118 omdömen om Lina S

Sedan starten hos Reco 2018
    2023-03-19 Verifierad kund
    Lina är en människa som utstrålar positiv värme! Inte en enda gång har jag blivit missnöjd när jag satt mig i stolen hos henne! Hon får alltid fria händer för att göra de hon är bäst på, att skapa magi och får en alltid att känna sig snyggast i stan!
    Tusen TACK Linnea för dessa fina ord, vi ses snart igen :) Lina S
    2023-03-10 Verifierad kund
    Lina är mycket trevlig och duktig. Proffsig klippning och ögonbrynsfärgning.
    Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback, vi uppskattar den mycket, välkommen åter! Lina S
    2023-03-06 Verifierad kund
    Riktigt bra bemött först att man kan boka lätt & smidigt sedan att man blir påmind ang tiden. Väl på plats så vart jag väldigt bra bemött och omhändertagandet var super, sjukt nöjd med klippningen och bokade in en ny tid direkt. Så bästa betyg vill jag ge.
    Tusen tack Stefan för att du tog dig tiden till att lämna denna fina recension, det betyder mycket för oss!
    Varmt välkommen tillbaka :)
    2023-03-06 Verifierad kund
    Jag köpte vanlig klippning. Lina är väldigt duktig på sitt jobb.
    Tusen tack för din feedback, hoppas vi ses snart igen :) Lina S
    2023-03-06 Verifierad kund
    Lina är professionell och inkännande. Hon har ett bra estetiskt öga och är väldigt välkomnande i sitt bemötande. Högsta poäng av mig 🤩
    /Natalia L
    Stort tack Natalia för att du tog dig tiden till att lämna denna fina recension, du är alltid så välkommen :) Lina S
    2023-02-28 Verifierad kund
    Lina is super nice and did a great job doing my hair! I will definitely go to WAU and to Lina again🚀
    Thank you so much for your kind words! Hope to see you again soon :) Lina S
    2023-02-21 Verifierad kund
    Blir alltid nöjd hos Lina, hon är proffsig och noga och duktig på att lyssna in och förstå hur man vill ha det ☺️
    Stort stort tack för dina värmande ord. Din feedback betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka. Lina S
    2023-02-07 Verifierad kund
    Trevligt bemötandet, bra utfört och snyggt resultat.
    Stort tack för att du tog dig tiden till att lämna denna recension, varmt välkommen tillbaka. Lina S
    2023-02-03 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett väldigt bra sätt, blev välkomnad redan när jag kom in i salongen. Väl i stolen fick jag förklara min vision och slutresultatet kunde inte blivit bättre! :) kände att jag var i trygga händer och Lina visste vad hon gjorde.

Jag tog en klippning och färgning av håret, där vi la i lite slingor också.
    2023-01-30 Verifierad kund
    Så himla trevlig och duktig på det hon gör!