Alla kategorier Hudvård Stockholms län Stockholm Norrmalm Aktiv Hudvård

Aktiv Hudvård

Mäster Samuelsgatan 49, 111 57 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Aktiv Hudvård i Stockholm!

Här möts du av auktoriserade hudterapeuter som arbetar med kvalité, kunskap och omtanke i fokus. Vi erbjuder effektiva och avkopplande skönhetsbehandlingar av olika slag samt säljer väl utvalda skönhetsprodukter.

Hos oss kan du njuta av härliga ansikts- och kroppsbehandlingar, men du kan också få effektiva behandlingar som vaxning, epilering och hårborttagning med laser samt avancerad hudvård för att till exempel minska rynkor eller andra ålderstecken.

Kontakta oss för att boka en tid för hudkonsultation. Vi kan det här med hud och vet vilken typ av behandling som passar dina och din huds behov bäst!
Mån: 08:00-19:00
Sön: Stängt

Läs vad 24 kunder tycker om Aktiv Hudvård

• Lillemor C
    Lillemor C skrev om Aktiv Hudvård
    Trevlig personal med lång erfarenhet av hudvård, har blivit rekommenderad hit av min tidigare hudterapeut som slutat pga pension. Är mycket nöjd .
    2017-07-03 Aktiv Hudvård svarar Lillemor C
    Vi är så glada att du väljer oss! Tack för dina fina ord. Mvh Aktiv Hudvård
  • Anette N
    Anette N skrev om Aktiv Hudvård
    Min ansiktsbehandlare, Sara är allt vad en kvinna kan önska sig.
    2017-07-01 Aktiv Hudvård svarar Anette N
    Tack så jätte mycket för dom fina orden! Kramar från Aktiv hudvård
  • Ludmila S
    Ludmila S skrev om Aktiv Hudvård
    Perfekt bemötande bra service o duktiga på behandling
    2017-07-01 Aktiv Hudvård svarar Ludmila S
    Stort tack för ett sånt fint omdöme/ Mvh Aktiv hudvård
  • Evelina R
    Evelina R skrev om Aktiv Hudvård
    Jag har gjort en del ansiktsbehandlingar under våren och har fått bästa tänkbara behandlingarna i högsta klass. Nöjd med resultaten och servicen varje gång. Kommer garanterat tillbaka.
    Har även köpt en del produkter (ansiktskrämer, ögonkräm, serum) som jag varit otroligt nöjd med.
    2017-06-30 Aktiv Hudvård svarar Evelina R
    Tack för dina fina ord Evelina! Alltid lika trevligt att ha dig här! /Frida
  • Pia K
    Pia K skrev om Aktiv Hudvård
    Mycket trevligt bemötande och avstressande atmosfär. Alla hudterapeuter är proffesionella och hjälpsamma man känner sig trygg. Jag har gjort många olika ansiktsbehandling alla är bra på olika sätt. Alla är inte så sköna men gör sitt "jobb" Produkterna som finns för försäljning är toppen bra. Jag köper alla mina hudprodukter där, även smink. Roligt att få tips om produkter som passar min hud och karaktär. Tror inte att jag hade vågat prova nya produkter om jag inte fått så bra råd och tips.
    2017-03-17 Lotta J svarar Pia K
    Tusen tack för fina ord det värmer oss alla att höra. Vi är glada att ha dig som kund
  • Eva Å
    Eva Å skrev om Aktiv Hudvård
    Allt trevligt bemötande och bra service
    2017-03-09 Aktiv Hudvård svarar Eva Å
    Tack för ditt omdöme! Vi är glada att ha dig som kund!
  • Eva P
    Eva P skrev om Aktiv Hudvård
    Bra bemötande och alltid en positiv upplevelse.
    Går regelbundet på ansiktsbehandling, färgning av fransar och bryn samt dermapen. Ibland massage.
    Enda önskemålet är fler olika märken på produkter. Cicamed och Babor.
    2017-03-08 Aktiv Hudvård svarar Eva P
    Tack Eva för fint omdöme! Vi vill också ha fler märken, men vi får inte plats.. tyvärr ;) /Sara
  • Anette B
    Anette B skrev om Aktiv Hudvård
    Vänlig personal och trevlig miljö. Är alltid mycket nöjd med mina behandlingar och är glad att Aktiv Hudvård alltid är tidig med nya behandlingar. Bra rekommendationer och produkter för mina behov.
    2017-03-06 Aktiv Hudvård svarar Anette B
    Tack för fina ord, såna som du som förgyller våra dagar.
    // Lotta
  • Larisa B
    Larisa B skrev om Aktiv Hudvård
    Jag är en stamkund i många år och är mycket nöjd!!! Fantastisk bemötande av personalen, alltid uppdaterade angående behandlingar och produkter !
    2017-03-06 Aktiv Hudvård svarar Larisa B
    Tusen tack för de fina orden. ALLTID lika trevligt att få se dig här.
    // Lotta
  • mikaela E
    mikaela E skrev om Aktiv Hudvård
    Proffsigt bemötande till humana priser. Dermapen och IPL, är mycket nöjd och kommer alltid tillbaka!
    2017-02-28 Aktiv Hudvård svarar mikaela E
    Tusen tack Mikaela för ditt fina omdöme! Det är alltid lika trevligt att ha dig här! /Jessica
  • Anna W
    Anna W skrev om Aktiv Hudvård
    Min upplevelse av Aktiv Hudvård:

Från att ha funnit Aktiv Hudvård av en slumpmässig googling för att hitta en tillgänglig hudvårdssalong nära min bostad så har jag inte blivit det minsta besviken! Det är en trevlig stämning, man känner sig välkommen och alla är glada och lagom pratsamma :) Jag har testat två olika behandlingar hos Aktiv Hudvård, och tagit hjälp av flera olika hudvårdsterapeuter. Alla har varit toppen!
    Jag är väldigt nöjd med det bemötande jag får, det är därför jag återkommer.
    Det är smidigt att boka tid, det ligger centralt och bra, jag får bra råd och hjälp, och jag tycker om produkterna som säljs. Min upplevelse är att Aktiv Hudvård är ett seriöst hudvårdsföretag!
    2017-02-28 Aktiv Hudvård svarar Anna W
    Stort tack för dina fina ord! Vi är glada att ha dig som kund! :) /Frida
  • Kristina N
    Kristina N skrev om Aktiv Hudvård
    Aktiv Huddvård är ett professionelt företag med mycket kunniga och trevliga hud-terapeuter. Har även haft mycket kontakt med ägaren som också är mycket kompetent och trevlig. Har tagit några ansiktsbehandlingar, någon pedikyr men framför allt färgning av ögonbryn och franasar. Är alltid nöjd med utförande och resultat. Miljön är också behaglig med musik och tilltalande snygg, fräsch inredning.
    2017-03-14 Aktiv Hudvård svarar Kristina N
    Tack för dina fina ord Kristina! /Sara
  • Jessica J
    Jessica J skrev om Aktiv Hudvård
    Härlig behandling i lugn miljö. Fint resultat efter behandlingen.
    2017-02-27 Aktiv Hudvård svarar Jessica J
    Härligt att du är nöjd! Tack för att du väljer oss.
  • Christina W
    Christina W skrev om Aktiv Hudvård
    Jättetrevlig personl, omhändertagande och duktiga.
    Bra och många behandlingar.
    2017-02-27 Aktiv Hudvård svarar Christina W
    Tack för fin kommentar. Du är alltid välkommen till oss.
  • Miriam B
    Miriam B skrev om Aktiv Hudvård
    Jag älskar att gå till Aktiv Hudvård.
    Proffsig och service minded personal, kunniga och alltid trevliga och glada. Jag brukar göra olika slags ansiktsbehandlingar och gillar när man förklarar vad det är man gör och vilka produkter man lägger på. Har även köpt en del hudvårdsprodukter genom åren och alltid fått bra rådgivning beträffande produkter som passar till just min hy. Jag brukar varmt rekommendera Aktiv Hudvård till vänner och bekanta just för att de är allt som jag skrivit ovan. Man känner sig alltid välkommen och blir mycket väl omhändertagen! Tack för att ni finns:)
    2017-02-27 Aktiv Hudvård svarar Miriam B
    Tack för många fina ord! Och tack för att du vill rekommendera oss! Du ÄR alltid välkommen =)
  • Christina D
    Christina D skrev om Aktiv Hudvård
    Trevligt bemötande. Skicklig personal.
    Lugn och fin miljö. Vågar prova nyheter😃
    2017-02-27 Aktiv Hudvård svarar Christina D
    Tack för snälla ord! Kul att du uppmärksammat att vi försöker hänga med bland nyheter!
  • Monika L
    Monika L skrev om Aktiv Hudvård
    Blir proffesionellt omhändertagen, får bra förslag, har kunden i fokus. Prövat olika ansiktsbehandlingar och även en fest-make up och har varit supernöjd varje gång jag går därifrån.
    2017-02-27 Aktiv Hudvård svarar Monika L
    Va roligt att du känt dig nöjd med de olika behandlingarna, det strävar vi efter varje gång! Välkommen igen :)
  • Tone L
    Tone L skrev om Aktiv Hudvård
    Mycket proffsigt ställe! Välutbildade hudterapeuter. Många olika behandlingar. Trevlig och avkopplande atmosfär.
    2017-02-27 Aktiv Hudvård svarar Tone L
    Tack för ditt fina omdöme! Alltid lika trevligt att ta hand om dig!
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Aktiv Hudvård
    Jättebra som vanligt. Varit kund i över 10 år
    2017-02-27 Aktiv Hudvård svarar Åsa S
    Tack Åsa! Vi hoppas på många fler år =)
  • Pia Ö
    Pia Ö skrev om Aktiv Hudvård
    En salong med trevlig kunnig personal. Flera bra behandlingar att välja emellan.
    2017-02-27 Aktiv Hudvård svarar Pia Ö
    Tack för fina ord! Vi är så glada att ha dig som kund!
  • Ingrid L
    Ingrid L skrev om Aktiv Hudvård
    Jag känner mig speciell när jag kommer till Frida. Jag är alltid nöjd
    2017-03-14 Aktiv Hudvård svarar Ingrid L
    Tack för fina ord Ingrid! Det är alltid roligt att få ta hand om dig! /Frida
  • Solveig I
    Solveig I skrev om Aktiv Hudvård
    Väl omhändertagen av trevlig och kunnig personal. Supernöjd med resultatet varje gång.
    2017-02-27 Aktiv Hudvård svarar Solveig I
    Tack! Alltid trevligt att få ta hand om dig!
  • Susanne Ö
    Susanne Ö skrev om Aktiv Hudvård
    Har i 15 års tid gått på ansiktsbehandling varje månad. Utöver det har jag även gjort kosmetisk tatuering, vaxning, IPL, cooltech mm. Proffsig och trevlig personal.
    2017-02-24 Lotta J svarar Susanne Ö
    Tack, Susanne, alltid lika trevligt att se dig här
  • Sofie L
    Sofie L skrev om Aktiv Hudvård
    Alltid lika nöjd! Frida är en stjärna, kompetent och trevlig. Jag känner mig alltid välkommen och väl omhändertagen
    2017-02-27 Aktiv Hudvård svarar Sofie L
    Tack för ditt fina omdöme! Du har helt rätt, Frida är en stjärna!! =)

Mäster Samuelsgatan 49, 111 57 Stockholm