Laserverket AB

Magnus Ladulåsgatan 31, 118 65 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Laserverket.

Vi utför estetiska & kirurgiska laserbehandlingar i Stockholm så som tatueringsborttagning, pigmentbehandling, hollywoodbehandling, aknebehandling, microneedling med Filorga NCTF+HA, laser mot hudskador, laser mot födelsemärken, och laser mot ärr. Laserverket ger resultatgaranti på svarta samt röda tatueringarborttagning och en behandlingsskadeförsäkring. Vi behandlar alla typer av ärr med co2 laser. Akneärr, brännskadeärr, kraterärr, självskadeärr, operationsärr och dylikt.

Vi utför även Brilliant Smile Klinikblekning och tandblekning. Fundera inte längre när ditt nya liv skall börja till Konsultation är alltid gratis.

Välkommen till Laserverket och Håkan Edorsson, certifierad laserterapeut.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 67 kunder tycker om Laserverket AB

• 2020-09-23

Susanne B skrev om Laserverket AB
    Bra telefonavstämning innan bokning. Smidig och enkel betalning via Klarna. Trevlig och lugn personal som ingav förtroende. Kommer att behöva ett återbesök för att få bort hela födelsemärket men det var jag informerad om innan att det kunde bli aktuellt. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-09-22

Jaana C skrev om Laserverket AB
    Borttagning av födelsemärken i ansiktet väldigt nöjd hittills Läs mer
  • Therese N

2020-09-19

Therese N skrev om Laserverket AB
    Tog bort två födelsemärken. Ett vid näsan och ett på överkroppen. Fick ett väldigt varmt och professionellt välkomnande. Hela behandlingen gick smidigt och jag är jättenöjd med resultatet. Fick tips på efterbehandling. Rekommenderar verkligen Håkan. Tusen tack för allt. Läs mer

Maja L skrev om Laserverket AB
    Har påbörjat en laserbehandling för att ta bort tatuering. Är jättenöjd att jag valde laserverket, Håkan är supertrevlig och jag fick hela processen väldigt bra förklarad så känner mej i trygga händer 👍 Läs mer

Malin G skrev om Laserverket AB
    Proffsigt och trevligt. Snyggt resultat. Läs mer

Anna T skrev om Laserverket AB
    Laserborttagning av leverfläck, supertrevlig personal, välskött arbete Läs mer

Kjell H skrev om Laserverket AB
    Jag tog bort födelsemärken hos Håkan på Laserverket
    Blev mycket trevligt bemött och snabbt behandlad.
    Upplevelsen levde upp till mina förväntningar, jag är helt nöjd och kommer att återvända för fler ingrepp.
    Kjell H Läs mer

Linda N skrev om Laserverket AB
    Lugnt, trevligt och resultatet ser ut att bli bra! Bra väntrum. Läs mer

Marina H skrev om Laserverket AB
    Jag gjorde en CoolPeel, allt var enkelt, smidigt, förtroendeingivande. Rekommenderas! Läs mer

Marie Z skrev om Laserverket AB
    CO2 laser i ansiktet.
    Håkan är otroligt proffsig, lyhörd och närvarande. Från första konsultation till slutresultat så är jag så himla nöjd. Kan varmt rekommendera Laserverket! Läs mer

Marcelo P skrev om Laserverket AB
    Grymt bemötande och bra instruktioner hur jag skulle ta hand om tatueringen efter att jag lasrat den. Rekommenderas starkt Läs mer

Mona A skrev om Laserverket AB
    Jag gjorde ärrbehandling med laser. Läs mer
  • 2020-06-28

Eva B skrev om Laserverket AB
    Tog bort pigmentfläckar med mycket gott resultat Läs mer
  • 2020-06-26

Lada K skrev om Laserverket AB
    Hej! Det har varit skönt att besöka er. Min man har tagit bort födelsemärke. Det har Håkan gjort proffesionellt och med mycket tanke om den corona tiden som vi lever i nu för tidem. Tack!!!! Läs mer
  • 2020-06-26

Per-Arne B skrev om Laserverket AB
    Ett bra utförd ingrepp. Kändes väldigt professionellt. Lätt också att få kontakt med kliniken. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-05-22

Sofia Ö skrev om Laserverket AB
    Jag tog bort 2 stycken födelsemärken. Trevlig personal som kändes kunniga inom området. Mina förväntningar var att födelsemärkena skulle försvinna, vilket de än så länge har gjort. Läs mer
  • 2020-05-03

Monika S skrev om Laserverket AB
    Absolutely professional experience with a very good result. Will definitely come back. Läs mer
  • 2020-04-30

Asha skrev om Laserverket AB
    I got very Good advise when i came to be worked on. I really liked it. The company is so clean too . Läs mer
  • 2020-04-30

Petra W skrev om Laserverket AB
    Borttagning av fläckar. Det gick väldigt fort och smidigt. Inga som helst problem med något. Läs mer
  • 2020-04-03

Aida K skrev om Laserverket AB
    Trevlig personal, bra resultat på laser och vänliga priser.
    Rekommenderar varmt. Läs mer
  • Ingela M

2020-04-03

Ingela M skrev om Laserverket AB
    Bra och trevligt bemötande.
    Jag gjorde en konsultation för att ev ta bort en tatuering. Men kom inte längre pga ekonomiska skäl.

Men hade nog varit nöjd. Läs mer
  • 2020-04-01

Christina L skrev om Laserverket AB
    Tatueringsborttagning m laser.
    Utmärkt omhändertagen. Läs mer
  • 2020-04-01

Martin A skrev om Laserverket AB
    Riktigt trevligt bemötande och mycket professionell personal Martin Läs mer

Mira J skrev om Laserverket AB
    Jag har gjort borttagning av tatuerade ögonbryn och ålderfläker på händerna. Det gick helt OK. Läs mer

Chloe L skrev om Laserverket AB
    Jag rekommenderar starkt Laserverket kliniken och deras fantastiska personal!
    Personligen så går jag dit för att lasra mina tatueringar och har även gått dit för att ta bort pigmentfläckar.
    Man blir väldigt väl bemött och omhändertagen under sitt besök, och även efteråt om en har frågor eller så och för nya bokningar. Allting sköts väldigt smidigt. Innan ingreppen så får man också väldigt utförlig information på konsultationer och for veta steg för steg hur allt går till, som en guide. Har bara bra saker att säga om dem! Mysig och fräsch lokal, och det finns även fika serverat. Avslappnande och skönt. Jag är mycket nöjd med resultaten jag har fått och kan varmt rekommendera dem! Det gör jag även annars också till mina nära och kära. Läs mer

Rania K skrev om Laserverket AB
    Bra personal och bra service 👍🏻 Läs mer

Magid M skrev om Laserverket AB
    Läser borttagning av tattoo!
    Jag blev bra bemöt!
    Jag tyckte att jag blev nöjd!
    Jag tyckte att företaget levde upp mina krav.
    Jag var nöjd men tyckte att det var lite dyrt och kunde vara lite billigare. Läs mer

Aleksander M skrev om Laserverket AB
    Jättebra! Smidigt! Inga anmärkningar. Läs mer

Olivia M skrev om Laserverket AB
    Laser av tatuering. Jätte bra bemötande, grymt bra jobb, finns inget negativt. Läs mer

Annika L skrev om Laserverket AB
    Laserbehandling av brun prick vid läppen. Jättetrevligt bemött.
    har inte sett någon större skillnad på pricken än....
    Snabbt och bra Läs mer
  • 2020-03-27

Haris K skrev om Laserverket AB
    Håller på med en borttagning av tatuering. Riktigt bra pris och trevligt mottagande, kan varmt rekommenderas Läs mer

Sara L skrev om Laserverket AB
    Har lasrat bort tatuering. Håkan är supersjyst, duktig och informerar bra om hur allt funkar. Rekommenderar! Läs mer

Rebecca K skrev om Laserverket AB
    Trevlig, informativ och bra bemötande! Rekommenderar Läs mer
  • Yara S

2020-03-26

Yara S skrev om Laserverket AB
    Hej! Jag har inte varit hos er, men jag funderar . Läs mer

Carlos P skrev om Laserverket AB
    Mycket bra ! Min skada på öronen sedan 7 år tillbaka i tiden är borta 100% / jag blev brand med cigarretter på rättspsyk avdelning där jag arbetade! skadan försvann med läser application ! Bra arbete ! Det ser man på resultat ! Cheers ! Läs mer

Michel G skrev om Laserverket AB
    Mycket bra service gått bemötande och mycket trevlig personal rekommenderas starkt. Läs mer

Pelle S skrev om Laserverket AB
    Är inte klar med min behandling men hittills helt klart nöjd. Återkommer med nytt betyg när allt är klart! Läs mer

Zahra V skrev om Laserverket AB
    Jag har lasrat min tatuering hos Håkan och är super nöjd med allt från resultat hygien och servicen. Läs mer

Linda B skrev om Laserverket AB
    Tatueringsborttagning med laser . Har alltid blivit väldigt bra bemött. Känns alltid väldigt personligt och har fått optimal hjälp med mina tatueringsborttagningar. Jag har Inte ännu avslutat min behandling utan har flera besök kvar. Skulle rekommendera alla att gå till laserverket för tatueringsborttagning. Läs mer

Oscar W skrev om Laserverket AB
    Gjorde en tandblekning och blev väldigt bra bemött! De förklarade proceduren mycket väl och jag kunde få svar på alla frågor som jag hade. Kände mig trygg genom hela processen och rekommenderar alla som känner sig nyfikna på tandblekning att göra det på Laserverket. Läs mer

Anders D skrev om Laserverket AB
    Tog bort några mörka fläckar i ansiktet. Det gick mycket snabbt och gav bra resultat.
    Proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer

Priscilla E skrev om Laserverket AB
    Jättefina lokaler och trevligt bemötande. Läs mer

Anders G skrev om Laserverket AB
    Kanonbra;))
    Tryggt, säkert och god service!! Läs mer

Nina Ö skrev om Laserverket AB
    Hunnit gå på en konsultation och en laserbehandling av tatuering och är hittills väldigt nöjd. Håkan känns otroligt proffsig och full av kunskap. Rekommenderas starkt! Läs mer

Jessica F skrev om Laserverket AB
    Så himla nöjd! Håkan är superduktig och engagerad i dig som kund, han tar sig tid och svarar på de frågor du har.

Jag lasrar bort en 5x5 tatuering och är nu i väntan på omgång nummer 4. Tatueringen har bleknat ordentligt och jag är alltid lika taggad på nästa besök. Tryggt och prisvärt! Läs mer

Sandra P skrev om Laserverket AB
    Gjorde flertalet laserbehandlingar för tatueringsborttagning hos laserverket. Från första mailet där jag frågade om tjänsten fick jag god information och det kändes direkt som en person som visste vad han gjorde, uppriktig och väldigt bekväm. De överträffade mina förväntningar jag hade, jag kände mig trygg och hemma, trots smärtan som väntade mig vid varje besök. Läs mer
  • 2020-03-23

Zenia D skrev om Laserverket AB
    Borttagning av Tatuering
    Bra bemötande
    Lätt att boka och omboka vid behov
    Nöjd än så länge :) Läs mer
  • Stephanie H

2020-03-23

Stephanie H skrev om Laserverket AB
    Jättebra ställe! Rent å fräscht, trevligt och proffsigt bemötande! Läs mer
  • 2020-03-22

Emelie J skrev om Laserverket AB
    Bästa stället! Håkan är professionell och trevlig. Läs mer
  • 2020-03-21

Pauline W skrev om Laserverket AB
    Så himla bra! Nästan så jag gör en dålig tatuering till för att få fortsätta gå dit :) Läs mer

Magnus Ladulåsgatan 31, 118 65 Stockholm