WAU Notuddskajen

1 038
Snittbetyg
4.8

Om företaget

Mitt på kajpromenaden intill Steam hotel håller vi till med Mälaren som utsikt. I botten på ett nybyggt hus ligger vår salongsbutik. Trots att lokalen är liten rymmer den mycket. Här erbjuder vi alla möljliga frisörtjänster, fransförlängning, bryn & fransfärg samt Spraytan. Här är du alltid välkommen in även för att bara köpa...

1 038 omdömen om WAU Notuddskajen

Visar 1038 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Jennifer G

Väldigt trevligt och lärorikt besök! Ska absolut boka in till henne igen :)

Svar från Anna Ö

Din feedback betyder mycket för oss, tack Jennifer! Du är varmt välkommen tillbaka.

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 230 omdömen 4.6 av 230 omdömen
BadgeTwoYears

Claudia var trevlig, proffsig och duktig. Jag blev jättenöjd med min klippning och slingbehandling!

Lilia N

Fint bemötande, det gick snabbt och smidigt!

Svar från Lina S

Tusen tack för din feedback Lilia, den betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Sanna N

Med hennes lyhördhet, fint bemötande och talang gick jag därifrån sjukt nöjd med resultatet. Rekommenderar er verkligen att gå till Anna Ö.

Svar från Anna Ö

Din feedback värmer, stort stort tack Sanna! Varmt välkommen tillbaka.

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen
BadgeSixYears

Hur ska jag sammanfatta denna kvinna, i hennes stol är jag som gladast! Hon är duktig som få, håret mår bäst och kunden är alltid i fokus. E

Annakarin G
Skrev om WAU Notuddskajen

Alltid nöjd efter ett besök på WAU! Miriam är fantastisk 🌟

Svar från WAU Notuddskajen

Stort tack Annakarin! Vi uppskattar verkligen din feedback. Hjärtligt välkommen igen!

Eva V

Jag blir alltid bra bemött av Linda jag blir aljltid nöjd när jag har varit hos Linda.jag tycker att Linda är kunnig duktig och jättetrevlig jag känner mig trygg när jag är där.jätebra frisör.

Svar från Linda B

Tack för din feedback Eva, vi uppskattar den mycket och det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök! Varmt välkommen tillbaka.

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 256 omdömen 4.8 av 256 omdömen
BadgeTwoYears

En mysig och trevlig frisör! Jag är jättenöjd med klippning. När jag själv stylat mitt hår efteråt så ligger det perfekt! Hon var lyhörd och

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Läs mer omdömen
Eva P

Rekommenderar starkt ett besök hos Anna på Wau. Du kommer vara i trygga händer. Proffsig, bollar idéer och en mycket trevlig tjej därtill.

Svar från Anna Ö

Tusen tack för din rekommandation Eva, det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök! Hjärtligt välkommen tillbaka igen.

Selma Teodora D

Jätte duktig och driven tjej som lyssnar på sina kunder och alltid är härlig att sitta i stolen framför. Jag gjorde slingor och ljudade upp håret till sommaren och blev super nöjd , ett naturligt fint resultat. Precis som jag ville ha det!

Svar från Anna Ö

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna fina feedback Selma, vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka.

WAU Fagersta
4.9/5 i betyg av 592 omdömen 4.9 av 592 omdömen
BadgeSixYears

Duktig och skicklig som frisör samt lyhörd för vad jag som kund önskar.

Göran J

Väldigt välkomnande och fint klippt!

Svar från Anna Ö

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Göran, vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka.

Lisbeth N

Trevlig och kunnig. Trots att klippningen tog längre tid än planerat var Lina lugn och avslutade bra.

Svar från Lina S

Stort tack för att du tog dig tid att ge oss din feedback Lisbeth. Det betyder massor för oss. Du är varmt välkommen tillbaka.

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2012 omdömen 4.9 av 2012 omdömen
BadgeTenYears

Vera var trevlig och tog sig verkligen tid, var noggrann och kom med förslag. Köpte en produkt som hon rekommenderade.

Annette W Annette W
Läs mer omdömen
Carolina J

The best of the best 🤩 Alltid perfekt resultat!

Svar från Karen W

Tusen tusen tack Carolina 🥰 varmt välkommen tillbaka!

Sofia G

Trevligt bemötande och duktig frisör!

Svar från Anna Ö

Tusen tack Sofia för att du tog dig tiden att skriva denna feedback, vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka.

Tatiana L

Suveränt! Altid bra bemötande och resultat!

Svar från Karen W

Din feedback värmer, stort tack Tatiana! Varmt välkommen tillbaka.

Therese T

Kompetent, lyssnar till mig som kund och kommer med olika förslag. Att rekommenderas till alla som önskar en kunnig frisör

Svar från Anna Ö

Stort tack för din rekommendation och för din feedback Therese, vi uppskattar det massor! Varmt välkommen tillbaka.

Birgitta K

Nöjd kund med både hår och ögonbryn

Svar från Anna Ö

Tack för din feedback Birgitta. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Britt-Marie J

Mkt nöjd både med bemötandet och utförandet!

Svar från Anna Ö

Tusen tack för din feedback Britt-Marie. Den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Johanna W

Alltid nöjd hos Lina, hon är lugn, trygg och väldigt duktig på sitt yrke 🌸

Svar från Lina S

Din feedback värmer, stort tack Johanna! Varmt välkommen tillbaka.

Yvonne W

Miriam lyssnar noga på mina önskemål och bollar med mig så jag känner mig trygg. Hon har också egna förslag. Som den kreativa idé spruta hon är. Jag blir alltid nöjd med klippningar och färgningar hos henne😀

Svar från Miriam W

Tusen tack för din feedback Yvonne, den betyder massor för oss! 🙂 Varmt välkommen igen.

Kerstin E

Trevlig, personlig, omsorgsfull. Första frisörskan som analyserat både min hårbotten och hår. Tog hänsyn till alla virvlar när hon klippte. Blev så glad och nöjd med besöket.

Svar från Karen W

Din feedback värmer, stort stort tack Kerstin! Du är varmt välkommen tillbaka.

Stephanie L

Fantastisk frisör och otroligt trevlig!

Svar från Anna Ö

Din feedback värmer, stort tack Stephanie! Varmt välkommen tillbaka.

Emma L

Duktig, noggran å väldigt trevlig

Svar från Anna Ö

Vi uppskattar mycket att du tog dig tiden att ge oss din feedback Emma. Stort tack & varmt välkommen tillbaka!

Wilma H

Trevligt och proffsigt bemötande

Svar från Linda B

Tusen tack för din feedback Wilma, det betyder mycket att du tar dig tiden att ge oss den! Varmt välkommen tillbaka!

Ingela P

Mycket skicklig och väldigt noggrann, som vanligt supernöjd 👌🏼

Svar från Linda B

Stort tack Ingela för din feedback. Du är varmt välkommen tillbaka!

Camilla W

En positiv och glad tjej som gav mig råd om hur hon kunde klippa håret när jag inte riktigt visste. Förklarade vad hon skulle göra och vad produkterna skulle göra för verkan på mitt hår. Vägledde och av mig tips och råd.😃

Svar från Anna Ö

Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback Camilla, vi uppskattar den mycket, välkommen åter!

Johannes G

Hon är säker på saxen, vänlig, social, och har ett gott öga för frisyrer ens hår kan ha.

Svar från Lina S

Stort tack för din feedback Johannes, den betyder massor! Stort tack och välkommen tillbaka.

Jenny Ö

Lugn, fint klippt. Respekterade tyst behandling. Går gärna till henne igen!

Svar från Lina S

Din feedback värmer. Stort tack Jenny! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Johan M

Bästa bemötande och klippning man kan önska sig..! Rekomenderas varmt 😊

Svar från Linda B

Tusen tack för din feedback och för din rekommendation Johan. Det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen igen! 🙂

Lisa A

Supernöjd med Annas klippning 😊 Trevlig och lättsam.

Svar från Anna Ö

Din feedback värmer, stort tack Lisa! 😊 Varmt välkommen tillbaka.

Janina B

Hört mycket gott om henne från min syster och min upplevelsen och bemötande var verkligen toppen 👌 Känner att henne vill jag verkligen fortsätta att gå till.

Svar från Anna Ö

Tusen tack för din fina feedback Janina och du är så välkommen tillbaka! 🫶🏼

Angelica D

Älskar när man kommer till proffs. Allt från start till slut var 10/10. Tack Linda, jag är mer än nöjd!

Svar från Linda B

Tusen tack för din 10:a Angelica! Din feedback betyder massor! Varmt välkommen tillbaka!

Dilnia A

Äntligen hittat en bra frisör som kan hantera mina lockar. Alltid lika nöjd efter klippning hos Linda:)

Svar från Linda B

Tusen tack Dilnia för din feedback! Så fint att höra att du är nöjd med ditt besök :) Varmt välkommen åter!

Eva W

Trevligt bemötande, bra klippning och färgning

Svar från Lina S

Tack för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback Eva, vi uppskattar den mycket! Fint att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen åter!

Kristina B

Lyhörd, trevlig, pedagogisk, skicklig.

Svar från Karen W

Tusen tack för din feedback Kristina, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka!

Ylva S

Anna var väldigt inkännande och trevlig. Upplevdes kunnig och genuint serviceminded ✨

Svar från Anna Ö

Din feedback värmer, stort stort tack Ylva! 🫶🏼 Varmt välkommen tillbaka.

Linnéa O

Min upplevelse var fantastisk! Anna är supertrevlig och duktig, blev hemskt nöjd!

Svar från Anna Ö

Vad roligt att höra att du är nöjd med ditt besök! Tusen tack för din feedback, Linnéa. Varmt välkommen tillbaka igen!

Annica L

Lina är väldigt trevlig, lyhörd, mjuk i sitt sätt, kunnig och jag blev väldigt nöjd med min klippning. Tack😊

Svar från Lina S

Tack till dig Annica 😊 din feedback värmer! Varmt välkommen tillbaka.

Monika Ö

Klipper/färgar alltid mig hos Karen-Anna. Det känns tryggt och hon är väldigt proffsig, inlyssnande och resultatet blir top noch.

Svar från Karen W

Din feedback värmer, stort stort tack Monika! Varmt välkommen tillbaka.

Karolina K

She did her job perfectly. The cutting was very professional. She also has a great approach to kid.

Svar från Linda B

Thank you so much for taking the time to give us this feedback Karolina, we really appreciate it, welcome back!

Moa W

Världens bästa frisör! Alltid supernöjd.

Svar från Lina S

Stort stort tack Moa, så underbart att höra att du alltid blir så nöjd! Varmt välkommen tillbaka.

Jana O

Very nice experience. Professional and friendly staff.

Svar från Lina S

Thank you so much for taking the time to give us this feedback and we are so happy that you enjoyed your visit, welcome back!

Felix .

Trevligt bemötande och gav bra förslag på hur jag kunde klippa mig då jag själv inte hade en aning.

Svar från Anna Ö

Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback Felix, vi uppskattar den mycket, välkommen åter!

Christian J

(Herrklippning) Trevlig, lugn och noggrann. 4/5 starka saxar! Och, erbjöd ny tid vid betalning. Mycket bra införsäljning samt kundupplevelse. /Christian J.

Svar från Lina S

Tusen tack för din feedback Christian. Nästa gång går vi för 5/5 starka saxar! Varmt välkommen tillbaka!

Linda A

Allt blev så bra är väldigt nöjd!

Svar från Lina S

Vad roligt att höra att du är nöjd med ditt besök Linda! Nästa gång går vi för 5 av 5! :) Varmt välkommen tillbaka!

Carl H

Mycket trevlig och kunnig. Lite dyrt bara men bra kvalité på klippningen.

Svar från Karen W

Stort tack för din feedback Carl, välkommen tillbaka när det är dags igen!

Lennart O

Karen är alltid supertrevlig och glad. Dessutom alltid nöjd med hennes klippning.

Svar från Karen W

Tusen tack för din feedback Lennart. Vad roligt att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen åter!

Simon B

Jag blev trevligt bemöt, fick bra samtal, en bra frisör helt enkelt. Jag hade inte några förväntningar för att de var min första gång på WAU, jag blev nöjd då jag tog tjänsten klassisk klippning, men det ända som jag även sa till henne var att jag ville ha volym i håret men det fick jag inte.

Svar från Anna Ö

Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback Simon, vi uppskattar den mycket och tar till oss av den! Varmt välkommen tilllbaka!

Umit P

Hon var duktig o noggrann. Trevligt bemötande. Bjöd på kaffe .

Svar från Anna Ö

Stort tack Umit för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback, vi uppskattar den väldigt mycket! Välkommen tillbaka när det är dags igen ❣️

Frida F

Så fin person och en fantastisk frisör. Så fint hpr jag fått av att gå hos henne har jag aldrig haft. Rekommenderar verkligen Anna ❤️

Svar från Anna Ö

Tusen tack för din fina feedback och för din rekommendation Frida, det värmer verkligen ❤️ Varmt välkommen tillbaka!

Vanessa E

Hon e bäst , duktig , trevlig. Helt enkelt bäst

Svar från Anna Ö

Stort stort tack Vanessa, bästa du! Varmt välkommen tillbaka!

Martin L

Köpte en vanlig herrklippning och blev mer än nöjd. Proffsigt, vänligt och över huvud taget en trevlig upplevelse. Rekommenderas varmt!

Svar från Anna Ö

Tusen tack för din feedback och för din rekommendation Martin, det värmer! Varmt välkommen igen!

Jonas P

Trevligt bemötande och duktig frisör. Alltid nöjd!

Svar från Lina S

Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback Jonas, vi uppskattar den mycket, välkommen tillbaka när det är dags igen!

Filtrera omdömen