Botox på Södermalm

6 rekommenderade rynkborttagare på Södermalm, Stockholm

• AhClinic

Dr. Nybacka är specialiserad kirurg inom estetik och erbjuder en rad skönhetsbehandlingar här på Ah Clinic i Sollentuna. Välkommen!
    ROJBÎ A
    ROJBÎ A: Jätteduktig och genuin människa, hon är noggrann och lyssnar riktigt noga på ens önskemål, man märker att Aieh är utbild...
  • Välkommen in till oss på Elisabeth Engström hud och skönhetsvård!
    Ingrid Linnéa W
    Ingrid Linnéa W: Epilering haka, överläpp, hals. Elisabeth är väldigt vänlig och kunnig. Lugn miljö, lätt att få tider. Behandlingen är m...
  • Välkommen till oss på Ramstenkliniken - Södermalms trevligaste tandläkare! Vi hittar en lösning som passar dina behov.
    Michel W
    Michel W: Proffsig personal med hög kompetens och bästa service/utförande som jag har haft inom den sektorn/Michel W
  • Micaela H
    Micaela H: Oproffsigt och dåligt bemötande.
  • Välkommen till Formedico Estetik! Låt oss hjälpa dig att fly vardagen med en lugn stund i en avkopplande och trygg miljö.
    : Botox och fillers i kindbenen även ansiktsbehandling. Utmärkt service och proffesionellt.
  • Välkommen till oss på NaturalBeauty Söderkliniken om du funderar på en skönhetsbehandling! 20 procents rabatt på första behandlingen!
    : Lugnt och professionell. Fint resultat av behandling. Jag återkommer.
Visa sida:
Stadsdelar i Södermalm