Hudvårdscenter

Götgatan 62, 118 26 Stockholm — Visa karta

Hos oss på Hudvårdscenter möts du av en specialistklinik inom plastikkirurgi, hud och laser. Vårt högsta mål är att du genom personlig service och engagemang ska får den bästa behandlingen med det där lilla extra.

Vi erbjuder behandlingar inom avancerad hudvård som Hifu, radiofrekvens , mesoterapi, medicinsk hudvård, borttagning av celluliter med AWT och hårborttagning.

Vår laserspecialist Rola har mer än 13 års erfarenhet och jobbar med välkända och effektiva lasermetoder som Lightsheer Diod Laser.

Här får du verkligen en behandling med ett synligt resultat. Varmt välkommen!
Mån-Ons: 00:00-00:00
11:00-19:00
Tor-Sön: Stängt

Läs vad 75 kunder tycker om Hudvårdscenter

• 2020-05-14

Alexander L skrev om Hudvårdscenter
    Mycket bra service, hög professionalism och bra priser. Läs mer
  • 2020-05-07

Hanna L skrev om Hudvårdscenter
    Är supernöjd med min laserbehandling på Hudvårdscenter! Rola är fantastisk. Läs mer

Karin G skrev om Hudvårdscenter
    Hifu behandling , mycket trevligt och professionellt bemötande. Läs mer

Amani M skrev om Hudvårdscenter
    Trevligt och proffsigt bemötande Läs mer

Mehrnaz P skrev om Hudvårdscenter
    Rola är professionell och duktig på sitt arbete. Hon är dessutom trevlig att ha att göra med. Det känns alltid bra efter att jag varit hos henne. Läs mer
  • 2020-05-04

Nellie L skrev om Hudvårdscenter
    Rola är fantastisk, känner mig så trygg i en situation som känns exponerande. Jag har gjort en hårborttagnings serie på 7ggr hittills och ser jättefina resultat! Så värt! Trodde aldrig att detta skulle vara en trevlig upplevelse, men det blev det! Tveka inte att boka! Läs mer
  • 2020-05-03

Jasmine D skrev om Hudvårdscenter
    Laser hårborttagning, alltid trevligt bemötande av Rola Läs mer
  • Ayan A

2020-05-01

Ayan A skrev om Hudvårdscenter
    Jag har gjorde hårborttagning hos hudvårdcenter och fick mycket gott bemötande. Jag fick bättre service än förväntat. Mycket nöjd kommer hundra procent komma tillbaks. Läs mer
  • 2020-04-30

Jasmine P skrev om Hudvårdscenter
    Bästa lazer i hela världen, jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-04-29

Anna B skrev om Hudvårdscenter
    Fantastiskt bemötande, kan verkligen rekommendera! Läs mer
  • 2020-04-29

Bonnie H skrev om Hudvårdscenter
    Rola har sjuk känsla för service. Förklarande, peppande och engagerad. Rekommenderar varm att gå hit Läs mer

Sandra C skrev om Hudvårdscenter
    Rola är grym! Inte bara trevlig och serviceminded utan hennes maskiner är jättebra och hon vet vad hon gör. Hon är erfaren, ärlig och utför inte något hon inte själv kan stå för.

Supernöjd😊 Läs mer

Anna L skrev om Hudvårdscenter
    Proffsigt och personligt bemötande! Känner mig trygg vid varje besök! Läs mer

Martina B skrev om Hudvårdscenter
    Alltid ett trevligt bemötande och bra resultat! Är jättenöjd med min behandling och rekommenderar verkligen Hudvårdscenter. Läs mer

Annika H skrev om Hudvårdscenter
    Fick ett jätte varmt mottagande från första stund och kände mig helt trygg under behandlingen. Fick även bra information innan behandlingen vilket gjorde att det kändes som ett bra val. Rekommenderar varmt att besöka! Läs mer

Daniel P skrev om Hudvårdscenter
    Mycket proffsigt och välkomnande bemötande. Fick mig att varva ned från vardagsstressen och bara fokusera på mig själv! Läs mer

Susan T skrev om Hudvårdscenter
    Gjorde laserbehandling och kan inget annat säga än att hela upplevelsen och behandlingen var UTMÄRKT! Är en återkommande kund och skulle utan tvekan rekommendera detta ställe till andra. 5 stjärnor 🌟 🌟🌟🌟🌟 Läs mer

Elham F skrev om Hudvårdscenter
    Jag gör återkommande besök för laserbehandling. Varje gång jag går dit blir jag varmt mottagen och känner mig alltid trygg, Rola är noga med min upplevelse och trivsel, vilket har gjort att varje behandling känns som en träff med en vän istället för ett möte på klinik, vi pratar och har det trevligt samtidigt som jag får hjälp med det jag behöver.

Behandlingarna har verkligen höjt mitt självförtroende och självkänsla! Jag rekommenderar Rola och denna klinik väldigt starkt. Läs mer

Malin S skrev om Hudvårdscenter
    Superproffsigt och trevligt bemötande Läs mer

Angela E skrev om Hudvårdscenter
    Rola är fantastisk! Trevlig, avslappnad och personlig samtidigt som hon är proffesionellt och kunnig inom det hon gör. Har sen min första behandling rekommenderat henne! Läs mer

Nadia D skrev om Hudvårdscenter
    Superproffsig och tydlig. Märks att hon är påläst och vet vad hon gör. Grym servicekänsla och riktigt vass på laser! Läs mer
    2020-04-28 Rola M svarar Nadia D
    Tack Nadia ! Glad att du är nöjd :)
  • 2020-01-13

Pernilla F skrev om Hudvårdscenter
    Trevlig, professionell och tydlig! Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-01-13

Niko E skrev om Hudvårdscenter
    Rola är helt fantastiskt på sitt jobb och man känner sig väl omhändertagen! Läs mer
  • 2020-01-03

Nadia V skrev om Hudvårdscenter
    Utmärkt service, så nöjd med min behandling hos Rola! Läs mer
  • 2019-12-30

Anna K skrev om Hudvårdscenter
    Supertrevligt bemötande och snabb service. Kan varmt rekommendera Hudvårdscenter! Läs mer
  • 2019-12-30

Clara L skrev om Hudvårdscenter
    Fantastisk service och mysigt och lugnt ställe! Läs mer
  • 2019-12-29

Roberto P skrev om Hudvårdscenter
    Rådgivning, konsultation och hårborttagning. Utmärkt bemött, info och hjälp. Utmärkt resultat och kan rekommenderas. Läs mer
  • Desislava S

2019-12-25

Desislava S skrev om Hudvårdscenter
    Extremely satisfied! I will strongly recommend it to everyone! Läs mer

Andrea B skrev om Hudvårdscenter
    Jag har köpt laser intimt, ben och armhåla, superbra bemötande och Rola är väldens bästa! Så proffsig, avslappnad och lyhörd till sin patient! Är supernöjd med mina behandlingar och man älskar ju att bra gå dit för att få prata med Rola! Läs mer

Sanna O skrev om Hudvårdscenter
    Gjorde hårborttagning med laser och fick ett väldigt trevligt bemötande! I en situation som kan tänkas vara väldigt obekväm kände jag mig ändå bekväm i och med deras lugna inställning. Läs mer

Amelie J skrev om Hudvårdscenter
    Professionellt och alltid trevligt bemötande. Bra uppföljning vid flera behandlingar. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-12-19

Viktoria G skrev om Hudvårdscenter
    Fantastisk service och Rona är otroligt mysig! Bara en behandling in men är än så länge jättenöjd. Läs mer
  • 2019-12-19

Jonas K skrev om Hudvårdscenter
    Jättetrevlig och social, bemötte mig på ett trevlig sätt som alltid. Läs mer
  • 2019-12-17

Fredrik F skrev om Hudvårdscenter
    Proffesionellt, noggrann och tydlig! Läs mer
  • 2019-12-09

Mimi A skrev om Hudvårdscenter
    Jättekunnig behandling till ett bra pris! Otroligt nöjd, då dem vet mycket om ämnet. Läs mer
  • 2019-12-09

Golpar P skrev om Hudvårdscenter
    Trogen kund på hudvårdscenter. Laserbehandling hårborttagning. Mycket nöjd över utmärkt service. Kan inte tänka mig ett bättre ställe för denna verksamhet! Läs mer
  • Glara S

2019-12-06

Glara S skrev om Hudvårdscenter
    Har besökt hudvårdcenter i flera år! Alltid lika nöjd! Enda stället som jag lämnar mig själv i Rolas händer utan problem ! Litar på henne till 110% ! Läs mer
  • 2019-12-06

Panthea P skrev om Hudvårdscenter
    Sån proffs! Kommer aldrig att gå till någon annan,
    Hon har väldigt många års erfarenhet av hårborttagning och gör ett grymt jobb. Läs mer
  • 2019-08-30

Jaleh K skrev om Hudvårdscenter
    Bra bemötande, resultat redan vid första behandling, Läs mer
  • 2019-08-30

Julia H skrev om Hudvårdscenter
    Supenöjd!. Rola är trevlig och proffsig, hon vill dessutom inte att man går lika ofta som mitt förra laserställe ville, utan rekommenderar den väntetid mellan besöken som faktiskt behövs. Läs mer
  • 2019-06-11

Sara S skrev om Hudvårdscenter
    Har gjort hårborttagning med laser och nästan all hår försvann. Super bra laser maskin. Rola som jobbar är Väldigt trevlig. Rekommenderar varmt till alla som vill bli hårfria Läs mer
  • 2019-05-30

Marie A skrev om Hudvårdscenter
    Den absolut bästa platsen att göra laserbehandling. Utmärkt service och väldigt trevligt bemötande! Jag fick från början noggrann information till mig som kund om vad en önskad behandling ger för resultat och det har levt upp till den standarden. Rekommenderar verkligen Hudvårdscenter! Läs mer
  • 2019-05-27

Erica L skrev om Hudvårdscenter
    Alltid ett gott resultat och ett trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-05-27

Mahtab P skrev om Hudvårdscenter
    Blir alltid bemött på bästa tänkbara sätt och ser alltid fram emot mina besök. Har rekommenderat till flera vänner och fortsätter att göra det. Läs mer
  • 2019-05-13

Charlotta E skrev om Hudvårdscenter
    Hårborttagning med laser.
    Terapeuten var trevlig och engagerad.
    Vill genuint att kunden ska bli nöjd resultatet! Läs mer
  • 2019-04-05

Glenn W skrev om Hudvårdscenter
    Många års erfarenhet av hårborttagning tillsammans med respekt för integritet och professionellt kundbemötande medför högt betyg och återkommande besök Läs mer

Dimen A skrev om Hudvårdscenter
    Alltid välkomnande och varmt bemötande! Har fått så bra resultat, över mina förväntningar. Läs mer

Cari E skrev om Hudvårdscenter
    Laserbehandling/ hårborttagning. Kunnigt och professionellt bemötande. Gav god vägledning kring behandlingen. Kändes tryggt. Läs mer

Sahar T skrev om Hudvårdscenter
    Rola är bäst och superproffsig! Man känner sig lugn och trygg varje gång man är på behandling. Läs mer

Kandan B skrev om Hudvårdscenter
    Laser!

Rola är så duktig!! Läs mer

Götgatan 62, 118 26 Stockholm