Alla kategorier Skönhetssalong Ögonfransförlängning

Ögonfransförlängare i fler län

Topp 25 ögonfransförlängare

Oss Hår och Skönhetssalong

Västra Hamngatan 13A, Göteborg
    Vi hjälper din skönhet på traven, inifrån och ut! Välkommen till Oss!
    Linda B
    Linda B: Toppen, bästa ansiktsbehandling man kan få :)

Beauty & Medical Team

Kungsgatan 79, Stockholm
    Vi skräddarsyr behandlingen för att ge dig bästa möjliga förutsättningar. Tillsammans tar vi fram din skönhet! Kom gärna förbi oss på vår centrala adress: Kungsgatan 79!
    Elin N
    Elin N: Mycket kompetent gäng och härlig stämning, man vill komma tillbaka. Har fått rådgivning om allt från hudkrämer till smin...

Salong Tigerfeldt

Vidargatan 1, Stockholm
    Välkommen till en skönhetssalong med brett utbud och djup kompetens. Vi hjälper dig med det mesta inom skönhet, från fillers och permanent hårborttagning till manikyr och massage.
    Ida J
    Ida J: Jättetrevlig tjej som tog hand om mig och alla mina kompisar som gjorde spraytan, vill gå tillbaka!

Mandy Medical

Studievägen 10, Sollentuna
    Välkommen till en skönhetssalong där du blir ompysslad från topp till tå vid ett och samma tillfälle!
    Ulla L
    Ulla L: Trevlig o kunnig personal! -/nöjd kund

STILO - Ögonfransar Sthlm

Karlsviksgatan 3, Stockholm
    STILO Ögonfransar Sthlm består av certifierade och utbildade ögonfransstylister. Hos oss får du alltid kvalitet på ögonfransförlängning och färgning!
    Katarina Å
    Katarina Å: Jag gjorde en fettfrysning som tyvärr inte gav några resultat men blev mycket bra bemött av personalen och fick mycket b...

Odenplans Skönhetscenter

Upplandsgatan 71, Stockholm
    Vi strävar alltid efter att ge er förstklassiga behandlingar inom skönhet. I salongens lugna och harmoniska miljö får du en toppklassig service. Välkommen!
    Anna M
    Anna M: Blev bemött på ett professionellt och vänligt sätt.

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty — vi har behandlingar för både kropp och själ!
    Emma S
    Emma S: Fantastiskt bra på alla sätt och vis! Maria är väldigt kunnig och duktig på det hon gör så man ser verkligen resultat av...

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Kicki
    Kicki: Mycket proffsig och dessutom supertrevlig!

Cliniquette

Eskadervägen 4, Täby
    Effektiv skönhetsvård från topp till tå! Leg. läkare och terapeuter som är specialutbildade inom de behandlingar vi erbjuder. Välkommen!
    Britta K
    Britta K: Vänligt bemötande Kunnig personal

Glowme Skönhetssalong

Östergatan 27A, Södertälje
    Hos mig kan du få ögonfransförlängning eller utbilda dig för att själv kunna erbjuda det till andra. Jag säljer också produkter för all typ av ögonfransbehandling. Välkommen!
    Nina L
    Nina L: Linda är kompetent, trevlig och lyhörd för önskemål. Snygga fransar som håller.

Uppsala spa & skönhetsvård

Marknadsgatan 1, Uppsala
    Välkommen till Uppsala Spa & Hudvård för en lugn och harmonisk stund! Vi erbjuder det mesta inom hudvård, spa och massage. Slipp ifrån vardagens stress!
    Sofie S
    Sofie S: Håltagning på 4åring gick jättebra, otroligt gullig tjej som gjorde det

Createbymattis

Buntmakarvägen 103, Segeltorp
    Jag är certifierad bryn- och fransstylist och använder enbart professionella produkter. Välkommen till CreateByMattis!
    Lotta J
    Lotta J: Varmt, trevligt och professionellt bemötande och gör fantastiska fransar!

Täby Beauty Center

Järnvägsallén 7, Täby
    Personligt bemötande och ett brett sortiment av skönhetsbehandlingar. Utbildade hudterapeuter och sjuksköterskor med olika specialistområden utför alla behandlingar.
    Sofi N
    Sofi N: Fantastisk ansiktsbehandling!! Hjärtlig och proffsig terapeut! Man känner sig välkomnad och ompysslad :) Rekommenderar T...

Renew Skin Clinic

Odengatan 23, Stockholm
    Vi har lång erfarenhet inom medicinsk och estetisk hudvård.
    Emelie B
    Emelie B: Bra bemött och trevliga lokaler

LH Klippotek

Liljeholmstorget 2 A, Stockholm
    LH Klippotek på Liljeholmen älskar att ge kunder tips och idéer på vad som passar den enskilda individen. Modemedvetna och centralt belägna med närhet till tunnelbana och bussar. Välkommen!
    Stefan P
    Stefan P: Var hos LH Klippotek för första gången och kommer absolut att gå tillbaka hit. Rebecka gjorde ett kanonbra jobb!

at. Stockholm

Hagagatan 37, Stockholm
    Matilda S
    Matilda S: Klippt mig hos Sanne i några år nu, blev rekommenderad av en familjevän. Har aldrig gått därifrån missnöjd, inte ens hal...

SugarMe Esthetics

Armfeltsgatan 25, Stockholm
    Isabell H
    Isabell H: Jag är supernöjd med min sockring! Kommer absolut fortsätta komma till SugerMe Esthetics. Resultatet är över förväntan

Perfect Skin Care

Wargentinsgatan 7, Stockholm
    Alexandra C
    Alexandra C: Rekommenderar perfect skin care till alla! Är stamkund där sedan flera år tillbaka och min hy blir bara bättre och bättr...

Wärns Salonger

Drottning Kristinas Esplanad 55, Solna
    Wera W
    Wera W: Resultat: super snygga, naturligt utseende naglar Bemötande: trevligt Rekommenderas: absolut, längtar till nästa gång

Salong Beautybox

Magnus Ladulåsgatan 25, Stockholm
    Lena A
    Lena A: Alltid väldigt nöjd. Proffsiga

Salong Creatif

Rörstrandsgatan 25, Stockholm
    Frida H
    Frida H: Linn är den proffsigaste och petigaste nagelteknologen jag någonsin gått till. Hon har god smak och känsla för detaljer ...

FiveBeauty

Magnus Ladulåsgatan 33, Stockholm
    Michaela B
    Michaela B: Spraytan hela kroppen! blev en väldigt jämn och snygg bränna. Dock blev handlederna väääldigt orange och rinniga.

Top 2 Toe

S:t Eriksgatan 68, Stockholm
    Natalie W
    Natalie W: Nathalie Karmgård är inte bara en fantastisk frisör som är otroligt duktig med färger. Hon är också en fullkomligt under...

Underbara Händer Stockholm

Fredsgatan 17, Sundbyberg
    Annica L
    Annica L: Duktig, noggrann och verkligen prisvärt! Har gått regelbundet till Jeanette i två år tror jag. Gör alltid shellac på nat...

Malikas Beauty Studio

Wargentinsgatan 7D, Stockholm
    Linnéa T
    Linnéa T: Så professionellt och riktigt bra kvalité på behandlingarna! Malika vet vad hon gör!