Alla kategorier Tandvård Tandläkare

Tandläkare

Att välja vilken tandläkare du ska gå till kan vara svårt och tidskrävande. Vi förstår att du kommer hit för att få hjälp att hitta en tandläkare du kan känna dig trygg med och som passar dina behov. Vi ska försöka hjälpa dig med detta!

I Sverige är prissättningen fri inom tandvården vilket innebär att priserna kan variera lite beroende på tandläkare och behandling. Det kan därför vara en god idé att jämföra olika tandläkare innan du bestämmer dig för vart du ska vända dig. På Reco.se kan du söka efter tandläkare i ditt område, men du kan även läsa om tidigare kunders upplevelser och vilka omdömen de lämnat om olika tandläkare och kliniker.

Här kan du välja ditt område och börja läsa vad andra tycker. Lycka till!

Topp 25 tandläkare

Oral Care Särö

Furubergsvägen 3, Särö
    Välkommen till Oral Care Särö! Vi har lång erfarenhet av både vuxen- och barntandvård och har all specialistkompetens som behövs.
    Olle H
    Olle H: Bra bemötande som fixade min 5-årings behov på ett toppensätt. Han älskar att gå till tandläkaren . Tack!

Tandläkare Helen Almström

Grev Turegatan 13A, Stockholm
    Praktiken ligger i trivsamma Sturegallerian. Du behandlas i en lugn och behaglig miljö och välkomnas av en exklusiv massagestol i väntrummet. Vi använder beprövade moderna material då vi behandlar di...
    Madeleine R
    Madeleine R: Enkelt att få kontakt med tandläkare Helen och sköterska Rebecka via telefon och väldigt uppskattat med sms-påminnelse i...

Tandläkare Lena Kristofersson

Grev Turegatan 13A, Stockholm
    Välkomna till Tandläkare Lena Kristofersson!
    Lina D
    Lina D: Alltid bra och trevligt bemötande. Noggrann och duktig! Bästa tandläkaren jag haft!

Oral Care Roslags-Näsby

Korsvägen 24, Täby
    Välkommen till oss på Oral Care i Sollentuna! Legitimerade tandläkare, tandsköterskor och tandhygienister erbjuder dig allt från rutinmässig undersökning och akut vård till tandblekning.
    Karin L
    Karin L: Årlig kontroll av tandstatus. Kom in i rätt tid, trevligt bemötande.

Min Tandläkare

Hisingsgatan 28, Göteborg
    Min Tandläkare erbjuder allmäntandvård, tandimplantat, estetisk tandvård, tandreglering etc. med personlig kontakt och trygg upplevelse för kunden.
    Kalle E
    Kalle E: Kan verkligen rekommendera Min Tandläkare trevlig personal och alltid trevligt bemötande på den Kliniken! Kalle Engbe...

Tandea - Skärholmen

Storholmsgatan 4, Skärholmen
    Välkommen till Tandea Skärholmen! Vi tandläkare här jobbar modernt i ljusa och fräscha lokaler för att ge dig en högkvalitativ tandvård. Kontakta oss.
    Erhan C
    Erhan C: Super snabb, dem kan sitt jobb

Tandläkare Mia Cassel

Önskehemsgatan 22 2tr, Bandhagen
    Tandläkare Mia Cassel i Högdalens Centrum med team erbjuder allt från allmäntandvård, tandhygienistbehandling, implantat, tandblekning och estetisk tandvård till akuttandvård med mera!
    Berndt R
    Berndt R: Alltid bra bemötande. Kunnig och trevlig.

DentOn Tandvård

Gyllene Hästens Torg 9, Solna
    Välkommen till oss på DentOn Tandvård! Fantastiskt erbjudande: Blekning endast 1995 kr.
    Jonathan B
    Jonathan B: Fantastisk bra! Väldigt professionellt och den mest noggrann tandläkaren jag någonsin varit på!

Munhälsa.se

Herkulesgatan 1D, Göteborg
    Vi på Munhälsa i Göteborg tar hand om ditt leende med högkvalitativ tandvård. Allt från undersökning till blekning. Välkommen till oss!
    Jannice J
    Jannice J: Trevligt bemötande inga problem med tidsbokning. Allt va bra

Din Tandläkare i Solna

Hotellgatan 3, 5tr, Solna
    Välkommen till Din Tandläkare i Solna AB! Hos oss får du alla sorters tandvård och alltid det bästa bemötandet. Boka tid direkt via hemsidan!
    Tuba K
    Tuba K: Trevlig och professionellt bemötande rekommenderar varmt.

Akalla Tandläkarpraktik

Sibeliusgången 22, Kista
    Välkomna till oss på Sibeliusgången 22 i Kista!
    Björn Anders A
    Björn Anders A: Ett mycket bra bemötande som ger ett stort förtroende och får en att känna sig trygg genom att ta sig tid att informera...

Tandvårdsgruppen Bromma

Stora Ängby Alle 1, Bromma
    Tommy N
    Tommy N: Jättenöjd med allt nu har gjort för mig Från bemötande till allt ni har gjort Återkommer gärna framöver

Tandea - Skogås

Skogåsplan 9, Skogås Centrum, Skogås
    Välkommen till Tandea! Här får du högklassig tandvård med generösa priser och öppettider.
    Laila B
    Laila B: Proffsiga på tandvård. Trevlig kundupplevelse!

Oral Care Gärdet

Rindögatan 23, Stockholm
    Välkommen till din erfarna och professionella tandläkare på Gärdet i Stockholm! Allmän- och akuttandvård. Vi erbjuder även t.ex. tandblekning, bettskenor, implantat och barntandvård.
    Elsamarianne W
    Elsamarianne W: Jag villinte ha alla dessa frågor efter vadjan gör!

Gylin Dental AB

Ängsgatan 1B, Södertälje
    Välkommen till en engagerad och modern tandläkare. Vi bryr oss om din munhälsa och har många års yrkeserfarenhet. Tveka inte att ringa oss om du har frågor som rör tandvård!
    Jörgen S
    Jörgen S: Trevligt bemötande man känner sig lugn hos dom

Tandläkare Ivonne Grants

Kungsgatan 18, Stockholm
    Annika H
    Annika H: När jag kom till Ivonne så försvann min tandläkar rädsla! Ivonne är alltid glad och positiv samt en mkt varm människa. H...

Barkarbystad Dental AB

Barkarbyvägen 74, Järfälla
    Norra Stockholms största tandläkarpraktik med 8 lyxiga behandlingsrum. Våra fem tandläkare har över 20 års erfarenhet i branschen och de erbjuder professionell tandvård. Välkommen!
    Aria K
    Aria K: Det kan man göra nån har barn med cancer fixa de blir glädje å köpa present till dom som har de

Tandea - Norsborg

Lokes väg 4, Norsborg
    Välkommen till Tandea Norsborg! I ljusa och trivsamma lokaler arbetar vi med modern utrustning för att ge våra kunder den bästa tandhälsan.
    Carlos E
    Carlos E: Ja men det var helt okej..helt bra..

Tandkliniken Pärlan

Wieselgrensplatsen 29, Göteborg
    Tandkliniken Pärlan | Du hittar till oss på Wieselgrensplatsen 29 i Göteborg!
    Ulf T
    Ulf T: Mycket trevligt bemötande från mottagandet till att besöket var över.

Tandea - Södermalm

Högbergsgatan 93, Stockholm
    Välkommen till Tandea Södermalm! Vi är en av Stockholms mest fördelaktiga och prisvänliga tandläkare - och håller alltid högsta kvalitet.
    Magdalena S
    Magdalena S: Toppen. Personalen berättade hela tiden vad de gjorde=bra. Rent och fint. Duktig tandläkare och sköterska.

Oral Care Kristianstad

Döbelnsgatan 9, Kristianstad
    Vi vill att du ska känna dig trygg och lugn när du går till tandläkare eller tandhygienist. Därför har du alltid samma kontaktperson hos oss och vi är även riktigt duktiga med barn. Välkommen till Ora...
    Michigan
    Michigan: Proffs! Bra bemötande och proffesionellt

Tessin Dental

Kallskärsgatan 6, Stockholm
    Välkommen in till Tessin Dental! Vi erbjuder förstaklassig service till unga som gamla. Din högkvalitativa tandläkare på Gärdet och Östermalm.
    Jan-olof N
    Jan-olof N: Noggrant och väl utfört arbete (porslinskronor: övre framtänder samt kindtand). Vänligt bemötande.

Tandläkare Jenny Tingstam

Kungsgatan 24 5tr, Stockholm
    Här är en snäll och vänlig tandläkare för dig om inte tycker tandläkarbesök är det roligaste som finns. Billigare undersökning för dig 20-29 år. Varmt välkomna till min klinik!
    Jan L
    Jan L: Jag och hela min familj går hos Jenny och vi är mer än nöjda ! !

Karla Dental

Sibyllegatan 5, Stockholm
    Välkommen till oss på Karla Dental! Här på kliniken på Östermalmstorg erbjuder vi all form av tandvård. 20 procent rabatt på första undersökningen.
    Patrick F
    Patrick F: Alltid trevligt bemötande av alla på kliniken. Rena, fräscha lokaler. Väldigt professionella tandläkare som får en att k...

TBN Tandhälsa AB

Spånga Torgväg 6, Spånga
    TBN Tandhälsa erbjuder bland annat implantat, rotfyllningar, röntgen, allmäntandvård och förebyggande behandling, tandblekning m.m. Professionellt bemötande för att du ska känna dig trygg!
    Barbro J
    Barbro J: Tandhygienist. Ett proffsigt och korrekt arbete.