Alla kategorier Tandvård Tandläkare

Tandläkare

Att välja vilken tandläkare du ska gå till kan vara svårt och tidskrävande. Vi förstår att du kommer hit för att få hjälp att hitta en tandläkare du kan känna dig trygg med och som passar dina behov. Vi ska försöka hjälpa dig med detta!

I Sverige är prissättningen fri inom tandvården vilket innebär att priserna kan variera lite beroende på tandläkare och behandling. Det kan därför vara en god idé att jämföra olika tandläkare innan du bestämmer dig för vart du ska vända dig. På Reco.se kan du söka efter tandläkare i ditt område, men du kan även läsa om tidigare kunders upplevelser och vilka omdömen de lämnat om olika tandläkare och kliniker.

Här kan du välja ditt område och börja läsa vad andra tycker. Lycka till!

Topp 25 tandläkare

Tandläkare Helen Almström

Grev Turegatan 13A, Stockholm
    Praktiken ligger i trivsamma Sturegallerian. Du behandlas i en lugn och behaglig miljö och välkomnas av en exklusiv massagestol i väntrummet. Vi använder beprövade moderna material då vi behandlar di...
    Stin A
    Stin A: Efter att jag två gånger fått förhinder, var det inga sura miner att ge mig en ny tid som passade. Normal genomgång av ...

Tandläkare Lena Kristofersson

Grev Turegatan 13A, Stockholm
    Välkomna till Tandläkare Lena Kristofersson!
    Fredrik B
    Fredrik B: Mycket trevlig med ett bra bemötande.

Min Tandläkare

Hisingsgatan 28, Göteborg
    Min Tandläkare erbjuder allmäntandvård, tandimplantat, estetisk tandvård, tandreglering etc. med personlig kontakt och trygg upplevelse för kunden.
    Ingrid J
    Ingrid J: Hej! De är mycket bra, professionella och trevliga. Jag har varit hos Christian länge.

Tandvårdsgruppen Bromma

Stora Ängby Alle 1, Bromma
    Vi tar emot hela familjen - barn, ungdomar, vuxna och äldre! Även tandvårdsrädda kan känna sig trygga hos oss. Välkommen!
    Lotta B
    Lotta B: Fick snabbt hjälp då jag ringde och alltid bra service samt pratar igenom vad tandläkaren gör ner besöket.

Tandläkare Ivonne Grants

Kungsgatan 18, Stockholm
    Vi tar emot bokningar samma dag och hjälper dig både med regelbunden och akut tandvård.
    Susanna T
    Susanna T: Toppen, har haft Yvonne som tandläkare i nästan 30 år och är super nöjd. Sist var det enbart kontroll.

DentOn Tandvård

Gyllene Hästens Torg 9, Solna
    Välkommen till oss. Fantastiskt erbjudande: Blekning endast 1995 kr
    Afroz A
    Afroz A: Jag tycker att de är jätte snälla och att de har ledigt på fredagar och att måndagar och tisdagar har sena dagar

Fruängstandläkarna

Elsa Brändströms gata 58, Hägersten
    Marielle A
    Marielle A: Valde tandläkare efter recos jag läst och det stämmer till 100%. Tack för allt kommer aldrig att byta!

Mörby Dental Group

Mörby Centrum, Danderyd
    Lisa E
    Lisa E: Nöjd med servicen här. Trevlig tandläkare.

Gylin Dental AB

Ängsgatan 1B, Södertälje
    Välkommen till en engagerad och modern tandläkare. Vi bryr oss om din munhälsa och har många års yrkeserfarenhet. Tveka inte att ringa oss om du har frågor som rör tandvård!
    Erkki K
    Erkki K: Mycket vänligt hänsynstagange perdonal !

Tandkliniken Pärlan

Wieselgrensplatsen 29, Göteborg
    Tandkliniken Pärlan | Du hittar till oss på Wieselgrensplatsen 29 i Göteborg!
    Fredrik S
    Fredrik S: Jag har fått ett väldigt bra bemötande och de är duktiga i sitt arbete.

TullingeTandläkarna

EKLUNDSHOVSVÄGEN 22, Tullinge
    Tony A
    Tony A: Mycket bra och trevligt mottagande

Tandläkare Dyana Jergis

Tumba torg 114, Tumba
    Välkommen till Tandläkare Dyana Jergis, hos oss anser vi att alla har rätt till bra tandvård. Vi erbjuder allt från rutinundersökningar till estetisk tandvård och akuttandvård!
    Jan K
    Jan K: Jätte snäll och trevligt jag det på så sett en läkare måste vara.

Oral Care Kristianstad

Döbelnsgatan 9, Kristianstad
    Vi vill att du ska känna dig trygg och lugn när du går till tandläkare eller tandhygienist. Därför har du alltid samma kontaktperson hos oss och vi är även riktigt duktiga med barn. Välkommen till Ora...
    Jan O
    Jan O: Trevligt bemötande, Var och tog ett salivprov (har trög saliv). Är nöjd med besöket. Mvh/Janne

TBN Tandhälsa AB

Spånga Torgväg 6, Spånga
    TBN Tandhälsa erbjuder bland annat inplantat, rotfyllningar, röntgen, allmäntandvård och förebyggande behandling, tandblekning m.m. Professionellt bemötande för att du ska känna dig trygg!
    Thomas C
    Thomas C: Överlägsen service och klart bäst i stan

Tandläkare Mia Cassel

Önskehemsgatan 22 2tr, Bandhagen
    Tandläkare Mia Cassel i Högdalens Centrum med team erbjuder allt från allmäntandvård, tandhygienistbehandling, implantat, tandblekning och estetisk tandvård till akuttandvård med mera!
    Jan S
    Jan S: Jag har fått mina tänder lagade på ett utmärkt sätt.

Videnta Tandvård

Baldersgatan 8, Göteborg
    Naana R
    Naana R: Göteborgs trevligaste tandläkare! Rekommenderas vid tandläkarskräck.

Akalla Tandläkarpraktik

Sibeliusgången 22, Kista
    Välkomna till oss på Sibeliusgången 22 i Kista!
    Fatemeh Z
    Fatemeh Z: Läkare var mycket trevlig och tandskörska också var utroligt duktig o omtyksam . Jag upplevde att de var mycket lyhört t...

Tandläkare Clas Oscarsson

Riddargatan 12, Stockholm
    Tandläkare Clas Oscarsson är specialist inom estetisk och kosmetisk tandvård. Välkommen hit för att få vackra, välskötta tänder!
    Anna S
    Anna S: Svarade m sms i går att jag ännu ej varit på behandling hos Clas Oscarsson. Träffade honom när han övertagit efter Ronny...

Tandea - Skogås

Skogåsplan 9, Skogås Centrum, Skogås
    Välkommen till Tandea! Här får du högklassig tandvård med generösa priser och öppettider.
    Mahmut Y
    Mahmut Y: Jag är nöjd med tandeas servic och tillgänglighet.

Aqua Dental Express

Vasagatan 12, Stockholm
    Sveriges mest moderna tandklinik -- Undersökning och behandling vid samma tillfälle -- Professionellt och trevligt bemötande -- Tidsbokning online
    Linda N
    Linda N: Fantastiskt! Smått hårdhänt tandhygienist bara..

Karla Dental

Sibyllegatan 5, Stockholm
    Välkommen till oss på Karla Dental! Här på kliniken på Östermalmstorg erbjuder vi all form av tandvård. 20 procent rabatt på första undersökningen.
    Simon H
    Simon H: tandställning, bra bemötande men ofta försenade

Tandea - Norsborg

Lokes väg 4, Norsborg
    Tandeas kliniker är inrymda i ljusa trivsamma lokaler. Utrustningen är modern med bland annat digital röntgen och digital journalhantering. Klinikerna är handikapsanpassade, vilket gör det lätt för rö...
    Akbal A
    Akbal A: Bra service trevligt personar.

Oral Care Gärdet

Rindögatan 23, Stockholm
    Välkommen till din erfarna och professionella tandläkare på Gärdet i Stockholm! Allmän- och akuttandvård. Vi erbjuder även t.ex. tandblekning, bettskenor, implantat och barntandvård.
    Astap T
    Astap T: Hej Underbara läkarna . Barnet var mycket glad att laga tandet .) Bara högsta betyg

Bene Tandvård

Artillerigatan 16, Stockholm
    Bene Tandvård sätter alltid kunden i fokus, med toppmodern utrustning & stor känsla för service. Vi tar även emot bokningar samma dag.
    Catherine B
    Catherine B: Har alltid blivit väl bemött.Har nu fått en ny tandläkare som är mycket bra.Tar sig tid att förklara hur det går till.S...

Tandläkarmottagning Söderkliniken

Ölandsgatan 42, Stockholm
    Förbättra din hälsa och ditt leende - Boka en tid på Tandläkarmottagning Söderkliniken!
    Per D
    Per D: Jag kan helt rekommendera tandläkare och hyginist vid tandläkarmottagningen söderkliniken när mottagande och behandlinga...