Emelie

Emelie

Emelie en del av WAU Falun

Vår glädjespridare Emelie började som frisör år 2011 och har idag både gesäll och mästarbrev. Emelie är perfektionist ut i fingertopparna och har en extra kärlek för färg och löshår. Emelie är verkligen en tillgång i vårt team!

24 omdömen om Emelie

Sedan starten hos Reco 2023
Lena S
Skrev om Emelie en del av WAU Falun

Emelie tog emot mej på ett trevligt och glatt bemötande. Emelie har valt rätt yrke så proffsig. Jag köpte schampo och muss.Jag kommer att bli en trogen kund hos Emelie Lycka till Mvh Lena

Svar från Emelie

Stort stort tack för din fina feedback Lena! Den värmer och du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Inger O

Trevlig,duktig frisör ,Jätte nöjd kund ,rekommenderar henne/Inger

Svar från Emelie

Tusen tusen tack för din feedback och för din rekommendation Inger! Varmt välkommen igen!

Anita P
Skrev om Emelie en del av WAU Falun

Emelie var enthusiastic, professionalt, och hon brinner att gora ett bra job. Jag kande mig trygg och att jag kan lita på henne. Klippning och farge är fantastik.

Svar från Emelie

Stort stort tack för dina värmande ord Anita. Din feedback betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka.

Erika F
Skrev om Emelie en del av WAU Falun

Bra trevlig inlyssnande o social Kunnig o ärlig

Svar från Emelie

Tusen tack för din fina feedback Erika! Varmt välkommen tillbaka och då går vi in för 5 av 5! :)

Ronja K
Skrev om Emelie en del av WAU Falun

En otroligt omtänksam och engagerad frisör som alltid ger mig känslan att jag kan luta mig tillbaka och slappna av. Åker Söderhamn-Falun för att få håret fixat, det säger väl allt 😁

Svar från Emelie

Magiskt! Tusen tack för din feedback Ronja! Det är en ära att du tar dig hela den vägen till oss på WAU. Varmt välkommen tillbaka!

Gunilla R
Skrev om Emelie en del av WAU Falun

Mycket bra kundbemötande , trevlig atmosfär och Emelie lyssnade på mig, tog sig tid verkligen. Jag rekommenderar verkligen både salongen och Emelie. Fick fina tips också!

Svar från Emelie

Tusen tusen tack för din feedback och för din rekommendation Gunilla, det värmer verkligen! Varmt välkommen igen!

Maria W
Skrev om Emelie en del av WAU Falun

Jag fick ett väldigt fint bemötande. Emelie var båda förstående och ödmjuk. Jag fick precis den hjälp med håret jag hade förväntat mig. Klippningen blev en "touch up" där vi fokuserade på att få till en snygg linje i nacken. Jag kommer garanterat fortsätta hos WAU som kund!

Svar från Emelie

Tusen tack för din fina feedback Maria. Vad roligt att höra att du är så nöjd med ditt besök. Nästa gång går vi för 5 av 5! Varmt välkommen tillbaka!

Doris Pia Margareta S

Proffsig och kunnig. Kan verkligen rekommendera henne.

Svar från Emelie

Tusen tack för din feedback och för din rekommendation! Varmt välkommen igen!

Hanna L
Skrev om Emelie en del av WAU Falun

Så nöjd, Emelie lyssna in önskemål och rekommenderar de bästa. Helt klart kommer jag komma igen.

Svar från Emelie

Stort tack för din feedback Hanna! Du är så välkommen tillbaka!

Carina B
Skrev om Emelie en del av WAU Falun

Fantastiskt mottagande, ny klipppteknik å jag blev helnöjd!

Svar från Emelie

Din feedback värmer! Stort stort tack Carina! Varmt välkommen tillbaka.