Alla kategorier Tandvård Tandläkare

Tandläkare

Att välja vilken tandläkare du ska gå till kan vara svårt och tidskrävande. Vi förstår att du kommer hit för att få hjälp att hitta en tandläkare du kan känna dig trygg med och som passar dina behov. Vi ska försöka hjälpa dig med detta!

I Sverige är prissättningen fri inom tandvården vilket innebär att priserna kan variera lite beroende på tandläkare och behandling. Det kan därför vara en god idé att jämföra olika tandläkare innan du bestämmer dig för vart du ska vända dig. På Reco.se kan du söka efter tandläkare i ditt område, men du kan även läsa om tidigare kunders upplevelser och vilka omdömen de lämnat om olika tandläkare och kliniker.

Här kan du välja ditt område och börja läsa vad andra tycker. Lycka till!

Topp 25 tandläkare

Tandläkare Helen Almström

Grev Turegatan 13A, Stockholm
    Praktiken ligger i trivsamma Sturegallerian. Du behandlas i en lugn och behaglig miljö och välkomnas av en exklusiv massagestol i väntrummet. Vi använder beprövade moderna material då vi behandlar di...
    Margareta L
    Margareta L: Fick komma samma dag - vilket var mycket bra. Helen var trevlig! Har bara varit hos Helen en gång så jag kan inte tycka...

Min Tandläkare

Hisingsgatan 28, Göteborg
    Min Tandläkare erbjuder allmäntandvård, tandimplantat, estetisk tandvård, tandreglering etc. med personlig kontakt och trygg upplevelse för kunden.
    Kristina N
    Kristina N: Man känner sig väl emmottagen 😊

Tandläkare Lena Kristofersson

Grev Turegatan 13A, Stockholm
    Välkomna till Tandläkare Lena Kristofersson!
    Roger L
    Roger L: Bra bemötande och proffsigt jobb.

TullingeTandläkarna

EKLUNDSHOVSVÄGEN 22, Tullinge
    Tony A
    Tony A: Mycket bra och trevligt mottagande

Fruängstandläkarna

Elsa Brändströms gata 58, Hägersten
    Marielle A
    Marielle A: Valde tandläkare efter recos jag läst och det stämmer till 100%. Tack för allt kommer aldrig att byta!

Mörby Dental Group

Mörby Centrum, Danderyd
    Vi vill att alla ska vara stolta över sitt leende. Välkommen till Mörby Dental Group!
    Malin T
    Malin T: Väldigt vänligt bemötande. Professionell tandvård. Fräscha lokaler.

DentOn Tandvård

Gyllene Hästens Torg 9, Solna
    Välkommen till oss. Fantastiskt erbjudande: Blekning endast 1995 kr
    Donna M
    Donna M: Fick ett otroligt trevligt och bra bemötande av företaget, de som arbetar där var otroligt snälla och omtänksamma, då ja...

Tandea - Skogås

Skogåsplan 9, Skogås Centrum, Skogås
    Tandeas kliniker är inrymda i ljusa trivsamma lokaler. Utrustningen är modern med bland annat digital röntgen och digital journalhantering. Klinikerna är handikapsanpassade, vilket gör det lätt för rö...
    Barbara M
    Barbara M: Bra service trevlig personal. Jag är väldigt nöjd ☺

Nacka Dental Group

Forumvägen 32, Nacka
    Med rätt behandling får du ett leende du kan vara stolt över! Välkommen till Nacka Dental Group!
    Michael N
    Michael N: Mycket trevligt bemötande. En aning dyrt

Tandläkarmottagning Söderkliniken

Ölandsgatan 42, Stockholm
    Förbättra din hälsa och ditt leende - Boka en tid på Tandläkarmottagning Söderkliniken!
    Per D
    Per D: Jag kan helt rekommendera tandläkare och hyginist vid tandläkarmottagningen söderkliniken när mottagande och behandlinga...

TBN Tandhälsa AB

Spånga Torgväg 6, Spånga
    TBN Tandhälsa erbjuder bland annat inplantat, rotfyllningar, röntgen, allmäntandvård och förebyggande behandling, tandblekning m.m. Professionellt bemötande för att du ska känna dig trygg!
    Lena B
    Lena B: Ingen lång väntetid när man behöver akut hjälp - alltid bra och trevligt bemötande. Känns proffsigt och trevligt.

Tandkliniken Pärlan

Wieselgrensplatsen 29, Göteborg
    Tandkliniken Pärlan | Du hittar till oss på Wieselgrensplatsen 29 i Göteborg!
    Soili G
    Soili G: Trevligt bemötande av alla. Lugnt fräscht.

Tandläkare Ivonne Grants

Kungsgatan 18, Stockholm
    Vi tar emot bokningar samma dag och hjälper dig både med regelbunden och akut tandvård.
    Trond D
    Trond D: Alle mulige Tandlege tjenester!

Karla Dental

Sibyllegatan 5, Stockholm
    Hos oss får Du tandvård av högsta kvalitet och ett personligt bemötande. Vill du bli en av våra många nöjda kunder? Uppge Reco och få 20% rabatt på första undersökningen.
    Per-håkan G
    Per-håkan G: Bemötandet hos Karla Dental har från första besöket präglats av vänlighet och värme i kombination med stor proffessionel...

Videnta Tandvård

Baldersgatan 8, Göteborg
    Videnta Tandvård är en familjeägd tandvårdsklinik som värderar personlig kontakt, bekvämlighet och transparans. Varmt Välkommen till Videnta Tandvård!
    Mia M
    Mia M: Lyhörd personal och vänligt bemötande. Kan absolut rekomendera Videnta.

Tandläkare Jenny Tingstam

Kungsgatan 24 5tr, Stockholm
    Här är en snäll och vänlig tandläkare för dig om är tandvårdsrädd. Billigare undersökning för dig 20-29 år och gratis tandvård för barn. Varmt välkomna till min klinik!
    Johan H
    Johan H: Mycket trevligt och personligt bemötande!

Tandläkare Dyana Jergis

Tumba torg 114, Tumba
    Välkommen till Tandläkare Dyana Jergis, hos oss anser vi att alla har rätt till bra tandvård. Vi erbjuder allt från rutinundersökningar till estetisk tandvård och akuttandvård!
    Krantz J
    Krantz J: Kunnig inom sitt gebit, förklarar bra och är trevlig.

Sollentuna Dental Group

Sollentunavägen 163C, Sollentuna
    Välkommen till Sollentuna Dental Group!
    Louise E
    Louise E: Bra bemötande. Bra tandhygienist

Bene Tandvård

Artillerigatan 16, Stockholm
    Bene Tandvård sätter alltid kunden i fokus, med toppmodern utrustning & stor känsla för service. Vi tar även emot bokningar samma dag.
    Åsa H
    Åsa H: Jan Bardel är supertrevlig & proffsig, jag rekommenderar verkligen den här mottagningen! Bästa tandläkaren! First class...

Gylin Dental AB

Ängsgatan 1B, Södertälje
    Välkommen till en engagerad och modern tandläkare. Vi bryr oss om din munhälsa och har många års yrkeserfarenhet. Tveka inte att ringa oss om du har frågor som rör tandvård!
    Gustav A
    Gustav A: Kul att bli av med tandsten utan pimpsten! Känns otroligt modernt!👍

Megakliniken

Vasagatan 12, Stockholm
    Sveriges mest moderna tandklinik -- Undersökning och behandling vid samma tillfälle -- Professionellt och trevligt bemötande -- Tidsbokning online
    Camilla T
    Camilla T: Trevlig personal, snabbt och proffsigt omhändertagande! Rekommenderas

Tandläkare Pär Johansson

Idunsgatan 2, Malmö
    Varmt välkomna till oss på Idunsgatan 2!
    Britt-marie R
    Britt-marie R: Den bästa tandläkaren jag någonsin haft. Hade fruktansvärd tandläkarskräck men dom är så lugna o jag tror inte jag miss...

Akalla Tandläkarpraktik

Sibeliusgången 22, Kista
    Välkomna till oss på Sibeliusgången 22 i Kista!
    Filip A
    Filip A: Alltid bra och serviceminded, har gått där de senaste 10 åren.

Tandläkare Birgitta Nogeman

Stortorget 25, Malmö
    Vi försöker hålla korta väntetider, våra lokaler är trevliga och ljusa och vi utför alla typer av tandvårdsbehandlingar. Hör av dig för att boka en tid!
    Cecilia J
    Cecilia J: För första gången i mitt liv har jag träffat en tandläkare som bryr sig om pacienten. Man känner sig välkommen och beha...

Tandläkare Gunnar Abele

Götgatan 55, Stockholm
    Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda kunder så vill du bli en av dem kontakta oss idag på telefonnummer: 073-5110900
    Anna K
    Anna K: Alltid trevlig, lugn och effektiv.