WAU Falun

Sedan starten hos Reco 2023

Visar 62 omdömen med 4.9 i snittbetyg
First-Name L
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Supernöjd efter första besöket hos Erika! Kunnig, lyhörd och trevlig frisör som förstod precis hur jag ville ha det. Nästa tid redan bokad 😊

Cecilia A
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Har gått till Angelica i många år, vilket säger allt! Hon vet vad hon gör och alltid så himla nöjd efter ett besök hos henne! Världens bästa frisör i mina ögon!

Inger O

Trevlig,duktig frisör ,Jätte nöjd kund ,rekommenderar henne/Inger

Anna-Karin G
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Är alltid så otroligt nöjd med mina besök hos Angelica. Lyhörd frisör, kommer med idéer och förslag. Duktig, noggrann och trevlig.

Mia F
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Lyhörd, noggrann känns proffsigt när man törs avråda en viss typ av behandling. Jag rekommenderar salongen

Anita P
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Emelie var enthusiastic, professionalt, och hon brinner att gora ett bra job. Jag kande mig trygg och att jag kan lita på henne. Klippning och farge är fantastik.

Erika F
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Bra trevlig inlyssnande o social Kunnig o ärlig

Ronja K
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

En otroligt omtänksam och engagerad frisör som alltid ger mig känslan att jag kan luta mig tillbaka och slappna av. Åker Söderhamn-Falun för att få håret fixat, det säger väl allt 😁

Svar från Emelie

Magiskt! Tusen tack för din feedback Ronja! Det är en ära att du tar dig hela den vägen till oss på WAU. Varmt välkommen tillbaka!

Emma N
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Jag hade en fantastik frisör-upplevelse hos Erika på WAU. Supertrevlig, generös och vilket proffs! Extremt fint hantverk. Jag fick mitt hår rensat, folieslingat, nyanserat och klippt till frisyr. Aldrig har jag känt mig så fullständigt lugn i en frisörs händer. Jag kommer boka fler tider hos henne! Salongen i Falun var trevlig och personalen verkar trivas kalas. Jag rekommenderar varmt både Erika och salongen!

Svar från Erika

Magiskt Emma! Tusen tusen tack för att du tog dig tid att skriva denna fina feedback, det betyder massor för oss och vi blir alldeles rörda 🫶🏼 Tack för din rekommendation, vi blir så glada! Varmt välkommen tillbaka.

Gunilla R
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Mycket bra kundbemötande , trevlig atmosfär och Emelie lyssnade på mig, tog sig tid verkligen. Jag rekommenderar verkligen både salongen och Emelie. Fick fina tips också!

Svar från Emelie

Tusen tusen tack för din feedback och för din rekommendation Gunilla, det värmer verkligen! Varmt välkommen igen!

Maria R
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Jag blev väldigt fint bemött. Hon lyssnade och gav förslag. Kan verkligen rekommendera henne.

Svar från Erika

Tusen tack för din feedback och för din rekommendation Maria, det värmer! Nästa gång satsar vi på 5 av 5 :) Varmt välkommen igen!

Johnny J
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Hon gör ett otroligt jobb ! Alltid toppklass på alla sätt.

Svar från Erika

Tusen tack Johnny, för din fina feedback! Den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka!

Maria M

Trevligt o proffsigt bemötande

Svar från Angelica

Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback Maria, vi uppskattar den mycket, välkommen åter!

Amanda A
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Blev bemött väldigt bra. Hon är väldigt trevlig och tar väl hand om en som kund. Hade inte höga förväntningar eftersom jag aldrig gått till henne som frisör så man vet aldrig om de blir bra eller om de blir dåligt, men hon överraskade mig och gjorde ett GRYMT jobb. Blev sjukt nöjd över min klippning! Kommer absolut gå tillbaka till henne

Svar från Erika

Tusen tusen tack för din feedback Amanda. Vad glada vi blir att du är nöjd med ditt besök! Det betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Frida W
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Så fort man klev in i butiken fick man ett mycket bra bemötande. Första gången hos WAU och jag var väldigt nöjd med både Erika och resultatet av klippningen. Den övriga personalen var trevliga dem också! Har äntligen funnit den frisörsalongen i Falun där man går ut med ett brett leende på läpparna över hur bra resultatet vart!! Kommer definitivt rekommendera WAU till mina kompisar!

Svar från Erika

Tusen tusen tack för din fina feedback Frida, och för din rekommendation! Vi blir så glada! 🥰 Du, och dina kompisar är varmt välkomna!

Anna L
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Så bra bemött och så bra det blev😀

Svar från Angelica

Tusen tack för din fina feedback Anna! 😄 Varmt välkommen åter!

Maria W
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Jag fick ett väldigt fint bemötande. Emelie var båda förstående och ödmjuk. Jag fick precis den hjälp med håret jag hade förväntat mig. Klippningen blev en "touch up" där vi fokuserade på att få till en snygg linje i nacken. Jag kommer garanterat fortsätta hos WAU som kund!

Svar från Emelie

Tusen tack för din fina feedback Maria. Vad roligt att höra att du är så nöjd med ditt besök. Nästa gång går vi för 5 av 5! Varmt välkommen tillbaka!

Hans Fredrik S

Erika rekommenderas verkligen! Varmt mottagande och super proffsig frisör och barberare! Jättenöjd!

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från WAU Falun

Tusen tack för din feedback & för din rekommendation! Vad roligt att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen åter!

Emma S

Superbra och kunnig! Väldigt nöjd (som alltid) 🥰

Svar från Erika

Din feedback värmer 🥰 stort stort tack! Varmt välkommen tillbaka.

Kristina J
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Trevligt bemötande. Duktig frisör. Kommer tillbaka om några veckor. Köpte schampo och saltvattenspray.

Svar från Erika

Tusen tack för din feedback Kristina. Vad roligt att du är nöjd med ditt besök! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Alicia D
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Jätte trevlig och mycket bra service av Erika, så himla mysig salong också🥰

Tusen tusen tack för din feedback Alicia! Du är varmt välkommen tillbaka 🥰

Doris Pia Margareta S
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Proffsig och kunnig. Kan verkligen rekommendera henne.

Svar från Emelie

Tusen tack för din feedback och för din rekommendation! Varmt välkommen igen!

Hanna L
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Så nöjd, Emelie lyssna in önskemål och rekommenderar de bästa. Helt klart kommer jag komma igen.

Svar från Emelie

Stort tack för din feedback Hanna! Du är så välkommen tillbaka!

Torbjörn D
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Snabbt å enkelt. Blev grymt nöjd :)

Svar från Erika

Stort tack för din feedback Torbjörn, varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Emma H
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Kunnig, trevlig och helt fantastisk ❤️

Svar från Angelica

Din feedback värmer ❤️ stort tack Emma! Varmt välkommen tillbaka.

Carina B
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Fantastiskt mottagande, ny klipppteknik å jag blev helnöjd!

Svar från Emelie

Din feedback värmer! Stort stort tack Carina! Varmt välkommen tillbaka.

Mikaela W
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Erika är fantastiskt duktig på att få till en bra färgsättning och klippning. Jag har gått till henne i flera år och alltid varit nöjd! Dessutom är hon trevlig och enkel att prata med

Svar från Erika

Stort stort tack för dina värmande ord Mikalela. Din feedback betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Susanne S
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Fantastisk frisör! Rekommenderar ett besök här😊

Svar från Emelie

Tusen tack för din feedback Susanne och för din rekommendation, det värmer! 🥰 Varmt välkommen igen!

Micaela B
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Supernöjd med klippningen Erika gjorde, och en otrolig befrielse att klippa av 50-60cm hår :) Supertrevlig, man känner sig välkommen och omhändertagen som kund!

Svar från Erika

Din feedback värmer. Vad fint att du tog dig tid att skriva denna feedback 🫶🏼 stort tack Micaela! Varmt välkommen tillbaka.

Johan S
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Väldigt bra, klippt mig hos henne ett par år nu o alltid blivit nöjd, dessutom glad o trevlig 👍😋

Svar från Erika

Tusen tack för din feedback Johan. Vad roligt att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen åter! 😄

Thomas A
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Trevligt bemötande i salongen och jätteduktig frisör. Väldigt nöjd med resultatet.

Svar från Erika

Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback Thomas, vi uppskattar den mycket och det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök. Välkommen åter!

Vivia A
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Erika är väldigt duktig, lättsam att prata med. Så nöjd när jag går därifrån 👌😊

Svar från Erika

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök och tusen tack för din feedback Vivia 🫶🏼 Varmt välkommen åter!

Gunilla L
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Bemötande är alltid toppen. Förväntningarna fylls med råge! Är ett lyft för hela mig att gå till Angelica! Köpt sprej

Svar från Angelica

Wow vad fint 🥰 Tack snälla för din fina feedback Gunilla. Den betyder massor! Varmt välkommen tillbaka.

Helene K
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Erika är supertrevlig och proffsig. Är mycket nöjd med klippningen (kort frisyr)! 🙂

Svar från Erika

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök och din korta frisyr Helene 😄 Varmt välkommen åter!

Monica A
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Min bästa frisör, varit min i många år. Duktig lyhörd ödmjuk och förstår mina önskningar, och framförallt professionell. / Monica Andersson

Svar från Angelica

Stort stort tack för dina värmande ord Monica. Din feedback betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Olivia L
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Varm och trevlig! Hon kom med förslag och var bra på att fråga och anpassa efter vad jag ville och genomförde på ett prima sätt min klippning.

Svar från Angelica

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök Olivia! Nästa gång går vi in för 5 av 5 🤩 💯

Linn J
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Väldigt trevligt bemötande och mycket duktig på att färga hår. Emelie är trevlig, lyhörd och professionell. Rekommenderar henne varmt.

Svar från Emelie

Tusen tack för din feedback och för din rekommendation Linn, det värmer ❤️ Varmt välkommen igen!

Brynhild M
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Hon hade ett fint bemötande och trevlig.

Svar från Angelica

Tusen tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback, vi uppskattar den mycket,. Hjärtligt välkommen åter när det är dags igen!

Birgitta A
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Hon var jättetrevlig o bra på alla sätt, jag blev jättenöjd.

Svar från Angelica

Tusen tack för din feedback Birgitta. Vad roligt att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka igen!

Camilla R
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Glad, trevlig och lugn. Gjorde precis som dottern önskat med sin klippning. Toppen upplevelse!

Svar från Angelica

Vad roligt att höra Camilla, att din dotter blev nöjd med sin klippning. Tusen tack för din feedback. Ni är varmt välkomna tillbaka 🥰

Anna W
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Skickliga frisörer, skön stämning, hjälpsamma vid val av produkter

Svar från Erika

Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback Anna, vi uppskattar den massor ⭐️ Varmt välkommen åter!

Gustav Arvid F
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Trevligt bemötande och proffsig. Gav bra råd och bjöd på kaffe och godis

Svar från Emelie

Stort tack för att du tod dig tiden att skriva denna feedback. Det betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Elin K
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Supertrevlig! Lätt att prata med, pedagogisk med vad hon gjorde. Gav mycket tips på hur man skulle styla håret osv!

Svar från Emelie

Tusen tack för dina fina ord Elin. Varmt välkommen tillbaka!

Eva R
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Man blir alltid super nöjd när man har varit hos Angelica 😊

Svar från Angelica

Tack Eva! Vad kul att höra att du åter igen blivit supernöjd, det värmer. Varmt välkommen åter!

Annalinnea J
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Blev varmt omhändertagen ! Skönt med en frisör som vågar komma med förslag & jag är supernöjd med klippningen . Fick också bra stylings tips som fungerar i vardagen !

Svar från Emelie

Tack för att du tog dig tid att skriva denna fina feedback Annalinnea och vad roligt att du är nöjd och har fått tips som fungerar! Varmt välkommen tillbaka!

Brita N
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Bra bemötande som alltid. Man känner sig verkligen välkommen och omhändertagen. Tar sig tid att före färgning + klippning gå igenom hur hon tänker och lyssnar till vad jag tycker och känner och tänker! Kan verkligen rekommendera Emelie på WAU

Svar från Emelie

Stort stort tack Brita! Tack för din rekommendation och för dina fina ord! Det betyder mycket för oss att du tar dig tiden att ge din feedback. Varmt välkommen tillbaka!

Jennifer D
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Jag är så otroligt nöjd! Gick dit med ett öppet sinne och det blev bättre än jag tänkte. Både klippte och färgade håret, kommer definitivt gå tillbaka till Emelie.

Svar från Emelie

Vad kul att du är nöjd med ditt besök Jennifer och tack för att du tog dig tid att skriva denna fina feedback. Det betyder massor för oss! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Pauline O
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Tjejen som kan sin grej!! Blir alltid lika nöjd när jag varit hos Emelie. Hon är bäst😍

Svar från Emelie

Tusen tusen tack för dina fina ord Pauline. Varmt välkommen tillbaka!

Jenny D
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Alltid lika proffsig och noggrann 🌟

Svar från Emelie

Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback Jenny, vi uppskattar den mycket, välkommen åter!

Johan O
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Alltid lika trevligt med bra resultat

Svar från Angelica

Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback, vi uppskattar den mycket, välkommen åter!

Filtrera omdömen