Mijodent AB

Mijodent AB

Välkommen till Mijodent AB!

Hos oss blir du omhändertagen i ljusa och fräscha rum med modern utrustning. Vi som jobbar här heter Mitra och är legitimerad tandläkare sedan 1998, tandsköterska Delal och tandhygienist Elin.

Behandlingar: Tandläkarundersökning, tandimplantat, tandhygienist, tandblekning, rotfyllning, bettskena/snarkskena.

Vi är medlemmar i både American Academy of Cosmetic Dentistry och Swedish Academy of Cosmetic Dentistry, vilket gör att vi ständigt håller oss uppdaterade av det senaste inom estetisk tandvård.

Läs vad 72 kunder tycker om Mijodent AB 2

• 2021-09-20
    En fantastisk upplevelse som kund. Vänligt bemötande och löser alltid uppgifterna till 100 procent. Lokaler mitt på Stureplan. Rekommenderas.
  • 2021-09-19
    Jag har gått till Mitra Bråkenhielm sen hon tog över praktiken och började sin verksamhet vid Stureplan. Bemötandet liksom själva behandlingarna har allt varit mycket bra. Det är lugnt och tryggt och fokus på patienten. Mina förväntningar har varit mycket höga eftersom jag av olika skäl haft en del problem med mina tänder. Dessutom lider jag av viss rädsla och oro inför tandläkarbesök. Men tack vare den vänlighet och trygghet, som både Mitra Bråkenhielm och hennes tandsköterska utstrålar, har min ”tandläkar-rädsla” i princip försvunnit. Jag mycket nöjd. Tack!
    Vilken fin recension Bodil, tusen tack för dem fina orden. Så härligt att höra. Mijodent AB
  • 2021-09-10
    Blir regelbundet kallad till tandläkare och tandhygienist, vilket är bra.
    Alltid god möjlighet till kommunikation, vänligt bemötande och noggrant utfört arbete.
    Är en mycket nöjd patient.
    Tusen tack för den fina recensionen Gunn! Vad härligt att höra. Mijodent AB
  • 2021-09-09
    Alltid omtänksam, vänlig och otroligt kunnig. Skulle kunna stanna där en timme till.
    Vilken fin recension, tusen tack Sophia! Mijodent AB
  • 2021-09-09
    Mitra med team är bäst på alla sätt!!
    Tusen tack för den fina recensionen Anna! Mijodent AB
  • 2021-09-09
    Positiv upplevelse rakt igenom!
    Tusen tack för den fina recensionen Fredrik! Härligt att du känner så! Mijodent AB
  • 2021-08-31
    Miljodent har en smakfull tandläkarmottagning med senaste utrustning i Stockholms absoluta centrum. Tandläkaren rekommenderades av mig av en tandläkare med kirurgkompetens och hon arbetar omsorgsfullt och är lyhörd för patientens önskningar. Hon bistås av en vaksam ung sköterska.
    Vilken fin recension! Tusen tack Per! Mijodent AB
  • 2021-08-25
    Jag blev väl mottagen och unersökningen gick bra och när man får beröm känns det bra.
    Tv skärmen i taket var fantastiskt bra
    Tusen tack för den fina recensionen Hans! Kul att du gillade TV skärmen i taket :)! Mijodent AB
  • 2021-08-25
    Ett mycket vänligt och proffsigt bemötande och ett varmt handlag. Jag är oerhört nöjd med Mitra som tandläkare.
    Tack så mycket för den fina recensionen Marie-Louise! Mijodent AB
  • 2021-06-16
    Alltid trevligt bemötande av Mitra o personalen. Omhändertagandet känns tryggt o proffesionellt. Kan varmt rekommendera mottagningen! / Lena F
    Tusen tack för den fina recensionen Lena! Mijodent AB
  • 2021-06-16
    Mycket väl bemött
    Tidsbokning mkt bra
    Mkt bra behandling
    Tusen tack för recensionen Agneta! Mijodent AB
  • 2021-05-19
    Alltid väldigt professionellt bemötande av Mitra och Delal. Återkommande kund sedan 20 år och har alltid uppskattat deras yrkeskunnande och trevliga sätt. Rekommenderas varmt!
    Tusen tack för den fina recensionen Anders! Mijodent AB
  • 2021-05-18
    Proffesionellt & sakligt utförande av skicklig tandläkare & mycket nöjd med resultatet. Kände att jag var i trygga händer!
    Tack så mycket för din fina recension Johanna! Mijodent AB
  • 2021-04-30
    Mycket nöjd med min tandläkare, som jag starkt kan rekommendera!! Hon har hög kompetens, bra omdöme och stadig hand, sammanfattningsvis bra egenskaper för en tandläkare:)
    Tusen tack för den fina recensionen Stephanie! Mijodent AB
  • 2021-04-29
    Jag rekommenderar varmt Mijodent. Jag upplever alltid ett vänligt bemötande och tack vare Mitra så är min tandläkarskräck borta.
    Tack så jättemycket för den fina recensionen Sheila!! Mijodent AB
  • 2021-04-22
    Världens bästa tandläkare gick i pension. Tipsade pm denna som snabbt fick göra ett storjobb. Allt gått över förväntan. Har redan vänner som gjort samma upptäckt. Toppen.
    Vilken fin recension Mikael! Tusen tack! Mijodent AB
  • 2021-04-21
    Proffsigt bemötande, bra tillgänglighet, lätt att få tid och prisvärt.
    Tack så jättemycket för din recension Johanna! Mijodent AB
  • 2021-04-12
    Rengöring och kontroll samt reparation av 2 gamla lagningar
    De är mkt trevliga och samarbetar bra
    Bra behandling och det var det
    Utmärkte
    Tusen tack för den fina recensionen Anders! Mijodent AB
  • 2021-04-12
    Ett bättre besök hos tandläkaren kan man inte önska sig. Trevligt och proffesionellt på alla sätt.
    Tusen tack för den fina recensionen Henrik! Mijodent AB
  • 2021-04-03
    Riktigt proffsig hjälp, mycket trevliga och personliga. Patient/kund sedan många år. Rekommenderas varmt!
    Tusen tack för din fina recension Jessica! Mijodent AB
  • 2021-04-01
    Otroligt bra service och fick ett väldigt bra resultat. Jag är super nöjd, rekommenderar starkt. Tack :)
    Tack så jättemycket för den fina recensionen Sanna! Mijodent AB
  • 2021-03-04
    Grymt bra service. Seriös verksamhet med personlig service.
    Tusen tack för din fina recension Eddie! Mijodent AB
  • 2021-03-03
    Besök hos min utmärkt duktiga tandläkare. Efter röntgen och undersökning var det enda som behövdes åtgärdas var att ta bort tandsten. Glad och tacksam kunde jag åka hem.
    Tack så mycket för din fina recension Britt Inger! Mijodent AB
  • 2021-02-05
    Jag blev bra bemött och fick mitt problem löst
    Tack för din fina recension Titti! Mijodent AB
  • 2021-02-03
    Alltid lika ödmjukt och professionellt bemötande. Känner mig alltid lika lugn, trygg och väl omhändertagen vid varje besök!
    Tusen tack för den fina recensionen Ewa! Mijodent AB
  • 2020-12-24
    Som mångårig patient)kund hos Mijodent är jag mycket nöjd med såväl behandlingar som bemötande. Mijodent är mycket seriösa och noggranna i sitt arbete. Jag kan varmt rekommendera nya och gamla kunder dit.
    Mvh Pär
    Tusen tack för den fina recensionen Pär! Mijodent AB
  • 2020-12-22
    Jacketkronor, implantat och lagningar. Proffigt utförda jobb med känsla för det estetiska.
    Fräscha lokaler.
    Alltid trevligt bemötande!
    Tusen tack för din fina recension Helena! Mijodent AB
  • 2020-12-21
    Behandling: nya tandkronor och fasader.
    Superproffsigt och vänligt bemötande.
    Stor flexibilitet och vilja att diskutera olika behandlingar.
    Mycket hög nivå på det tekniska kunnandet, såvitt jag kan förstå.
    Sammantaget synnerligen förtroendeingivande.
    Tusen tack för den fina recensionen Henrik! Så kul att höra att du är så nöjd. Mijodent AB
  • 2020-12-17
    Tandvård-
    insättning av krona, fyllning av tandhalsar, tandstensborttagning samt ytterligare utredning av en annan tand.

Mycket vänligt bemötande och behandlingen utförd med lätt och säker hand. Kändes såå bra!!
    Tusen tack för din fina recension Elisabeth! Mijodent AB
  • 2020-12-17
    Men vilken härlig bra tandläkare Mitra med lika härlig tandsköterska Delal.
    Kunde man ge mer poäng än 5 så skulle jag ge 10
    Kan med värme rekommendera Mitra och Delal
    Plus att det ligger centralt .
    Vilken fin recension, tusen tack för dem fina orden Metha! Mijodent AB
  • 2020-11-14
    Jag blir alltid mycket vänligt bemött både vid besök och tel.kontakt hos Milodent.Jag får också svar på mina frågor och funderingar vid besöket.Mycket trevlig upplevelse att gå till tandläkaren!
    Tusen tack för din fina recension Elisabeth! Härligt att höra. Mijodent AB
  • 2020-11-04
    Alltid trevligt bemötande och klokt och vänligt omhändertagande! Rekommenderas varmt!
    Tusen tack för din fina recension Lisa! Mijodent AB
  • 2020-10-08
    Har gjort alla möjliga behandlingar och är väldigt nöjd med allt. Trevlig mottagning och duktigt team! Rekommenderas starkt!
    Tack så mycket för din recension Dennis! Mijodent AB
  • 2020-10-08
    Otroligt bra service, hög kvalité och kunniga. Bra bemötande vid första mötet.
    Rekommenderar starkt denna klinik.
    Tusen tack för din fina recension Linus! Mijodent AB
  • 2020-10-07
    Proffsig och mycket trevlig tandläkarmottagning.
    Jag har gått här i många år och kommer att fortsätt då jag är väldigt nöjd med alla behandlingar av mina tänder.
    Tusen tack för din fina recension Ingrid! Mijodent AB
  • 2020-10-07
    Min tandläkare sedan många år. Alltid omsorgsfulla behandlingar. Vid förekommande ingrepp är Mitra Bråkenhielm lätt på handen.
    Tack så mycket för din fina recension Roland! Mijodent AB
  • 2020-09-28
    Halvårskontroll med röntgenbilder.
    Blir alltid vänligt och trevligt bemött.
    Mina förväntningar är höga men infrias alltid beroende på medarbetarnas kompetens.
    Jag trivs bra med min tandläkare, tandsköterska och tandhygienist.
    Tusen tack för din fina recension Odd! Mijodent AB
  • 2020-09-21
    Fin och fräsch tandläkarmottagning. Välkomnande och trivsamt, du blir väl omhändertagen!
    Tusen tack för din fina recension Theresa! Mijodent AB
  • 2020-09-18
    Byte av tandkrona. Professionellt och trevlig stämning
    Tusen tack för din recension Anders! Mijodent AB
  • 2020-08-31
    Har varit min tandläkare i över 10 år. Tandläkaren är kompetent, lugn och kommunikativ. Flexibel: om något akut dyker upp löser hon det oftast direkt. Erbjuder en trevlig miljö dessutom. Mycket nöjd!
    Tusen tack för att du tog din tid att skriva sån fin recension Åsa! Mijodent AB
  • 2020-08-31
    Jag blev bemött och behandlad på ett trevligt och proffesionellt sätt.
    Tack för din fina recension Eva! Mijodent AB
  • 2020-08-22
    Trevligt och professionellt mottagande. Väl genomförd behandling med god känsla och tydlig återkoppling.
    Tusen tack för din fina recension Marcus! Mijodent AB
  • 2020-08-21
    Hur nöjd som helst.

/Daniel
    Tusen tack för din recension Daniel! Mijodent AB
  • 2020-08-19
    Mycket kunnig och noggrann tandläkare. Alltid ett trevligt bemötande. Kan varmt rekommendera Mitra som jag gått hos i många år nu.
    Tusen tack för din fina recension Sofie! Mijodent AB
  • 2020-08-17
    En tandläkare helt i min smak, då hon verkligen tar sig tid med mig och inget är stressande, vilket är en förutsättning för att jag ska våga gå till just tandläkaren.
    Kan verkligen från hjärtat rekommendera henne till er alla.
    Tack så jättemycket för din fina recension Peter! Mijodent AB
  • 2020-08-13
    Jag har gått till Mitra ingångs år och hon är alltid professionell och hon har alltid tider vid behov
    Tusen tack för din recension Pelle! Mijodent AB
  • 2020-08-12
    Känns så tryggt och bra att komma till gulliga Mitra och hennes tandsköterska. Kan verkligen rekommendera Mijodent!
    Tack så hjärtligt för din fina recension Catherine! Mijodent AB
  • 2020-07-08
    Tandblekning, tandstens borttagning med undersökning. Ska även dra ut visdomstand hos den i augusti. Extremt professionella, vänliga och ärliga. Man känner sig verkligen i trygga händer. Finns ingen annan som får röra mina tänder 😊
    Tusen tack för din fina recension Rojda! :) Mijodent AB
  • 2020-07-06
    Super trevligt och bra på alla sätt.
    Fick hjälp med lagning av en avbiten tand och gjutning av skenor för tandblekning.
    Stort tack för hjälpen Mitra
    / Jenny
    Tusen tack för din fina recension Jenny! Mijodent AB
  • 2020-07-06
    Mycket trevlig mottagning som ligger mitt på Stureplan, vilket passar mig utmärkt då det är lätt att hinna dit i anslutning till jobbet. Tandläkaren och övrig personal har behandlat mig de senaste 10 åren och jag är så nöjd med bemötandet, rimlig prissättning, proffsig utrustning, och inte minst tillgängligheten och den varma atmosfären.
    Tusen tack för din fina recension Johan! Mijodent AB