Alla kategorier Tandvård Tandläkare

Tandläkare

Att välja vilken tandläkare du ska gå till kan vara svårt och tidskrävande. Vi förstår att du kommer hit för att få hjälp att hitta en tandläkare du kan känna dig trygg med och som passar dina behov. Vi ska försöka hjälpa dig med detta!

I Sverige är prissättningen fri inom tandvården vilket innebär att priserna kan variera lite beroende på tandläkare och behandling. Det kan därför vara en god idé att jämföra olika tandläkare innan du bestämmer dig för vart du ska vända dig. På Reco.se kan du söka efter tandläkare i ditt område, men du kan även läsa om tidigare kunders upplevelser och vilka omdömen de lämnat om olika tandläkare och kliniker.

Här kan du välja ditt område och börja läsa vad andra tycker. Lycka till!

Topp 25 tandläkare

Tandläkare Helen Almström

Grev Turegatan 13A, Stockholm
    Praktiken ligger i trivsamma Sturegallerian. Du behandlas i en lugn och behaglig miljö och välkomnas av en exklusiv massagestol i väntrummet. Vi använder beprövade moderna material då vi behandlar di...
    Karin L
    Karin L: Helene har varit min, och flera andra i min familjs, tandläkare sedan många år. Alltid ett trevligt bemötande och kompet...

Min Tandläkare

Hisingsgatan 28, Göteborg
    Min Tandläkare erbjuder allmäntandvård, tandimplantat, estetisk tandvård, tandreglering etc. med personlig kontakt och trygg upplevelse för kunden.
    Ingrid J
    Ingrid J: Hej! De är mycket bra, professionella och trevliga. Jag har varit hos Christian länge.

Tandläkare Lena Kristofersson

Grev Turegatan 13A, Stockholm
    Välkomna till Tandläkare Lena Kristofersson!
    Anna C
    Anna C: Alltid trevligt bemötande och proffsigt utfört arbete. Hela familjen går hos Lena och vi rekommenderar henne varmt!/Anna

Tandvårdsgruppen Bromma

Stora Ängby Alle 1, Bromma
    Vi tar emot hela familjen - barn, ungdomar, vuxna och äldre! Även tandvårdsrädda kan känna sig trygga hos oss. Välkommen!
    Christoffer W
    Christoffer W: Alltid förstklassig service på Folktandvården.

DentOn Tandvård

Gyllene Hästens Torg 9, Solna
    Välkommen till oss. Fantastiskt erbjudande: Blekning endast 1995 kr
    Jelena S
    Jelena S: Nice,clean,perfect. Very nice staff and good service. Highly recommended! :-)

Mörby Dental Group

Mörby Centrum, Danderyd
    Vi vill att alla ska vara stolta över sitt leende. Välkommen till Mörby Dental Group!
    Lisa E
    Lisa E: Nöjd med servicen här. Trevlig tandläkare.

Fruängstandläkarna

Elsa Brändströms gata 58, Hägersten
    Marielle A
    Marielle A: Valde tandläkare efter recos jag läst och det stämmer till 100%. Tack för allt kommer aldrig att byta!

TullingeTandläkarna

EKLUNDSHOVSVÄGEN 22, Tullinge
    Tony A
    Tony A: Mycket bra och trevligt mottagande

Gylin Dental AB

Ängsgatan 1B, Södertälje
    Välkommen till en engagerad och modern tandläkare. Vi bryr oss om din munhälsa och har många års yrkeserfarenhet. Tveka inte att ringa oss om du har frågor som rör tandvård!
    Erkki K
    Erkki K: Mycket vänligt hänsynstagange perdonal !

Tandkliniken Pärlan

Wieselgrensplatsen 29, Göteborg
    Tandkliniken Pärlan | Du hittar till oss på Wieselgrensplatsen 29 i Göteborg!
    Carina R
    Carina R: Undersökning! Blev väl omhändertagen av samtlig personal. Dom är bara bäst!!!!!!!

Tandläkare Dyana Jergis

Tumba torg 114, Tumba
    Välkommen till Tandläkare Dyana Jergis, hos oss anser vi att alla har rätt till bra tandvård. Vi erbjuder allt från rutinundersökningar till estetisk tandvård och akuttandvård!
    Jan K
    Jan K: Jätte snäll och trevligt jag det på så sett en läkare måste vara.

TBN Tandhälsa AB

Spånga Torgväg 6, Spånga
    TBN Tandhälsa erbjuder bland annat inplantat, rotfyllningar, röntgen, allmäntandvård och förebyggande behandling, tandblekning m.m. Professionellt bemötande för att du ska känna dig trygg!
    Lars L
    Lars L: Bra bemötande från tidsbokning till själva besöket. Har alltid haft positiva erfarenheter från TBN sedan säkert 15 år ti...

Oral Care Kristianstad

Döbelnsgatan 9, Kristianstad
    Vi vill att du ska känna dig trygg och lugn när du går till tandläkare eller tandhygienist. Därför har du alltid samma kontaktperson hos oss och vi är även riktigt duktiga med barn. Välkommen till Ora...
    Ann-sofie O
    Ann-sofie O: Mycket bra bemötande, känns tryggt och rekommenderar Oral Care, Kristianstad med glädje

Videnta Tandvård

Baldersgatan 8, Göteborg
    Naana R
    Naana R: Göteborgs trevligaste tandläkare! Rekommenderas vid tandläkarskräck.

Tandea - Skogås

Skogåsplan 9, Skogås Centrum, Skogås
    Tandeas kliniker är inrymda i ljusa trivsamma lokaler. Utrustningen är modern med bland annat digital röntgen och digital journalhantering. Klinikerna är handikapsanpassade, vilket gör det lätt för rö...
    Mahmut Y
    Mahmut Y: Jag är nöjd med tandeas servic och tillgänglighet.

Tandläkare Clas Oscarsson

Riddargatan 12, Stockholm
    Tandläkare Clas Oscarsson är specialist inom estetisk och kosmetisk tandvård. Välkommen hit för att få vackra, välskötta tänder!
    Håkan E
    Håkan E: I korthet upplever man som patient vänlighet, enkelhet, snabbhet och, viktigast av allt, proffessionalism.

Aqua Dental Express

Vasagatan 12, Stockholm
    Sveriges mest moderna tandklinik -- Undersökning och behandling vid samma tillfälle -- Professionellt och trevligt bemötande -- Tidsbokning online
    Linda N
    Linda N: Fantastiskt! Smått hårdhänt tandhygienist bara..

Akalla Tandläkarpraktik

Sibeliusgången 22, Kista
    Välkomna till oss på Sibeliusgången 22 i Kista!
    Tommy R
    Tommy R: Bra bemötande och inga efterproblem med tänderna

Karla Dental

Sibyllegatan 5, Stockholm
    Hos oss får Du tandvård av högsta kvalitet och ett personligt bemötande. Vill du bli en av våra många nöjda kunder? Uppge Reco och få 20% rabatt på första undersökningen.
    Rikard E
    Rikard E: Varit kund länge och alltid varit nöjd

Tandläkare Mia Cassel

Önskehemsgatan 22 2tr, Bandhagen
    Tandläkare Mia Cassel i Högdalens Centrum med team erbjuder allt från allmäntandvård, tandhygienistbehandling, implantat, tandblekning och estetisk tandvård till akuttandvård med mera!
    Susanne W
    Susanne W: Positivt bemötande och lugn miljö

Sollentuna Dental Group

Sollentunavägen 163C, Sollentuna
    Välkommen till Sollentuna Dental Group!
    Louise E
    Louise E: Bra bemötande. Bra tandhygienist

Bene Tandvård

Artillerigatan 16, Stockholm
    Bene Tandvård sätter alltid kunden i fokus, med toppmodern utrustning & stor känsla för service. Vi tar även emot bokningar samma dag.
    Christina L
    Christina L: Jag fick ett väldigt trevligt bemötande från mitt första samtal. Min tandhygienist Lena Sihlen var väldigt duktig. Jag k...

Tandläkare Jenny Tingstam

Kungsgatan 24 5tr, Stockholm
    Här är en snäll och vänlig tandläkare för dig om inte tycker tandläkarbesök är det roligaste som finns. Billigare undersökning för dig 20-29 år. Varmt välkomna till min klinik!
    Fredric S
    Fredric S: Hej! Jag har gått hos Jenny för årliga tandläkarkontroller i många år och har alltid varit nöjd med behandlingar och bem...

Tandea - Norsborg

Lokes väg 4, Norsborg
    Åsa F
    Åsa F: Man mår bra när man sitter där, känns lite som familj, kommer nära Både tandläkare och sköterska.

Tandläkarmottagning Söderkliniken

Ölandsgatan 42, Stockholm
    Förbättra din hälsa och ditt leende - Boka en tid på Tandläkarmottagning Söderkliniken!
    Per D
    Per D: Jag kan helt rekommendera tandläkare och hyginist vid tandläkarmottagningen söderkliniken när mottagande och behandlinga...