Aktiv Hudvård

Mäster Samuelsgatan 49, 111 57 Stockholm — Visa karta

4.9 i betyg av av 24 omdömen
Välkommen till Aktiv Hudvård i Stockholm!

Här möts du av auktoriserade hudterapeuter som arbetar med kvalité, kunskap och omtanke i fokus. Vi erbjuder effektiva och avkopplande skönhetsbehandlingar av olika slag samt säljer väl utvalda skönhetsprodukter.

Hos oss kan du njuta av härliga ansikts- och kroppsbehandlingar, men du kan också få effektiva behandlingar som vaxning, epilering och hårborttagning med laser samt avancerad hudvård för att till exempel minska rynkor eller andra ålderstecken.

Kontakta oss för att boka en tid för hudkonsultation. Vi kan det här med hud och vet vilken typ av behandling som passar dina och din huds behov bäst!
Öppet just nu
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 24 kunder tycker om Aktiv Hudvård

Lillemor C skrev om Aktiv Hudvård
    Trevlig personal med lång erfarenhet av hudvård, har blivit rekommenderad hit av min tidigare hudterapeut som slutat pga pension. Är mycket nöjd . Läs mer
    2017-07-03 Aktiv Hudvård svarar Lillemor C
    Vi är så glada att du väljer oss! Tack för dina fina ord. Mvh Aktiv Hudvård
    Nordiska Kliniken
    4.7 / 5 i betyg — 69 omdömen
    Badge2019
    "Opererades första gången 2017, fick igenom korr utan bekymmer och opereras nu igen 2020. Otroligt nöjd med både Patrik som kirurg och övriga"
    Sophie Karin E E

Anette N skrev om Aktiv Hudvård
    Min ansiktsbehandlare, Sara är allt vad en kvinna kan önska sig. Läs mer
    2017-07-01 Aktiv Hudvård svarar Anette N
    Tack så jätte mycket för dom fina orden! Kramar från Aktiv hudvård

Ludmila S skrev om Aktiv Hudvård
    Perfekt bemötande bra service o duktiga på behandling Läs mer
    2017-07-01 Aktiv Hudvård svarar Ludmila S
    Stort tack för ett sånt fint omdöme/ Mvh Aktiv hudvård
    Mandy Medical
    4.8 / 5 i betyg — 212 omdömen
    Badge2020
    "Alltid ett professionellt bemötande fyllt med positiv energi. Mandy Medical uppfyller alltid mina förväntningar och behandlingarna ger fanta"
  • 2017-06-30

Evelina R skrev om Aktiv Hudvård
    Jag har gjort en del ansiktsbehandlingar under våren och har fått bästa tänkbara behandlingarna i högsta klass. Nöjd med resultaten och servicen varje gång. Kommer garanterat tillbaka.
    Har även köpt en del produkter (ansiktskrämer, ögonkräm, serum) som jag varit otroligt nöjd med. Läs mer
    2017-06-30 Aktiv Hudvård svarar Evelina R
    Tack för dina fina ord Evelina! Alltid lika trevligt att ha dig här! /Frida
  • 2017-03-09

Pia K skrev om Aktiv Hudvård
    Mycket trevligt bemötande och avstressande atmosfär. Alla hudterapeuter är proffesionella och hjälpsamma man känner sig trygg. Jag har gjort många olika ansiktsbehandling alla är bra på olika sätt. Alla är inte så sköna men gör sitt "jobb" Produkterna som finns för försäljning är toppen bra. Jag köper alla mina hudprodukter där, även smink. Roligt att få tips om produkter som passar min hud och karaktär. Tror inte att jag hade vågat prova nya produkter om jag inte fått så bra råd och tips. Läs mer
    2017-03-17 Lotta J svarar Pia K
    Tusen tack för fina ord det värmer oss alla att höra. Vi är glada att ha dig som kund
    Monas Klippotek
    4.8 / 5 i betyg — 124 omdömen
    Badge2019
    "Får alltid ett väldigt varmt och trevligt bemötande. Mona är en skicklig och lyhörd frisör. Mycket prisvärd för såväl klippning, produkter"
  • 2017-03-08

Eva Å skrev om Aktiv Hudvård
    Allt trevligt bemötande och bra service Läs mer
    2017-03-09 Aktiv Hudvård svarar Eva Å
    Tack för ditt omdöme! Vi är glada att ha dig som kund!
  • 2017-03-08

Eva P skrev om Aktiv Hudvård
    Bra bemötande och alltid en positiv upplevelse.
    Går regelbundet på ansiktsbehandling, färgning av fransar och bryn samt dermapen. Ibland massage.
    Enda önskemålet är fler olika märken på produkter. Cicamed och Babor. Läs mer
    2017-03-08 Aktiv Hudvård svarar Eva P
    Tack Eva för fint omdöme! Vi vill också ha fler märken, men vi får inte plats.. tyvärr ;) /Sara
    Beauty & Medical Team
    4.7 / 5 i betyg — 561 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Mycket kompetent gäng och härlig stämning, man vill komma tillbaka. Har fått rådgivning om allt från hudkrämer till smink och gjort olika ty"
  • Anette B

2017-03-06

Anette B skrev om Aktiv Hudvård
    Vänlig personal och trevlig miljö. Är alltid mycket nöjd med mina behandlingar och är glad att Aktiv Hudvård alltid är tidig med nya behandlingar. Bra rekommendationer och produkter för mina behov. Läs mer
    2017-03-06 Aktiv Hudvård svarar Anette B
    Tack för fina ord, såna som du som förgyller våra dagar.
    // Lotta
  • 2017-03-06

Larisa B skrev om Aktiv Hudvård
    Jag är en stamkund i många år och är mycket nöjd!!! Fantastisk bemötande av personalen, alltid uppdaterade angående behandlingar och produkter ! Läs mer
    2017-03-06 Aktiv Hudvård svarar Larisa B
    Tusen tack för de fina orden. ALLTID lika trevligt att få se dig här.
    // Lotta
    Östermalms House Of Beauty
    4.9 / 5 i betyg — 231 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Underbara fantastiska Maria är något utöver det vanliga, kundfokus och kundanpassat! Bästa resultatet, tipsar alltid vänner och familj att b"

mikaela E skrev om Aktiv Hudvård
    Proffsigt bemötande till humana priser. Dermapen och IPL, är mycket nöjd och kommer alltid tillbaka! Läs mer
    2017-02-28 Aktiv Hudvård svarar mikaela E
    Tusen tack Mikaela för ditt fina omdöme! Det är alltid lika trevligt att ha dig här! /Jessica

Anna W skrev om Aktiv Hudvård
    Min upplevelse av Aktiv Hudvård:

Från att ha funnit Aktiv Hudvård av en slumpmässig googling för att hitta en tillgänglig hudvårdssalong nära min bostad så har jag inte blivit det minsta besviken! Det är en trevlig stämning, man känner sig välkommen och alla är glada och lagom pratsamma :) Jag har testat två olika behandlingar hos Aktiv Hudvård, och tagit hjälp av flera olika hudvårdsterapeuter. Alla har varit toppen!
    Jag är väldigt nöjd med det bemötande jag får, det är därför jag återkommer.
    Det är smidigt att boka tid, det ligger centralt och bra, jag får bra råd och hjälp, och jag tycker om produkterna som säljs. Min upplevelse är att Aktiv Hudvård är ett seriöst hudvårdsföretag! Läs mer
    2017-02-28 Aktiv Hudvård svarar Anna W
    Stort tack för dina fina ord! Vi är glada att ha dig som kund! :) /Frida
    Skin Care By Louise Labero
    4.8 / 5 i betyg — 202 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Louise är mycket proffsig, trevlig och kunnig. Jag kan bara rekommendera!"
    LINNÉA S

Kristina N skrev om Aktiv Hudvård
    Aktiv Huddvård är ett professionelt företag med mycket kunniga och trevliga hud-terapeuter. Har även haft mycket kontakt med ägaren som också är mycket kompetent och trevlig. Har tagit några ansiktsbehandlingar, någon pedikyr men framför allt färgning av ögonbryn och franasar. Är alltid nöjd med utförande och resultat. Miljön är också behaglig med musik och tilltalande snygg, fräsch inredning. Läs mer
    2017-03-14 Aktiv Hudvård svarar Kristina N
    Tack för dina fina ord Kristina! /Sara
  • Jessica Korsgaard J

Jessica Korsgaard J skrev om Aktiv Hudvård
    Härlig behandling i lugn miljö. Fint resultat efter behandlingen. Läs mer
    2017-02-27 Aktiv Hudvård svarar Jessica Korsgaard J
    Härligt att du är nöjd! Tack för att du väljer oss.
    Klinik Divage
    4.8 / 5 i betyg — 56 omdömen
    Badge2016
    "Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d"

Christina W skrev om Aktiv Hudvård
    Jättetrevlig personl, omhändertagande och duktiga.
    Bra och många behandlingar. Läs mer
    2017-02-27 Aktiv Hudvård svarar Christina W
    Tack för fin kommentar. Du är alltid välkommen till oss.
  • Miriam B

Miriam B skrev om Aktiv Hudvård
    Jag älskar att gå till Aktiv Hudvård.
    Proffsig och service minded personal, kunniga och alltid trevliga och glada. Jag brukar göra olika slags ansiktsbehandlingar och gillar när man förklarar vad det är man gör och vilka produkter man lägger på. Har även köpt en del hudvårdsprodukter genom åren och alltid fått bra rådgivning beträffande produkter som passar till just min hy. Jag brukar varmt rekommendera Aktiv Hudvård till vänner och bekanta just för att de är allt som jag skrivit ovan. Man känner sig alltid välkommen och blir mycket väl omhändertagen! Tack för att ni finns:) Läs mer
    2017-02-27 Aktiv Hudvård svarar Miriam B
    Tack för många fina ord! Och tack för att du vill rekommendera oss! Du ÄR alltid välkommen =)
  • Christina D

Christina D skrev om Aktiv Hudvård
    Trevligt bemötande. Skicklig personal.
    Lugn och fin miljö. Vågar prova nyheter😃 Läs mer
    2017-02-27 Aktiv Hudvård svarar Christina D
    Tack för snälla ord! Kul att du uppmärksammat att vi försöker hänga med bland nyheter!
  • Monika L

Monika L skrev om Aktiv Hudvård
    Blir proffesionellt omhändertagen, får bra förslag, har kunden i fokus. Prövat olika ansiktsbehandlingar och även en fest-make up och har varit supernöjd varje gång jag går därifrån. Läs mer
    2017-02-27 Aktiv Hudvård svarar Monika L
    Va roligt att du känt dig nöjd med de olika behandlingarna, det strävar vi efter varje gång! Välkommen igen :)
  • Tone L

Tone L skrev om Aktiv Hudvård
    Mycket proffsigt ställe! Välutbildade hudterapeuter. Många olika behandlingar. Trevlig och avkopplande atmosfär. Läs mer
    2017-02-27 Aktiv Hudvård svarar Tone L
    Tack för ditt fina omdöme! Alltid lika trevligt att ta hand om dig!

Åsa S skrev om Aktiv Hudvård
    Jättebra som vanligt. Varit kund i över 10 år Läs mer
    2017-02-27 Aktiv Hudvård svarar Åsa S
    Tack Åsa! Vi hoppas på många fler år =)

Pia Ö skrev om Aktiv Hudvård
    En salong med trevlig kunnig personal. Flera bra behandlingar att välja emellan. Läs mer
    2017-02-27 Aktiv Hudvård svarar Pia Ö
    Tack för fina ord! Vi är så glada att ha dig som kund!

Ingrid L skrev om Aktiv Hudvård
    Jag känner mig speciell när jag kommer till Frida. Jag är alltid nöjd Läs mer
    2017-03-14 Aktiv Hudvård svarar Ingrid L
    Tack för fina ord Ingrid! Det är alltid roligt att få ta hand om dig! /Frida

Solveig I skrev om Aktiv Hudvård
    Väl omhändertagen av trevlig och kunnig personal. Supernöjd med resultatet varje gång. Läs mer
    2017-02-27 Aktiv Hudvård svarar Solveig I
    Tack! Alltid trevligt att få ta hand om dig!

Susanne Ö skrev om Aktiv Hudvård
    Har i 15 års tid gått på ansiktsbehandling varje månad. Utöver det har jag även gjort kosmetisk tatuering, vaxning, IPL, cooltech mm. Proffsig och trevlig personal. Läs mer
    2017-02-24 Lotta J svarar Susanne Ö
    Tack, Susanne, alltid lika trevligt att se dig här

Sofie L skrev om Aktiv Hudvård
    Alltid lika nöjd! Frida är en stjärna, kompetent och trevlig. Jag känner mig alltid välkommen och väl omhändertagen Läs mer
    2017-02-27 Aktiv Hudvård svarar Sofie L
    Tack för ditt fina omdöme! Du har helt rätt, Frida är en stjärna!! =)

Bästa Företagen inom hårborttagning nära Aktiv Hudvård:

Sophie Karin E E Sophie Karin E E tycker: