Timråsalongen AB

Välkommen till Timråsalongen AB!

Lämna den vardagliga stressen och kom in till oss på Timråsalongen. Luta dig tillbaka i vår harmoniska salong och låt oss ta hand om dig. Vi har full förståelse för om du bara känner för att ha en lugn stund för dig själv medans vi fixar frisyren eller om du känner för att surra lite med oss så gör vi det mer än gärna.

Tjänster: Klippning, färgning, naglar, hairtalk, fransar och bryn, styling, salongskur, permanent, skägg och mycket mer.

Vi på Timråsalongen AB är noggranna och när du bokar tid hos oss så får ser vi till att ha extra tid på oss för att dina förväntningar ska uppfyllas.

Läs vad 162 kunder tycker om Timråsalongen AB 2

2022-12-07 Verifierad kund
    Trevligt bemött. Förväntade att bli klippt efter mina önskemål men samtidigt också efter frisören idéer. Resultatet bra.
    Tack för ditt omdöme Ingrid, vi är så glada för att du är nöjd med servicen vi ger dig. Hälsningar från tjejerna på Timråsalongen ✂️❤️ Timråsalongen AB
    2022-12-07 Verifierad kund
    Beställ en maskinklippning. Fick ett vänligt, uppmärksamt och intresserat bemötande. Jag förväntade mig att få mitt hår klippt som jag önskade efter svar och råd på frågor vilket jag också fick på ett professionellt sätt. Sammanfattningsvis lämnade jag salongen nöjd med klippning och samtal
    - en trivsam stund i stolen!.
    Hej Stefan! Tack för ditt omdöme, det glädjer oss att du tar dig tid att lämna feedback till oss. Vi önskar dig en fantastiskt fin dag! Hälsningar från tjejerna på Timråsalongen ✂️❤️ Timråsalongen AB
    2022-11-27 Verifierad kund
    Har gått hos Frida i några år nu och trivs jättebra med henne! Tycker hon är jätteduktig!
    Hej Jana!
    Vi är så glada för att du tar dig tid att ge oss på Timråsalongen ett omdöme, det betyder mycket för oss. Vi önskar dig en fantastiskt fin dag!
    2022-11-26 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt. Återkommer
    Tack för ditt omdöme Eija, vi är så glada för att du är nöjd med servicen vi ger dig. Hälsningar från tjejerna på Timråsalongen ✂️❤️ Timråsalongen AB
    2022-11-23 Verifierad kund
    Så service minded personal trevligt bemötande, proffsiga. Handikapp vänligt med bra entre som hade ramp.
    Hej Eva.
    2022-11-20 Verifierad kund
    Alltid bra och professionellt bemötande
    Tack Rita för ditt omdöme, vi är så glada för att du är nöjd med servicen vi ger dig.
    2022-11-20 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, motsvarade min förväntningar och är nöjd med resultatet av både klippning och slingor
    Hej Ewa!
    Vi önskar dig en fantastiskt fin dag!
    2022-11-19 Verifierad kund
    MYCKET TREVLIGT BEMÖTANDE.

Att bli snyggt klippt.

Jag blev jättenöjd.

Fick förslag om ett schampo som
    Jag antagligen kommer att köpa.

Siv.
    Tack för ditt omdöme Siv, vi är glada för att du är nöjd med servicen vi ger dig.
    2022-11-19 Verifierad kund
    Helt nöjd , trevligt bemötande, så nöjd med klippningen och slingorna ! Köpte även en ny hårspray.
    Hej Gun.
    2022-11-12 Verifierad kund
    Jag har inte träffat på en så trevlig och gemytlig salong som er tidigare. Er besättning skapar en avslappnande och trevlig atmosfär. All heder till personalen! Stig
    Tack för ditt omdöme Stig, vi är glada för att du är nöjd med servicen vi ger dig.
    2022-11-11 Verifierad kund
    Som vanligt infriades mina förväntningar, jag fick ett väldigt trevligt bemötande, förslag och tips på frisyr och färgning.
    Hej Karin.
    2022-11-10 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och service.
    Hej Siv.
    2022-11-07 Verifierad kund
    Duktiga frisörer med bra resultat
    Hej Anna-Klara!
    2022-11-04 Verifierad kund
    Bra bemötande och lyssnar på kundens önskemål! Alltid nöjd med resultatet!
    Hej Pernilla!
    Vi är så glada för att du tar dig tid att ge oss ett omdöme, det betyder mycket för oss! Vi önskar dig en fantastiskt fin helg och varmt välkommen tillbaka.
    2022-11-03 Verifierad kund
    Fantastiskt, min dotter blev så himla fin i håret och hon var så glad att frisören direkt förstod hur hon ville ha det. Hon fick även bra råd hur hon ska göra med sitt hår. Är mer än nöjd.
    Hej Camilla!
    Vi på Timråsalongen önskar dig en fantastiskt fin dag och varmt välkommen tillbaka!
    2022-10-30 Verifierad kund
    Perfekt service med kunnig personal som sätter kunden i fokus!
    Tack för ditt omdöme Nina, vi är glada för att du är nöjd med servicen vi ger dig. Vi önskar dig en fantastisk fin dag, hälsningar från tjejerna på Timråsalongen ✂️❤️ Timråsalongen AB
    2022-10-29 Verifierad kund
    Trevliga frisörer, hjälper en hitta sin style tack!
    Hej Lea!
    Vi är så glada för att du tar dig tid att ge oss på Timråsalongen ett omdöme, det betyder mycket för oss. Vi önskar dig en fantastiskt fin dag. Hälsningar tjejerna på Timråsalongen ✂️❤️
    2022-10-26 Verifierad kund
    Trevligt och personligt bemötande. Lämnar alltid välklippt👍
    Tack för ditt omdöme Mats, vi är glada för att du är nöjd med servicen vi ger dig.
    2022-10-22 Verifierad kund
    Det var ett trevligt och välkomnade bemötande, de hejjade så fort jag kom in. Inga speciella förväntningar är stammis hos en av frisörerna och gillar henne skarpt så går jämt till henne. Hon är anledningen till att jag går till timråsalongen.
    Var lika trevligt som vanligt att gå dit, man känner sig alltid välkommen.
    Jag klippte mig och min son var oxå där o klippte sig.
    Hej Åsa
    2022-10-21 Verifierad kund
    ETT MYCKET BRA BEMÖTANDE AV TESSAN man känner sig omhändertagen så Positivt trevlig miljö blev klippt och köpte mousse övrig personal glada o trevliga blev bjuden på kaffe o choklad en trevlig stund
    Hej Mona.
    2022-10-20 Verifierad kund
    en skön stund där man blir ompysslad av kunnig personal
    Tack för ditt omdöme Carolina, vi är glada för att du är nöjd med servicen vi ger dig.
    2022-10-18 Verifierad kund
    Mysig miljö!
    Trevligt bemötande och jättenöjd😀
    Min dotter går oxå där och är lika nöjd!
    Klippte mig o gjorde inpackning😊
    Tack för ditt omdöme Gun, vi är glada för att du är nöjd med servicen vi ger dig.
    2022-10-17 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och nöjd med resultatet.
    Tack Tesa.
    Hej Elisabeth!
    2022-10-15 Verifierad kund
    Ett proffsigt och vänligt bemötande av personalen. Lyhörd frisör som också föreslår färg och form. Jag är jättenöjd med resultatet och kommer tillbaka!
    Tack Kristin för att du tar dig tid att lämna ett omdöme, det betyder mycket för oss!
    Så roligt att höra att du är nöjd med servicen vi ger dig, du är varmt välkommen tillbaka till oss!
    Varma glada hälsningar från tjejerna på Timråsalongen ✂️❤️
    2022-10-15 Verifierad kund
    Trevlig personal som lyssnar på kunden. Resultatet av klippning och färg blev bättre än väntat. Otroligt nöjd!
    Hej Emma!
    Vad roligt att du är nöjd med servicen som vi ger dig, tack för ditt omdöme!
    Vi önskar dig en fantastisk fin dag och varmt välkommen tillbaka till oss, hälsningar från tjejerna på Timråsalongen ✂️❤️
    2022-10-15 Verifierad kund
    Bästa salongen! Super trevlig och proffsig personal. Både klipper och färgar, alltid lika nöjd när man går därifrån!
    Rekommenderas varmt!
    Hej Annasara, Vi är så glada för att du tar dig tid att ge oss på Timråsalongen ett omdöme, det betyder mycket för oss. Vi önskar dig en fantastiskt fin dag & varmt välkommen tillbaka! Hälsningar tjejerna på Timråsalongen ✂️❤️ Timråsalongen AB
    2022-10-13 Verifierad kund
    Kommer gärna tillbaka/Birgitta
    Hej Birgitta
    2022-10-13 Verifierad kund
    Superbra och trevlig personal.
    Hej Sandra
    Trevlig personal , bra bemötande. Anlitar dem igen
    Hej Annelie
    2022-10-11 Verifierad kund
    Hej, man blir alltid bra bemött av trevlig personal.
    Hej Lise-lott
    Mycket Bra och trevligt bemötande
    Hej Ann-Katrin
    2022-10-10 Verifierad kund
    Tesa är jättetrevlig o klipper snyggt! Jag är helnöjd!
    Hej Göran
    2022-10-10 Verifierad kund
    Trevlig frisör som klippte fantastiskt fin frisyr
    Hej Monica
    2022-10-10 Verifierad kund
    Jättebra bemötande! Hade en klippning.
    Hej Veronica
    2022-10-10 Verifierad kund
    Helt nöjd med klippning och trimning av skägg dessutom en trevlig frisör Emmelie.
    Hej Kennet
    2022-10-10 Verifierad kund
    alltid lika bra och välkomnande bemötande och bra tips på hårprodukter och proffsigt utseende på lokal och personal
    Hej Joakim
    2022-10-09 Verifierad kund
    Fin miljö och trevligt bemötande men främst att få bli fin i håret 😊!
    Hej Anki
    2022-10-09 Verifierad kund
    Salongen ger ett modernt fräscht intryck.
    Personalen ger ett lugnt och tryggt bemötande och är lyhörd för hur man vill bli stylad och ger även egna idéer.
    Jag klipper och färgar håret och är mycket nöjd med resultatet.
    Hej Eva
    2022-10-09 Verifierad kund
    Trevlig personal. Fina lokaler.
    Bra och lätt att få tid.
    Min frisör förstår vad jag vill ha.
    Jag klipper och slingar håret med full belåtenhet.
    Hej Susanne
    2022-10-09 Verifierad kund
    385kr för att plocka ögonbryn är för mycket. Dessutom fick jag plocka själv när jag kom hem. Väldigt missnöjd.
    Hej Rigmor
    Vi är glada för att du tar dig tid att ge oss på Timråsalongen ett omdöme, det betyder mycket för oss. Vi önskar dig en fantastiskt fin dag.
    2022-10-09 Verifierad kund
    Mycket duktig o trevlig frisör.Trevlig och lugn miljö. Har alltid varit nöjd med min frisyr efter klippning. Har köpt shampo o hårbalsam o varit nöjd med dessa produkter
    Hej Karin
    2022-10-09 Verifierad kund
    Det flesta frisörer jag gott till känns stressad och ibland inte tid, med de små ändringar man vill fixa till.
    Men Frida som klippte mig, lyssnar gott på sin kund, har goda erfarenheter och väldigt duktig på att komma med rekommenderande hårstilar och produkter.
    Kommer alltid rekommenderar Timråsalong.
    Hej Alexander
    Vi är så glada för att du tar dig tid att ge oss på Timråsalongen ett omdöme, det betyder mycket för oss! Vi önskar dig en fantastiskt fin dag.
    2022-10-09 Verifierad kund
    Trevligt bemötande! Färgade och klippte håret…var lite orolig hur det skulle bli..på grund av att förgningen var första gången, men jag blev nöjd🙂
    Hej Kristina
    2022-10-09 Verifierad kund
    Blir alltid vänligt bemött. Känner att personalen "ser mig"och lyssnar på mina önskemål,idéer och funderingar. Om jag går till frissan vill jag känna att fokus ligger på mig,jag har nämligen erfarenhet av att frisören "hoppar mellan" flera kunder och det känns stressande,men så är det inte i Timråsalongen😊
    Jag brukar klippa och färga håret och är alltid nöjd med resultatet.
    Hej Liisa
    2022-10-09 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, var nöjd med resultatet.
    Hej Pia
    Blev väl bemött
    Alltid skönt att komma till frissan där någon tvättar mitt hår och blir snyggt klippt..
    Köpte inte något denna gång.
    Kan rekommendera salongen.
    Hej Monica
    Trevligt bemötande, bra klippning
    Hej Conny
    2022-10-09 Verifierad kund
    Lugnt och skönt med tid hör mig som kund
    Hej Pernilla
    2022-10-09 Verifierad kund
    Kändes stressigt och fick ingen huvumassage vid hårtvätten. På 30 min var håret tvättat och klippt. Fick påtala att det var för långt framtill och inte harmoniserade med övrig längd. Slutresultatet blev ok.
    Hej Sandra
    2022-10-09 Verifierad kund
    En bra och lugn tjej som klippte mig jag kommer tillbaka
    Tack för ditt omdöme Anders, vi är glada för att du är nöjd med servicen vi ger dig.