Ansiktsbehandling på Norrmalm

14 rekommenderade ansiktsbehandlare i Norrmalm, Stockholm

Hudsalongen

Regeringsgatan 80, Stockholm
    Hudvård och skönhetsbehandlingar på Regeringsgatan i Stockholm. Alla produkter vi använder finns också till försäljning! Välkommen!
    Petra L
    Petra L: Proffsig hudterapeut och mysig salong. Rekommenderar verkligen!

Salong Tigerfeldt

Vidargatan 1, Stockholm
    Välkommen till en skönhetssalong med brett utbud och djup kompetens. Vi hjälper dig med det mesta inom skönhet, från fillers och permanent hårborttagning till manikyr och massage.
    Emma H
    Emma H: Mycket bra bemötande av personalen och jag är alltid nöjd över resultatet. Lokalen ligger centralt och bra. Kan rekommen...

Entouch

Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Anne-charlotte K
    Anne-charlotte K: Alltid lika professionella. Fantastiskt trevliga i en lugn och härlig miljö!

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty — vi har behandlingar för både kropp och själ!
    Ciara K
    Ciara K: Trevligt bemötande och professionella behandlare. Maria var verkligen supergullig och fick mig att känna mig bekväm!

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Louise R
    Louise R: Jättebra!! Rekommenderas varmt!!

Face Up Hudvård

Arsenalsgatan 3, Stockholm
    Lilian L
    Lilian L: En helt perfekt medicinsk fotvårds behandling. Noggrannhet till 100%. Känner mig mycket nöjd. Kan varmt rekommenderas.

Renew Skin Clinic

Odengatan 23, Stockholm
    Vi har lång erfarenhet inom medicinsk och estetisk hudvård.
    Jelena L
    Jelena L: Jag är SÅ nöjd, Daniella är supertrevlig & hjälpsam men framför allt DUKTIG! Kommer definitivt att komma tillbaka, rekom...

Klinik Divage

Torsgatan 43, Stockholm
    Vi erbjuder permanent hårborttagning med diatermi, vaxning och ansiktsbehandlingar. Välkommen!
    Plamenka B
    Plamenka B: Hade många och stubbiga hårstrån på överläppen och visste inte hur jag kan bli av med det. En vännina rekommenderade Div...

Odenplans Skönhetscenter

Upplandsgatan 71, Stockholm
    R L
    R L: Elsa är toppen både som hudterapeut och person. Det är ett nöje att gå till henne.

Aktiv Hudvård

Mäster Samuelsgatan 49, Stockholm
    Vi erbjuder avslappnande och effektiv hudvård. Välkommen till Aktiv Hudvård!
    Anette N
    Anette N: Min ansiktsbehandlare, Sara är allt vad en kvinna kan önska sig.

AGE Balance Skincare

Upplandsgatan 33, Stockholm
    Låt dig själv slappna av och njuta av en lugn stund hos oss på AGE Balance Skincare! Här kan du får massage, manikyr och pedikyr, ansiktsbehandlingar och mycket mer. Välkommen in för en konsultation e...
    Carina K
    Carina K: Trevligt bemötande och proffsig härlig behandling

In o bli fin

Sveavägen 140, Stokholm
    Klipp och färg, massage, skönhetsbehandlingar och manikyr. Kom in till salongen och skäm bort dig själv!
    Lotten J
    Lotten J: Fint bemötande och väldigt skönt

Clinic Divine

Katarinavägen 7, Stockholm
    Simone W
    Simone W: Äntligen hittat professionella vaxare i stockholm. Tummen upp till clinic divine!!!

Carina Udd

Birger Jarlsgatan 6D, Stockholm
    Susanne E
    Susanne E: Här får jag alltid ett varmt bemötande. Med lyhördhet och naturlighet i fokus så känns det alltid tryggt att göra behand...
Sida:   1
Stadsdelar i Norrmalm