Laserverket AB

Laserverket AB

Välkommen till Laserverket.

Vi utför estetiska & kirurgiska laserbehandlingar i Stockholm så som tatueringsborttagning, pigmentbehandling, hollywoodbehandling, aknebehandling, microneedling med Filorga NCTF+HA, laser mot hudskador, laser mot födelsemärken, och laser mot ärr. Laserverket ger resultatgaranti på svarta samt röda tatueringsborttagning och en behandlingsskadeförsäkring. Vi behandlar alla typer av ärr med co2 laser. Akneärr, brännskadeärr, kraterärr, självskadeärr, operationsärr och dylikt.

Vi utför även Brilliant Smile Klinikblekning och tandblekning. Fundera inte längre när ditt nya liv skall börja till Konsultation är alltid gratis.

Nyhet! Nikotinavvänjning med laser. Laserbehandling mot rökning och snusning. Bli helt nikotinfri med laserterapi.

Välkommen till Laserverket och Håkan Edorsson, certifierad laserterapeut.

Läs vad 311 kunder tycker om Laserverket AB 2

2022-09-07 Insamlad av företaget
    Vänligt o proffsigt bemötande. Av de fyra ingreppen läker bra. Ett av dom klar o svider lite fortfarande.
  • 2022-08-30 Insamlad av företaget
    Väldigt nöjd med mitt besök, långt över förväntan & kommer absolut komma tillbaka igen!
    2022-08-29 Insamlad av företaget
    Mycket proffsig och personlig service. Rekommenderar varmt!
    2022-08-25 Insamlad av företaget
    Mycket nöjd på alla sätt. Enkelt och flexibelt bemötande.
    2022-08-24 Insamlad av företaget
    Jag köpte laser för hjälp att sluta röka. Bemötandet var mycket bra. Man förklarade noga hur allt går till och syfte med behandlingen. Fick också tips hur jag kan underlätta kommande tid samt en goodiebag med te och lakrits. Och man får peppande sms en tid efteråt.
    Det är min 4:e rökfria dag och det är verkligen jobbigt. Vet inte hur jag skulle mått utan behandling?
    Det känns skönt att veta att det ingår ett återbesök OM man skulle trilla dit men det vill man givetvis undvika.
    2022-08-22 Insamlad av företaget
    Bra och informativ behandling. Rökfri utan några direkta abstinens besvär. Självklart är vanan där. Men över förväntan och första gången helt nikotin fri. Inga plåster, snus,elcig. Mycket bra behandling.
    2022-08-21 Insamlad av företaget
    Super nöjd ……………..,,,,
  • 2022-08-21 Insamlad av företaget
    Mycket trevlig personal.
    Gjorde Brilliant Smile behandling men fick tyvärr irriterat tandkött i en vecka efteråt.
    2022-08-21 Insamlad av företaget
    Trevligt och tryggt bemötande! Nästa gång jag ska boka blir det såklart här! 10/10!
    2022-08-19 Insamlad av företaget
    Så proffsig och trygg personal. Gjort laser tidigare men det här va en helt ny positiv upplevelse nästan helt utan smärta.
    2022-08-19 Insamlad av företaget
    En vecka redan utan cigarettrök med laser behandling.Jag är nöjd.
    2022-08-18 Insamlad av företaget
    Jättebra bemötande och behandlingen stämde bra in på mina förväntningar!
    2022-08-13 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande o info om behandlingen vad som händer efteråt med kroppen bra stöd med sms
  • 2022-08-09 Insamlad av företaget
    Var väl mött. Blev rekommenderat att vänta med att ta bort märke i ansiktet tills i oktober.
  • 2022-08-05 Insamlad av företaget
    Mycket professionellt och bra bemötande.
    Resultatet blev perfekt och jag är mycket nöjd med hur det blev efter behandlingen. 👍🏻💯
    2022-08-04 Insamlad av företaget
    Jätte nöjd bra priser bra service bra bemötande
    2022-07-08 Insamlad av företaget
    Underbart bemötande , mina förväntningar är att bli rökfri efter 49 år. Lyckas jag så är det inte annat än ett mirakel för jag har provat många andra saker för att sluta röka.Företaget förklarade hur behandlingen fungerar , 45 minuters behandling pris 2.500kr kan använda friskvårdsbidrag perfekt tycker jag. Detta är verkligen en behandling som jag rekommenderar till alla som vill sluta röka visst det är bara 10 dagar som jag är helt rökfri men det har jag inte lyckats med tidigare.
    2022-07-08 Insamlad av företaget
    Har hitills bara gjort 1 laserbehandling men har inbokat fler. Jätte spänd på att se tatueringen försvinna!
    Trevligt bemötande och seriös studio/klinik.
    2022-06-28 Insamlad av företaget
    Bra och trevlig konsultation. Lugnt och proffsigt. Bra bemötande och agerande vid själva behandlingen.
    Jag är mycket nöjd med resultatet..
  • 2022-06-25 Insamlad av företaget
    Bra bemötande överlag och behandling är jag nöjd med.
    2022-06-25 Insamlad av företaget
    Jag har gjort en coolpeel i hela ansiktet och skulle ta bort några mörkare partier på kinderna. Nu efter mer än ett halvår senare har pigmentet spridit ut sig som i en klump istället för fräkenkluster Rött under och huden har sjunkit ned.. Min hud i hela ansiktet är torr som fnöske, har ingen talgproduktion kvar och är konstant röd och vågar inte utsätta mig för sol. Terapeuten sa att det inte fanns några komplikationer vilket jag såklart i efterhand känner mig pantad att jag lyssnade på. Vi alla är olika! Det går inte att köra samma program på alla. Blev behandlad som att jag hade solfläckar. När jag i efterhand gått till hudspecialist sa de att det är melasma och det ska absolut inte behandlas med laser. Mitt ansikte är inte som förut, skulle till och med säga att det är förstört och jag är så himla ledsen och har blivit deprimerad på grund av detta. Vill inte visa mig eller göra de aktiviteter jag älskar, att vara ute och njuta för vill inte ha för mycket solljus på mig! Många har frågat mig vad som hänt med mitt ansikte. Jag tror dethär är irreversibelt. För ett tag sedan var jag mest brydd över de mörka, förstorade fläckarna- hyperpigmenteringen. Nu för hela huden. Kan inte peta ut en pormaskar, noll talgproduktion! Behandlaren är inte utbildad i hud. Gå till en hudspecialist för guds skull om ni ska behandla något! Jag är nyfiken på om reco tar med denna recension? I efterhand tycker jag att det är onormalt höga ratings! Behandlaren du måste förstå att du kan inte lasra folk för att du har en utbildning i en laser! En dermatolog ska kolla på huden innan någon sådan behandling genomförs. Så sluta upp med det. Nikotinavvänjning absolut om det funkar. Men inte bränna upp ansikten eller ta bort fläckar som du inte har koll på! Melasma är ju ofarligt, mitt är trist av estetiska själ. Hur kan du veta att något inte är malignt? Om du inte är utbildad. Har du lärt dig av "erfarenhet".Fan ta dig, jag är så jävla ledsen och jag önskar att denna recension får dig att sluta för du har förstört mitt ansikte och kan hända att jag inte längre har möjlighet att gå på turer i solen för att min hud inte tål det!
    2022-06-11 Insamlad av företaget
    Bra och proffsigt bemötande. Prisvärt.
    2022-06-04 Insamlad av företaget
    Trevlig, lugn och kompetent personal.
    2022-06-01 Insamlad av företaget
    Lugnt bemötande och saklig information.
    Kan varmt rekommenderas.
    Laserakupunktur mot rökning.
    2022-05-26 Insamlad av företaget
    Är supernöjd med mitt besök 😊
    2022-05-23 Insamlad av företaget
    Jättenöjd med min tandblekning! Professionellt och lugnt tillvägagångssätt. Rekommenderar starkt!
    2022-05-20 Insamlad av företaget
    Hjlfhhölbvvcx bccv b kbvvvv mn
    Fhhhfvh zdgh
    2022-05-11 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och man får mycket goda råd.
  • 2022-05-08 Insamlad av företaget
    Terapeuten var väldigt duktig o hjälpte mig på ett mycket bra sätt.
    2022-05-05 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande. Behandlingen gick bra och jag kommer att boka en ny tid i höst för att ta bort resten av hudförändringarna på halsen. Kan rekommendera till andra ( har redan gjort det ) .
    2022-05-03 Insamlad av företaget
    Är jättenöjd med allt. Bemötande och behandlingen. Gjorde en laser behandling mot mina ärr i ansiktet. Efter bara en vecka ser jag en stor skillnad. Ärren är nästan helt borta. Supernöjd. Kommer att fortsätta gå. Ser verkligen framemot slutresultatet.
    2022-05-03 Insamlad av företaget
    Det finns billigare behandlingar, men som inte ger samma resultat, bemötande och effekt.
    2022-05-03 Insamlad av företaget
    Väldigt professionell bemötande och resultatet mycket bra
  • 2022-05-03 Insamlad av företaget
    Tog bort födelsemärke var jättebra och proffesionellt bemötandet och utförande av proceduren. Redan en vecka senare nästan allt läkt bort.
    2022-04-27 Insamlad av företaget
    Smärtfritt och snabbt, trevlig personal!
  • 2022-04-27 Insamlad av företaget
    Ligger nu en vecka fri, ärligt talat så finns vanan av att vilja stå röka med kollegorna kvar, eller vid kaffet eller efter maten. I en millisekund känner jag ett sug men det suger försvinner lika fort.

Vanligtvis när jag försöker sluta tampas jag med trötthet, huvudvärk, nedstämdhet helt enkelt abstinens besvär, men nu efter behandlingen har jag inte känt av nikotin behovet eller dess symptom, super skönt!! Försöker skapa nya vanor istället och det fungerar!

Rekommenderar starkt för dig som vill bli av med abstinensen, lycka till!
    2022-04-27 Insamlad av företaget
    Väldigt proffsigt bemötande och blev mycket nöjd med resultatet
    2022-04-27 Insamlad av företaget
    Tog bort några födelsemärken och plattvårtor.
    Snabbt, smidigt, resultatet över förbäntan.
    Trodde faktiskt inte att det skulle vars så enkelt.
    Rekommenderas då de är riktiga proffs.
    2022-04-25 Insamlad av företaget
    Superbra service, trevlig och professionell.
    2022-04-24 Insamlad av företaget
    Trevligt och professionellt bemötande. Snabb behandling och hittills förväntat resultat.
    2022-04-21 Insamlad av företaget
    Mycket trevlig, lugn och kunnig behandlare
    Kan verkligen rekommendera
  • 2022-04-12 Insamlad av företaget
    Kände mig väl bemött och trygg. Ska bli spännande att se resultatet framöver!
  • Karen M
    skrev om Laserverket AB
    2022-04-11 Insamlad av företaget
    Rekommenderar det VARMT!! Bemötandet, lokalen, service känslan, kunskapen. Ja, allt. Om du letar efter kunnig personal som informerar, bryr sig om och får dig att känna dig trygg så välj Laserverket. Jag var så nöjd, glad och rörd av resultatet på slutet att jag nästan grät.
  • 2022-04-10 Insamlad av företaget
    Väldigt trevlig! Bra information! Bra utförd behandling
    2022-04-07 Insamlad av företaget
    Jag fick hjälpt som jag ville, det var snabb och resultat var som jag önskade.
    2022-04-04 Insamlad av företaget
    Mycket nöjd med resultatet av min behandling. Trevligt och proffsigt bemötande. Rekommenderar Laserverket varmt för den som vill genomföra en tandblekning.
  • 2022-04-01 Insamlad av företaget
    Trevlig, professionellt , snabbt och smärtfritt 😀 kommer gå tillbaka
    2022-03-31 Insamlad av företaget
    Utmärkt bemötande. Tog bort åldersvårtor. Proffsigt utförande. Rekommenderas!
    2022-03-31 Insamlad av företaget
    Det var en mycket trevlig personal. Som var mycket välutbildad och gjorde sitt jobb bra. Jag var där för att ta bort en café al lait fläck och blev mycket nöjd med resultatet
    2022-03-26 Insamlad av företaget
    Jag är väldigt nöjd med resultat och själva behandling. Rekommendera till alla som har oönskade saker på ansikte