Ramstenkliniken

Ramstenkliniken

Ring 08-643 18 90 ramstenkliniken.se

Söker du efter Södermalms trevligaste tandläkare? Då är du varmt välkommen till oss på Ramstenkliniken! Vi tror på omtanke och delaktighet i vår tandvård och erbjuder behandlingar inom allt från allmäntandvård till estetisk tandvård och akuttandvård. Hos oss står du alltid i fokus och hela familjen är såklart välkommen att...

41 omdömen om Ramstenkliniken

JACQUELINE A
Skrev om Ramstenkliniken

Ramstenskliniken är så fantastiskt bra jag hittade dem av en slump. Har varit tandvårdsrädd i massa år men tog mod till mig och gick iväg och fixade ALLT hos Ann-Sofie såå nöjd med allt, behandling och bemötande. Har även varit hos Kerstin samma topp behandling även där. Jag kan verkligen rekommendera alla som behöver tandvård att gå dit ! Kan även tillägga att Sanella Tandhygienist är den som hjälpt mig underhålla tänderna på bästa sätt. Kan varmt rekommendera även Sanella för nya uppdrag :)

JACQUELINE A gillar detta
Svar från Ramstenkliniken

Tusen tack Jacqueline för dessa fina ord

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 736 omdömen 4.8 av 736 omdömen

Fint bemötande Trist väntrum

Claes-göran Anders B R Claes-göran Anders B R
Camilla Ruth Ida T
Skrev om Ramstenkliniken

Gått hos Kerstin och Sanella i många år. Dom är fantastiska och gör ett mycket bra jobb.

Svar från Ramstenkliniken

Tusen tack för det fina omdömet

Magnus E
Skrev om Ramstenkliniken

Fint gäng. Bra service. Mor och dotter bedriver bra tandvård.

Tack Magnus! Kul att höra. Du är alltid välkommen till oss. mvh Ramstenkliniken

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 540 omdömen 4.9 av 540 omdömen
BadgeTwoYears

Sofie L
Skrev om Ramstenkliniken

Trevligt bemötande och professionell behandling i lugn och trivsam miljö. Kan varmt rekommendera ett besök.

Svar från Ramstenkliniken

Tusen tack för ditt fina omdöme :)

Fredrik R
Skrev om Ramstenkliniken

Trevligt bemötande, professionell vård och behaglig atmosfär!

Tack Fredrik! Kul att du kom till oss. mvh ramstenkliniken

Göran R
Skrev om Ramstenkliniken

Undersökning efter ett uppehåll med tandläkarbesök på omkring 5 år. Jag blev rekommenderad Ramstenkliniken av en kollega. Professionellt från det att jag steg in genom dörren till det att jag lämnade kliniken. Vänlig receptionist som tog hand om inskrivningen. Tandläkaren, Ann-Sofie, var toppen! Hon förklarade hela tiden vad hon skulle göra. Kommer med glädje tillbaka när jag blir kallad. Göran Reutlert

Tack Göran! Kul att höra att du är nöjd :) Mvh ramstenkliniken

Tommy W
Skrev om Ramstenkliniken

Mycket trevlig upplevelse trots att det var hos tandläkaren Proffsigt och vänligt Tommy

Oden H
Skrev om Ramstenkliniken

En fantastiskt klinik! Mycket Bra mottagande, proffs utrustning, fräsch lokal, skulle aldrig byta tandläkare

Svar från Ramstenkliniken

Tack Oden! Kul att höra att du är nöjd. Du är alltid välkommen till oss. Mvh Ramstenkliniken

Susan E
Skrev om Ramstenkliniken

Tandläkarbesök för årlig kontroll. Mycket trevligt och omtänkdamt bemötande. Mycket kunning och skicklig tandläkare som förklara tydligt alla steg i undersökning och behandlig. Hon arbetar effektivt med lätt hand så undersökning och behandlig blir inte obehaglig. Jag hade höga förväntingat som infriades. Sammanfattningsvis är min tandläkare omtänksam ocj skicklig. Övrig personal var också mycket trevlig och hjälpsam. Miitt tandläkarbesök en mycket positiv upplevelse.

Svar från Ramstenkliniken

Tack Susan! kul att höra att du är nöjd. Du är alltid välkommen till oss. Mvh Ramstenkliniken

Roland F
Skrev om Ramstenkliniken

Tandläkarbesök undersökning. Puttssning av tänder lagning av befintlig tand. Var nöjd med besöket.

Tack Roland! Du är alltid välkommen till oss. Mvh ramstenkliniken

Maria S
Skrev om Ramstenkliniken

Bra bemötande men strulig betalning, fel belopp mm, och lång väntan för att betala.

Svar från Ramstenkliniken

Hej Maria Tråkigt att det strulade med väntan vid betalningen ska jobba på att förbättra våra rutiner där. God jul och gott nytt år önskar vi dig från Ramstenkliniken

Monica K
Skrev om Ramstenkliniken

Lagade en framtand. Mycket nöjd och blir alltid bemött på det bästa sätt man kan få. Mycket nöjd med Ramsten kliniken.

Svar från Ramstenkliniken

Tack Monica! Alltid trevligt att ha dig här, du är alltid välkommen till oss. Mvh Ramstenkliniken

Lisa M
Skrev om Ramstenkliniken

Jättebra och noggrann behandling. Plus vänligt bemötande.

Tack Lisa! kul att höra, du är alltid välkommen till oss. Mvh Ramstenkliniken

Isabell S
Skrev om Ramstenkliniken

Proffesionellt jobb och mkt bra bemötande!

Tack ! Vad kul att höra. du är alltid välkommen till oss. mvh Ramstenkliniken

Olle S
Skrev om Ramstenkliniken

Trevligt bemötande och snabbt åtgärdade av min tandläkare!

Tack Olle! Du är alltid välkommen till oss. Mvh Ramstenkliniken

Fredrik M
Skrev om Ramstenkliniken

Vänligt och professionellt bemötande.

Svar från Ramstenkliniken

Tack Fredrik! Kul att höra, du är alltid välkommen till oss. mvh Ramstenkliniken

Per S
Skrev om Ramstenkliniken

Lagning. Mycket bra och professionellt!

Svar från Ramstenkliniken

Tack för omdömet! Du är en mycket glad trevlig patient att ha hos oss!

Niosha W
Skrev om Ramstenkliniken

Jag har verkligen hittat rätt tandläkare! Rekommenderar starkt!

Svar från Ramstenkliniken

Tack! Vi blir väldigt glada att höra det. du är alltid välkommen till oss. Mvh Ramstenkliniken

Jennifer H
Skrev om Ramstenkliniken

Dom är väldigt proffsiga men också otroligt trevliga, familjär känsla.

Svar från Ramstenkliniken

Tack! Kul att höra! Du är alltid välkommen till oss. mvh ramstenkliniken

Lars S
Skrev om Ramstenkliniken

Trevligt bemötande. Snabb och professionell service

Tack Lars, kul att höra! Mvh Ramsteenkliniken

Fredrik B
Skrev om Ramstenkliniken

Genomtänkt, personligt och hög servicenivå! Var där för rutinkontroll av tänderna. Fick som alltid ett väldigt trevligt och personligt bemötande. Kliniken upplevs som ren och fräsch och på toaletten finns det engångstandborstar och tandkräm vilket jag tycker är en väldigt trevlig gest!

Svar från Ramstenkliniken

Kul att höra! Tack så mycket! mvh ramstenkliniken

Michel W
Skrev om Ramstenkliniken

Proffsig personal med hög kompetens och bästa service/utförande som jag har haft inom den sektorn/Michel W

TACK SÅ MYCKET FÖR DEN FINA KOMPLIMANGEN

Cecilia R
Skrev om Ramstenkliniken

Alltid lika glada varje gång man kommer till er! Finns inga bättre tandläkare. Kan rekommendera dem båda, så trevliga!

Svar från Ramstenkliniken

Tack Cecilia för ditt fina omdöme, vi är så glada över att du går hit! Ha en strålande fin dag! Mvh Ramstenkliniken

Camilla B
Skrev om Ramstenkliniken

Alltid proffsigt och väldigt trevligt bemötande! Jag har rekommenderat Ramstenskliniken till flera vänner som nu går där och tycker likadant. Dom är omtänksamma och engagerade. Toppbetyg!

Svar från Ramstenkliniken

Tack Camilla! Kul att du rekommenderat oss till dina vänner! Vi blir så glada, ha en fin dag i solen. Med vänlig hälsning Ramstenkliniken

Kjell Å
Skrev om Ramstenkliniken

Fantastiskt omhändertagande! Ett mycket empatiskt och professionellt bemötande. Omedelbar hjälp när akut tandproblem uppstår.

Svar från Ramstenkliniken

Tack kjell! Gillar bilden på oss! ha en fin dag nu. Med vänlig hälsning Ramstenkliniken

Peter B

Trevliga, snabba och effektiva. Superbra

Tack Peter! Ha en fin dag i solen. Med vänlig hälsning Ramstenkliniken

Ebba C
Skrev om Ramstenkliniken

Underbar tandläkare som är mjuk och snabb.

Svar från Ramstenkliniken

Tack Ebba! Alltid trevligt att höra! Ha en fin dag. Med vänlig hälsning Ramstenkliniken

Minna K
Skrev om Ramstenkliniken

Jag började gå till Kerstin för flera år sedan (i vuxen ålder) när en kollega rekommenderade henne. Jag tyckte det var oerhört jobbigt att gå till tandläkaren och hade haft dåliga erfarenheter av andra tandläkare i Stockholm. Kerstin fick mig att känna mig trygg och främst av allt, att säga, att det var okej att jag tyckte upplevelsen var jobbig. Från att nästan få en panikattack bara av att lägga mig i stolen är det idag en behaglig upplevelse och alltid trevligt möte. Rekommenderar Kerstin och dotter Ann-Sofie varmt! Tack för strålande service :) /Minna Kulokorpi

Margareta L
Skrev om Ramstenkliniken

Jag fick snabbt en tandläkartid sedan en bit av en plomb lossnat i helgen. Trevligt bemötande och några tips från tandläkaren gjorde besöket trevligt.

Svar från Ramstenkliniken

Tack Margareta! Kul att höra att du var nöjd. Ses snart igen. Med vänlig hälsning Ramstenkliniken

Tommy E
Skrev om Ramstenkliniken

Tandvärk som blev en utdragning. Som alltid med vänlighet och försiktighet. De som jag angett ovan. Det är en ynnest att ha så bra tandläkare. Jag ger dom 👍👍👍👍👍 av 5 möjliga.

Svar från Ramstenkliniken

Tack Tommy, kul att höra. Vi ses snart igen. Med vänlig hälsning ramstenkliniken

Erik Å
Skrev om Ramstenkliniken

Ett trevligt och professionellt bemötande - som alltid.

trevligt att höra, Med vänlig hälsning Ramstenkliniken

Jan Åke G

Årlig undersökning. Lagning av tandskada.8

Malin A
Skrev om Ramstenkliniken

Mitt första besök, jättefint bemötande och en fjäderlätt undersökning. Tusen tack! Vi ses snart igen

Svar från Ramstenkliniken

tack så mycket, kul att höra! vi ses snart igen, Med vänlig hälsning ramstenkliniken

Ann B
Skrev om Ramstenkliniken

Fantastisk personal och behandling man känner sig trygg

Svar från Ramstenkliniken

Tusen tack Ann önskar dig en trevlig helg

Greger H
Skrev om Ramstenkliniken

Snabbt, kvickt och smärtfritt !!!

Svar från Ramstenkliniken

Härligt att höra att din upplevelser var så positiv! Med vänlig hälsning Ramstenkliniken

Michael A

Tryggt, lugnt, professionellt!

Tack så mycket. Med vänlig hälsning Ramstenkliniken

beatrice d
Skrev om Ramstenkliniken

Kunniga och förståelse fulla tandläkare. Har enorm tandläkar skräck och jag blev bemött på bästa sätt.

Svar från Ramstenkliniken

Tack Beatrice! Kul att du kände så, vi blir så glada. Ses snart igen. Med vänlig hälsning Ramstenkliniken

Mathilda K
Skrev om Ramstenkliniken

Mycket bra bemötande av tandläkaren. Hon var trevlig, noggrann och gav mycket bra information. Jag kommer definitivt komma tillbaka till dem.

Svar från Ramstenkliniken

Tack Mathilda! Super trevligt att ha dig hos oss. Med vänlig hälsning Ramstenkliniken

Petter E
Skrev om Ramstenkliniken

Bästa tandläkaren! Fick tid omgående då jag slog av en tand Kan varmt rekommendera

Svar från Ramstenkliniken

Tack Petter! Du är alltid välkommen till oss. Med vänlig hälsning Ramstenkliniken

Virve B
Skrev om Ramstenkliniken

Blir alltid vänligt bemött på Ramstenskliniken. Rekommenderar ofta kliniken till mina vännerm Är mycket nöjd med kliniken.

Svar från Ramstenkliniken

Hej Virve! Tack så mycket för ditt fina omdöme. Alla dina vänner är alltid välkommna till oss. Med vänlig hälsning Ramstenkliniken

Stella M
Skrev om Ramstenkliniken

Jättetrevligt besök! Allt var tydligt och det var härlig stämning. Mycket bra!

Svar från Ramstenkliniken

Tack så jättemycket för ditt fina omdöme! Med vänlig hälsning Ramstenkliniken