Alla kategorier Skönhetssalong Ögonfransförlängning

Ögonfransförlängare i fler län

Topp 25 ögonfransförlängare

Beauty & Medical Team

Kungsgatan 79, Stockholm
    Vi skräddarsyr behandlingen för att ge dig bästa möjliga förutsättningar. Tillsammans tar vi fram din skönhet! Kom gärna förbi oss på vår centrala adress: Kungsgatan 79!
    Anna Maria M
    Anna Maria M: Ansiktsbehandling med bryn- och fransfärgning Trevligt bemötande, bra behandling Mycket nöjd!

Salong Tigerfeldt

Vidargatan 1, Stockholm
    Zorica L
    Zorica L: Jättetrevligt bemötande på Salong Tigerfeldt med bra och nyttig information. Dessutom den bästa spraytan jag någonsin ...

Oss Hår och Skönhetssalong

Västra Hamngatan 13A, Göteborg
    Vi hjälper din skönhet på traven, inifrån och ut! Välkommen till Oss!
    Jonas E
    Jonas E: kan starkt rekommendera Oss salong, de är väldigt duktiga och man känner sig alltid välkommen👍

STILO - Ögonfransar Sthlm

Karlsviksgatan 3, Stockholm
    STILO Ögonfransar Sthlm består av certifierade och utbildade ögonfransstylister. Hos oss får du alltid kvalitet på ögonfransförlängning och färgning!
    Annika G
    Annika G: Gör ögonfransförlängning hos Rececca, alltid lika nöjd, fint bemötande och fransar som håller.

Mandy Medical

Studievägen 10, Sollentuna
    Välkommen till en skönhetssalong där du blir ompysslad från topp till tå vid ett och samma tillfälle!
    Ulla L
    Ulla L: Trevlig o kunnig personal! -/nöjd kund

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Michelle J
    Michelle J: Oerhört trevlig och kunnig terapeut. Jag fick en kombinationsbehandling med både deep skin och nbe 1000. Resultatet var ...

Odenplans Skönhetscenter

Upplandsgatan 71, Stockholm
    Vi strävar alltid efter att ge er förstklassiga behandlingar inom skönhet. I salongens lugna och harmoniska miljö får du en toppklassig service. Välkommen!
    Sandra D
    Sandra D: Super nöjd ! Jättefina naglar &hållbara 👍👍trevligt bemötande . Rekommenderar varmt .

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty — vi har behandlingar för både kropp och själ!
    Sara S
    Sara S: Fantastisk personal! Rekommenderar alla att gå dit, Maria är underbar!

Cliniquette

Eskadervägen 4, Täby
    Effektiv skönhetsvård från topp till tå! Leg. läkare och terapeuter som är specialutbildade inom de behandlingar vi erbjuder. Välkommen!
    Anna Z
    Anna Z: Professionella och trevliga, jättenöjd!!

Glowme Skönhetssalong

Östergatan 27A, Södertälje
    Hos mig kan du få ögonfransförlängning eller utbilda dig för att själv kunna erbjuda det till andra. Jag säljer också produkter för all typ av ögonfransbehandling. Välkommen!
    Magdalena A
    Magdalena A: Underbart bemötande och Linda är super!!!

Täby Beauty Center

Järnvägsallén 7, Täby
    Personligt bemötande och ett brett sortiment av skönhetsbehandlingar. Utbildade hudterapeuter och sjuksköterskor med olika specialistområden utför alla behandlingar.
    Marika N
    Marika N: En mycket trevlig salong! Proffsiga och kunniga med varmt bemötande. Du känner att du är i goda händer. Rekommenderas!

Renew Skin Clinic

Odengatan 23, Stockholm
    Vi har lång erfarenhet inom medicinsk och estetisk hudvård.
    Sara A
    Sara A: jag vill ta bort min förra kommentar då jag blandande ihop ställena. Men hur gör man det? Jag tycker renew skin var su...

LH Klippotek

Liljeholmstorget 2 A, Stockholm
    LH Klippotek på Liljeholmen älskar att ge kunder tips och idéer på vad som passar den enskilda individen. Modemedvetna och centralt belägna med närhet till tunnelbana och bussar. Välkommen!
    Magnus A
    Magnus A: Mycket bra klippning och trevlig personal! Återkommer. :-)

Perfect Skin Care

Wargentinsgatan 7, Stockholm
    Alexandra C
    Alexandra C: Rekommenderar perfect skin care till alla! Är stamkund där sedan flera år tillbaka och min hy blir bara bättre och bättr...

SugarMe Esthetics

Armfeltsgatan 25, Stockholm
    Isabell H
    Isabell H: Jag är supernöjd med min sockring! Kommer absolut fortsätta komma till SugerMe Esthetics. Resultatet är över förväntan

at. Stockholm

Hagagatan 37, Stockholm
    Beatrice E
    Beatrice E: Har gått till Sanne i flera år och har inga planer på att byta. Får alltid massor av komplimanger för både färg och fris...

Wärns Salonger

Drottning Kristinas Esplanad 55, Solna
    Wera W
    Wera W: Resultat: super snygga, naturligt utseende naglar Bemötande: trevligt Rekommenderas: absolut, längtar till nästa gång

Salong Beautybox

Magnus Ladulåsgatan 25, Stockholm
    Lena A
    Lena A: Alltid väldigt nöjd. Proffsiga

Salong Creatif

Rörstrandsgatan 25, Stockholm
    Emelie L
    Emelie L: Känner mig så välkommen och omhändertagen varje gång jag går till Linn. Jag har varit kund hos Linn i över 6 år, det säg...

Malikas Beauty Studio

Wargentinsgatan 7D, Stockholm
    Linnéa T
    Linnéa T: Så professionellt och riktigt bra kvalité på behandlingarna! Malika vet vad hon gör!

En Härlig Salong i Stockholm

Fleminggatan 58, Stockholm
    Andreas B
    Andreas B: Bra och trevlig personal. Snabba och utför det man beställt.!!!!!!!!!!

FiveBeauty

Magnus Ladulåsgatan 33, Stockholm
    Sara N
    Sara N: Jätte duktig fransstylist som lyssnar på dig och utför ett profesionellt och välskött jobb till rimliga priser och med t...

Top 2 Toe

S:t Eriksgatan 68, Stockholm
    Natalie W
    Natalie W: Nathalie Karmgård är inte bara en fantastisk frisör som är otroligt duktig med färger. Hon är också en fullkomligt under...

Underbara Händer Stockholm

Fredsgatan 17, Sundbyberg
    ida t
    ida t: Trevligt och proffsigt bemötande, alltid väl omhändertagen och framförallt gör Jeanette fantastiskt snygga naglar! Jag ä...

Createbymattis

Buntmakarvägen 103, Segeltorp
    Jag är certifierad bryn- och fransstylist och använder enbart professionella produkter. Välkommen till CreateByMattis!
    Ylva W
    Ylva W: Jag är mycket nöjd som kund med bemötande och med min fransförlängning hos Createbymattis.