Tova E

154 omdömen om Tova E

Sedan starten hos Reco 2021
Inez D
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Tova är bäst, alltid så trevlig och förstår vad jag vill ❤️

Svar från Tova E

Din feedback betyder mycket för oss, stort tack Inez! ❤️ Varmt välkommen tillbaka.

Katarina E
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Vänligt bemötande, lyhörd , kunnig och alltid mån om kundens önskan och slutresultat.

Svar från Tova E

Tusen tack för din feedback Katarina, den betyder massor för oss. Varmt välkommen tillbaka!

Marie K
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Duktig och skicklig som frisör samt lyhörd för vad jag som kund önskar.

Svar från Tova E

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Marie, vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka.

Rasmus S
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Väldigt duktig och trevlig, rekommenderas verkligen.

Svar från Tova E

Tusen tack för din feedback Rasmus och tack för din rekommendation! Varmt välkommen igen!

Anja N
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Tova E är alltid trevlig och glad. Hon lyssnar och ger råd om frisyrer och hårvård. Hennes arbete hjälper mitt tunna hår. Tack.

Svar från Tova E

Stort tack Anja, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback. Hjärtligt välkommen åter!

Christine L
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Ett besök hos Tova är alltid trevligt och resultatet blir alltid fantastiskt

Svar från Tova E

Din feedback betyder mycket för oss, stort tack Christine! Varmt välkommen tillbaka.

Mikaela E
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Proffsig och duktig frisör! Blev väldigt nöjd med resultatet.

Svar från Tova E

Tack för din feedback Mikaela, vi uppskattar den mycket och det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök! Varmt välkommen tillbaka.

Anneli B
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Tillmötesgående.Trevlig. Mycket nöjd med hennes klippning.

Svar från Tova E

Stort tack för din feedback Anneli, det betyder mycket att du tar dig tiden att ge den! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Sofia E
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Mycket kompetent och noggrann. Jag gjorde ljusa slingor och blev supernöjd. Fin färg med en naturlig look.

Svar från Tova E

Tusen tack för din feedback Sofia. Det glädjer oss att att du blev nöjd. Varmt välkommen tillbaka.

Sally S
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Riktigt professionell frisör som vet vad hon kan, gav många bra tips.

Svar från Tova E

Vi uppskattar mycket att du tog dig tiden att ge oss din feedback Sally. Stort tack & varmt välkommen tillbaka!