Hudvårdscenter

Götgatan 62, 118 26 Stockholm — Visa karta

Hos oss på Hudvårdscenter möts du av en specialistklinik inom plastikkirurgi, hud och laser. Vårt högsta mål är att du genom personlig service och engagemang ska får den bästa behandlingen med det där lilla extra.

Vi erbjuder behandlingar inom tandblekning, kosmetiska tatueringar, avancerad hudvård som Hifu, radiofrekvens , mesoterapi, medicinsk hudvård, borttagning av celluliter med AWT och hårborttagning. Vår laserspecialist Rola har mer än 13 års erfarenhet och jobbar med välkända och effektiva lasermetoder som Lightsheer Diod Laser.

Här får du verkligen en behandling med ett synligt resultat. Varmt välkommen!

Läs vad 41 kunder tycker om Hudvårdscenter

• 2019-12-09

Mimi A skrev om Hudvårdscenter
    Jättekunnig behandling till ett bra pris! Otroligt nöjd, då dem vet mycket om ämnet. Läs mer
  • 2019-12-09

Golpar P skrev om Hudvårdscenter
    Trogen kund på hudvårdscenter. Laserbehandling hårborttagning. Mycket nöjd över utmärkt service. Kan inte tänka mig ett bättre ställe för denna verksamhet! Läs mer
  • Glara S

2019-12-06

Glara S skrev om Hudvårdscenter
    Har besökt hudvårdcenter i flera år! Alltid lika nöjd! Enda stället som jag lämnar mig själv i Rolas händer utan problem ! Litar på henne till 110% ! Läs mer
  • 2019-12-06

Panthea P skrev om Hudvårdscenter
    Sån proffs! Kommer aldrig att gå till någon annan,
    Hon har väldigt många års erfarenhet av hårborttagning och gör ett grymt jobb. Läs mer
  • 2019-08-30

Jaleh K skrev om Hudvårdscenter
    Bra bemötande, resultat redan vid första behandling, Läs mer
  • 2019-08-30

Julia H skrev om Hudvårdscenter
    Supenöjd!. Rola är trevlig och proffsig, hon vill dessutom inte att man går lika ofta som mitt förra laserställe ville, utan rekommenderar den väntetid mellan besöken som faktiskt behövs. Läs mer
  • 2019-06-11

Sara S skrev om Hudvårdscenter
    Har gjort hårborttagning med laser och nästan all hår försvann. Super bra laser maskin. Rola som jobbar är Väldigt trevlig. Rekommenderar varmt till alla som vill bli hårfria Läs mer
  • 2019-05-30

Marie A skrev om Hudvårdscenter
    Den absolut bästa platsen att göra laserbehandling. Utmärkt service och väldigt trevligt bemötande! Jag fick från början noggrann information till mig som kund om vad en önskad behandling ger för resultat och det har levt upp till den standarden. Rekommenderar verkligen Hudvårdscenter! Läs mer
  • 2019-05-27

Erica L skrev om Hudvårdscenter
    Alltid ett gott resultat och ett trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-05-27

Mahtab P skrev om Hudvårdscenter
    Blir alltid bemött på bästa tänkbara sätt och ser alltid fram emot mina besök. Har rekommenderat till flera vänner och fortsätter att göra det. Läs mer
  • 2019-05-13

Charlotta E skrev om Hudvårdscenter
    Hårborttagning med laser.
    Terapeuten var trevlig och engagerad.
    Vill genuint att kunden ska bli nöjd resultatet! Läs mer
  • 2019-04-05

Glenn W skrev om Hudvårdscenter
    Många års erfarenhet av hårborttagning tillsammans med respekt för integritet och professionellt kundbemötande medför högt betyg och återkommande besök Läs mer

Dimen A skrev om Hudvårdscenter
    Alltid välkomnande och varmt bemötande! Har fått så bra resultat, över mina förväntningar. Läs mer

Cari E skrev om Hudvårdscenter
    Laserbehandling/ hårborttagning. Kunnigt och professionellt bemötande. Gav god vägledning kring behandlingen. Kändes tryggt. Läs mer

Sahar T skrev om Hudvårdscenter
    Rola är bäst och superproffsig! Man känner sig lugn och trygg varje gång man är på behandling. Läs mer

Kandan B skrev om Hudvårdscenter
    Laser!

Rola är så duktig!! Läs mer

Jino A skrev om Hudvårdscenter
    Professionellt bemötande och bra resultat! Mkt nöjd! Läs mer

Isabel L skrev om Hudvårdscenter
    Trevligt ställe. Lite stelt bemötande och väldigt dyra behandlingar för vad du får. Läs mer
  • Anna O

2019-04-03

Anna O skrev om Hudvårdscenter
    Vädligt trevlig personal med mycket goda resultat. Utmärkt pris! Läs mer

Pejman S skrev om Hudvårdscenter
    Väldigt dålig. Man lämnade ett återbud, visserligen va det sista dagen men någon timme försent, men personen ville inte ens lyssna eller va mottaglig till varför man va tvungen att avboka.

Blev debiterad mer än vad jag egentligen betalar i vanliga fall , jag brukar få ett bättre pris, men vid återbudet så skulle man betala 50% utav det man betalar och då tog man ordinarie pris istället för det priset jag betalade.

Och att jag inte ens ville boka upp den dagen o tiden påpekade att det kunde va svårt för mig att komma in vid bokade tillfälle. Kommer aldrig att rekommendera henne till någon Läs mer

Fred S skrev om Hudvårdscenter
    Hårborttagning. Allt är toppen. Läs mer

Caroline Ö skrev om Hudvårdscenter
    Otroligt kunnig och proffsig. Märks att Rola vet vad hon jobbar med. Läs mer
  • Thanujah T

2019-04-01

Thanujah T skrev om Hudvårdscenter
    Hårborttagning med laser. Blir alltid väldigt positivt bemött, över förväntan. Har alltid en väldigt bra och bekväm upplevelse när jag går dit. Läs mer

Aia A skrev om Hudvårdscenter
    Alltid lika trevliga,noggranna och inlyssnande på kunden. Läs mer
  • 2018-02-05

Lena G skrev om Hudvårdscenter
    Det har fungerat mycket bra med bokningar och bemötandet har varit toppen.
    Man känner verkligen att man kan slappna av där.
    Blir verkligen väl omhändertagen.
    Är väl fortfarande lite osäker på om hårborttagningen kommer att verka fullt ut.
    Kommer att göra ett besök till som redan är inbokat,
    sen tänker jag avvakta en tid för att se hur resultatet blir. Det är ju en del pengar, och just nu har jag andra prioriteringar Läs mer
  • 2018-01-22

Catharina N skrev om Hudvårdscenter
    Trevligt bemötande och lätt att boka en tid. Proffsigt! Läs mer
  • 2018-01-14

Anni G skrev om Hudvårdscenter
    Rola på hvc är kanon. Hon är ärlig, kunnig och trevlig. Jag blev rekommenderad att gå till henne och jag har nu själv rekommenderat henne för vänner och familj. Läs mer
  • 2018-01-11

Siv L skrev om Hudvårdscenter
    bemötandet var bra .Jag blekte mina tänder men de blev inte så vita som jag trodde att de skulle bli. Läs mer
  • 2018-01-11

Linn S skrev om Hudvårdscenter
    Jag älskar stället! Jag gör en laserbehandling. Allt från bemötande till information, och själva behandlings upplevelsen har vart jätte bra! Läs mer

Lars L skrev om Hudvårdscenter
    Mycket bra bemötande
    Tandblekning
    Bra resultat Läs mer
  • Mats F

2018-01-10

Mats F skrev om Hudvårdscenter
    Personlig, trevligt och framför att ett proffs!!//Mats Läs mer

Stefan J skrev om Hudvårdscenter
    Snabb och professionell hjälp. Hög kvalitet på utrustningen. Läs mer

Nicole H skrev om Hudvårdscenter
    Alltid trevlig och välkomnande! Känner mig så bekväm där Läs mer

Ann M skrev om Hudvårdscenter
    Jag har turen att få gå till Elsa och färga mina fransar samt färga och forma mina bryn. Otroligt kunnig och inkännande.
    Henne återkommer jag till titt som tätt då hon är så bra. Läs mer

Amanda B skrev om Hudvårdscenter
    Duktig personal och ett trevligt bemötande Läs mer

Rocco J skrev om Hudvårdscenter
    Alltid trevligt bemötande och professionellt utfört arbete Läs mer

Sofia F skrev om Hudvårdscenter
    Trevlig och kompetent personal, som verkligen kan sin grej. Man behöver aldrig vara orolig över någonting, när man kommer dit är man väl omhändertagen. Jag rekommenderar Hudvårdscenter, oavsett vilken behandlig det handlar om.
    Mvh Sofia Läs mer

Clara O skrev om Hudvårdscenter
    Hejsan!
    Väldigt proffesionellt bemötande och trygg upplevelse över lag. Rolua är väldigt duktig och förstår precis vad som krävs i alla lägen! Ska bli aoönnanade att se resultat senare.
    Med vänlig hälsning, Clara Läs mer

Mary R skrev om Hudvårdscenter
    Rola som driver och arbetar på Hudvårdscenter är grym! Hon har bra priser och hennes hårborttagningsmaskin ger verkligen resultat till skillnad från andra ställen jag gått till. Nu efter 8 ggr har jag kanske 2 hårstrån i vardera armhåla (har inte rakat mig där på 3 mån). Bemötandet från Rola är varmt och professionellt, hon får en att känna sig lugn och avslappnad fastän man ligger halvnaken och blir behandlad.

/Mary Läs mer

Magnus L skrev om Hudvårdscenter
    Proffesionellt och trevligt bemötande Läs mer

Angelica L skrev om Hudvårdscenter
    Proffsigt bemötande och utförande, rekommenderar till alla som jag känner Läs mer

Götgatan 62, 118 26 Stockholm