Angelica

Angelica

Angelica en del av WAU Falun

Vårt nya tillskott Angelica är en ambitiös och glad frisör som älskar kundkontakt. Angelica har jobbat sedan 2014 samt tog sin gesäll 2016. Hon brinner extra starkt för kortklippta frisyrer, färg, kreativitet och vill fortsätta utvecklas inom frisöryrket.

37 omdömen om Angelica

Kate A
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Lyssnade på mina önskemål och följ de dessa resultatet med väl godkänt

Svar från Angelica

Tusen tack Kate. Vi uppskattar verkligen din feedback! Välkommen åter!

Evabritt S
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Trevligt besök på salongen, Angelica klippte mitt lite bångstyriga hår på mycket bra sätt, känner mig nöjd och kommer tillbaka!

Svar från Angelica

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Evabritt, vi uppskattar det mycket. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Fanny B
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Angelica tog hand om mig på bästa sätt! Hon är varm, positiv och noggrann. Jag är mycket nöjd och kommer säkert boka en ny tid där igen.

Svar från Angelica

Din feedback värmer, stort tack Fanny! Du är varmt välkommen tillbaka.

Mats J
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Trevligt bemötande och duktig på att klippa.

Svar från Angelica

Tack Mats för din feedback, vi uppskattar den mycket. Välkommen åter!

Maria M
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Ett varmt välkomnande av en super trevlig tjej som lyssnade och tog in mina önskningar och vi tillsammans bestämde hur frisyren skulle bli . Under halva klippningen dubbel kollade vi och bestämde att lite till på ett ställe skulle kortas ned för att få bättre form i nacken.. Det var som en spa behandling förtärt med massage och kaffe till klippningen som jag inte riktigt hann med men gott var det! Jag kommer gärna fler gånger och ska njuta mer och prata mindre men det var skönt att få prata av dig hoppas det var...

Svar från Angelica

Tusen tack för att du tog dig tid att ge oss denna feedback Maria. Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss! Du är varmt välkommen tillbaka oavsett vad du behöver den dagen. Du kan ju alltid kika in vår WAU ADD meny också för just mer avkoppling eller något mer att prata om :)

Pia O
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Toppenbra med jättefint resultat. Så nöjd

Svar från Angelica

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök Pia. Tack för din feedback, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Maria Ö
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Jag tycker att jag har en fin erfarenhet av Angelica och tycker hon är fantastiskt lyhörd på vad jag som kund önskar, hon kan också uttrycka om mitt önskemål är realistiskt och genomförbart, och hur man kommer så nära resultatet man önskar. Allt beror ju på ens egna hår o kvalité, även på hur ens insida mår! Hon är helt enkelt en 🌟

Svar från Angelica

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna fina feedback Maria, det betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka ⭐️

Madelene H
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Jättegullig och duktig tjej, min dotter var så nöjd och vill bara gå till henne hädanefter.

Svar från Angelica

Tusen tusen tack Madelene för din feedback! Så fint att höra, du & din dotter är så välkomna tillbaka.

Lena J
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Närvarande med proffsig erfarenhet med kunskap av produkter och råd. Ett jättefint bemötandet när jag kommer, som gör att jag känner sig trygg och välkommen. Mvh Lena Johansson.

Svar från Angelica

Din feedback värmer, stort stort tack Lena! Varmt välkommen tillbaka.

Linnea O
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Min 2,5 åring blev klippt av Angelica som gjorde det väldigt bra jobb, trevlig och duktig även fast det var en så pass ung kund.

Svar från Angelica

Tusen tack för din feedback Linnea, den betyder massor för oss! Ni är varmt välkomna tillbaka!