Hårborttagning i Stockholm

22 rekommenderade företag inom hårborttagning i Stockholm

Är du inte riktigt redo för att gå all in i “No-shave-November”, men är helt uppgiven vad gäller trubbiga rakblad och hemmavax? Misströsta inte! I Stockholms innerstad finns oändligt många salonger och kliniker som löser hårborttagningen åt dig.

Kanske vill du slippa dra med rakhyveln på semestern genom en vaxning? Vill du istället åstadkomma något mer permanent kan IPL - hårborttagning med laser - vara något för dig. Det finns med all säkerhet någon i ditt närområde som kan hjälpa dig!

Läs mer »

Grooming.se

1,239 recos
    Ranhammarsvägen 20A, Bromma
    Hudvård, hår och skönhet för män!
    Marcus H
    Marcus H: Bra leveranstid och grym paketering. Nöjd med produkterna!

Total Hälsa

Strindbergsgatan 56, Stockholm
    Hudvård som ger resultat! Vi på Total Hälsa vill att du ska kunna känna dig precis så vacker som du är och vi kan hjälpa din hud på traven med en rad olika behandlingar. Skäm bort dig själv och boka e...
    Maria A
    Maria A: Superbra bemötande, levde upp till mina förväntningar

Beauty & Medical Team

Kungsgatan 79, Stockholm
    Vi skräddarsyr behandlingen för att ge dig bästa möjliga förutsättningar. Tillsammans tar vi fram din skönhet! Kom gärna förbi oss på vår centrala adress: Kungsgatan 79!
    Ritva F
    Ritva F: Väldigt bra bemötande både vid bokning av tid och därefter vid behandlingen. Behandlingen blev som jag hade förväntat ...

Skin Agency

Riddargatan 20, Stockholm
    Välkomna till oss på Skin Agency, vi erbjuder allt från avancerad hudvård till estetiska behandlingar i form av exempelvis injektionsbehandlingar eller permanent fransförlängning.
    Hannah N
    Hannah N: Otrolig personal, smarta, vackra och inspirerande. Min hy är så mycket bättre tack vare Elita!!

Irradia Kliniken

Porjusvägen 19-21, Stockholm
    Välkomna till Irradia Kliniken!
    Annika K
    Annika K: Fint bemötande, fräscha lokaler. Proffsigt. Rekomenderas varmt!

Perfect Skin Care

Wargentinsgatan 7, Stockholm
    Välkommen in till Perfect Skincare Kungsholmen!
    Kerstin A
    Kerstin A: Kompetent och trevligt bemötande och behandling. Däremot önskar jag att det gick att beställa tid annat än på nätet. Ni ...

Face Up Hudvård

Arsenalsgatan 3, Stockholm
    Lilian L
    Lilian L: En helt perfekt medicinsk fotvårds behandling. Noggrannhet till 100%. Känner mig mycket nöjd. Kan varmt rekommenderas.

Monas Klippotek

Ulvsundavägen 10, Bromma
    Monas Klippotek i Bromma erbjuder helhetslösningar med allt från hårvård, styling och skönhet. Professionell personal med mångårig kunskap och hög service känsla.
    Lisa P
    Lisa P: Jätte nöjd med både färg/slingor och klippningen

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Karin L
    Karin L: Trevlig, generös, gott bemötande!

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty- vi har behandlingar för både kropp och själ
    Charlotte A
    Charlotte A: Professionellt, snyggt och bra service!

Hudsalongen

Regeringsgatan 80, Stockholm
    Hudvård och skönhetsbehandlingar på Regeringsgatan i Stockholm. Alla produkter vi använder finns också till försäljning! Välkommen!
    Britta N
    Britta N: Vänligt och proffsigt, bra handlag

SugarMe Esthetics

Armfeltsgatan 25, Stockholm
    Isabell H
    Isabell H: Jag är supernöjd med min sockring! Kommer absolut fortsätta komma till SugerMe Esthetics. Resultatet är över förväntan

Klinik Divage

Torsgatan 43, Stockholm
    Vi erbjuder permanent hårborttagning med diatermi, vaxning och ansiktsbehandlingar. Välkommen!
    Marie B
    Marie B: Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund ho...

Nordiska Kliniken

Drottninggatan 33, Stockholm
    Här kan du känna dig trygg! Vår filosofi är ge ett personligt och professionellt omhändertagande och målet är självfallet nöjda patienter.
    Dennis O
    Dennis O: Professionellt bemötande och supertrevlig personal. Fick jättefint resultat av operationen.

Salong Tid

Linnégatan 61, Stockholm
    Salong Tid ligger på Östermalm i en fräsch, modern lokal och erbjuder hårvård, hudvård, massage, LPG och fransförlängning.
    Anna M
    Anna M: Det är alltid en härlig upplevelse att ha ett frisörbesök på SalongTid. Bra service och så otroligt duktiga och lyhörda ...

FiveBeauty

Magnus Ladulåsgatan 33, Stockholm
    Sara N
    Sara N: Jätte duktig fransstylist som lyssnar på dig och utför ett profesionellt och välskött jobb till rimliga priser och med t...

Miss Niss

Hornsgatan 158, Stockholm
    Annika F
    Annika F: Jag är oerhört nöjd med Shala på Miss Niss. Hon som person är så varm och go och får en att känna sig väldigt avslappn...

Lifetime Clinic

Harpsundsvägen 76, Stockholm
    Ernada H
    Ernada H: Jag har alltid varit nöjd hos er.

Corinne & Friends

Sturegallerian 60, Stockholm
    Rikard L
    Rikard L: Mycket trevligt att komma till er och få gott kaffe

JKB 08 Bilservice

Sköldingevägen 18, Älvsjö
    Martin O
    Martin O: Bra bemötande och bra pris. Bra jobbat.

Salong Beautybox

Magnus Ladulåsgatan 25, Stockholm
    Lena A
    Lena A: Alltid väldigt nöjd. Proffsiga

NaturalBeauty Söderkliniken

Ölandsgatan 42, Stockholm
    NaturalBeauty Söderkliniken erbjuder alltid 20% rabatt på första behandlingen. Välkommen att boka en tid!
    Viberg E
    Viberg E: Said var superduktig. Otroligt nöjd med mina läppar!
Sida:   1
Områden i Stockholm
Norrmalm  (7 st)
Östermalm  (5 st)
Södermalm  (4 st)
Kungsholmen  (2 st)
Bromma  (2 st)

Hårborttagning i Stockholm

Här på Reco.se kan du läsa vad tidigare kunder anser om salongerna och terapeuterna som jobbar där. Vi har listat de bäst rekommenderade och aktuella salongerna för att göra det lätt för dig att hitta någon just du kan trivas med.