Mijodent AB

Mijodent AB

www.mijodent.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Mijodent AB! Hos oss blir du omhändertagen i ljusa och fräscha rum med modern utrustning. Vi som jobbar här heter Mitra och är legitimerad tandläkare sedan 1998, tandsköterska Delal och tandhygienist Elin. Behandlingar: Tandläkarundersökning, tandimplantat, tandhygienist, tandblekning, rotfyllning, bettskena/snarkskena....

106 omdömen om Mijodent AB

Sedan starten hos Reco 2020

Erik W
Skrev om Mijodent AB

Har varit kund ett tag nu och alltid fått ett bra och trevligt bemötande. Väldigt nöjd med alla mina besök. Har gjort några lagningar och även gjort en helt ny tand efter en cykel skada.

Svar från Mijodent AB

Tack snälla Erik för fin recension. Kul att höra hur nöjd du är.

Claes K
Skrev om Mijodent AB

Mottagandet och bemötandet hos Mitra och Mijodent har varit exceptionellt bra. Då jag har tandläkarskräck blir mottagandet än viktigare och här har Mitra och team varit mycket bra. Detsamma har även gällt under själva behandlingarna. Därutöver var det ett mycket väl genomfört arbete och särskilt dyrt var det inte heller, tvärtom - prisvärt.

Svar från Mijodent AB

Tusen tack Claes för fint omdöme.

Tony W
Skrev om Mijodent AB

Mitra Bråkenhielm har en fantastisk framtoning i mötet med mig som patient. Hon lyssnar in och beskriver vad som kommer ske innan och under behandlingen. Min bedömning är att hon är mycket skicklig och hon skapar, med sitt mjuka sätt, en behaglig stämning tillsammans med tandsköterskan. Mitra är alltid lika trevlig, omtänksam och tar sig alltid tid. Det är med glädje jag går till min tandläkare. 😀

Tack Tony för fin recension. Tack för förtroendet. Mvh/ Mitra

Pia S
Skrev om Mijodent AB

Tandläkare Mitra förstod genast min tandläkarskräck. Hon bedövade med en skräckinjagande spruta och hon visade då hänsyn till min rädsla genom att ta den TID som krävs för att jag skulle slippa känna smärta och känna mig lugn, så jag ”överlevde.” Mycket bra gjort. Från första sund fick jag ett trevligt bemötande med ett leende med både mun och ögon som gör att jag gärna kommer tillbaka.

Svar från Mijodent AB

Stort tack Pia och tack för förtroendet.

Arina N
Skrev om Mijodent AB

Mitra - är en helt fantastisk tandläkare! Alltid så varm, kunnig, professionell. Jag har varit kund hos henne i flera år och nu har även min son har blivit kund hos Mitra. Man har stort förtroende för Mitra och hennes kompetens! Varmt rekommenderas! // Arina N

Svar från Mijodent AB

Tack snälla Arina för fin recension.

Anna G
Skrev om Mijodent AB

Mitra och teamet är otrolig proffsiga, varma och du får alltid ett personligt bemötande. Jag har varit kund i 10år och återkommer då jag får en trygg och positiv upplevelse - jag får ett empatiskt bemötande varesig det gäller att laga hål, skrapa envis tandsten, skapa bettskena eller en vanlig basundersökning. Lokalen i sig är väldigt trevlig och utrustningen är modern samt att personalen är supertrevliga! Jag rekommenderar varmt Mijodent. //Anna

Stort tack Anna för fin recension o tack för förtroendet. Mvh/ Mitra

Evalinda S
Skrev om Mijodent AB

Det är oerhört viktigt att det är en lugn och avslappnande miljö att komma till när man ska till tandläkare eller tandhygienist. Här blir jag alltid mycket trevligt bemött i ljusa och fräscha lokaler. Personalen är omtänksam och mycket skicklig. När jag går därifrån har jag blivit väl omhändertagen och jag känner mig mycket nöjd..

Svar från Mijodent AB

Tack snälla för fin recension Evalinda. Tack för förtroendet.

Viveka A
Skrev om Mijodent AB

Har alltid blivit mycket trevligt och kompetent bemött. Lätt att få gehör och snabbt få behandling vid akuta problem. Mycket nöjd med de tandbehandlingar som gjorts och i en mycket behaglig atmosfär.

Svar från Mijodent AB

Tack Viveka för fin recension.

Carl D
Skrev om Mijodent AB

Känns mycket professionellt. Är god ordning och reda. Tryggt och trevligt bemötande. Bra uppföljning.

Tack Carl för fina recensioner. Kul att höra. Mvh/ Mitra Bråkenhielm

Eva T
Skrev om Mijodent AB

Lättillgängliga, snabba på respons, aktiva i patientkontakt avseende när det är dags för besök, vilket känns bra. Trevligt väntrum. Trevligt med ”tv” i taket, att man har något att rikta blicken under undersökningen.

Svar från Mijodent AB

Tack Eva för fin recension. Trevligt att höra att du är nöjd.

Marie B
Skrev om Mijodent AB

Jag har nu varit kund hos Mijodent AB under några år. Efter varje besök blir jag flera tusenkronor fattigare, vilket har svidit rejält och inte känts rimligt. Eftersom jag numera är studerande åkte jag hem idag efter en vanlig undersökning och började jämföra priser och inser att jag har blivit totalt lurad varenda gång. Idag kostade undersökningen mig som tog knappt tio minuter 1 500 kr. Detta efter "avdrag på 600 kr för tandvårdsbidrag som var sparade och studentrabatten", enligt tandläkaren. en sådan undersökning bör...

Svar från Mijodent AB

Hej Marie! Tråkigt att höra om hur du känner men låt mig förklara eftersom det du framför i din förklaring inte är riktigt korrekt. Du har betalat 990 kr för din undersökning. Tandstenborttagning ingår ej i undersökning o kostar extra. Du hade inte 600 kr i tandvårdsbidrag utan 300 kr. Din senaste lagn som jag försökte förklara för dig är utan ngn anmärkning, att det fastnar mat beror helt enkelt på anatomin på tanden bredvid o avser man att åtgärda problemet är det tanden bredvid som måste fyllas ut o därmed en annan...

Robert L
Skrev om Mijodent AB

Högsta professionella standard Tandvård av bästa tänkbara klass levererad med personlig touch av kunnig och vänlig personal Bra rutiner för bokning m m

Svar från Mijodent AB

Tusen tack för den fina recensionen Robert!! :)

Inger W
Skrev om Mijodent AB

Har gått hos Mijodent i tolv år och alltid fått utmärkt och proffsig kontroll och behandling i en mycket trivsam miljö.

Svar från Mijodent AB

Tusen tack för den fina recensionen Inger!

Suzanne B

Utomordentligt professionellt. Mycket vänligt bemötande

Svar från Mijodent AB

Tusen tack för den fina recensionen Suzanne :)!

Nils A
Skrev om Mijodent AB

Fantastiskt trygg och professionell hjälp

Svar från Mijodent AB

Tack för recensionen Nils!!

Valter P
Skrev om Mijodent AB

Var välbemött av Mitra och hennes kollega, dem gjorde ett väldigt bra jobb. De lagade en tand som var trasig och tog bort tandsten. Jag är mycket nöjd med resultaten.

Svar från Mijodent AB

Tack för recensionen Valter! Härligt att höra :)

Christina B
Skrev om Mijodent AB

En toppenbra mottagning! Skicklig tandläkare och tandsköterska. Blir alltid omhändertagen på bästa sätt. Kan absolut rekommendera!

Svar från Mijodent AB

Tusen tack för den fina recensionen Christina :)!

Anne S
Skrev om Mijodent AB

Alltid positivt. jag har alltid varit väl omhändertagen. Nya kronor och stifttänder, broar.

Svar från Mijodent AB

Tusen tack för den fina recensionen Anne!

Sven W
Skrev om Mijodent AB

Alltid snabb och bra service med god kvalitet. Ställer alltid upp vid akuta situationer Vänligt bemötande.

Svar från Mijodent AB

Tusen tack för den fina recensionen Sven!!

Peter L

Kunnigt, professionellt och välkomnande

Svar från Mijodent AB

Tack för den fina recensionen Peter!

Karin R
Skrev om Mijodent AB

Bästa möjliga på alla punkter!

Svar från Mijodent AB

Tusen tack för din fina recension Karin!

Gustaf B
Skrev om Mijodent AB

Jag hade stora förväntningar på Mijodent och alla uppfylldes med råge. Jag blev oerhört väl bemött.

Svar från Mijodent AB

Tack för den fina kommentaren Gustaf!

Anders M
Skrev om Mijodent AB

Vänligt bemötande och professionell service.

Svar från Mijodent AB

Tusen tack för recensionen Anders!

Hallgerd D
Skrev om Mijodent AB

Fantastiskt bra och mycket professionell tandvård. Det går lätt och snabbt att få tid. Mycket trevligt och personligt bemötande. Rekommenderar gärna Mijodent till andra.

Svar från Mijodent AB

Tack snälla för din fina recension Hallgerd!

Katarina S
Skrev om Mijodent AB

Alltid trevligt och proffsigt bemötande! Mjuk i behandlingen, låg risk för att det ska göra ont, mån om att det ska vara så bra upplevelse som möjligt att gå till tandläkaren.

Svar från Mijodent AB

Tusen tack för den fina recensionen Katarina. Härligt att höra!

Karin R
Skrev om Mijodent AB

Superfin service och bemötande. Professionella och man känner sig alltid trygg

Svar från Mijodent AB

Tusen tack för den fina recensionen Karin!

Lisa T
Skrev om Mijodent AB

Vänliga och proffsiga. Extra plus för smidigt att boka eller omboka tid.

Svar från Mijodent AB

Tusen tack för den fina recensionen Lisa! :)

Åsa B
Skrev om Mijodent AB

Fantastisk tandläkarmottagning! Så trevligt och professionellt bemötande. Man känner sig välkommen och trygg. Känns att kunskapen är stor.

Svar från Mijodent AB

Tusen tack för den fina recensionen Åsa!

Christoffer E
Skrev om Mijodent AB

Varmt och personligt! Överträffar alla förväntningar av ett, inte alltid så efterlängtat, tandläkarbesök. Lugn atmosfär och det proffsiga och kunniga bemötandet inger trygghet, lugn och ett och annat skratt. Rekommenderas storligen. :)

Svar från Mijodent AB

Vilken fin recension Christoffer! Tusen tack för det!

Håkan W

Toppen med 7.30-tid. Bra bemötande som vanligt 😀

Tusen tack för recensionen Håkan :D

Diana R
Skrev om Mijodent AB

The professionalism and friendliness of Mitra and the Mijodent team is outstanding. They also go the extra-mile to make sure you feel relaxed during your visit. Mitra was straightforward and honest explaining every step of my treatment. I couldn’t be happier with the results!

Svar från Mijodent AB

Thank you so much for the review Diana!

Görel B
Skrev om Mijodent AB

Har mångårig erfarenhet av MiJodent. Alltid professionellt, omtänksamt och vänligt bemött. Snygg och fräsch mottagning. Kan varmt rekommenderas!

Svar från Mijodent AB

Tack så mycket för den fina recensionen Görel!

Kristina K
Skrev om Mijodent AB

Utmärkt och proffsigt bemötande från tandsköterska och tandläkare! Alltifrån kallelsen, ankomstmottagande, under behandlingstillfället till fakturering och avslut

Svar från Mijodent AB

Tusen tack för den fina recensionen Kristina!

Johan W
Skrev om Mijodent AB

Supertrevlig personal, lätt att hitta och boka tider. Fin lokal och fick utmärkt personlig service med både en lagning och bettskena.

Svar från Mijodent AB

Vad snällt av dig, tusen tack för den fina recensionen Johan!

Fredrik B
Skrev om Mijodent AB

En fantastisk upplevelse som kund. Vänligt bemötande och löser alltid uppgifterna till 100 procent. Lokaler mitt på Stureplan. Rekommenderas.

Svar från Mijodent AB

Tusen tack för den fina recensionen Fredrik!

Bodil B
Skrev om Mijodent AB

Jag har gått till Mitra Bråkenhielm sen hon tog över praktiken och började sin verksamhet vid Stureplan. Bemötandet liksom själva behandlingarna har allt varit mycket bra. Det är lugnt och tryggt och fokus på patienten. Mina förväntningar har varit mycket höga eftersom jag av olika skäl haft en del problem med mina tänder. Dessutom lider jag av viss rädsla och oro inför tandläkarbesök. Men tack vare den vänlighet och trygghet, som både Mitra Bråkenhielm och hennes tandsköterska utstrålar, har min ”tandläkar-rädsla” i princip försvunnit. Jag mycket nöjd. Tack!

Svar från Mijodent AB

Vilken fin recension Bodil, tusen tack för dem fina orden. Så härligt att höra.

Gunn B
Skrev om Mijodent AB

Blir regelbundet kallad till tandläkare och tandhygienist, vilket är bra. Alltid god möjlighet till kommunikation, vänligt bemötande och noggrant utfört arbete. Är en mycket nöjd patient.

Svar från Mijodent AB

Tusen tack för den fina recensionen Gunn! Vad härligt att höra.

Sophia A
Skrev om Mijodent AB

Alltid omtänksam, vänlig och otroligt kunnig. Skulle kunna stanna där en timme till.

Svar från Mijodent AB

Vilken fin recension, tusen tack Sophia!

Anna E
Skrev om Mijodent AB

Mitra med team är bäst på alla sätt!!

Svar från Mijodent AB

Tusen tack för den fina recensionen Anna!

Fredrik D
Skrev om Mijodent AB

Positiv upplevelse rakt igenom!

Svar från Mijodent AB

Tusen tack för den fina recensionen Fredrik! Härligt att du känner så!

Per H
Skrev om Mijodent AB

Miljodent har en smakfull tandläkarmottagning med senaste utrustning i Stockholms absoluta centrum. Tandläkaren rekommenderades av mig av en tandläkare med kirurgkompetens och hon arbetar omsorgsfullt och är lyhörd för patientens önskningar. Hon bistås av en vaksam ung sköterska.

Svar från Mijodent AB

Vilken fin recension! Tusen tack Per!

Hans M
Skrev om Mijodent AB

Jag blev väl mottagen och unersökningen gick bra och när man får beröm känns det bra. Tv skärmen i taket var fantastiskt bra

Svar från Mijodent AB

Tusen tack för den fina recensionen Hans! Kul att du gillade TV skärmen i taket :)!

Marie-louise C
Skrev om Mijodent AB

Ett mycket vänligt och proffsigt bemötande och ett varmt handlag. Jag är oerhört nöjd med Mitra som tandläkare.

Svar från Mijodent AB

Tack så mycket för den fina recensionen Marie-Louise!

Lena F
Skrev om Mijodent AB

Alltid trevligt bemötande av Mitra o personalen. Omhändertagandet känns tryggt o proffesionellt. Kan varmt rekommendera mottagningen! / Lena F

Svar från Mijodent AB

Tusen tack för den fina recensionen Lena!

Agneta F

Mycket väl bemött Tidsbokning mkt bra Mkt bra behandling

Svar från Mijodent AB

Tusen tack för recensionen Agneta!

Anders F
Skrev om Mijodent AB

Alltid väldigt professionellt bemötande av Mitra och Delal. Återkommande kund sedan 20 år och har alltid uppskattat deras yrkeskunnande och trevliga sätt. Rekommenderas varmt!

Svar från Mijodent AB

Tusen tack för den fina recensionen Anders!

Johanna F
Skrev om Mijodent AB

Proffesionellt & sakligt utförande av skicklig tandläkare & mycket nöjd med resultatet. Kände att jag var i trygga händer!

Svar från Mijodent AB

Tack så mycket för din fina recension Johanna!

Stephanie K
Skrev om Mijodent AB

Mycket nöjd med min tandläkare, som jag starkt kan rekommendera!! Hon har hög kompetens, bra omdöme och stadig hand, sammanfattningsvis bra egenskaper för en tandläkare:)

Svar från Mijodent AB

Tusen tack för den fina recensionen Stephanie!

Sheila Q
Skrev om Mijodent AB

Jag rekommenderar varmt Mijodent. Jag upplever alltid ett vänligt bemötande och tack vare Mitra så är min tandläkarskräck borta.

Svar från Mijodent AB

Tack så jättemycket för den fina recensionen Sheila!!

Mickael E
Skrev om Mijodent AB

Världens bästa tandläkare gick i pension. Tipsade pm denna som snabbt fick göra ett storjobb. Allt gått över förväntan. Har redan vänner som gjort samma upptäckt. Toppen.

Svar från Mijodent AB

Vilken fin recension Mikael! Tusen tack!