Fettreducering i Stockholm

6 rekommenderade företag inom fettreducering i Stockholm

Beauty & Medical Team

Kungsgatan 79, Stockholm
    Vi skräddarsyr behandlingen för att ge dig bästa möjliga förutsättningar. Tillsammans tar vi fram din skönhet! Kom gärna förbi oss på vår centrala adress: Kungsgatan 79!
    Maria H
    Maria H: Supertrevlig och kunnig personal! Tack! :) <3

Salong Tid

Linnégatan 61, Stockholm
    Salong Tid ligger på Östermalm i en fräsch, modern lokal och erbjuder hårvård, hudvård, massage, LPG och fransförlängning.
    Charlotte L
    Charlotte L: Fantastiskt fin salong på alla sätt och vis med en skön och proffsig atmosfär! Går hos Beatrice som är bäst såklart enli...

Laser & Estetik Stockholm

Drottninggatan 33, Stockholm
    Här kan du känna dig trygg! Vår filosofi är ge ett personligt och professionellt omhändertagande och målet är självfallet nöjda patienter.
    Jessica A
    Jessica A: Proffesionellt och trevligt bemötande. Jag har fullt förtroende för all personal som alltid ser till mitt bästa.

FiveBeauty

Magnus Ladulåsgatan 33, Stockholm
    Aminetta L
    Aminetta L: Gjorde mina naglar och jag är SÅ HIMLA NÖJD ! Det är en helt otroligt mysigt där och jätte trevliga tjejer som jobbar ...

Esthetic Clinic

Brantingsgatan 43, Stockholm
    Kom in få en riktigt proffsig behandling hos oss på Brantingsgatan!
    Eva L
    Eva L: Är jätte nöjd, trevligt bemötande proffsiga behandlingar och en supermysig avkopplande miljö.

NaturalBeauty Söderkliniken

Ölandsgatan 42, Stockholm
    NaturalBeauty Söderkliniken erbjuder alltid 20% rabatt på första behandlingen. Välkommen att boka en tid!
Sida:   1