Bra bemötande, nya fräscha lokaler och mycket personal. Den familjära upplevelsen från tidigare klinik var helt bortblåst... Kändes mer som folktandvården, man fick lite känsla av att det skall produceras mera
Tandhälsovården - Gallerian Nian
Om företaget
Välkommen till Tandhälsovården och vår mottagning i Gallerian Nian i Gävle! Vi erbjuder trygg privat tandvård av högsta kvalitet där du som patient alltid får vara delaktig i utformandet av din behandlingsplan. Hos oss får du snabbt den hjälp du behöver, eftersom vi inte har några kötider. Vi erbjuder allmäntandvård och akut...
443 omdömen om Tandhälsovården - Gallerian Nian
Sedan starten hos Reco 2025
Mycket nöjd med besöket och fin lokaler
Mycket bra jobb. Och det gjorde inte ont. Hade bitit av en tand som de fixade galant.
Trevligt bemötande. Skulle komma halv åtta för att få stesolid. Men kl åtta sa jag till och fick då två stesolid. För övrigt är jag nöjd.
Som alltid gott och förtroendeingivande bemötande. Känner mig alltid trygg och omhändertagen.
Jag blev mött av en tandhygienist som var supertrevlig och proffsig. Hon var lugn och tydlig med vad hon gjorde och det var väldigt bra när jag har tandläkarskräck. Hon gav mig också bra råd och föreslog bra lösningar. Det blev ett riktigt positivt tandläkarbesök. Hoppas att hon är kvar nästa år när det är dags för års-kollen igen. Förutom undersökningen så köpte jag mellanrums-borstar, som hon rekommenderade. Dom är jag jättenöjd med.
Rent och fräscht lokal med trevlig atmosfär. Professionellt och vänligt bemötande, jag kände mig väl omhändertagen under hela besöket.
Lugnt och fint bemötande av kunnig tandhygienist och tandläkare i fräscha lokaler.
Är helt nöjd med besöket, jag var på en årlig undersökning.
Besökte kliniken för att få en tand som varade och var till besvär för mig. en mycket svår och smärtsam upplevelse för mig. Operationen tog nära 90 minuter där jag fick ligga plant med öppen mun och då läkaren bryter, bänder, borrar utan paus. Kände mig inte delaktig i operationen, ingen avstämning hur jag mådde. .En 90 minuter smärtsam upplevelse utan kommunikation och paus. Suck.
Erik är en duktig tandläkare lyhörd tar sig tid noga Är så tacksam för att jag har just honom
Väldigt bra och vänligt bemötande. Mycket duktig tandsköterska
Jätte bra mottagning av en tandsköterska som fixade allt innan tandläkaren kom. Har bokat tid för större undersökning .
Tusen tack för en jättebra och omtänksam upplevelse vid behandling utförd av tandhygienist Therese Johansson.
Bar och proffsigt bemötande och behandling.
Som nyinflyttad till Gävle gjorde jag ett besök hos tandhygienist. Möttes av Josefin och fick en väl genomförd ,skonsam behandling av henne. Blev även tilldelad en tandläkare för mina årliga besök. Jättefina och ljusa lokaler
Mycket nöjd ! Har bara gott att säga om Tandhälsovården och all personal ,blir alltid sedd och hörd och alla behandlingar har lyckats väl det känns tryggt att veta! /Björn
Underbara tandläkare ett proffsigt bemötande Kan bara rekommendera Tandhälovården:)
Jättetrevlig personal, sånt bra bemötande från alla jag har träffat! Ser fram emot att forsätta min Invisalignbehandling hos er!
Jag har gått hos tandhälsovården i flera år. Har alltid fått ett trevligt bemötande och professionell hjälp. Har haft samma tandläkare alla år och det uppskattar jag mycket!
Vänligt och proffsigt mottagande
Bra bemötande och trevlig och kunnig personal man kan vara lugn när man är där
Bra kunskap tydlig information, trevlig personal. Fina lokaler.
Mycket trevligt bemötande. Lite oroande dock att man upptäckte något som remitterades till tandvården på sjukhuset. Fick ingen information om vad det kunde vara.
Trevligt mottagande och proffsig behandling,kan rekommendera till besök
Den var toppen lugnt o bra tandhyg var toppen
Det var mycket bra trevlig personal och fina lokaler och en tandläkare som förklarade mycket bra hur allt såg ut och fungerade
De 2 tandläkare med sköterskor jag har haft att göra med har varit något utöver det vanliga. Jag har under mitt drygt 60-åriga liv aldrig haft att göra med en så fantastisk personal, trots många utmaningar så har de ställt upp och tagit hand om mej med kort varsel. Sådan personal måste man vara rädd om, värdet av den reklam de ger med sitt kundbemötande och professionella arbete går inte att mäta
Mycket bra fint bemötande fin personal. Efter som jag ej varit till tandläkaren på 40 år mvh lars olov.
Vänligt bemötande, professionellt utfört arbete och bra kommunikation.
Bra kände mig trygg med kunnig personal
Jag som besökte flera tandläkare i år, vill tacka er för det fina bemötandet, från receptionen till behandling , kände jag mig som hemma. Konstigt: att man längtar för ett annat besök . Tack en gång till. MVH/ josef
Bra bemötande men jätte dåligt att man inte kan lägga upp behandling på avbetalning!!!
Super bra bemötande, är så nöjd med mitt besök. Rekommenderar varmt
Det var en bra upplevelse. …..
Bra bemötande, det jobbas kanske lite för effektivt ( går lite förfort så att man ibland inte hinner med att förstå eller smälta informationen
Toppen! Bra och noggrann undersökning.
Förtroendeingivande, Ödmjuka, Omhändertagande, Duktiga. Väldigt lugnande miljö där jag som är rädd för allt med tandläkare känner mig som om jag är i ett vardagsrum och sen utformat trevligt även vid behandlingsrum. Personalen är gulliga och trevliga och jätteduktiga. Och priset är helt ok. 😊🌷
En mycket bra upplevelse. Trevlig personal. Bra på alla sätt.
En trasig tand fixades på nolltid, smärtfritt och snabbt. Trevlig och proffsig personal
Bra bemötande ……………………………………….
Trevligt o proffsigt bemötande.
Mkt bra och trevligt bemötande, proffsig tandläkare. Känns tryggt.
Alltid bra bemötande av både tandsköterskan och tandläkaren.
Mitt första besök! Har svår tandläkarskräck men den varma, harmoniska miljön lugnade mig. Kände att jag blev lyssnad på, samtalen och undersökningen stressades inte fram. Personalen jag träffade var verkligen professionella, de utstrålade vänlighet, förståelse och lugn. Är inte lika rädd inför mitt andra besök, och ser att det finns hopp för mig och min tandläkarskräck.
Bra bemötande. Mycket nöjd med behandlingen
Fin och fräsch mottagning och lätt hitta parkering väldigt nära. Trevlig och kunnig tandtekniker och tandläkaren som tipsade om framtida planer för mina tand besök och åtgärder.
Det är alltid lika trevligt att komma till Tandhälsovården Alltid lika bra bemötande Jag var till tandhygienist Theres Duktig och trevlig
Mycket trevligt och professionellt bemötande
Har fått bra hjälp. Nöjd med Julia och Molly.Positivt bemötande.