Hårborttagning i Stockholm

22 rekommenderade företag inom hårborttagning i Stockholm

Är du inte riktigt redo för att gå all in i “No-shave-November”, men är helt uppgiven vad gäller trubbiga rakblad och hemmavax? Misströsta inte! I Stockholms innerstad finns oändligt många salonger och kliniker som löser hårborttagningen åt dig.

Kanske vill du slippa dra med rakhyveln på semestern genom en vaxning? Vill du istället åstadkomma något mer permanent kan IPL - hårborttagning med laser - vara något för dig. Det finns med all säkerhet någon i ditt närområde som kan hjälpa dig!

Läs mer »

Grooming.se

1,219 recos
    Ranhammarsvägen 20A, Bromma
    Hudvård, hår och skönhet för män!
    Johan S
    Johan S: En snabb och prisvärd leverans och ett bra utbud!

Total Hälsa

Strindbergsgatan 56, Stockholm
    Hudvård som ger resultat! Vi på Total Hälsa vill att du ska kunna känna dig precis så vacker som du är och vi kan hjälpa din hud på traven med en rad olika behandlingar. Skäm bort dig själv och boka e...
    Sara P
    Sara P: Trevligt ställe och bra bemötande

Beauty & Medical Team

Kungsgatan 79, Stockholm
    Vi skräddarsyr behandlingen för att ge dig bästa möjliga förutsättningar. Tillsammans tar vi fram din skönhet! Kom gärna förbi oss på vår centrala adress: Kungsgatan 79!
    Osman H
    Osman H: Har blivit väl bemötande av personalen ; Och fått super behandling som man kunde få 👍.

Skin Agency

Riddargatan 20, Stockholm
    Välkomna till oss på Skin Agency, vi erbjuder allt från avancerad hudvård till estetiska behandlingar i form av exempelvis injektionsbehandlingar eller permanent fransförlängning.
    Hannah N
    Hannah N: Otrolig personal, smarta, vackra och inspirerande. Min hy är så mycket bättre tack vare Elita!!

Irradia Kliniken

Porjusvägen 19-21, Stockholm
    Välkomna till Irradia Kliniken!
    Annika K
    Annika K: Fint bemötande, fräscha lokaler. Proffsigt. Rekomenderas varmt!

Perfect Skin Care

Wargentinsgatan 7, Stockholm
    Välkommen in till Perfect Skincare Kungsholmen!
    Josephine R
    Josephine R: Maria är jättrduktig och trevlig, alltid supernöjd!!

Face Up Hudvård

Arsenalsgatan 3, Stockholm
    Lilian L
    Lilian L: En helt perfekt medicinsk fotvårds behandling. Noggrannhet till 100%. Känner mig mycket nöjd. Kan varmt rekommenderas.

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Karin L
    Karin L: Trevlig, generös, gott bemötande!

Monas Klippotek

Ulvsundavägen 10, Bromma
    Monas Klippotek i Bromma erbjuder helhetslösningar med allt från hårvård, styling och skönhet. Professionell personal med mångårig kunskap och hög service känsla.
    Eva J
    Eva J: Blir alltid lika nöjd med klippningar. Trevligt bemötande i skön och avslappnad miljö. Rekommenderas varmt.

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty- vi har behandlingar för både kropp och själ
    Rebecka W
    Rebecka W: Är jättenöjd med mitt besök och kommer helt klart komma tillbaka många gånger!!

SugarMe Esthetics

Armfeltsgatan 25, Stockholm
    Isabell H
    Isabell H: Jag är supernöjd med min sockring! Kommer absolut fortsätta komma till SugerMe Esthetics. Resultatet är över förväntan

Hudsalongen

Regeringsgatan 80, Stockholm
    Hudvård och skönhetsbehandlingar på Regeringsgatan i Stockholm. Alla produkter vi använder finns också till försäljning! Välkommen!
    Lena J
    Lena J: Trevligt bemötande och kompetent personal

Klinik Divage

Torsgatan 43, Stockholm
    Vi erbjuder permanent hårborttagning med diatermi, vaxning och ansiktsbehandlingar. Välkommen!
    Marie B
    Marie B: Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund ho...

Salong Tid

Linnégatan 61, Stockholm
    Salong Tid ligger på Östermalm i en fräsch, modern lokal och erbjuder hårvård, hudvård, massage, LPG och fransförlängning.
    Anna M
    Anna M: Det är alltid en härlig upplevelse att ha ett frisörbesök på SalongTid. Bra service och så otroligt duktiga och lyhörda ...

Laser & Estetik Stockholm

Drottninggatan 33, Stockholm
    Här kan du känna dig trygg! Vår filosofi är ge ett personligt och professionellt omhändertagande och målet är självfallet nöjda patienter.
    Angelika F
    Angelika F: Riktigt trevligt bemötande och även fast jag vart försenad så kände jag mig väl omhändertagen. Super bra service och god...

FiveBeauty

Magnus Ladulåsgatan 33, Stockholm
    Sara N
    Sara N: Jätte duktig fransstylist som lyssnar på dig och utför ett profesionellt och välskött jobb till rimliga priser och med t...

Lifetime Clinic

Harpsundsvägen 76, Stockholm
    Ernada H
    Ernada H: Jag har alltid varit nöjd hos er.

Miss Niss

Hornsgatan 158, Stockholm
    Annika F
    Annika F: Jag är oerhört nöjd med Shala på Miss Niss. Hon som person är så varm och go och får en att känna sig väldigt avslappn...

Corinne & Friends

Sturegallerian 60, Stockholm
    Rikard L
    Rikard L: Mycket trevligt att komma till er och få gott kaffe

JKB 08 Bilservice

Sköldingevägen 18, Älvsjö
    Martin O
    Martin O: Bra bemötande och bra pris. Bra jobbat.

Salong Beautybox

Magnus Ladulåsgatan 25, Stockholm
    Lena A
    Lena A: Alltid väldigt nöjd. Proffsiga

NaturalBeauty Söderkliniken

Ölandsgatan 42, Stockholm
    NaturalBeauty Söderkliniken erbjuder alltid 20% rabatt på första behandlingen. Välkommen att boka en tid!
    Mikaela M
    Mikaela M: Super nöjd med resultatet! Tack Said för mindre rynkor och ett gott bemötande 👍
Sida:   1
Områden i Stockholm
Norrmalm  (7 st)
Östermalm  (5 st)
Södermalm  (4 st)
Kungsholmen  (2 st)
Bromma  (2 st)

Hårborttagning i Stockholm

Här på Reco.se kan du läsa vad tidigare kunder anser om salongerna och terapeuterna som jobbar där. Vi har listat de bäst rekommenderade och aktuella salongerna för att göra det lätt för dig att hitta någon just du kan trivas med.