Lina S

Lina S

167 omdömen om Lina S

Sedan starten hos Reco 2018
Camilla H

Är alltid nöjd efter ett besök hos Lina och kan varmt rekommendera henne! Hon är lyhörd för hur jag vill bli klippt, men har också idéer om frisyrer som passar mig. Hennes hårbottensmassage i samband med schamponering är magisk!

Lilia N

Fint bemötande, det gick snabbt och smidigt!

Svar från Lina S

Tusen tack för din feedback Lilia, den betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Lisbeth N

Trevlig och kunnig. Trots att klippningen tog längre tid än planerat var Lina lugn och avslutade bra.

Svar från Lina S

Stort tack för att du tog dig tid att ge oss din feedback Lisbeth. Det betyder massor för oss. Du är varmt välkommen tillbaka.

Johanna W

Alltid nöjd hos Lina, hon är lugn, trygg och väldigt duktig på sitt yrke 🌸

Svar från Lina S

Din feedback värmer, stort tack Johanna! Varmt välkommen tillbaka.

Johannes G

Hon är säker på saxen, vänlig, social, och har ett gott öga för frisyrer ens hår kan ha.

Svar från Lina S

Stort tack för din feedback Johannes, den betyder massor! Stort tack och välkommen tillbaka.

Jenny Ö

Lugn, fint klippt. Respekterade tyst behandling. Går gärna till henne igen!

Svar från Lina S

Din feedback värmer. Stort tack Jenny! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Eva W
Skrev om Lina S en del av WAU Notuddskajen

Trevligt bemötande, bra klippning och färgning

Svar från Lina S

Tack för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback Eva, vi uppskattar den mycket! Fint att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen åter!

Annica L

Lina är väldigt trevlig, lyhörd, mjuk i sitt sätt, kunnig och jag blev väldigt nöjd med min klippning. Tack😊

Svar från Lina S

Tack till dig Annica 😊 din feedback värmer! Varmt välkommen tillbaka.

Moa W
Skrev om Lina S en del av WAU Notuddskajen

Världens bästa frisör! Alltid supernöjd.

Svar från Lina S

Stort stort tack Moa, så underbart att höra att du alltid blir så nöjd! Varmt välkommen tillbaka.

Jana O
Skrev om Lina S en del av WAU Notuddskajen

Very nice experience. Professional and friendly staff.

Svar från Lina S

Thank you so much for taking the time to give us this feedback and we are so happy that you enjoyed your visit, welcome back!