Mijodent AB

STUREPLAN 15, 111 45 Stockholm — Visa karta

Läs vad 15 kunder tycker om Mijodent AB

• 2020-05-20

Malin K skrev om Mijodent AB
    Jag har i 10 år gått till Mijodent och är otroligt nöjd!
    De motsvarar alltid mina förväntningar och lite till.
    Det är enkelt, okomplicerat och jag känner mig trygg. Modern utrustning och fräsch lokal samt ett alltid trevligt bemötande!

Jag är väldigt nöjd och rekommenderar dem varmt! Läs mer
  • 2020-05-14

Marcus S skrev om Mijodent AB
    Mycket bra bemötande, otroligt duktiga på sitt arbete, tillgängliga, och bästa tandläkaren i Stockholm! Läs mer
    2020-05-19 Mijodent AB svarar Marcus S
    Tusen tack för din fina recension Marcus! Vi uppskattar att du tog din tid och skrev ner dina synpunkter.

Musse K skrev om Mijodent AB
    Mycket trevligt bemötande och fantastiskt resultat.Tack Mitra som tandläkare och Delal som tandsköterska! Professionella, skickliga och förtroendeingivande. Läs mer
    2020-05-19 Mijodent AB svarar Musse K
    Tusen tack för din fina recension Musse! Vi uppskattar verkligen att du tagit din tid för att recensera teamet på Mijodent!

Emma F skrev om Mijodent AB
    Blir alltid bemött med ett leende och god service. Kan varmt rekommendera Läs mer
    2020-05-19 Mijodent AB svarar Emma F
    Tusen tack för din fina recension Emma!

Margareta F skrev om Mijodent AB
    • Är ny patient hos tandläkare Mitra Bråkenheilm
    • Bemötandet från tandläkare och sköterska
    känndes oerhört proffesionellt, kunnigt och väldigt vänligt.
    • Förväntade mig en bra behandling men fick så mycket mer.
    • Jag blev mycket väl mottagen, för första gången känns det helt okej att luta sig tillbaka och låta Mitra Bråkenheilm göra sitt jobb.
    Jag har alltid tyckt det varit obehagligt att besöka tandläkaren. Läs mer
  • 2020-05-03

Kajsa D skrev om Mijodent AB
    Blir alltid bemött på ett mycket vänligt och proffesionellt sätt hos Mitra! Läs mer
    2020-05-19 Mijodent AB svarar Kajsa D
    Tusen tack för din fina recension Kajsa! Vi uppskattar att du tog din tid för att recensera oss.
  • 2020-05-02

Mia M skrev om Mijodent AB
    Jag har varit en trogen patient under många år. Mitras klinik ger ett professionell intryck med utrustning och service i högsta klass. Hon arbetar snabbt och metodisk men med mjuk hand. Mitra behärskar avancerade lagningar, reparation av gamla fyllningar likväl som estetiska åtgärder för att bibehålla god tandstatus och hygien.

Tack Mitra för att du är ett sånt proffs!

och

Dessutom är Mitra en varm och härlig människa som med sitt fina duktiga team skapar trygghet och levererar på högsta nivå i alla lägen. Läs mer
  • 2020-05-02

Marie B skrev om Mijodent AB
    Vänligt och professionellt bemötande. Jag som alltid har haft tandläkarskräck, kände en behaglig upplevelse. Läs mer
    2020-05-19 Mijodent AB svarar Marie B
    Tusen tack för din fina recension Marie! Vi uppskattar att du tog din tid och skrev ner dina synpunkter. Underbart att du känner dig trygg här.
  • 2020-05-01

Wafa K skrev om Mijodent AB
    Fint och trevligt bemötande. Alltid lika trevliga och framförallt oerhört professionella. Det finns inte så mycket att anmärka på. Läs mer
    2020-05-19 Mijodent AB svarar Wafa K
    Tusen tack för din fina recension Wafa! Vi uppskattar att du tog din tid och skrev ner dina synpunkter
  • Sam Å

2020-05-01

Sam Å skrev om Mijodent AB
    Avspänt och trevligt bemötande, man känner sig väl mottagen och är i trygga händer. Läs mer
    2020-05-19 Mijodent AB svarar Sam Å
    Tusen tack för din fina recension Sam! Vi uppskattar att du tog din tid och är glada över att du känner dig i trygga händer.

Petter B skrev om Mijodent AB
    Kompetent och trevligt. // Petter Läs mer
    2020-05-19 Mijodent AB svarar Petter B
    Tusen tack för din fina recension Petter!

Maria W skrev om Mijodent AB
    Mycket kunnig och omhändertagande personal. Bästa upplevelsen av borttagande av tandsten. Läs mer
    2020-05-19 Mijodent AB svarar Maria W
    Tusen tack för din fina recension Maria! Vi uppskattar att du tog din tid och skrev ner dina synpunkter.

Charles A skrev om Mijodent AB
    Fantastiskt bra bemötande och kompetent personal! Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-05-19 Mijodent AB svarar Charles A
    Tack så jättemycket för din fina recension Charles!
  • Shatilla H

2020-04-30

Shatilla H skrev om Mijodent AB
    Mitra är en fantastisk tandläkare, lugn, pedagogisk, tydlig och noggrann. Jag är väldigt nöjd över mitt byte från Folktandvården till Mitra. Läs mer
    2020-05-19 Mijodent AB svarar Shatilla H
    Tusen tack för din fina recension Shatilla! Vi uppskattar att du tog din tid och skrev ner dina synpunkter. Vi är så glada över att du valt att komma till oss.

Ellen R skrev om Mijodent AB
    Alltid väl bemött med proffsig service! Läs mer
    2020-05-19 Mijodent AB svarar Ellen R
    Tack så jättemycket för din fina recension Ellen!

STUREPLAN 15, 111 45 Stockholm