Tandhälsovården - Lantmäteriet

Tandhälsovården - Lantmäteriet

tandhalsovarden.se
  • BadgeTwoYears
  • BestInSweden2026
Omdömen totalt
366
Snittbetyg
4.7
Boka tid Ring 026-12 50 00 Dela

Om företaget

Tandhälsovården Lantmäteriet i Gävle är en privat tandläkarmottagning som erbjuder högkvalitativ tandvård i en modern och harmonisk miljö. Hos oss får du som patient en skräddarsydd behandlingsplan utformad efter dina behov. Här får du snabbt professionell hjälp, helt utan kötider. På vår centralt belägna klinik i Gävle får... 

Skriv ett omdöme

366 omdömen om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Sedan starten hos Reco 2025

Visar 366 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Stina L
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Trevligt och proffsigt bemötande !!!

Susan H
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Fick hjälp snabbt och effektivt trevliga personal och fint bemötande av alla

Sven-Erik B
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Trevlig personal å fina lokaler

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Ingrid B
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Mkt bra bemötande! Lätt att få tider, mkt positivt! Känner mig trygg med min tandläkare.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Eva J
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Toppen bra 👍 Behandlingen gick bra!

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Anders P
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Mycket bra bemötande och snabbt jobbat!

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Sara S
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Trevlig och professionell personal

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Bo R
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Bra bemötande samtidigt som jag är mycket nöjd med behandlingen.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Susanne E
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Otroligt trevlig och förstående personal. Har alltid varit tandläkar rädd, men hos den här mottagningen känner jag mig trygg. Fint bemötande.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Ann-Christine M
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Trevligt bemötande av vänlig tandläkare som mötte mig i väntrummet kände jag mig mindre orolig. Tillsammans med en trevlig sköterska lagades två tänder med bedövning som gick alldeles utmärkt. Med nya tänder och ökad tuggförmåga gick jag hem. Tack vare bidrag blev priset ingen chock.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Lars W
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Mycket bra! Fint bemötande och trevlig miljö.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Maud Majmärt L
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Mycket bra och bemötande Rekomenderar dem till andra

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Agneta H
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Bra bemötande och proffsig personal😍

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Anders K
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Lugnt och skönt första intryck, trevligt mottagande och bra jobbat

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Carina G
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Vänligt bemötande och professionell hantering.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Kennet H
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Bra bemötande som alltid,var där för en undersökning som funkade jättebra.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Salem H
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Personalen bemötande var utmärkt,jag fått en bra detaljerad information. Behandling var effektiv och med nya metoder. Jag är mycket nöjd.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Jenny S
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Mycket trevlig och väl beskrivet av tandläkaren. Gick därifrån utan frågor så att säga

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Ines A
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Allt är bra, jag har varit nöjd

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Tommy L
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Hej! Är ny kund hos er sedan snart ett år. Är mycket nöjd med det, upplever att det är lätt att få en tid, trevligt bemötande och fräscha lokaler.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Lena H
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Jag fick hjälp snabbt och bra bemötande.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Marita J
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Vänligt bemötande och mkt.bra information innan behandlingen.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Alexander J
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Väl omhändertagen och professionellt mottagande.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Conny O
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Ett från början till slut professionellt och trevligt bemötande/personalen kunnig inom sin profession och alltid villig att göra det där lilla extra på plats nu istället för att boka en ny tid om några veckor som man fick göra hos min gamla tandvårdscentral.Högsta betyg!!!

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Mattias T
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Fick tid väldigt snabbt då en flisa lossnat. Lagningen blev kanonbra.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Ing-Britt K
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Jag fick bra hjälp vid besöket. Trevligt bemötande. Tandläkaren förklarade tydligt vad som behövdes göras i munnen.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Stefan B
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Blev uppropad i tid. Pedagogisk genomgång av dagens "insatser". Svarade på frågor från mig. Noggrann med tandsten etc. Riktigt nöjd!

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Maud L
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Så bra bemötett, jänns bra när man har skräck för tandläkaren. En trygghet viljet gör att man vågar gå till tandläkaren

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Harriet K
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Fantastiskt bra bemötande och kunniga

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Nataliia T
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Bra, snabbt, lyhört, professionellt, perfekt bemötande. Tack för Maria och Lotta. Men jag misstänker att alla som jobbar där är perfekta.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Ingrid T
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Vänligt bemötande. Lugn och välutrustad klinik. Duktig och bra tandläkare. Snabbt bokad tid.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Margitta R
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Snabbt att få en akut tid. Proffsigt utförande/bemötande som alltid. Ni är bäst.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Elina P
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Noggrann tandläkare, dock ingen fråga om jag ville använda tandvårdsbidraget.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Urban A
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Bra förväntningar ? undersökning av tänderna

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Ulla H
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Mycket trevligt! Alltid väl bemött.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Knut Stefan H
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Väl motagen när jag ringde om en akut tid för tandvärk. Fick en tid fastän ni hade fullteknat. Tack så myxket ni räddade min vistelse hos barn och barnbarn.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Alexandra S
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Bra, snabb och proffsig service med trevlig personal.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Yueh-Hsia L
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Jättebra, skicklig tandläkare, jag rekommendera ! Mvh / Liu Müller Y-H

2
Yueh-Hsia L och Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Sven K
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Lugn miljö. Vänligt bemötande. Skickligt "hantverk" av läkaren.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Jessicka S
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Jag hade tappat en gammal lagning och fick en tid samma dag jag ringde för att åtgärda den. Tandläkaren och tandsköterskan var väldigt vänliga och trevliga och inkännande och jag kände mig bra bemött. Under besöket upptäcktes att en annan lagning också skulle behöva bytas ut men då fixade tandläkaren den också vid samma besök så jag behövde inte boka en ny tid. Jag fick också veta vad varje åtgärd skulle kosta innan den påbörjades. Jag rekommenderar denna mottagning varmt.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Karin P
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Lättillgängligt för oss med elrullstol, lite svårare att komma ut då det inte fanns någon dörröppnare från insidan. Väldigt trevligt bemötande. Jag är väldigt nöjd

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Mikael I
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Mycket trevligt bemötande de och kände mig välkommen. Gick därifrån med ett leende.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Irja-Liisa W
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Bra ock snälla tandläkare.tack så mycket

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Gunilla S
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Trevlig miljö med förtroendeingivande personal. Lugnt och trevligt bemötande. Känner sig väl omhändertagen.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Helena S
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Kom till Tandhälsovården med ett akut problem. Blev väl omhändertagen av personalen. Behandlingen påbörjades och fick en ny tid till avslutning av behandling. Tandläkaren fick mig att känna mig lugn under hela tiden.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Ulla E
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Bra omhändertagande.Trevlig Per så omak.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Jan H
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Proffsigt, bra bemötande, modern utrustning

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Elsa A
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Professionala, hjälpsamma och vänliga.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Vivianne Ö
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

En mycket trevlig upplevelse.

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta
Salakhadin D
Skrev om Tandhälsovården - Lantmäteriet

Snabbt och enkelt Jag rekomenderar dem

1
Tandhälsovården i Gävle AB gillar detta

Filtrera omdömen