Mijodent AB

Mijodent AB

Välkommen till Mijodent AB!

Hos oss blir du omhändertagen i ljusa och fräscha rum med modern utrustning. Vi som jobbar här heter Mitra och är legitimerad tandläkare sedan 1998, tandsköterska Delal och tandhygienist Elin.

Behandlingar: Tandläkarundersökning, tandimplantat, tandhygienist, tandblekning, rotfyllning, bettskena/snarkskena.

Vi är medlemmar i både American Academy of Cosmetic Dentistry och Swedish Academy of Cosmetic Dentistry, vilket gör att vi ständigt håller oss uppdaterade av det senaste inom estetisk tandvård.

Läs vad 86 kunder tycker om Mijodent AB 2

• 2022-09-20 Insamlad av företaget
    Bästa möjliga på alla punkter!
    Tusen tack för din fina recension Karin! Mijodent AB
  • 2022-08-04 Insamlad av företaget
    Jag hade stora förväntningar på Mijodent och alla uppfylldes med råge. Jag blev oerhört väl bemött.
    Tack för den fina kommentaren Gustaf! Mijodent AB
  • 2022-06-22 Insamlad av företaget
    Vänligt bemötande och professionell service.
    Tusen tack för recensionen Anders! Mijodent AB
  • 2022-06-22 Insamlad av företaget
    Fantastiskt bra och mycket professionell tandvård. Det går lätt och snabbt att få tid. Mycket trevligt och personligt bemötande. Rekommenderar gärna Mijodent till andra.
    Tack snälla för din fina recension Hallgerd! Mijodent AB
  • 2022-05-11 Insamlad av företaget
    Alltid trevligt och proffsigt bemötande! Mjuk i behandlingen, låg risk för att det ska göra ont, mån om att det ska vara så bra upplevelse som möjligt att gå till tandläkaren.
    Tusen tack för den fina recensionen Katarina. Härligt att höra! Mijodent AB
  • 2022-04-06 Insamlad av företaget
    Superfin service och bemötande. Professionella och man känner sig alltid trygg
    Tusen tack för den fina recensionen Karin! Mijodent AB
  • 2022-03-28 Insamlad av företaget
    Vänliga och proffsiga. Extra plus för smidigt att boka eller omboka tid.
    Tusen tack för den fina recensionen Lisa! :) Mijodent AB
  • 2022-03-01 Insamlad av företaget
    Fantastisk tandläkarmottagning! Så trevligt och professionellt bemötande. Man känner sig välkommen och trygg. Känns att kunskapen är stor.
    Tusen tack för den fina recensionen Åsa! Mijodent AB
  • 2022-02-15 Insamlad av företaget
    Varmt och personligt! Överträffar alla förväntningar av ett, inte alltid så efterlängtat, tandläkarbesök. Lugn atmosfär och det proffsiga och kunniga bemötandet inger trygghet, lugn och ett och annat skratt. Rekommenderas storligen. :)
    Vilken fin recension Christoffer! Tusen tack för det! Mijodent AB
  • 2021-10-26 Insamlad av företaget
    Toppen med 7.30-tid. Bra bemötande som vanligt 😀
    Tusen tack för recensionen Håkan :D Mijodent AB
  • 2021-10-21 Insamlad av företaget
    The professionalism and friendliness of Mitra and the Mijodent team is outstanding. They also go the extra-mile to make sure you feel relaxed during your visit. Mitra was straightforward and honest explaining every step of my treatment. I couldn’t be happier with the results!
    Thank you so much for the review Diana! Mijodent AB
  • 2021-10-04 Insamlad av företaget
    Har mångårig erfarenhet av MiJodent. Alltid professionellt, omtänksamt och vänligt bemött. Snygg och fräsch mottagning. Kan varmt rekommenderas!
    Tack så mycket för den fina recensionen Görel! Mijodent AB
  • 2021-10-04 Insamlad av företaget
    Utmärkt och proffsigt bemötande från tandsköterska och tandläkare! Alltifrån kallelsen, ankomstmottagande, under behandlingstillfället till fakturering och avslut
    Tusen tack för den fina recensionen Kristina! Mijodent AB
  • 2021-09-23 Insamlad av företaget
    Supertrevlig personal, lätt att hitta och boka tider. Fin lokal och fick utmärkt personlig service med både en lagning och bettskena.
    Vad snällt av dig, tusen tack för den fina recensionen Johan! Mijodent AB
  • 2021-09-20 Insamlad av företaget
    En fantastisk upplevelse som kund. Vänligt bemötande och löser alltid uppgifterna till 100 procent. Lokaler mitt på Stureplan. Rekommenderas.
    Tusen tack för den fina recensionen Fredrik! Mijodent AB
  • 2021-09-19 Insamlad av företaget
    Jag har gått till Mitra Bråkenhielm sen hon tog över praktiken och började sin verksamhet vid Stureplan. Bemötandet liksom själva behandlingarna har allt varit mycket bra. Det är lugnt och tryggt och fokus på patienten. Mina förväntningar har varit mycket höga eftersom jag av olika skäl haft en del problem med mina tänder. Dessutom lider jag av viss rädsla och oro inför tandläkarbesök. Men tack vare den vänlighet och trygghet, som både Mitra Bråkenhielm och hennes tandsköterska utstrålar, har min ”tandläkar-rädsla” i princip försvunnit. Jag mycket nöjd. Tack!
    Vilken fin recension Bodil, tusen tack för dem fina orden. Så härligt att höra. Mijodent AB
  • 2021-09-10 Insamlad av företaget
    Blir regelbundet kallad till tandläkare och tandhygienist, vilket är bra.
    Alltid god möjlighet till kommunikation, vänligt bemötande och noggrant utfört arbete.
    Är en mycket nöjd patient.
    Tusen tack för den fina recensionen Gunn! Vad härligt att höra. Mijodent AB
  • 2021-09-09 Insamlad av företaget
    Alltid omtänksam, vänlig och otroligt kunnig. Skulle kunna stanna där en timme till.
    Vilken fin recension, tusen tack Sophia! Mijodent AB
  • 2021-09-09 Insamlad av företaget
    Mitra med team är bäst på alla sätt!!
    Tusen tack för den fina recensionen Anna! Mijodent AB
  • 2021-09-09 Insamlad av företaget
    Positiv upplevelse rakt igenom!
    Tusen tack för den fina recensionen Fredrik! Härligt att du känner så! Mijodent AB
  • 2021-08-31 Insamlad av företaget
    Miljodent har en smakfull tandläkarmottagning med senaste utrustning i Stockholms absoluta centrum. Tandläkaren rekommenderades av mig av en tandläkare med kirurgkompetens och hon arbetar omsorgsfullt och är lyhörd för patientens önskningar. Hon bistås av en vaksam ung sköterska.
    Vilken fin recension! Tusen tack Per! Mijodent AB
  • 2021-08-25 Insamlad av företaget
    Jag blev väl mottagen och unersökningen gick bra och när man får beröm känns det bra.
    Tv skärmen i taket var fantastiskt bra
    Tusen tack för den fina recensionen Hans! Kul att du gillade TV skärmen i taket :)! Mijodent AB
  • 2021-08-25 Insamlad av företaget
    Ett mycket vänligt och proffsigt bemötande och ett varmt handlag. Jag är oerhört nöjd med Mitra som tandläkare.
    Tack så mycket för den fina recensionen Marie-Louise! Mijodent AB
  • 2021-06-16 Insamlad av företaget
    Alltid trevligt bemötande av Mitra o personalen. Omhändertagandet känns tryggt o proffesionellt. Kan varmt rekommendera mottagningen! / Lena F
    Tusen tack för den fina recensionen Lena! Mijodent AB
  • 2021-06-16 Insamlad av företaget
    Mycket väl bemött
    Tidsbokning mkt bra
    Mkt bra behandling
    Tusen tack för recensionen Agneta! Mijodent AB
  • 2021-05-19 Insamlad av företaget
    Alltid väldigt professionellt bemötande av Mitra och Delal. Återkommande kund sedan 20 år och har alltid uppskattat deras yrkeskunnande och trevliga sätt. Rekommenderas varmt!
    Tusen tack för den fina recensionen Anders! Mijodent AB
  • 2021-05-18 Insamlad av företaget
    Proffesionellt & sakligt utförande av skicklig tandläkare & mycket nöjd med resultatet. Kände att jag var i trygga händer!
    Tack så mycket för din fina recension Johanna! Mijodent AB
  • 2021-04-30 Insamlad av företaget
    Mycket nöjd med min tandläkare, som jag starkt kan rekommendera!! Hon har hög kompetens, bra omdöme och stadig hand, sammanfattningsvis bra egenskaper för en tandläkare:)
    Tusen tack för den fina recensionen Stephanie! Mijodent AB
  • 2021-04-29 Insamlad av företaget
    Jag rekommenderar varmt Mijodent. Jag upplever alltid ett vänligt bemötande och tack vare Mitra så är min tandläkarskräck borta.
    Tack så jättemycket för den fina recensionen Sheila!! Mijodent AB
  • 2021-04-22 Insamlad av företaget
    Världens bästa tandläkare gick i pension. Tipsade pm denna som snabbt fick göra ett storjobb. Allt gått över förväntan. Har redan vänner som gjort samma upptäckt. Toppen.
    Vilken fin recension Mikael! Tusen tack! Mijodent AB
  • 2021-04-21 Insamlad av företaget
    Proffsigt bemötande, bra tillgänglighet, lätt att få tid och prisvärt.
    Tack så jättemycket för din recension Johanna! Mijodent AB
  • 2021-04-12 Insamlad av företaget
    Rengöring och kontroll samt reparation av 2 gamla lagningar
    De är mkt trevliga och samarbetar bra
    Bra behandling och det var det
    Utmärkte
    Tusen tack för den fina recensionen Anders! Mijodent AB
  • 2021-04-12 Insamlad av företaget
    Ett bättre besök hos tandläkaren kan man inte önska sig. Trevligt och proffesionellt på alla sätt.
    Tusen tack för den fina recensionen Henrik! Mijodent AB
  • 2021-04-03 Insamlad av företaget
    Riktigt proffsig hjälp, mycket trevliga och personliga. Patient/kund sedan många år. Rekommenderas varmt!
    Tusen tack för din fina recension Jessica! Mijodent AB
  • 2021-04-01 Insamlad av företaget
    Otroligt bra service och fick ett väldigt bra resultat. Jag är super nöjd, rekommenderar starkt. Tack :)
    Tack så jättemycket för den fina recensionen Sanna! Mijodent AB
  • 2021-03-04 Insamlad av företaget
    Grymt bra service. Seriös verksamhet med personlig service.
    Tusen tack för din fina recension Eddie! Mijodent AB
  • 2021-03-03 Insamlad av företaget
    Besök hos min utmärkt duktiga tandläkare. Efter röntgen och undersökning var det enda som behövdes åtgärdas var att ta bort tandsten. Glad och tacksam kunde jag åka hem.
    Tack så mycket för din fina recension Britt Inger! Mijodent AB
  • 2021-02-05 Insamlad av företaget
    Jag blev bra bemött och fick mitt problem löst
    Tack för din fina recension Titti! Mijodent AB
  • 2021-02-03 Insamlad av företaget
    Alltid lika ödmjukt och professionellt bemötande. Känner mig alltid lika lugn, trygg och väl omhändertagen vid varje besök!
    Tusen tack för den fina recensionen Ewa! Mijodent AB
  • 2020-12-24 Insamlad av företaget
    Som mångårig patient)kund hos Mijodent är jag mycket nöjd med såväl behandlingar som bemötande. Mijodent är mycket seriösa och noggranna i sitt arbete. Jag kan varmt rekommendera nya och gamla kunder dit.
    Mvh Pär
    Tusen tack för den fina recensionen Pär! Mijodent AB
  • 2020-12-22 Insamlad av företaget
    Jacketkronor, implantat och lagningar. Proffigt utförda jobb med känsla för det estetiska.
    Fräscha lokaler.
    Alltid trevligt bemötande!
    Tusen tack för din fina recension Helena! Mijodent AB
  • 2020-12-21 Insamlad av företaget
    Behandling: nya tandkronor och fasader.
    Superproffsigt och vänligt bemötande.
    Stor flexibilitet och vilja att diskutera olika behandlingar.
    Mycket hög nivå på det tekniska kunnandet, såvitt jag kan förstå.
    Sammantaget synnerligen förtroendeingivande.
    Tusen tack för den fina recensionen Henrik! Så kul att höra att du är så nöjd. Mijodent AB
  • 2020-12-17 Insamlad av företaget
    Tandvård-
    insättning av krona, fyllning av tandhalsar, tandstensborttagning samt ytterligare utredning av en annan tand.

Mycket vänligt bemötande och behandlingen utförd med lätt och säker hand. Kändes såå bra!!
    Tusen tack för din fina recension Elisabeth! Mijodent AB
  • 2020-12-17 Insamlad av företaget
    Men vilken härlig bra tandläkare Mitra med lika härlig tandsköterska Delal.
    Kunde man ge mer poäng än 5 så skulle jag ge 10
    Kan med värme rekommendera Mitra och Delal
    Plus att det ligger centralt .
    Vilken fin recension, tusen tack för dem fina orden Metha! Mijodent AB
  • 2020-11-14 Insamlad av företaget
    Jag blir alltid mycket vänligt bemött både vid besök och tel.kontakt hos Milodent.Jag får också svar på mina frågor och funderingar vid besöket.Mycket trevlig upplevelse att gå till tandläkaren!
    Tusen tack för din fina recension Elisabeth! Härligt att höra. Mijodent AB
  • 2020-11-04 Insamlad av företaget
    Alltid trevligt bemötande och klokt och vänligt omhändertagande! Rekommenderas varmt!
    Tusen tack för din fina recension Lisa! Mijodent AB
  • 2020-10-08 Insamlad av företaget
    Har gjort alla möjliga behandlingar och är väldigt nöjd med allt. Trevlig mottagning och duktigt team! Rekommenderas starkt!
    Tack så mycket för din recension Dennis! Mijodent AB
  • 2020-10-08 Insamlad av företaget
    Otroligt bra service, hög kvalité och kunniga. Bra bemötande vid första mötet.
    Rekommenderar starkt denna klinik.
    Tusen tack för din fina recension Linus! Mijodent AB
  • 2020-10-07 Insamlad av företaget
    Proffsig och mycket trevlig tandläkarmottagning.
    Jag har gått här i många år och kommer att fortsätt då jag är väldigt nöjd med alla behandlingar av mina tänder.
    Tusen tack för din fina recension Ingrid! Mijodent AB
  • 2020-10-07 Insamlad av företaget
    Min tandläkare sedan många år. Alltid omsorgsfulla behandlingar. Vid förekommande ingrepp är Mitra Bråkenhielm lätt på handen.
    Tack så mycket för din fina recension Roland! Mijodent AB