Hårborttagning på Norrmalm

10 rekommenderade företag inom hårborttagning i Norrmalm, Stockholm

Hudsalongen

Regeringsgatan 80, Stockholm
    Hudvård och skönhetsbehandlingar på Regeringsgatan i Stockholm. Alla produkter vi använder finns också till försäljning! Välkommen!
    Viktoria Ö
    Viktoria Ö: Alltid trevlig och snabb service!

Salong Tigerfeldt

Vidargatan 1, Stockholm
    Välkommen till en skönhetssalong med brett utbud och djup kompetens. Vi hjälper dig med det mesta inom skönhet, från fillers och permanent hårborttagning till manikyr och massage.
    Alexandra J
    Alexandra J: Isabella är jätteduktig och fransarna håller mycket längre än hos de salonger jag besökt tidigare :)

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty — vi har behandlingar för både kropp och själ!
    Annelie
    Annelie: Trevliga och proffesionellt bemötande, jag är nöjd!

Entouch

Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Anne-charlotte K
    Anne-charlotte K: Alltid lika professionella. Fantastiskt trevliga i en lugn och härlig miljö!

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Josefin E
    Josefin E: Personligt och proffsigt bemötande. Kände mig i trygga händer och skulle varmt rekommendera denna salong.

Face Up Hudvård

Arsenalsgatan 3, Stockholm
    Lilian L
    Lilian L: En helt perfekt medicinsk fotvårds behandling. Noggrannhet till 100%. Känner mig mycket nöjd. Kan varmt rekommenderas.

Nordiska Kliniken

Drottninggatan 33, Stockholm
    Nordiska Kliniken är ledande inom plastikkirurgi, estetiska behandlingar och medicinsk hudvård. Här kan du känna dig trygg. Välkommen!
    Malin B
    Malin B: Jag kunde inte ha varit mer nöjd med Nordiska Kliniken! Ett stort tack till all personal för ett varmt och proffesionell...

Klinik Divage

Torsgatan 43, Stockholm
    Vi erbjuder permanent hårborttagning med diatermi, vaxning och ansiktsbehandlingar. Välkommen!
    Michelle E
    Michelle E: Jag rekommenderar Klinik Divage, här blir du vänligt bemött och får mycket noggrann och professionell hjälp med besväran...

Aktiv Hudvård

Mäster Samuelsgatan 49, Stockholm
    Vi erbjuder avslappnande och effektiv hudvård. Välkommen till Aktiv Hudvård!
    Anette N
    Anette N: Min ansiktsbehandlare, Sara är allt vad en kvinna kan önska sig.

Corinne & Friends

Sturegallerian 60, Stockholm
    Rikard L
    Rikard L: Mycket trevligt att komma till er och få gott kaffe
Sida:   1
Stadsdelar i Norrmalm