Alla kategorier Botox Stockholms län Stockholm Södermalm NaturalBeauty Söderkliniken

NaturalBeauty Söderkliniken

Ölandsgatan 42, 116 63 Stockholm — Visa karta

Boka tid Vi bekräftar snarast via SMS
Funderar du på en skönhetsbehandling? Då ska du vända dig till oss på NaturalBeauty Söderkliniken. Vi tar väl hand om dig och ser alltid till att du blir nöjd med resultatet.

Vi erbjuder hårborttagning, hudföryngring, botox och fillers. För våra behandlingar använder vi revolutionerande och säker IPL-teknik som gör att du slipper vara hemma från jobbet för återhämtning. Förutom säkra behandlingsmetoder kan du även förvänta dig ett professionellt bemötande, vi lägger stor vikt vid din trygghet och säkerhet!

Kontakta oss gärna för en konsultation.

Läs vad 8 kunder tycker om NaturalBeauty Söderkliniken

• Sara M
    Sara M skrev om NaturalBeauty Söderkliniken
    Jag var nog en svår patient!
    Jag ville göra läpp kontur, botax och fyllers, men jag ville samtidigt att resultat skulle vara ultra diskret. Jag ville se piggare och fräschare ut men inte förändrad.
    Det var en vän som rekommenderade dr Said som en erfaren yrkes man med en skarp öga för estetik och stadiga händer! Det lät rätt för mig och jag är glad över att jag hittat rätt!
    Readan första minuterna under mitt första
    besök kände jag en lättad över att märka att dr Said var väldigt noga med att först förstå vilket typ of förändring jag var ute efter!
    Det var betryggande att få känna att det fortfarande var jag som hade kontroll över hur myk och när det var nog pga att han ständigt informerade mig om vad han skulle göra näst och om det var ok!
    Jag är väldigt nöjd med det resultat jag har fått, därför rekommenderar jag starkt dr Said Erfanian daneshvar ! Läs mer
  • Moa F
    Moa F skrev om NaturalBeauty Söderkliniken
    Jag upplevde besöket mycket bra, Said var verkligen välkomnande och gjorde verkligen så att jag kände mig trygg. Blev supernöjd med mina fillers i läpparna. Kommer verkligen återkomma hit! Läs mer
  • Teresia B
    Teresia B skrev om NaturalBeauty Söderkliniken
    Mycket trevligt bemötande från och med den första kontakten. Hjälpsamma vid akut hjälp, kompetenta på var sina områden (tandvård och tandhygien) och ett sympatiskt bemötande. Fina fräsha lokaler. Läs mer
  • Viberg E
    Viberg E skrev om NaturalBeauty Söderkliniken
    Said var superduktig. Otroligt nöjd med mina läppar! Läs mer
  • Manijeh T
    Manijeh T skrev om NaturalBeauty Söderkliniken
    Jag upplevde ett professionellt bemötande och jag kände mig trygg och lung. Mycket nöjd med behandlingen. Läs mer
  • Mikaela M
    Mikaela M skrev om NaturalBeauty Söderkliniken
    Super nöjd med resultatet! Tack Said för mindre rynkor och ett gott bemötande 👍 Läs mer
  • Doris N
    Doris N skrev om NaturalBeauty Söderkliniken
    Mycket trevlig och kompetent tandläkare. Trevlig personal och fräsch mottagning. Läs mer
  • Evaliz M
    Evaliz M skrev om NaturalBeauty Söderkliniken
    Supertrevlig tandläkare och mottagning. Stressfri miljö och proffsig tandvård. Läs mer

Ölandsgatan 42, 116 63 Stockholm