Angelica

Angelica

Angelica en del av WAU Falun

Vårt nya tillskott Angelica är en ambitiös och glad frisör som älskar kundkontakt. Angelica har jobbat sedan 2014 samt tog sin gesäll 2016. Hon brinner extra starkt för kortklippta frisyrer, färg, kreativitet och vill fortsätta utvecklas inom frisöryrket.

57 omdömen om Angelica

Elisabeth H
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Trevlig vistelse och en snygg frisyr fick jag! Lättsam att prata med! Köpte compostelansk anti-Fritz care! Kommer gärna tillbaka!

Svar från Angelica

Tusen tack Elisabeth, vi blir så tacksamma över din feedback! Du är varmt välkommen tillbaka.

Alice L
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Jag hade en fantastisk upplevelse här! Jag har aldrig vågat färga mitt hår hos en frisör tidigare men nu skulle jag kunna göra det varje dag! Angelica fick mig att känna mig som hemma, och framförallt väldigt vacker när jag gick därifrån! Kan inte rekommendera nog

Svar från Angelica

Enormt tack för dina värmande ord, Alice. Din feedback och din rekommendation betyder massor! Hjärtligt välkommen tillbaka.

Anders G
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Trevlig bemötande och frilan blev fin

Svar från Angelica

Stort tack Anders, din feedback betyder mycket. Du är varmt välkommen när det är dags igen.

Bente R
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Mycket trevligt och duktig frisör som gjorde en toppen klippning

Svar från Angelica

Tusen tack Bente! Vi uppskattar verkligen din feedback! Välkommen åter!

Emma R
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Trevlig och professionell! Lärde mig hur jag ska ta hand om mitt hår och rekommendera bra produkter. Nöjd med resultatet också!

Svar från Angelica

Tack för att du tog dig tiden att skriva om ditt besök hos oss Emma, det är vi mycket tacksamma för! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Mira P
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Jag blev bemött på ett väldigt professionellt men genuint sätt. Angelica var mycket noggrann och lyssnade in vad jag önskade. Fick också bra tips att ta med mig hem.

Svar från Angelica

Tusen tack Mira, vi blir så tacksamma över din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Emma L
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Angelica är den enda frisören jag vill gå till 👌 hon är lyhörd och förstår vad man menar!

Svar från Angelica

Tusen tack för din feedback Emma, den betyder massor! Varmt välkommen tillbaka!

Barbro L
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Hon är den bästa frisörskan jag har gått till. Har aldrig varit missnöjd. Väldigt erfaren.

Svar från Angelica

Tusen tack Barbro! Vi uppskattar verkligen din feedback. Välkommen åter!

Gudrun K
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Mycket nöjd och glad kund som gärna kommer tillbaka.

Svar från Angelica

Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen Gudrun och stort tack för att du tog dig tiden att skriva denna fina feedback!

Marcus R
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Mkt duktig frisör och sakkunnig. Bra på sitt hantverk.

Svar från Angelica

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Marcus, vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka.