Botox på Södermalm

7 rekommenderade rynkborttagare på Södermalm, Stockholm

• AhClinic

Dr. Nybacka är specialiserad kirurg inom estetik och erbjuder en rad skönhetsbehandlingar här på Ah Clinic i Sollentuna. Välkommen!
    Joan S
    Joan S: Perfekt bemötande och lyssnar på kundens behov. Hit kommer jag igen!
  • Välkommen in till oss på Elisabeth Engström hud och skönhetsvård!
    Inga B
    Inga B: 10 - 15 minuter epilering haka, hals har varit utmärkt utfört de få ggr jag fått det. Är tacksam för det är lätt att bok...
  • Välkommen till oss på Ramstenkliniken - Södermalms trevligaste tandläkare! Vi hittar en lösning som passar dina behov.
    Camilla Ruth Ida T
    Camilla Ruth Ida T: Gått hos Kerstin och Sanella i många år. Dom är fantastiska och gör ett mycket bra jobb.
  • Proforma Clinic

Peter E
    Peter E: Jag gjorde en RLE ögon operation 2017. Jag är är väldigt nöjd med Proforma Clinic, deras bemötande före och efter oper...
  • Micaela H
    Micaela H: Oproffsigt och dåligt bemötande.
  • Välkommen till Formedico Estetik! Låt oss hjälpa dig att fly vardagen med en lugn stund i en avkopplande och trygg miljö.
    : Botox och fillers i kindbenen även ansiktsbehandling. Utmärkt service och proffesionellt.
  • Välkommen till oss på NaturalBeauty Söderkliniken om du funderar på en skönhetsbehandling! 20 procents rabatt på första behandlingen!
    : Lugnt och professionell. Fint resultat av behandling. Jag återkommer.
Visa sida:
Stadsdelar i Södermalm