Alla kategorier Tandvård Tandläkare

Tandläkare

Att välja vilken tandläkare du ska gå till kan vara svårt och tidskrävande. Vi förstår att du kommer hit för att få hjälp att hitta en tandläkare du kan känna dig trygg med och som passar dina behov. Vi ska försöka hjälpa dig med detta!

I Sverige är prissättningen fri inom tandvården vilket innebär att priserna kan variera lite beroende på tandläkare och behandling. Det kan därför vara en god idé att jämföra olika tandläkare innan du bestämmer dig för vart du ska vända dig. På Reco.se kan du söka efter tandläkare i ditt område, men du kan även läsa om tidigare kunders upplevelser och vilka omdömen de lämnat om olika tandläkare och kliniker.

Här kan du välja ditt område och börja läsa vad andra tycker. Lycka till!

Topp 25 tandläkare

Min Tandläkare

Hisingsgatan 28, Göteborg
    Min Tandläkare erbjuder allmäntandvård, tandimplantat, estetisk tandvård, tandreglering etc. med personlig kontakt och trygg upplevelse för kunden.
    Krister D
    Krister D: Grym service och välmedvetna om min tandläkarskräck

Tandläkare Helen Almström

Grev Turegatan 13A, Stockholm
    Praktiken ligger i trivsamma Sturegallerian. Du behandlas i en lugn och behaglig miljö och välkomnas av en exklusiv massagestol i väntrummet. Vi använder beprövade moderna material då vi behandlar di...
    Caroline G
    Caroline G: Jag har gått hos Helen i flera år och kan verkligen rekommendera henne. Lugn, trygg och kunnig.

Tandläkare Lena Kristofersson

Grev Turegatan 13A, Stockholm
    Välkomna till Tandläkare Lena Kristofersson!
    Annika B
    Annika B: Jag är nöjd! Har gått hos Lena i över 10 år.

Fruängstandläkarna

Elsa Brändströms gata 58, Hägersten
    Marielle A
    Marielle A: Valde tandläkare efter recos jag läst och det stämmer till 100%. Tack för allt kommer aldrig att byta!

TullingeTandläkarna

EKLUNDSHOVSVÄGEN 22, Tullinge
    Tony A
    Tony A: Mycket bra och trevligt mottagande

Tandvårdsgruppen Bromma

Stora Ängby Alle 1, Bromma
    Vi tar emot hela familjen - barn, ungdomar, vuxna och äldre! Även tandvårdsrädda kan känna sig trygga hos oss. Välkommen!
    Jan Olof S
    Jan Olof S: Tandvårdsgruppen har en mycket trevlig personal och proffsig tandläkare.

Mörby Dental Group

Mörby Centrum, Danderyd
    Vi vill att alla ska vara stolta över sitt leende. Välkommen till Mörby Dental Group!
    Linnea L
    Linnea L: Pedagogisk och varm tandläkare. Någon att lita på!

DentOn Tandvård

Gyllene Hästens Torg 9, Solna
    Välkommen till oss. Fantastiskt erbjudande: Blekning endast 1995 kr
    nas f
    nas f: Trevlig och duktig tandläkare, jätte nöjd av min behandling.

Tandkliniken Pärlan

Wieselgrensplatsen 29, Göteborg
    Tandkliniken Pärlan | Du hittar till oss på Wieselgrensplatsen 29 i Göteborg!
    Cheng F
    Cheng F: Bra service och professionella.

TBN Tandhälsa AB

Spånga Torgväg 6, Spånga
    TBN Tandhälsa erbjuder bland annat inplantat, rotfyllningar, röntgen, allmäntandvård och förebyggande behandling, tandblekning m.m. Professionellt bemötande för att du ska känna dig trygg!
    Stellan S
    Stellan S: Har varit kund/patient sedan 1982 och aldrig ens övervägt att vända mig till annan tandläkare.

Tandea - Skogås

Skogåsplan 9, Skogås Centrum, Skogås
    Tandeas kliniker är inrymda i ljusa trivsamma lokaler. Utrustningen är modern med bland annat digital röntgen och digital journalhantering. Klinikerna är handikapsanpassade, vilket gör det lätt för rö...
    Barbara M
    Barbara M: Bra service trevlig personal. Jag är väldigt nöjd ☺

Tandläkare Dyana Jergis

Tumba torg 114, Tumba
    Välkommen till Tandläkare Dyana Jergis, hos oss anser vi att alla har rätt till bra tandvård. Vi erbjuder allt från rutinundersökningar till estetisk tandvård och akuttandvård!
    Monica A
    Monica A: Bra bemötande, lyhörd och lugnt

Gylin Dental AB

Ängsgatan 1B, Södertälje
    Välkommen till en engagerad och modern tandläkare. Vi bryr oss om din munhälsa och har många års yrkeserfarenhet. Tveka inte att ringa oss om du har frågor som rör tandvård!
    Lovisa F
    Lovisa F: Toppen personal och trevligt bemötande!

Videnta Tandvård

Baldersgatan 8, Göteborg
    Videnta Tandvård är en familjeägd tandvårdsklinik som värderar personlig kontakt, bekvämlighet och transparans. Varmt Välkommen till Videnta Tandvård!
    Naana R
    Naana R: Göteborgs trevligaste tandläkare! Rekommenderas vid tandläkarskräck.

Tandläkare Jenny Tingstam

Kungsgatan 24 5tr, Stockholm
    Här är en snäll och vänlig tandläkare för dig om inte tycker tandläkarbesök är det roligaste som finns. Billigare undersökning för dig 20-29 år. Varmt välkomna till min klinik!
    Emelie G
    Emelie G: Jag har gått hos Jenny Tingstam i ett par år och kan rekommendera henne varmt. Alltid ett vänligt bemötande, alltid väld...

Akalla Tandläkarpraktik

Sibeliusgången 22, Kista
    Välkomna till oss på Sibeliusgången 22 i Kista!
    Tommy R
    Tommy R: Bra bemötande och inga efterproblem med tänderna

Karla Dental

Sibyllegatan 5, Stockholm
    Hos oss får Du tandvård av högsta kvalitet och ett personligt bemötande. Vill du bli en av våra många nöjda kunder? Uppge Reco och få 20% rabatt på första undersökningen.
    Lisa M
    Lisa M: Har gått här i flera år, 8-åriga dottern också. Både tandläkare och tandhygienist är superduktiga, trevliga och lätta på...

Tandläkare Clas Oscarsson

Riddargatan 12, Stockholm
    Tandläkare Clas Oscarsson är specialist inom estetisk och kosmetisk tandvård. Välkommen hit för att få vackra, välskötta tänder!
    Birgitta P
    Birgitta P: Jag har aldrig besökt någon tandläkare Oscarsson, varför jag inte kommer att betygsätta honom.

Tandläkarmottagning Söderkliniken

Ölandsgatan 42, Stockholm
    Förbättra din hälsa och ditt leende - Boka en tid på Tandläkarmottagning Söderkliniken!
    Per D
    Per D: Jag kan helt rekommendera tandläkare och hyginist vid tandläkarmottagningen söderkliniken när mottagande och behandlinga...

Tandläkare Mia Cassel

Önskehemsgatan 22 2tr, Bandhagen
    Tandläkare Mia Cassel i Högdalens Centrum med team erbjuder allt från allmäntandvård, tandhygienistbehandling, implantat, tandblekning och estetisk tandvård till akuttandvård med mera!
    Susanne W
    Susanne W: Positivt bemötande och lugn miljö

Megakliniken

Vasagatan 12, Stockholm
    Sveriges mest moderna tandklinik -- Undersökning och behandling vid samma tillfälle -- Professionellt och trevligt bemötande -- Tidsbokning online
    Kia T
    Kia T: Bet av en amalgamfyllning en morgon, och fick hjälp redan på förmiddagen med en provisorisk lagning. Jättetrevlig och pr...

Sollentuna Dental Group

Sollentunavägen 163C, Sollentuna
    Välkommen till Sollentuna Dental Group!
    Louise E
    Louise E: Bra bemötande. Bra tandhygienist

Bene Tandvård

Artillerigatan 16, Stockholm
    Bene Tandvård sätter alltid kunden i fokus, med toppmodern utrustning & stor känsla för service. Vi tar även emot bokningar samma dag.
    Åsa H
    Åsa H: Jan Bardel är supertrevlig & proffsig, jag rekommenderar verkligen den här mottagningen! Bästa tandläkaren! First class...

Tandläkare Ivonne Grants

Kungsgatan 18, Stockholm
    Vi tar emot bokningar samma dag och hjälper dig både med regelbunden och akut tandvård.
    Trond D
    Trond D: Alle mulige Tandlege tjenester!

Tandläkare Pär Johansson

Idunsgatan 2, Malmö
    Varmt välkomna till oss på Idunsgatan 2!
    Åke L
    Åke L: Jag är jättenöjd på alla plan: Socialt, upplysningsmässigt, behandlingsmässigt, ekonomiskt och framförallt - resultatmäs...