Fettreducering i Stockholm

10 rekommenderade företag inom fettreducering i Stockholm

Total Hälsa

Strindbergsgatan 56, Stockholm
    Hudvård som ger resultat! Vi på Total Hälsa vill att du ska kunna känna dig precis så vacker som du är och vi kan hjälpa din hud på traven med en rad olika behandlingar. Skäm bort dig själv och boka e...
    Anette R
    Anette R: Proffesionellt bemötande Kunnighet och skicklighet Toppen resultat

Beauty & Medical Team

Kungsgatan 79, Stockholm
    Vi skräddarsyr behandlingen för att ge dig bästa möjliga förutsättningar. Tillsammans tar vi fram din skönhet! Kom gärna förbi oss på vår centrala adress: Kungsgatan 79!
    Märta R
    Märta R: Mkt bra trevlig och kunnig personal samt fantastiskt bra och effektiva produkter!!

Entouch

Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Anne-charlotte K
    Anne-charlotte K: Alltid lika professionella. Fantastiskt trevliga i en lugn och härlig miljö!

Nordiska Kliniken

Drottninggatan 33, Stockholm
    Nordiska Kliniken är ledande inom plastikkirurgi, estetiska behandlingar och medicinsk hudvård. Här kan du känna dig trygg. Välkommen!
    Malin B
    Malin B: Jag kunde inte ha varit mer nöjd med Nordiska Kliniken! Ett stort tack till all personal för ett varmt och proffesionell...

Esthetic Clinic

Brantingsgatan 43, Stockholm
    Kom in få en riktigt proffsig behandling hos oss på Brantingsgatan!
    Lina G
    Lina G: Känner stort förtroende för Esthetic Clinic, kunniga och levererar en fin service

Salong Tid

Linnégatan 61, Stockholm
    Salong Tid ligger på Östermalm i en fräsch, modern lokal och erbjuder hårvård, hudvård, massage, LPG och fransförlängning.
    Anna M
    Anna M: Det är alltid en härlig upplevelse att ha ett frisörbesök på SalongTid. Bra service och så otroligt duktiga och lyhörda ...

FiveBeauty

Magnus Ladulåsgatan 33, Stockholm
    Sara N
    Sara N: Jätte duktig fransstylist som lyssnar på dig och utför ett profesionellt och välskött jobb till rimliga priser och med t...

Aktiv Hudvård

Mäster Samuelsgatan 49, Stockholm
    Vi erbjuder avslappnande och effektiv hudvård. Välkommen till Aktiv Hudvård!
    Anette N
    Anette N: Min ansiktsbehandlare, Sara är allt vad en kvinna kan önska sig.

Devita AB

Birger Jarlsgatan 112, Stockholm
    Hos oss står du alltid i centrum! Vi är experter på icke-kirurgiska skönhetsingrepp såsom IPL, botox och fillers. Välkommen!
    Linda L
    Linda L: Har blivit väldigt bra bemött. Från mötet med konsultation & under ingreppet. Har fettsugit armarba då jag har lipödem

NaturalBeauty Söderkliniken

Ölandsgatan 42, Stockholm
    Välkommen till oss på NaturalBeauty Söderkliniken om du funderar på en skönhetsbehandling! 20 procents rabatt på första behandlingen!
    Viberg E
    Viberg E: Said var superduktig. Otroligt nöjd med mina läppar!
Sida:   1
Områden i Stockholm