Alla kategorier Botox Stockholms län Stockholm Södermalm NaturalBeauty Söderkliniken

NaturalBeauty Söderkliniken

Ölandsgatan 42, 116 63 Stockholm — Visa karta

Boka tid Vi bekräftar snarast via SMS
Funderar du på en skönhetsbehandling? Då ska du vända dig till oss på NaturalBeauty Söderkliniken. Vi tar väl hand om dig och ser alltid till att du blir nöjd med resultatet.

Vi erbjuder hårborttagning, hudföryngring, botox och fillers. För våra behandlingar använder vi revolutionerande och säker IPL-teknik som gör att du slipper vara hemma från jobbet för återhämtning. Förutom säkra behandlingsmetoder kan du även förvänta dig ett professionellt bemötande, vi lägger stor vikt vid din trygghet och säkerhet!

Kontakta oss gärna för en konsultation.

Läs vad 7 kunder tycker om NaturalBeauty Söderkliniken

• Moa F
    Moa F skrev om NaturalBeauty Söderkliniken
    Jag upplevde besöket mycket bra, Said var verkligen välkomnande och gjorde verkligen så att jag kände mig trygg. Blev supernöjd med mina fillers i läpparna. Kommer verkligen återkomma hit!
  • Teresia B
    Teresia B skrev om NaturalBeauty Söderkliniken
    Mycket trevligt bemötande från och med den första kontakten. Hjälpsamma vid akut hjälp, kompetenta på var sina områden (tandvård och tandhygien) och ett sympatiskt bemötande. Fina fräsha lokaler.
  • Viberg E
    Viberg E skrev om NaturalBeauty Söderkliniken
    Said var superduktig. Otroligt nöjd med mina läppar!
  • Manijeh T
    Manijeh T skrev om NaturalBeauty Söderkliniken
    Jag upplevde ett professionellt bemötande och jag kände mig trygg och lung. Mycket nöjd med behandlingen.
  • Mikaela M
    Mikaela M skrev om NaturalBeauty Söderkliniken
    Super nöjd med resultatet! Tack Said för mindre rynkor och ett gott bemötande 👍
  • Doris N
    Doris N skrev om NaturalBeauty Söderkliniken
    Mycket trevlig och kompetent tandläkare. Trevlig personal och fräsch mottagning.
  • Evaliz M
    Evaliz M skrev om NaturalBeauty Söderkliniken
    Supertrevlig tandläkare och mottagning. Stressfri miljö och proffsig tandvård.

Ölandsgatan 42, 116 63 Stockholm