips och råd.

Svar från Erika

Tusen tack Anneli! Vi uppskattar verkligen din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Angelica F
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Superbra! Är jättenöjd. Proffsigt bemötande.

Svar från Erika

Tack för din feedback Angelica. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Ann-Kristin L
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Jag blev väl bemött. Det kändes som Erika gick in med att göra ett bra resultat, vilket blev mycket bra. Jag är så nöjd. Hon klippte håret kortare, precis som jag ville ha det.

Svar från Erika

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök, Ann-Kristin. Tack för din feedback & varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Toppenbra med jättefint resultat. Så nöjd

Svar från Angelica

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök Pia. Tack för din feedback, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Jättebra upplevelse, så jättenöjd

Svar från Emelie

Tusen tack för din feedback Pia! Vi blir så glada över att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Yvonne E
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Väldigt trevligt bemötande. Erika lyckades mycket bra med mitt hår. Stor eloge till henne.

Svar från Erika

Stort tack Yvonne! Din feedback betyder mycket! Hjärtligt välkommen tillbaka.

Gerd B
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Hon var trevlig. Hon tog tid att på att lyssna hur jag vill ha min frisyr och hon kom med förslag utifrån sin erfarenhet. Jag gick därifrån nöjd.

Svar från Emelie

Tack för din feedback Gerd. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Maria Ö
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Jag tycker att jag har en fin erfarenhet av Angelica och tycker hon är fantastiskt lyhörd på vad jag som kund önskar, hon kan också uttrycka om mitt önskemål är realistiskt och genomförbart, och hur man kommer så nära resultatet man önskar. Allt beror ju på ens egna hår o kvalité, även på hur ens insida mår! Hon är helt enkelt en 🌟

Svar från Angelica

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna fina feedback Maria, det betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka ⭐️

Skrev om Erika en del av WAU Falun

Mycket trevlig upplevelse och besök. Bra hjälp och så proffsig och kunnig klippning och styling.

Svar från Erika

Tusen tack Pia! Vi uppskattar verkligen din feedback! Välkommen åter!

Maria K
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Yrkesskicklighet och ett superbra bemötande.

Svar från Emelie

Tack för din feedback Maria. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Nina T
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Super trevlig och professionell. Var verkligen intresserad att i samtal få fram vad jag ville ha. Blev supersnyggt!

Svar från Emelie

Stort stort tack för din feedback Nina. Den betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Ida B
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Blev väldigt trevligt bemött och hon gav mig lite nya idéer hur mitt hår kunde bli klippt vilket jag uppskattade. Jag klippte håret och färgade fransarna Jag kommer helt klart gå tillbaka dit senare för att även färga mitt hår

Svar från Erika

Din feedback betyder mycket för oss, stort tack Ida! du är varmt välkommen tillbaka är det är dags att färga ditt hår!

Madelene H
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Jättegullig och duktig tjej, min dotter var så nöjd och vill bara gå till henne hädanefter.

Svar från Angelica

Tusen tusen tack Madelene för din feedback! Så fint att höra, du & din dotter är så välkomna tillbaka.

Kerstin D
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Första gången på relativt nyöppnade Wau och frisören Emelie. Väldigt bra från första stund: bemötande, diskussionen, förslagen. Fantastiskt handlag, vittnar om stort yrkeskunnande. Jag är väldigt nöjd med hela besöket och återkommer gärna.

Svar från Emelie

Tack för din fina feedback Kerstin. Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Du är hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Lena J
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Närvarande med proffsig erfarenhet med kunskap av produkter och råd. Ett jättefint bemötandet när jag kommer, som gör att jag känner sig trygg och välkommen. Mvh Lena Johansson.

Svar från Angelica

Din feedback värmer, stort stort tack Lena! Varmt välkommen tillbaka.

Birgitta G
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Jag fick tid direkt och vi kom fram till hur hon skulle klippa! Emelie är lyhörd, trevlig, service inriktad! Jag blev nöjd och har redan rekommenderat salongen för mina vänner!

Svar från Emelie

Stort tack för din feedback Birgitta. Det värmer massor att höra att du rekommenderar oss till dina vänner, extra tack för det 🫶🏼 Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Olivia B
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Erika är så otroligt duktig att tillgodose kundens önskemål! Kommer med tips och lyssnar in. Så nöjd!!!

Svar från Erika

Tack för din feedback Olivia. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Britta S
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Mycket trevligt bemötande och utmärkt klippning! Kommer åter!

Svar från Emelie

Tack för din feedback Britta. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Frida R
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Super trevlig! Proffsigt å super nöjd med mitt blonda hår :) Kom med bra tips å rekommendationer på mitt hår! Kommer fortsätta klippa och färga mig där :)

Svar från Emelie

Stort stort tack Frida, uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen :)

Linnea O
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Min 2,5 åring blev klippt av Angelica som gjorde det väldigt bra jobb, trevlig och duktig även fast det var en så pass ung kund.

Svar från Angelica

Tusen tack för din feedback Linnea, den betyder massor för oss! Ni är varmt välkomna tillbaka!

Baloo N
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Proffs från början till slut!

Svar från Erika

Stort tack Baloo! Det betyder massor att du tar dig tiden att ge oss din feedback. Du är varmt välkommen tillbaka.

Ingela A
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Jag blev jätte nöjd. Hon lyssna på hur jag ville ha min frisyr

Svar från Angelica

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök Ingela. Tack för din feedback, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Annakarin L
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Erika är trevlig och en professionell hårfrisör

Svar från Erika

Tusen tack för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback AnnaKarin, vi uppskattar den mycket. Du är hjärtligt välkommen tilllbaka!

Yung-I L
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Erika är amazing bäst! Har äntligen hittat en frisör till hela familjen ❤️

Svar från Erika

Tusen tack för din feedback! Vad roligt att höra Yung-I ❤️ Ni är varmt välkomna hela familjen!

Petronella S

Proffsigt. Väldigt bra, bara positivt

Svar från Erika

Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback Petronella, vi uppskattar den mycket, välkommen åter!

Åsa A
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Fantastiskt duktig frisör som alltid får mig att känna mig som den viktigaste kunden. Lyhörd samtidigt som hon har flera egna idéer.

Svar från Angelica

Stort stort tack Åsa, din feedback värmer! Varmt välkommen tillbaka.

Linda H
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Duktig och gav många tips och råd ang min behandling och efterbehandling

Svar från Angelica

Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback Linda, vi uppskattar den mycket! Varmt välkommen tillbaka!

Hanna S

Toppen - very astute! Min mamma och jag blev så glada med håret. Tack Erika 🙏

Svar från Erika

Stort Tack Hanna, din feedback värmer! 🫶🏼 Varmt välkommen tillbaka.

Kerstin S
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Mycket professionellt. Hon var noggrann och ingav förtroende. Jag formade och färgade mina ögonbryn. Blev så nöjd. Kommer att besöka och använda hennes tjänster igen. Kommer också att rekommendera den salongen.

Svar från Angelica

Tusen tack för din feedback Kerstin! Det glädjer oss att att du blev nöjd med din upplevelse & att du vill rekommendera WAU. Du är varmt välkommen tillbaka!

Meredith N
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Erika var trevlig, noga och duktig. Färgen passade perfekt och fastnade på hela fränsen. Jag fick flera komplimanger om det!

Svar från Erika

Tusen tack för din fina feedback Meredith. Den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Ulrika G
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Proffsigt rakt igenom, jag är jättenöjd!

Svar från Angelica

Tusen tack för din feedback Ulrika. Det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Dan K
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Bemött: På ett professionellt och vänligt sätt Förväntningar: Höga förväntningar och jag blev inte besviken. Upplevelse: Jag hade en trevlig stund och blev fin i håret och skägget, Jag köpte skägg olja och en flaska med hår”olja” så inte håret ska bli så flygigt. Hälsa Erika från mig/ Mvh Dan

Svar från Erika

Stort stort tack för din feedback Dan, den betyder massor för oss! Du är varmt välkommen tillbaka!

Liv R
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Otroligt proffsigt och trevligt!

Svar från Angelica

Tusen tack Liv, vi uppskattar din feedback massor. Varmt välkommen åter!

Raimo T
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Trevligt och sakligt bemötande av Erika., Förväntningen var att få hår och skägg se välvårdade ut och sammansmälta.Efterkom det var första gången som jag besökte en barberare fick jag hjälp med tydliga linjer. Erika lyckades bra med det. Kommer på återbesök.

Svar från Erika

Tusen tack för din feedback Raimo. Det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök! Du är varmt välkommen tillbaka för ditt återbesök när det är dags!

Madeleine R
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Blev jättebra bemött, trevlig, noggrann och visade mig massa olika färger jag kunde få i mitt hår. Är super nöjd med håret och kommer absolut att gå tillbaka när det är dags att färga/slinga det igen:) Köpte med mig ett schampoo hem som luktar helt underbart:)

Svar från Angelica

Tusen tack för din feedback Madeleine! Kul att du är nöjd med ditt besök och med ditt schampoo! :) Du är varmt välkommen tillbaka!

Lena S
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Emelie tog emot mej på ett trevligt och glatt bemötande. Emelie har valt rätt yrke så proffsig. Jag köpte schampo och muss.Jag kommer att bli en trogen kund hos Emelie Lycka till Mvh Lena

Svar från Emelie

Stort stort tack för din fina feedback Lena! Den värmer och du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

First-Name L
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Supernöjd efter första besöket hos Erika! Kunnig, lyhörd och trevlig frisör som förstod precis hur jag ville ha det. Nästa tid redan bokad 😊

Svar från Erika

Tusen tack! Vad roligt att du är nöjd med ditt första besök hos oss! Du är varmt välkommen tillbaka till din nästa tid 🤗

Cecilia A
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Har gått till Angelica i många år, vilket säger allt! Hon vet vad hon gör och alltid så himla nöjd efter ett besök hos henne! Världens bästa frisör i mina ögon!

Svar från Angelica

Stort stort tack för dina fina ord Cecilia! Det värmer enormt! 🫶🏼 Varmt välkommen tillbaka.

Inger O

Trevlig,duktig frisör ,Jätte nöjd kund ,rekommenderar henne/Inger

Svar från Emelie

Tusen tusen tack för din feedback och för din rekommendation Inger! Varmt välkommen igen!

Anna-Karin G
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Är alltid så otroligt nöjd med mina besök hos Angelica. Lyhörd frisör, kommer med idéer och förslag. Duktig, noggrann och trevlig.

Svar från Angelica

Din feedback värmer, stort stort tack Anna-Karin! Varmt välkommen tillbaka.