VOSS skönhetssalong

VOSS skönhetssalong

www.salongvoss.com
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Salong Voss! Vi ser till att du som kund alltid är i focus. Hos oss hittar du frisörer och hudterapeuter, vi utför klipp & färg, extensions och allt inom hår, ansiktsbehandlingar, vax, massage och fransar & bryn Tjänster: Ansiktsbehandling, vaxning, hudvård, massage, fransar och bryn, lashlift, Browning,...

208 omdömen om VOSS skönhetssalong

Charlotta T
Skrev om VOSS skönhetssalong

Avslappnat, naturligt och en mycket behaglig energi. Resultatet motsvarade mer än väl mina förväntningar av klippningen jag var där för. Jag har för avsikt att fortsätta klippa mig på salong Voss och kommer varmt att rekommendera salongen till vänner och bekanta. Ett xtra plus för den lugna musiken som spelades på lagom volym. /Charlotta

Lina E
Skrev om VOSS skönhetssalong

Som alltid ett trevligt bemötande och proffsig service. Hade en bokat konsultation med Rebecca, 10 av 10!!!

Amanda M
Skrev om VOSS skönhetssalong

Grymma tjejer som kan sin grej!

Helen D
Skrev om VOSS skönhetssalong

Min upplevelse var bara bra. Trevligt bemötande och nöjd med mitt besök

Madeleine J
Skrev om VOSS skönhetssalong

Voss Rebecca som jag går hos är en fantastisk frisör. Verkligen lyssnar in hur jag vill ha min frisyr. Klipper och slingar håret hos henne och det blir Verkligen jätte fint varje gång.

Marita K
Skrev om VOSS skönhetssalong

Salong Voss är en trevlig och fin salong med mycket kompetent personal. Det är alltid så välkomnande när man är där.

Karin E

Skön och omhändertagande . Kunnig personal, professionella

Lena-Marie H
Skrev om VOSS skönhetssalong

Alltid trevligt och professionellt bemötande av frisör och hudterapeut!

Madelaine H
Skrev om VOSS skönhetssalong

En trygg och skön upplevelse i fin med ljö .

Sandra J
Skrev om VOSS skönhetssalong

Alltid lika trevliga och omhändertagande.

Melika E
Skrev om VOSS skönhetssalong

Alltid trevligt och professionellt bemötande av frisör Rebecca. Även andra i personalen de gånger jag behövt ringa in. Det är dyrt att gå till frisören, men det är en kostnad jag lägger då det alltid känns som ”min” tid.

Ann-Charlotte G
Skrev om VOSS skönhetssalong

Känner sig alltid väl omhändertagen när man är hos VOSS. Får bra tips om hårvård, hårvårdsprodukter.

Tove K
Skrev om VOSS skönhetssalong

Så nöjd med min klippning, från långt till kort. Rebecca var både proffsig och jättetrevlig.

Kristina P
Skrev om VOSS skönhetssalong

Vänligt och trevligt bemötande. Frisören gav god tid till frågor och svar. Fin och lugn miljö. Försäkrade sig om att jag var nöjd med resultatet och justerade det jag önskade.

Kristina C
Skrev om VOSS skönhetssalong

Proffsigt och uppdaterat behandling av hår och hud.

Birgitta F
Skrev om VOSS skönhetssalong

Trevligt bemötande, känns personligt. Vi har en bra dialog om vad som ska göras. Känner mig riktigt nöjd när jag går därifrån. Köpte denna gång en inpackning för håret. Får så bra tips om vilka produkter som passar just mig.

Anneli L
Skrev om VOSS skönhetssalong

Jag blev bemött på att fantastiskt sätt. Jag upplevde tjejerna som glada och trevliga. Isabelle var mycket professionell. Min timma på salongen var mycket avkopplande! Jag köpte Meline pigment behandling samt Meline kit.

Marika D
Skrev om VOSS skönhetssalong

Alltid ett gott bemötande med kundfokus. Följsamhet för mina tankar men bidrar också med sin expertis utifrån vad frisören själv ser skulle kunna behövas. Väldigt hög nivå på kompetens vad gäller alla delar, klippning, färgning, schampoonering, stajling och produktkännedom. Jag bottenfärgar, sätter om hairextensions och klipper regelbundet håret. Köper då och då Kevin Murphy hårprodukter som jag tycker är bäst av de schampoo och balsam jag använt genom åren. Dyrast också men jag använder dem sparsamt. Sammafattningsvis en mycket bra salong för mina behov och mitt hår.

Emma K
Skrev om VOSS skönhetssalong

Gjorde en keratinbehandling för första gången. Blev väldigt nöjd med resultatet och bra bemött. Kommer gärna tillbaka!

Maria H
Skrev om VOSS skönhetssalong

Lugn och harmonisk miljö. Känslan av att komma in i ett spa. Hårbottenmassage är pricken över i. Jag känner att jag är viktig och att min upplevelse är viktig.

Frida B
Skrev om VOSS skönhetssalong

Mycket professionellt bemötande och resultatet blev mycket bra! Kommer fortsätta göra behandlingar på salong VOSS.

Ingrid H
Skrev om VOSS skönhetssalong

Lugn och harmonisk salong. Fin personal som har ett väldigt bra kundbemötande. Alltid nöjd med håret när jag går därifrån 😊

Isabelle J
Skrev om VOSS skönhetssalong

Jättebra bemötande gentemot min dotter när hon skulle klippa sig, trevlig och tillmötesgående. Vi kommer boka tid hos er nästa gång också!

Sabina B
Skrev om VOSS skönhetssalong

Det var en jättebra upplevelse, är en riktig spa känsla i salongen

Liza T
Skrev om VOSS skönhetssalong

Trevligt bemötande och duktig personal. Kommer definitivt gå dit fler gånger

Nina S
Skrev om VOSS skönhetssalong

Dyktige jenter og koselig atmosfære, hyggelig bemøtende! Dyktige i sitt fag!

Sofie S
Skrev om VOSS skönhetssalong

Alltid ett fantastiskt bemötande och service! Tjejerna driver salongen med både hjärta och hjärna! Man känner sig alltid glad och fräsch när efter ett besök :)

Mikaela J
Skrev om VOSS skönhetssalong

Trevli och kompetent personal, som sätter kunden i fokus!

Rigmor P
Skrev om VOSS skönhetssalong

Bästa frisören Rebecka tar hand om mig på bästa sätt.

Monica M
Skrev om VOSS skönhetssalong

Bra bemötande. Inga förväntningar, jag vet vad jag skulle få. Har varit där tidigare. Klippning

Heidi P
Skrev om VOSS skönhetssalong

Alltid trevligt bemötande 💗lungn och värm atmosfär ! Helnöjd varje gång!!!

Pia B

Inlyssnande och kunnig personal

Saga H
Skrev om VOSS skönhetssalong

Lyxigt, lugnt och dom lyssnade verkligen på vad jag ville ha. Prisvärt och fint resultat! Återkommer absolut

Maria P
Skrev om VOSS skönhetssalong

Ett professionellt bemötande och stort intresse för mina behov. Jag är enormt nöjd och kände mig väl omhändertagen. Med rätt rådgivning blev mitt besök mycket uppskattat med både färg och klipp. Den sköna huvudmassagen var väldigt lugnande.

Therese B
Skrev om VOSS skönhetssalong

Älskar att spendera en stund på Voss! Supermysig atmosfär, oerhört professionell och trevlig personal och blir alltid supernöjd med behandlingarna! 10/10 🌟

Sanna K
Skrev om VOSS skönhetssalong

Blivit lika väl omhändertagen som vanligt. Och givetvis lika nöjd med resultatet som jag brukar bli.

Eddie D
Skrev om VOSS skönhetssalong

Jag är supernöjd med mitt besök hos Stina. Hon är jätteduktig och jag kommer att komma tillbaka igen när det är dags för klippning 😀

Daniel T
Skrev om VOSS skönhetssalong

Ja blev supernöjd med mitt besök hos Voss

Linda U
Skrev om VOSS skönhetssalong

Här blir man ompysslad och kan njuta av en stunds egentid! Lokalerna är fräscha, lyxiga och inger lite "spa känsla". Personalen är otrolig, alltid kunden i fokus och gör det där lilla extra! Bortsett från sköna behandlingar får man goda tips och råd på tex hur du ska ta hand om din hud på bästa sätt, information om produkter m.m Utan tvekan favorit-salongen! ♡

Ing-Marie F
Skrev om VOSS skönhetssalong

Bästa bemötande man kan få 🙏❤️🙏

Marie-louise J
Skrev om VOSS skönhetssalong

På Salong Voss blir man alltid både professionellt bemött och med ett leende av alla. Man blir alltid lyssnad på och man får råd och tips utifrån sina förväntningar Man får alltid en avkopplande och upplyftande stund hos tjejerna på Voss.

Karolin H
Skrev om VOSS skönhetssalong

Här känner man sig varmt omhändertagen :)

Michelle B
Skrev om VOSS skönhetssalong

Mycket positiv helhetsupplevelse, jätteduktig frisörelev och jag blev supernöjd. Jättefin lokal och mysig stämning.

Ann-Louise F
Skrev om VOSS skönhetssalong

Mycket bra o proffsigt från början till slutet 🌟👌🏻

Sofia S
Skrev om VOSS skönhetssalong

Som vanligt nöjd och fin när man gick därifrån!

Elisabeth J
Skrev om VOSS skönhetssalong

Alltid väl mött vid ankomst. Proffesionella behandlingar. Rent och snyggt.

Maya M
Skrev om VOSS skönhetssalong

Trevligt och välkomnande! Inlyssnande och kom med bra förslag på färgval.

Annika R
Skrev om VOSS skönhetssalong

Proffsigt, välkomnande och behagligt! Har använt de flesta tjänsterna och alltid varit nöjd.

Alexandra G
Skrev om VOSS skönhetssalong

På Salong Voss möts man av en rofylld atmosfär. Isabelle är kunnig och gör gärna det där lilla extra för att få kunden att känna sig speciell. Hennes varma omhändertagande ger verkligen den där känslan av lyx och ny energi. Tack och vi ses snart igen!

Malin C
Skrev om VOSS skönhetssalong

Älskade den lugna atmosfären på Salong Voss och kände mig trygg i Rebeccas händer. Viss ligger dessutom i framkant med tekniker och produkter för att verkligen vårda håret.