Hårborttagning på Norrmalm

10 rekommenderade företag inom hårborttagning i Norrmalm, Stockholm

Hudsalongen

Regeringsgatan 80, Stockholm
    Hudvård och skönhetsbehandlingar på Regeringsgatan i Stockholm. Alla produkter vi använder finns också till försäljning! Välkommen!
    Petra L
    Petra L: Proffsig hudterapeut och mysig salong. Rekommenderar verkligen!

Salong Tigerfeldt

Vidargatan 1, Stockholm
    Välkommen till en skönhetssalong med brett utbud och djup kompetens. Vi hjälper dig med det mesta inom skönhet, från fillers och permanent hårborttagning till manikyr och massage.
    Emma H
    Emma H: Mycket bra bemötande av personalen och jag är alltid nöjd över resultatet. Lokalen ligger centralt och bra. Kan rekommen...

Entouch

Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Anne-charlotte K
    Anne-charlotte K: Alltid lika professionella. Fantastiskt trevliga i en lugn och härlig miljö!

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty — vi har behandlingar för både kropp och själ!
    Ciara K
    Ciara K: Trevligt bemötande och professionella behandlare. Maria var verkligen supergullig och fick mig att känna mig bekväm!

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Louise R
    Louise R: Jättebra!! Rekommenderas varmt!!

Face Up Hudvård

Arsenalsgatan 3, Stockholm
    Lilian L
    Lilian L: En helt perfekt medicinsk fotvårds behandling. Noggrannhet till 100%. Känner mig mycket nöjd. Kan varmt rekommenderas.

Nordiska Kliniken

Drottninggatan 33, Stockholm
    Här kan du känna dig trygg! Vår filosofi är ge ett personligt och professionellt omhändertagande och målet är självfallet nöjda patienter.
    Malin B
    Malin B: Jag kunde inte ha varit mer nöjd med Nordiska Kliniken! Ett stort tack till all personal för ett varmt och proffesionell...

Klinik Divage

Torsgatan 43, Stockholm
    Vi erbjuder permanent hårborttagning med diatermi, vaxning och ansiktsbehandlingar. Välkommen!
    Plamenka B
    Plamenka B: Hade många och stubbiga hårstrån på överläppen och visste inte hur jag kan bli av med det. En vännina rekommenderade Div...

Aktiv Hudvård

Mäster Samuelsgatan 49, Stockholm
    Vi erbjuder avslappnande och effektiv hudvård. Välkommen till Aktiv Hudvård!
    Anette N
    Anette N: Min ansiktsbehandlare, Sara är allt vad en kvinna kan önska sig.

Corinne & Friends

Sturegallerian 60, Stockholm
    Rikard L
    Rikard L: Mycket trevligt att komma till er och få gott kaffe
Sida:   1
Stadsdelar i Norrmalm