WAU Notuddskajen

En del av WAU wauconcept.com
  • BadgeNineYears
1 100
Boka tid Ring 021-13 30 39 Dela

Mitt på kajpromenaden intill Steam hotel håller vi till med Mälaren som utsikt. I botten på ett nybyggt hus ligger vår salongsbutik. Trots att lokalen är liten rymmer den mycket. Här erbjuder vi alla möljliga frisörtjänster, fransförlängning, bryn & fransfärg samt Spraytan. Här är du alltid välkommen in även för att bara köpa...

1100 omdömen om WAU Notuddskajen

Sedan starten hos Reco 2019

Marie P
Skrev om Linda B en del av WAU Notuddskajen

Super duktig frisör blev jättenöjd med min klippning.

Svar från Linda B

Tusen tack Marie. Vi uppskattar verkligen din feedback! Välkommen åter!

Sofie S
Skrev om Linda B en del av WAU Notuddskajen

Mycket trevlig ock kunnig! Kommer tillbaka!

Svar från Linda B

Stort tack för din feedback Sofie! Det glädje oss att du är nöjd med ditt besök. Du är varmt välkommen igen!

Mikaela D
Skrev om Linda B en del av WAU Notuddskajen

Super nöjd! 🌟 Linda lyssnar in och utför sen det jag som kund vill ha. Resultatet är fantastiskt!

Svar från Linda B

Tack för att du tog dig tiden att skriva om ditt besök hos oss, Mikaela, det är vi mycket tacksamma för! ⭐️ Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Jessica I
Skrev om Linda B en del av WAU Notuddskajen

Jättetrevlig tjej och duktig tjej. Kommer tillbaka😊

Svar från Linda B

Tusen tack Jessica för att du tog dig tiden att skriva denna feedback, vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka 😊

Anne-Lie L
Skrev om WAU Notuddskajen

Började lite knäppt pga att den frisör jag hade trodde att jag var försenad som jag inte var hon hade att fel i tideboken hon bad ju om ursäkt fler ggr .Men detta kändes ej okey eftersom hela salongen hörde detta !Det var en liten toppklippning något lite uppklippt kände att jag inte riktigt litade på frisören tyvärr .

Svar från WAU Notuddskajen

Så tråkigt att höra Anne-Li. Vi tar till oss av detta och beklagar att du behövde lämna oss med den känslan du beskriver. Är det något du känner inte blev som du önskade vad gäller frisyren så ser vi gärna att du hör av dig till oss direkt via telefon så att vi får en chans att rätta till det. Vår intention är att du ska känna dig nöjd med ditt besök och du är varmt välkommen tillbaka. Förhoppnings så vi får en chans till! /WAU

Birthe P
Skrev om WAU Notuddskajen

Mysig liten salong på Öster Mälarstrand med trevlig, lyhörd och kompetent personal. Rekommenderas!

Svar från WAU Notuddskajen

Stort stort tack Birthe för att du tog dig tiden att ge oss din fina feedback. Vi blir så tacksamma för dina ord! Hjärtligt välkommen tillbaka!

Camilla S
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Anna var lyhörd och noggrann och hade ett mkt trevligt sätt. jag hade bokat en klippning och blev mkt nöjd!

Svar från Anna Ö

Stort tack Camilla, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Christina R
Skrev om WAU Notuddskajen

Mycket bra bemötande och lyssna . Trevlig salong .

Svar från WAU Notuddskajen

Tusen tack Christina! Vi uppskattar verkligen din feedback! Välkommen åter!

Hannah C
Skrev om WAU Notuddskajen

Så himla nöjd! Bästa Emma! Fick njuta av lite egentid medan min son sov i vagnen nästan hela klipptiden.

Svar från WAU Notuddskajen

Tack för din feedback Hannah. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök och den där egentiden är inte att underskatta! 🥰 Varmt välkomna tillbaka!

Isabelle N
Skrev om WAU Notuddskajen

Det var en bra och trevlig upplevelse, frisörerna är väldigt trevligt

Svar från WAU Notuddskajen

Stort tack för din feedback Isabelle. Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Varmt välkommen tillbaka.

Sara K
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Anna förstod precis vad jag ville ha och fick till helt rätt blond färg, verkligen supernöjd. Jättemysig salong och man känner sig väl omhändertagen. Rekommenderar varmt!

Svar från Anna Ö

Tack för din feedback Sara, och tack för din rekommendation. Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka.

Monika N
Skrev om Karen W en del av WAU Notuddskajen

Den här gången var det klippning. Jag blir alltid varmt och trevligt bemött utav Karen. Känns tryggt både med bemötande och genomförande. Kan varmt rekommenderas!

Svar från Karen W

Stort tack för din rekommendation, Monika! Den betyder mycket och vi är så tacksamma för att du tog dig tiden att ge feedback efter ditt besök. Varmt välkommen igen!

Nina L
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Anna är alltid supertrevlig och professionell. Jag har gått till henne de senaste 5 åren och vägrar gå till någon annan. Jag blir alltid supernöjd och resultatet blir alltid perfekt. Anna är väldigt skicklig på att plocka upp vad jag vill nå för resultat med färgning ock klippning. Rekommenderar alla som vill åt det perfekta blonda håret att gå till henne.

Svar från Anna Ö

Tusen tack för din feedback och för din rekommendation Nina, det värmer! Varmt välkommen igen!

Anna Å
Skrev om Karen W en del av WAU Notuddskajen

Lyhörd, trevlig, otrolig kunnig och proffesionell. Väldigt inkännande och förstår alltid hur jag vill ha mitt hår. Kunde inte vara ner nöjd. Bästa frisören.

Svar från Karen W

Stort stort tack för dina värmande ord Anna. Din feedback betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka.

Isabelle T
Skrev om Karen W en del av WAU Notuddskajen

Så duktig! Tog sig tid att lyssna på mina önskemål och kom samtidigt med förslag. Noggrann. Så nöjd med resultatet.

Svar från Karen W

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök Isabell. Tack för din feedback, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Fanny S
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Gör alltid det där lilla extra. Anpassar sig med tider som passar mig som kund. Man är alltid super nöjd med både färgning och klippning, hon vet precis hur man vill ha det.

Svar från Anna Ö

Tusen tusen tack Fanny! Vi är så tacksamma över din fina feedback! Välkommen åter!

Maja E
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

• Jag blev bra bemött, jättetrevlig tjej! • Jag förväntade mig att mitt besök skulle gå snabbt och smidigt och det gjorde det • Anna tog ut mitt löshår! Allt gick jättebra

Svar från Anna Ö

Tusen tack Maja! Vi uppskattar verkligen din feedback. Välkommen åter!

Kristin S
Skrev om WAU Notuddskajen

Det blev inte riktigt som jag tänkte mig

Svar från WAU Notuddskajen

Du är varmt välkommen att ringa oss Kristin, så att vi kan klara upp om det har blivit något missförstånd om det inte blev som du tänkt. Vi lägger högsta vikt i att du ska känna dig nöjd, så du är varmt välkommen att kontakta oss på salongen igen så vi kan förstå vad som hänt och få möjlighet att hjälpa dig.

Jesper N
Skrev om Karen W en del av WAU Notuddskajen

Klipper mig alltid hos Karen! Bara bäst helt enkelt!

Svar från Karen W

Stort tack Jesper! Din feedback betyder massor! Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Linnea L
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Jättebra och trevligt besök! Blev precis som jag ville ha det :)

Svar från Anna Ö

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Linnea, vi uppskattar det massor! Varmt välkommen tillbaka.

Karin A
Skrev om WAU Notuddskajen

Blev trevligt och professionellt bemött! Mycket nöjd med klippningen oxå! 😊

Svar från WAU Notuddskajen

Tack för din feedback Karin. Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Varmt välkommen tillbaka!

Lotta S
Skrev om Linda B en del av WAU Notuddskajen

Trevligt bemötande och duktig. Jag blev så nöjd och kommer att återkomma nästa gång det är dags för en uppfräschning 👍

Svar från Linda B

Tack för din feedback Lotta. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök och du är varmt välkommen tillbaka när det är dags för din uppfräschning.

Mahmod M
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

She was incredibly friendly and skilled, she gave me a very nice haircut, I hope she will learn how to shave men’s beard also 😅

Svar från Anna Ö

Thank you so much for taking the time to give us your feedback, we really appreciate it. Maybe beard is the next skill to pick up 😁 Warm welcome back!

Ginger L
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Great highlights! Anna is a color expert!

Svar från Anna Ö

Thank you so much Ginger! You are warmly welcome back again.

Lena W
Skrev om Karen W en del av WAU Notuddskajen

Trevligt bemötande i fin lokal. Bra klippt, helnöjd. Köpte bara en accessoar.

Svar från Karen W

Tusen tack för din feedback Lena, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Sofia K
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Hon är duktig på att lyssna på förslagen man kommer med och talar om om det är möjligt eller inte. Ger själv tips och råd

Svar från Anna Ö

Tusen tack Sofia. Vi uppskattar verkligen din feedback! Välkommen åter!

Nouroz Ali J
Skrev om Karen W en del av WAU Notuddskajen

Karen är bäst på klippning, så sjukt nöjd med mitt senaste besök hos henne!

Svar från Karen W

Tusen tack Nouroz! Det glädjer oss så att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen åter!

Julia T
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Trevligt bemötande och lyhörd för hur jag ville ha håret klippt!

Svar från Anna Ö

Vi uppskattar verkligen din feedback, tusen tack Julia! Välkommen åter!

Maria E
Skrev om Karen W en del av WAU Notuddskajen

Super trevlig och toppen duktig!

Svar från Karen W

Tusen tack Maria, för din feedback. Välkommen åter!

Stina S
Skrev om Linda B en del av WAU Notuddskajen

Mycket nöjd med mitt besök hos Wau och Linda som var mycket trevlig och professionell.

Svar från Linda B

Tack för din feedback Stina. Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Varmt välkommen tillbaka.

Johanna J

Jag har en fantastisk frisör. ⭐️ Alltid nöjd!

Svar från Lina S

Tusen tack Johanna. Vi uppskattar verkligen din feedback ⭐️ Välkommen åter!

Hanna S
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Jättetrevlig, otroligt duktig frisör. Har gått till många frisörer men detta är första gången jag blir 100 % nöjd. Gjorde en del blonda slingor i mitt mörka hår.

Svar från Anna Ö

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök, Hanna. Tack för din feedback, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Therése H

Jättenöjd! Räddade mitt risiga hår, blev suveränt 😊

Svar från Linda B

Tack för din feedback Therése! Det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök och ditt hår 🤗 varmt välkommen tillbaka!

Josephine P
Skrev om Linda B en del av WAU Notuddskajen

Supertrevlig och fint bemötande.

Svar från Linda B

Tusen tack för din feedback Josephine, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Katja B
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Hon klipper mycket bra, lyssnar på kunden men kommer också med egna förslag.

Svar från Anna Ö

Stort tack Katja, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Elisabeth L
Skrev om WAU Notuddskajen

Ett trevligt bemötande, personal som har tid. Allt blev bra,färg och klippning, jag måste säga tt resultatet överträffade mina förväntningar, jag är så nöjd och tacksam.

Svar från WAU Notuddskajen

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök hos oss Elisabeth. Tack för din feedback, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Kristina H

Anna var jättetrevlig og väldigt duktig! Jättenöjd 😄

Svar från Anna Ö

Tusen tack Kristina. Vi uppskattar verkligen din feedback! 😊 Välkommen åter.

Malin B
Skrev om Linda B en del av WAU Notuddskajen

Mycket bra och väldigt tillmötesgående.

Svar från Linda B

Tusen tack för din feedback Malin, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Alicia L
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Jag är supernöjd med klippningen och framförallt färjningen!

Svar från Miriam W

Stort tack Alicia, vi blir så glada av att höra att du är nöjd med ditt besök. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Anna Å
Skrev om WAU Notuddskajen

Jag blir alltid lika nöjd på WAU Notuddskajen. DDe lyssnar och är väldigt inkännande, de förstår hur jag menar. Det blir alltid så bra som jag tänkt och lite till.

Svar från WAU Notuddskajen

Stort tack för din feedback Anna, den betyder massor för oss! Hoppas vi ses snart igen.

Moa D
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Hon är helt underbar!! Härlig och positiv energi. Väldigt trevlig och social. Jag visste redan innan att hon var en bra frisör men det här var en helt annan nivå. Hon är inkluderande och förklarar hela processen innan hon utför arbetet. Anna är utan tvekan den bästa frisören jag varit hos, hon är noggrann, trevlig och perfektionist. Skulle rekommendera henne till alla jag känner!

Svar från Anna Ö

Stort stort tack för dina värmande ord Moa. Vi uppskattar massor att du tar dig tiden att skriva om din upplevelse hos oss! 🫶🏼 Varmt välkommen tillbaka.

Jonna J
Skrev om Linda B en del av WAU Notuddskajen

Jättenöjd! Professionell och noggrann. Får en att känna sig avslappnad.

Svar från Linda B

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Jonna, vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka.

Paula Kristiina S

Lina vad superduktig och kunnig på alla sätt. Hon gav råd och tips på vad som skulle vara bäst för mig och mitt hår. Resultatet efter avfärgning, bottenfärg, slingor och klippning blev ett friskt hår med mycket liv i efter en tid med alldeles för många mörka bottenfärgningar. Jag är supernöjd!!

Svar från Lina S

Tack för din fina feedback Kristina. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Jessica T
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Fantastiskt trevlig, duktig och serviceminded. Jag är så nöjd! Grym tjej! 🤩🌷

Svar från Miriam W

Stort tack för din feedback Jessica, vi uppskattar den mycket! Varmt välkommen åter.

Elin H
Skrev om Karen W en del av WAU Notuddskajen

Inlyssnande och professionell samt gav rekommendationer kring produkter anpassade för min hårtyp. Mycket varmt bemötande!

Svar från Karen W

Tusen tack för din feedback Elin, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Sam M
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Anna bemöter alltid en på bästa sätt! Alltid blir man glad Mina förväntningar mötes och lite mer! Riktigt nöjd Min upplevelse var riktigt bra och jag körde på herrklippning + skägg som jag är mycket nöjd över!

Svar från Anna Ö

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök Sam. Tack för din feedback, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Annica L
Skrev om Linda B en del av WAU Notuddskajen

Alltid trevlig o trivsam, kunnig o lyhörd, känner mig trygg😊

Svar från Linda B

Tusen tack för din feedback Annica, den betyder massor för oss! 😊 Varmt välkommen tillbaka!

Josefin H

Otroligt proffsig, fick verkligen den frisyr jag efterfrågade. Duktig frisör som arbetade med hårets självfall och inte mot det.

Svar från Lina S

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Josefin, vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka.

Michelle M
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Mycket nöjd, Anna är en riktig bra frisör.

Svar från Anna Ö

Din feedback betyder mycket för oss, stort tack Michelle! Varmt välkommen tillbaka.

Jessica D

Jag har aldrig känt mig så trygg hos en frisör förut! Förtroendet för Linas kunskap och ärlighet är fullkomligt. Hon är lika skicklig och professionell som hon är öppen och personlig; toppklass helt enkelt! ⭐️

Svar från Lina S

Din feedback värmer, stort stort tack Jessica! ⭐️ Varmt välkommen tillbaka.