Cajsa L

156 omdömen om Cajsa L

Sedan starten hos Reco 2019
Jessica S
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Trevlig och duktig frisör. Passar att klippa barn.

Svar från Cajsa L

Din feedback betyder mycket för oss, stort tack Jessica! Ni är varmt välkomna tillbaka.

Pernilla H
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Lyssnade in ordentligt hur jag vill ha mitt hår och jag kan inte ha blivit mer nöjd! Toppen betyg!

Svar från Cajsa L

Tusen tack för din fina feedback Pernilla, vi uppskattar den mycket och det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök! Varmt välkommen tillbaka.

Emma L
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Bra bemötande och bra klippning.

Svar från Cajsa L

Stort tack Emma, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Mary C
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Så nöjd med min nya frisyr! Cajsa är väldigt trevlig och professionell. Jag kommer definitivt att återkomma. Tack.

Svar från Cajsa L

Tusen tack Mary för din fina feedback, och det glädjer oss att du är nöjd med din nya frisyr! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Benita H
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Trevlig stund hos Cajsa som gav vägledning och tips. Social och trevlig.

Svar från Cajsa L

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna fina feedback Benita, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka.

Izabell S
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Alltid ett bra bemötande. Upplever alltid mina förväntningar.

Svar från Cajsa L

Stort tack Izabell! Vi uppskattar verkligen att du tog dig tiden att ge oss din feedback. Varmt välkommen tillbaka!

Inger V
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Trevligt o bra trivs med nya frisyren kul pratstund 👍

Svar från Cajsa L

Stort tack för din feedback Inger. Den betyder mycket för oss & vad roligt att du trivs med din nya frisyr. Varmt välkommen tillbaka!

Annika I

Trevlig, noggrann och skicklig

Svar från Cajsa L

Stort tack för din feedback Annika. Varmt välkommen tillbaka!

Joakim K

Helt underbar frisör med barn. Den enda min snart 6 åriga dotter vill gå till

Svar från Cajsa L

Tusen tack för din feedback Joakim! Ni är varmt välkomna tillbaka när det är dags igen.

Camilla C
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Superduktig tjej som jag är återkommande kund till.Lyhörd, proffsig och riktigt duktig på sitt jobb. Super trevligt bemötande, och erfaren frisör ⭐⭐⭐⭐⭐

Svar från Cajsa L

Tusen TACK Camilla för dina fina ord! Det betyder massor 🫶🏼 Varmt välkommen tillbaka!