Emelie

Emelie

Emelie en del av WAU Falun

Vår glädjespridare Emelie började som frisör år 2011 och har idag både gesäll och mästarbrev. Emelie är perfektionist ut i fingertopparna och har en extra kärlek för färg och löshår. Emelie är verkligen en tillgång i vårt team!

41 omdömen om Emelie

Karolina G
Skrev om Emelie en del av WAU Falun

Oerhört kunnig och duktig. Kommer absolut komma tillbaka!

Svar från Emelie

Stort tack Karolina, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Joakim T
Skrev om Emelie en del av WAU Falun

Väldigt duktig och professionell.

Svar från Emelie

Tusen tack Joakim. Vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen åter!

Annette O
Skrev om Emelie en del av WAU Falun

Hälsade när man kom in, jätteviktigt. Bra bemött, levde upp till mina förväntningar. Gav förslag på hur hon tyckte jag skulle klippas. Jag fick säga hur jag tyckte och typ ville ha håret. Bästa salong hittills av dom tre jag testat på sista tiden.

Svar från Emelie

Tack för din feedback Annette. Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Varmt välkommen tillbaka.

Marie J
Skrev om Emelie en del av WAU Falun

Trevligt bemötande och duktig frisör.

Svar från Emelie

Tusen tack för din feedback Marie, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Sar H
Skrev om Emelie en del av WAU Falun

Otroligt lyhörd och inkännande och mån om att jag skulle få det resultat jag önskade. Det var länge sedan jag blev så nöjd med både klippning och färg/slingor👌 Jag kommer definitivt att boka tid hos Emelie igen.

Svar från Emelie

Tack för din fina feedback. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök & du är varmt välkommen tillbaka.

Elisabeth H
Skrev om Emelie en del av WAU Falun

Jättetrevlig tjej! Lätt att få kontakt med!! La verkligen ner sin själ i mitt hår! Återkommer gärna till Emelie!🙏❤️

Svar från Emelie

Din feedback värmer, stort tack Elisabeth! 💕 Du är varmt välkommen tillbaka.

Alexandra E
Skrev om Emelie en del av WAU Falun

Supernöjd med mitt frisörbesök! Emelie är väldigt noggrann, erfaren och förstående. Hit kommer jag flera gånger!

Svar från Emelie

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök Alexandra . Tack för din feedback, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka.

Johanna B
Skrev om Emelie en del av WAU Falun

Jag tycker att jag blev förstådd och hade en väldigt bra upplevelse

Svar från Emelie

Tack för din feedback Johanna. Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Varmt välkommen tillbaka.

Ulrica P
Skrev om Emelie en del av WAU Falun

Fint bemötande vid mitt första besök för klippning. Engagerad och lyhörd och kom med egna förslag och råd. Kände mig väl omhändertagen.

Svar från Emelie

Tusen tack för att du tog dig tiden att ge oss din feedback Ulrica, vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka.

Pia O

Jättebra upplevelse, så jättenöjd

Svar från Emelie

Tusen tack för din feedback Pia! Vi blir så glada över att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.