Angelica

Angelica

Angelica en del av WAU Falun

Vårt nya tillskott Angelica är en ambitiös och glad frisör som älskar kundkontakt. Angelica har jobbat sedan 2014 samt tog sin gesäll 2016. Hon brinner extra starkt för kortklippta frisyrer, färg, kreativitet och vill fortsätta utvecklas inom frisöryrket.

20 omdömen om Angelica

Sedan starten hos Reco 2023
Cecilia A
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Har gått till Angelica i många år, vilket säger allt! Hon vet vad hon gör och alltid så himla nöjd efter ett besök hos henne! Världens bästa frisör i mina ögon!

Anna-Karin G
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Är alltid så otroligt nöjd med mina besök hos Angelica. Lyhörd frisör, kommer med idéer och förslag. Duktig, noggrann och trevlig.

Maria M

Trevligt o proffsigt bemötande

Svar från Angelica

Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback Maria, vi uppskattar den mycket, välkommen åter!

Anna L
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Så bra bemött och så bra det blev😀

Svar från Angelica

Tusen tack för din fina feedback Anna! 😄 Varmt välkommen åter!

Emma H
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Kunnig, trevlig och helt fantastisk ❤️

Svar från Angelica

Din feedback värmer ❤️ stort tack Emma! Varmt välkommen tillbaka.

Gunilla L
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Bemötande är alltid toppen. Förväntningarna fylls med råge! Är ett lyft för hela mig att gå till Angelica! Köpt sprej

Svar från Angelica

Wow vad fint 🥰 Tack snälla för din fina feedback Gunilla. Den betyder massor! Varmt välkommen tillbaka.

Monica A
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Min bästa frisör, varit min i många år. Duktig lyhörd ödmjuk och förstår mina önskningar, och framförallt professionell. / Monica Andersson

Svar från Angelica

Stort stort tack för dina värmande ord Monica. Din feedback betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Olivia L
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Varm och trevlig! Hon kom med förslag och var bra på att fråga och anpassa efter vad jag ville och genomförde på ett prima sätt min klippning.

Svar från Angelica

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök Olivia! Nästa gång går vi in för 5 av 5 🤩 💯

Brynhild M
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Hon hade ett fint bemötande och trevlig.

Svar från Angelica

Tusen tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback, vi uppskattar den mycket,. Hjärtligt välkommen åter när det är dags igen!

Birgitta A
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Hon var jättetrevlig o bra på alla sätt, jag blev jättenöjd.

Svar från Angelica

Tusen tack för din feedback Birgitta. Vad roligt att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka igen!