Timråsalongen AB

Timråsalongen AB

timrasalongen.se
  • BadgeThreeYears
Boka tid Ring 08-509 261 94 Dela

Välkommen till Timråsalongen AB! Lämna den vardagliga stressen och kom in till oss på Timråsalongen. Luta dig tillbaka i vår harmoniska salong och låt oss ta hand om dig. Vi har full förståelse för om du bara känner för att ha en lugn stund för dig själv medans vi fixar frisyren eller om du känner för att surra lite med oss...

281 omdömen om Timråsalongen AB

Sara H
Skrev om Timråsalongen AB

Trevligt bemötande, konkreta förslag till åtgärder som sedan utförts väl.

Ulrika A
Skrev om Timråsalongen AB

Fantastiskt fint bemötande av all personal. Personalen är lyhörd men har även egna synpunkter på vilken frisyr och färg som passar. Personalen lyssnar in och är väldigt tillmötesgående. Man känner sig så väl omhändertagen. Frida är en magisk frisör. Man känner sig vacker när man går därifrån. Supernöjd, verkligen. Kan bara rekommendera ett besök.

Gun B
Skrev om Timråsalongen AB

Trevligt bemötande. Skön behandling med skön musik! Kommer tillbaka!

Majvi W
Skrev om Timråsalongen AB

Jag permanentade håret. Resultatet blev som förväntat, dvs mycket bra. Bemötandet var mycket trevligt, precis som vid tidigare tillfällen. Jag återkommer gärna till Timråsalongen.

Ellie P
Skrev om Timråsalongen AB

Håret blev precis som jag ville ha det.

Anita H
Skrev om Timråsalongen AB

Mysig miljö, trevligt bemötande och fint att i förväg kunna välja tyst behandling.

Lena C
Skrev om Timråsalongen AB

Alltid professionellt bemötande och bra resultat.

Kristina L
Skrev om Timråsalongen AB

Fint bemötande, fick jättefina fransar och bryn

Magnus F
Skrev om Timråsalongen AB

Trevlig och duktig personal. Lugn och fräsch atmosfär. Lite dyrt men valuta för extrapengen så ändå prisvärt. Man går alltid nöjd därifrån.

Ylva E
Skrev om Timråsalongen AB

Trevliga frisören klippte en snygg frisyr.

Maria H
Skrev om Timråsalongen AB

Vänligt bemötande, bra handikapps anpassat och fina lokaler.

Klara T
Skrev om Timråsalongen AB

Dottern blev jättefin i håret och hon är jättenöjd och det är lätt sköt för oss föräldrar.

Malin L
Skrev om Timråsalongen AB

Alltid lika nöjd med min klippning när jag går därifrån. Frida känns så noggrann och engagerad i mig som kund 🥰

Elisabet L
Skrev om Timråsalongen AB

Som alltid fint bemötande och lyhörd för mina önskemål.

Siv S
Skrev om Timråsalongen AB

En mycket bra salong med ett vänligt bemötande, med mycket bra service.

Eva A
Skrev om Timråsalongen AB

Otroligt bra frisör har jag hittat nu. Tesa lyssnade på mig och gjorde en riktig bra klippning. Henne kommer jag gå till igen. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Marie V
Skrev om Timråsalongen AB

Trevligt bemötande och kunnig personal.

Lena L
Skrev om Timråsalongen AB

Väldigt trevlig personal och det är dit jag går och klipper mig.

Ingela T
Skrev om Timråsalongen AB

Professionell frisör - mycket gott bemötande.

Agnetha A
Skrev om Timråsalongen AB

Toppen! Familjär och trevlig salong men trevlig personal.

Eleonor H
Skrev om Timråsalongen AB

Trevlig personal , bra bemötande och mysig salong. Den här gången klippte jag mig. Frågar man om tips till håret får man bra hjälp och förklaring hur man använder olika produkter som finns på salongen.

Yvonne R
Skrev om Timråsalongen AB

Jag va jätte nöjd!! en toppen personal man kände sig verkligen välkommen,och jag blev jätte nöjd med min klippning av Frida ♡ så jag kommer att besöka dom igen

Monica A
Skrev om Timråsalongen AB

Jättemysig miljö och duktig personal! Jag gjorde nagelförlängning!

Ingrid P
Skrev om Timråsalongen AB

Vänligt bemötande, tog god tid på sig för att lyssna på mina önskemål, trivsam salong, dock lite dyr.

Ewa F
Skrev om Timråsalongen AB

Mycket bra, lyhörd och duktig frisör.

Kristin H
Skrev om Timråsalongen AB

Trevlig personal som tar väl hand om sina kunder. Mysig och fin salong. Frisörerna verkar väldigt duktiga yrkespersoner.

Eva M
Skrev om Timråsalongen AB

Alltid lika trevligt och proffsigt bemötande. Jag är alltid supernöjd med resultatet av klippning och färgning.

Sara N
Skrev om Timråsalongen AB

Jag fick ett jättebra bemötande med väldigt bra konsultation innan min klippning. Jag kände att jag verkligen blev bra omhändertagen och kände mig trygg. Mitt besök överträffade mina förväntningar, då det var mitt första besök på salongen. Jag hade med mig en bild på önskad frisyr, det blev kortare bak än vad jag väntat mig, men håret växer ut och det drar inte ner min helhetsbedömning av mitt besök, jag är väldigt nöjd och kommer att boka framtida besök på Timråsalongen.

Bill B
Skrev om Timråsalongen AB

Eftersom jag är mångårig kund vet jag vad jag får; trevligt

Anna K
Skrev om Timråsalongen AB

Supertrevlig och kunnig tjej som klippte mig. Lyssnade in vad jag ville och gav mig goda råd utan att pracka på mig ngt jag inte kände att jag behövde.

Anki S
Skrev om Timråsalongen AB

Super nöjd och trevlig och glad frisör

Helen B
Skrev om Timråsalongen AB

Lyssnade och tog in vad jag ville,väldigt trevlig…mycket nöjd med resultatet

Marlen H
Skrev om Timråsalongen AB

Allt var bra trevlig bemötande och nöjd blev jag .

Birgitta E
Skrev om Timråsalongen AB

Vänligt bemötande och bra kommunikation kring min klippning

Dordie B
Skrev om Timråsalongen AB

Bra frisörer och fint kundbemötande i alla avseenden. Jag är mycket nöjd.

Jenny J
Skrev om Timråsalongen AB

Alltid proffsiga och trevliga på Timråsalongen!

Birgitta A
Skrev om Timråsalongen AB

Proffsigt, bra atmosfär, trevligt.

Lena L
Skrev om Timråsalongen AB

Trevlig miljö, fint mottagande och suverän personal

Gustaf E
Skrev om Timråsalongen AB

Jätte trevlig personal, talangfulla och klipper väldigt bra trots min dåliga förklaring på hur ja vill ha håret. Alltid nöjd efter jag klippt mig på Timråsalongen :D

Elisabeth B
Skrev om Timråsalongen AB

Bra bemött, lyhörd frisör och trevlig miljö.

Ingela E
Skrev om Timråsalongen AB

Alltid fint mottagande ,väldigt nöjd med håret som varje gång jag varit där.

Ulla S
Skrev om Timråsalongen AB

Så nöjd efter mitt besök på Timråsalongen. Noggrann klippning av mitt korta hår som resulterade i en snygg modern frisyr. Tack 🤩

Susanne C
Skrev om Timråsalongen AB

Fin och trevlig personal. Vill alltid kundens bästa. Lyhörd och tillmötesgående. Kan varmt rekommendera Timråsalongen 👍🏻

Niklas B
Skrev om Timråsalongen AB

Trevlig lokal och grym frisör! Återkommer självklart!

Therese H
Skrev om Timråsalongen AB

Bästa bemötande med super trevlig personal.

Berit O
Skrev om Timråsalongen AB

Trevligt bemötande och välgjort utfört arbete.

Josephine D
Skrev om Timråsalongen AB

Jag blev bemött som jag alltid blir bemött, med att bli lyssnad på, med en härligt varm ton och att jag som kund blir glad att få det jag vill ha när jag väljer hårfärg osv

Christina Å

Alltid nöjd när Tess tagit hand om mitt hår 🤗

Elina E
Skrev om Timråsalongen AB

Trevlig atmosfär, ljus härlig miljö. Trevlig och kunnig personal som gör att man känner sig avslappnad och bekväm. Jag fick mitt hår klippt.

Barbro E
Skrev om Timråsalongen AB

Trevligt bemötande i trivsam miljö. Mycket nöjd med resultatet.