Botox på Södermalm

6 rekommenderade rynkborttagare på Södermalm, Stockholm

• AhClinic

Dr. Nybacka är specialiserad kirurg inom estetik och erbjuder en rad skönhetsbehandlingar här på Ah Clinic i Sollentuna. Välkommen!
    therese s
    therese s: Jag blev jätte bra bemött och man kände sig verkligen välkommen. Jag ska absolut komma tillbaka
  • Välkommen till oss på Ramstenkliniken - Södermalms trevligaste tandläkare! Vi hittar en lösning som passar dina behov.
    Michel W
    Michel W: Proffsig personal med hög kompetens och bästa service/utförande som jag har haft inom den sektorn/Michel W
  • Välkommen in till oss på Elisabeth Engström hud och skönhetsvård!
    Yvonne N
    Yvonne N: Klassisk ansiktsbehandling. Går regelbundet varannan månad. Trevligt bemötande. Kunnig och påläst om produkter och beha...
  • Anna
    Anna: Bara så ni vet så har jag aldrig gjort fransar i Sverige, detta var första gången så all jämförelse jag gör är från salo...
  • Välkommen till Formedico Estetik! Låt oss hjälpa dig att fly vardagen med en lugn stund i en avkopplande och trygg miljö.
    : Botox och fillers i kindbenen även ansiktsbehandling. Utmärkt service och proffesionellt.
  • Välkommen till oss på NaturalBeauty Söderkliniken om du funderar på en skönhetsbehandling! 20 procents rabatt på första behandlingen!
    : Lugnt och professionell. Fint resultat av behandling. Jag återkommer.
Visa sida:
Stadsdelar i Södermalm