Emelie

Emelie

Emelie en del av WAU Falun

Vår glädjespridare Emelie började som frisör år 2011 och har idag både gesäll och mästarbrev. Emelie är perfektionist ut i fingertopparna och har en extra kärlek för färg och löshår. Emelie är verkligen en tillgång i vårt team!

69 omdömen om Emelie

Barbro E
Skrev om Emelie en del av WAU Falun

Emelie var mycket trevlig och.jag mycket nöjd.

Camilla S
Skrev om Emelie en del av WAU Falun

Jag kände mig varmt välkommen. E lyssnade på mina önskemål. Utifrån mina önskemål kunde hon ge svar på vad som var möjligt o ge råd. Proffesionell o trevlig frisör 👍

Lydia S
Skrev om Emelie en del av WAU Falun

Jättenöjd! Gott bemötande och noggrann. Blev mycket nöjd med min nya frisyr, det kommer bli fler bokade besök i framtiden! 🌟

Svar från Emelie

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök, Lydia! Tack för din feedback, den betyder mycket! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen ⭐️

Elenor R
Skrev om Emelie en del av WAU Falun

Emelie är en väldigt mjuk och fin person, samtidigt proffisionell, som jag mer än gärna återkommer till ! Behandlingen var sååå avslappnande och skön och miljön i salongen lugn och behaglig!

Svar från Emelie

Tack för din fina feedback Elenor. Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka.

Johanna J
Skrev om Emelie en del av WAU Falun

Toning och klipp med trevlig pratstund - supernöjd!

Svar från Emelie

Underbart att höra att du är nöjd efter ditt besök, Johanna! Vi uppskattar verkligen din feedback. Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Evabritt S
Skrev om Emelie en del av WAU Falun

Bra på att klippa fram en fin form i håret, trevligt bemötande!

Svar från Emelie

Stort tack, Evabritt! Vi blir så tacksamma för att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Johanna H
Skrev om Emelie en del av WAU Falun

Noga, kompetent och väldigt trevlig! Supernöjd och rekommenderar varmt.

Svar från Emelie

Tusen tack för din rekommendation och för din feedback, Johanna. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Anette W
Skrev om Emelie en del av WAU Falun

Super nöjd med min klippning! Emelie var lyhörd och proffsig!

Svar från Emelie

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök, Anette. Tack för din feedback, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Jacob J
Skrev om Emelie en del av WAU Falun

Snäll och trevlig! Duktig och har koll

Svar från Emelie

Stort tack Jacob! Din feedback betyder massor. Varmt välkommen tillbaka.

Miav Porjai P
Skrev om Emelie en del av WAU Falun

Hon är väldigt professionell och skapar en atmosfär där man inte blir obekväm. Hon ställer bra frågor, frågar om denna längden är okej osv, hon bjöd även på drickor och generellt var hon väldig trevlig och gjorde ett jätte bra jobb på håret.

Svar från Emelie

Din feedback värmer, stort stort tack Miav! Hjärtligt välkommen tillbaka.