WAU Falun

• BadgeTwoYears

183 omdömen om WAU Falun

Barbro E
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Emelie var mycket trevlig och.jag mycket nöjd.

Camilla S
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Jag kände mig varmt välkommen. E lyssnade på mina önskemål. Utifrån mina önskemål kunde hon ge svar på vad som var möjligt o ge råd. Proffesionell o trevlig frisör 👍

Thalia E
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Bästa frisör jag varit hos!!! Och då är jag ändå uppvuxen i Stockholm och har varit hos diverse frisörer. Super trevlig, duktig och kunnig. Kände mig super fin när jag gick ut.

Elisabeth H
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Trevlig vistelse och en snygg frisyr fick jag! Lättsam att prata med! Köpte compostelansk anti-Fritz care! Kommer gärna tillbaka!

Svar från Angelica

Tusen tack Elisabeth, vi blir så tacksamma över din feedback! Du är varmt välkommen tillbaka.

Maria K
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Härligt bemötande, fantastisk massage i samband med tvätt och supernöjd med klippningen.

Svar från Erika

Tack för din fina feedback Maria. Det glädjer oss att att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Hjärtligt välkommen tillbaka.

Viggo K
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Har aldrig varit såhär nöjd med mitt hår förut! Erika var mycket trevlig och vi snackade igenom processen innan vi satte igång ock klippte vilket jag tyckte var mycket bra.

Svar från Erika

Vad roligt att höra att du är nöjd med ditt besök Viggo. Tusen tack för din fina feedback! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Robert J

Erika är en ängel som alltid gör sitt yttersta för kunden 5+

Svar från Erika

Din feedback värmer, stort tack Robert! Hjärtligt välkommen tillbaka.

Chantal P
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Supernöjd! Jättebra bemötande. Kommer tillbaka!

Svar från Erika

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök Chantal. Tack för din feedback, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Lydia S
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Jättenöjd! Gott bemötande och noggrann. Blev mycket nöjd med min nya frisyr, det kommer bli fler bokade besök i framtiden! 🌟

Svar från Emelie

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök, Lydia! Tack för din feedback, den betyder mycket! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen ⭐️

Rosmarie H
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Väldigt bra och professionell. Jag har dålig syn, samt är hörseln nedsatt. Jag har därför svårt att höra och prata i publika miljöer. Erika uppfattade det och jag kunde istället bara njuta av hennes hårklippning som blev väldigt bra. Jag kommer tillbaka.

Svar från Erika

Vi är mycket tacksamma för din feedback och det glädjer oss att du känner dig nöjd med din upplevelse hos oss, Rosmarie! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Elenor R
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Emelie är en väldigt mjuk och fin person, samtidigt proffisionell, som jag mer än gärna återkommer till ! Behandlingen var sååå avslappnande och skön och miljön i salongen lugn och behaglig!

Svar från Emelie

Tack för din fina feedback Elenor. Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka.

Johanna J
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Toning och klipp med trevlig pratstund - supernöjd!

Svar från Emelie

Underbart att höra att du är nöjd efter ditt besök, Johanna! Vi uppskattar verkligen din feedback. Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Sofia J
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Bra bemötande och jag blev nöjd med klippningen.

Svar från Erika

Tusen tack, Sofia! Vi uppskattar verkligen din feedback. Välkommen åter!

Evabritt S
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Bra på att klippa fram en fin form i håret, trevligt bemötande!

Svar från Emelie

Stort tack, Evabritt! Vi blir så tacksamma för att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Johanna H
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Noga, kompetent och väldigt trevlig! Supernöjd och rekommenderar varmt.

Svar från Emelie

Tusen tack för din rekommendation och för din feedback, Johanna. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Alice L
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Jag hade en fantastisk upplevelse här! Jag har aldrig vågat färga mitt hår hos en frisör tidigare men nu skulle jag kunna göra det varje dag! Angelica fick mig att känna mig som hemma, och framförallt väldigt vacker när jag gick därifrån! Kan inte rekommendera nog

Svar från Angelica

Enormt tack för dina värmande ord, Alice. Din feedback och din rekommendation betyder massor! Hjärtligt välkommen tillbaka.

Anders G
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Trevlig bemötande och frilan blev fin

Svar från Angelica

Stort tack Anders, din feedback betyder mycket. Du är varmt välkommen när det är dags igen.

Bente R
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Mycket trevligt och duktig frisör som gjorde en toppen klippning

Svar från Angelica

Tusen tack Bente! Vi uppskattar verkligen din feedback! Välkommen åter!

Anette W
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Super nöjd med min klippning! Emelie var lyhörd och proffsig!

Svar från Emelie

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök, Anette. Tack för din feedback, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Emma R
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Trevlig och professionell! Lärde mig hur jag ska ta hand om mitt hår och rekommendera bra produkter. Nöjd med resultatet också!

Svar från Angelica

Tack för att du tog dig tiden att skriva om ditt besök hos oss Emma, det är vi mycket tacksamma för! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Jacob J
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Snäll och trevlig! Duktig och har koll

Svar från Emelie

Stort tack Jacob! Din feedback betyder massor. Varmt välkommen tillbaka.

Miav Porjai P
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Hon är väldigt professionell och skapar en atmosfär där man inte blir obekväm. Hon ställer bra frågor, frågar om denna längden är okej osv, hon bjöd även på drickor och generellt var hon väldig trevlig och gjorde ett jätte bra jobb på håret.

Svar från Emelie

Din feedback värmer, stort stort tack Miav! Hjärtligt välkommen tillbaka.

Linn L
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Superfint bemötande och en superduktig frisör! Kommer absolut gå tillbaka, aldrig varit så nöjd efter ett frisörbesök!

Svar från Emelie

Din feedback värmer, stort stort tack Linn! Du är hjärtligt välkommen tillbaka!

Mira P
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Jag blev bemött på ett väldigt professionellt men genuint sätt. Angelica var mycket noggrann och lyssnade in vad jag önskade. Fick också bra tips att ta med mig hem.

Svar från Angelica

Tusen tack Mira, vi blir så tacksamma över din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Alina J
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Emelie lyssnar verkligen in önskemål och idéer och hjälper hitta en frisyr som passar ditt hår. Jag är väldigt nöjd med min klippning.

Svar från Emelie

Tack för att du tog dig tiden att skriva om ditt besök hos oss Alina, det är vi mycket tacksamma för! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Peter H
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Ett alltigenom trevligt och professionellt bemötande

Svar från Erika

Tack för din feedback Peter. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Ellen F
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Otroligt proffsig och pedagogisk. Förklarade varför hon gjorde olika saker och gick igenom det steg för steg 👌🏻🌸 Super trevlig dessutom

Svar från Emelie

Tusen tack Ellen 🌸 vi blir så tacksamma över din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Anneli F
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Toppen, jag är så nöjd, kommer tillbaka, 👍👍👍

Svar från Emelie

Du är varmt välkommen tillbaka Anneli 🫶🏼 Stort stort tack för din feedback!

Lena W
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Mycket duktig frisör som lyckades få fram en ny linje i mitt redan ganska korta hår.

Svar från Emelie

Tack för din feedback Lena, vi uppskattar den mycket och det glädjer oss att du är nöjd med din frisyr! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags nästa gång.

Emma L
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Angelica är den enda frisören jag vill gå till 👌 hon är lyhörd och förstår vad man menar!

Svar från Angelica

Tusen tack för din feedback Emma, den betyder massor! Varmt välkommen tillbaka!

Barbro L
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Hon är den bästa frisörskan jag har gått till. Har aldrig varit missnöjd. Väldigt erfaren.

Svar från Angelica

Tusen tack Barbro! Vi uppskattar verkligen din feedback. Välkommen åter!

Malin O
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Emelie är en helt fantastisk frisör som är otroligt trevlig och brinner för sitt yrke. Är alltid supernöjd med varje besök 😍

Svar från Emelie

Tusen tack Malin! Vi uppskattar verkligen din feedback 🥰 Välkommen åter!

Kerstin S

Trevlig duktig och servicemind

Svar från Emelie

Tusen tack för din feedback Kerstin, den betyder massor! Varmt välkommen tillbaka!

Tilde L
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Supergullig o superduktig! Kommer absolut tillbaka, rekommenderas varmt!

Svar från Emelie

Tack för din fina rekommendation Tilde, vi uppskattar den verkligen! Du är varmt välkommen tillbaka!

Maria G
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Allt var jättebra, hon var trevlig, snäll och lyhörd och jag blev nöjd med min klippning.

Svar från Emelie

Tack för att du tog dig tiden att skriva om ditt besök hos oss Maria, det är vi mycket tacksamma för! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Gudrun K
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Mycket nöjd och glad kund som gärna kommer tillbaka.

Svar från Angelica

Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen Gudrun och stort tack för att du tog dig tiden att skriva denna fina feedback!

Marcus R
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Mkt duktig frisör och sakkunnig. Bra på sitt hantverk.

Svar från Angelica

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Marcus, vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka.

Susanne A
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

En trevlig lugn person, med mycket erfarenhet och stor kunskap. Lyssnar in och kommer med förslag och ger bra råd hur jag bäst sköter håret hemma. Väldigt flexibel med tider. Som nyinflyttad har jag snabbare än jag trodde, hittat " min" frisör.

Svar från Emelie

Tusen tack Susanne! Det glädjer oss mycket att du hittat rätt! Vi uppskattar verkligen din feedback. Varmt välkommen tillbaka!

Krister L
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Supernöjd. Hon förstod direkt hur jag ville bli klippt och vad som skulle passa mig!

Svar från Angelica

Tusen tack för din feedback Krister, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Jonny C
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Ett proffs! Fantastisk duktig och trevlig

Svar från Angelica

Stort tack Jonny, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Anna S
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Barnklippning hos Erika, hon var mycket trevlig och klippningen blev toppen.

Svar från Erika

Tack för din feedback Anna. Det glädjer oss att att du/ni är nöjda med besöket. Varmt välkommen tillbaka.

Helena V
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Mycket bra bemötande, fick bra tips på produkter och skötsel av både mig och mitt hår. Kommer att gå tillbaka till Emelie igen.

Svar från Emelie

Tusen tack Helena. Vi uppskattar verkligen din feedback! Du är varmt välkommen tillbaka igen!

Malin S
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Emelie visste precis som behövdes för mitt hår som har blivit torrt och grått, känner mig bekväm igen ! Tack Emelie

Svar från Emelie

Tusen tack för din feedback Malin, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Joakim O
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Bra på att lyssna på önskemål från kunden och hitta lösningen utifrån det!

Svar från Erika

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Joakim, vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka.

Barbro W
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Toppen frissa, trevlig hon ser personen hon frisera, kan varmt rekommendera henne 🥰

Svar från Angelica

Tusen tack för din feedback Barbro och tack för din rekommendation, det värmer! Varmt välkommen igen! 🫶🏼

Ulf R
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Vänligt bemötande och professionellt utförande.

Svar från Erika

Stort tack Ulf! Vi uppskattar mycket att du tar dig tiden att skriva om ditt besök. Välkommen tillbaka!

Anna S
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Mycket bra bemötande. Erfaren frisör som hela tiden kollade av hur jag ville ha det, med längder och så vidare. Lagom pratsam, vilket uppskattas!

Svar från Erika

Tack för att du tog dig tiden att skriva om ditt besök hos oss Anna, det är vi mycket tacksamma för! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Siri N
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Angelica är väldigt duktig, professionell, trevlig och kommunicativ, ser till att man känner sig trygg under behanlingen och att man blir nöjd med resultatet.

Svar från Angelica

Tack för din feedback Siri. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Marjan Z

Omtänksam och proffs på sitt jobb Varm rekommenderar 👍🏼

Svar från Emelie

Tusen tack för din rekommendation och för att du tog dig tiden att ge oss din feedback Marjan. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Anna K
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Trevligt bemötande !!! Allt var tipp topp!!

Svar från Erika

Tusen tack Anna för din fina feedback, den värmer! Varmt välkommen tillbaka!