Danakliniken Specialisttandvård

Danakliniken Specialisttandvård

www.ptj.se
  • BadgeTwoYears

Danakliniken har funnits i Mörby i snart 30 år. Det är en renodlad specialisttandläkarmottagning. Här arbetar tandläkare som är specialister inom protetik, kirurgi, parodontologi (tandlossningssjukdomar) och endodonti (rotfyllningar). Vi har även en tandhygienist på kliniken. För att komma till Danakliniken krävs en remiss från...

237 omdömen om Danakliniken Specialisttandvård

Roland A
Skrev om Reza P en del av Danakliniken Specialisttandvård

Mkt kompetent och trevligt bemötande. Professionell i sitt genomförande och härligt samspel med sina assistenter. En trevlig och positiv upplevelse av ganska komplicerade ingrepp som annars kunde ha varit en skräckfylld och smärtsam upplevelse. Det är nu tredje implantatet som Reza skickligt och utan besvär försett mig med.

Clary H
Skrev om Reza P en del av Danakliniken Specialisttandvård

Skönt väntrum i lugn och ro. Trevlig personal som hejade på alla. Reza ger information och frågar om saker osv. som man gör hos tandläkare. Kollar röntgenbilderna noga. Bra på att ge bedövning, kändes nästan inte alls. Behandlingen tog mindre tid än väntat,kändes inte alls. Han är van och skicklig,inger förtroende. Han ger kostnadsförslag för nästa eventuella behandling. Fick en ny tid av honom. Allt var jättebra tycker jag. Jag blev väl bemött osv.

Margareta F
Skrev om Rickard A en del av Danakliniken Specialisttandvård

Bara positivt, proffsig, kände mig trygg

Anders N
Skrev om Reza P en del av Danakliniken Specialisttandvård

Mycket proffsigt rakt igenom. Förklarade vad som skulle göras och allt fungerade bra.

Anna-Lisa J
Skrev om Rickard A en del av Danakliniken Specialisttandvård

Jag har fått ett mycket trevligt bemötande och behandling av en professionell tandläkare. Jag är mycket nöjd med alla besöken hos Rickard A och om jag i framtiden behöver återkomma till Danakliniken hoppas jag få träffa Rickard A igen. Med vänliga hälsningar Anna-Lisa Johansson

Tommy L
Skrev om Reza P en del av Danakliniken Specialisttandvård

Trevlig förklarar bra togbort en visdomstand

Olof K

Kunnig, professionell käklirurg.

Helena N
Skrev om Rickard A en del av Danakliniken Specialisttandvård

Har haft tandläkarfobi sedan jag var liten. Efter mina behandlingar med Rickard och Tanja har jag blivit botad. Lugna, pedagogiska och framför allt väldigt skickliga.

Elisabeth N
Skrev om Reza P en del av Danakliniken Specialisttandvård

Professionell bedömning av insats och personligt bemötande. Så bra behandling som gör att jag känner tillit.

Karin S
Skrev om Iga L en del av Danakliniken Specialisttandvård

Lugn, säker, man litar på henne

Anders L
Skrev om Iga L en del av Danakliniken Specialisttandvård

Proffsigt och vänligt bemötande och löste arbetet med tanden på ett fantastiskt bra sätt!

Ingrid A
Skrev om Reza P en del av Danakliniken Specialisttandvård

Jag fick ett vänligt bemötande och Reza var mycket informativ under operationen, vilket jag uppskattade. Reza opererade in en skruv för kommande implantat. Jag kände förtroende och blev därför helt lugn Mvh Ingrid Altena

Christina L
Skrev om Shadi P en del av Danakliniken Specialisttandvård

Duktig, lugn,proffsig och fantastiskt bra team med den duktiga sköterdkan Filippa! Jag blev både hjälpt med urjobbigt långvsrigt tandproblem och botad gällande min väl inrotade tandläkarskräck. Gick leende och lycklig därifrån!

Shadi P gillar detta
Anders B
Skrev om Reza P en del av Danakliniken Specialisttandvård

Efter ett smärtfritt fullgott ingrepp gånger två kan jag rekommendera Reza till alla som behöver

Lena S
Skrev om Reza P en del av Danakliniken Specialisttandvård

Säkerligen tekniskt skicklig. Hade önskat skriftlig info, efter ingreppet, om hur sköta detta, ihop med tandvård och medicinering. Hade även önskat få någon form av blodstillande pads, eller liknande, att ha i munnen, efter ingreppet. Resan hem - med kommunala färdmedel, blev jobbig pga mängden blod som var i munnen . Dr Reza förmedlade visserligen att det ej var några problem att svälja blodet. Det är jag införstådd med. Dock är det - för mig, en obehaglig känsla och leder till gravt illamående. Även detta är svårt att...

Gunilla B
Skrev om Reza P en del av Danakliniken Specialisttandvård

2 stift in i käkbenet. Bra bemötande med tydlig information om vad han gjorde och vad som händer sedan.

Gunilla G
Skrev om Reza P en del av Danakliniken Specialisttandvård

Pedagogisk, lugn, skicklig. Berättade vad som var nästa steg etc.

Therese Sofie L
Skrev om Reza P en del av Danakliniken Specialisttandvård

Snabbt och professionellt från rådgivning och bedövning till operation.

Krister Z
Skrev om Reza P en del av Danakliniken Specialisttandvård

Vänligt och förtroendeingivande bemötande. Tydlig information, och bra med siffror på vad fortsatt behandling kommer att kosta.

Eva B
Skrev om Iga L en del av Danakliniken Specialisttandvård

Proffesionellt och kunnigt bemötande och stor skicklighet i det stora och tidskrävande arbete med att konstruera kronor på många tänder i min mun. Jag är väldigt nöjd med processen och resultatet! Bra information genom hela arbetsprocessen.

Åse E
Skrev om Iga L en del av Danakliniken Specialisttandvård

Kunnig, lugn, har humor, behärskar all avancerad teknik med lätthet samt ett utomordentligt gott patientbemötande. Ett fint samarbete med kollegorna. Iga verkar trivas mycket bra på sitt jobb.

Martina F
Skrev om Reza P en del av Danakliniken Specialisttandvård

Väldigt professionell och informerande.

Kristine L
Skrev om Reza P en del av Danakliniken Specialisttandvård

Förstod min rädsla och bemötte den på ett bra informerande sätt , proffsig !

Berit S
Skrev om Iga L en del av Danakliniken Specialisttandvård

Att bli fin i mun och vackra tänder. Hon är väldigt duktig.

Ulla L
Skrev om Iga L en del av Danakliniken Specialisttandvård

Vänligt bemötande. Visste vad som komma skulle! Hel tandbrygga i både övre o undre käken!

Grazyna N
Skrev om Iga L en del av Danakliniken Specialisttandvård

Jätte trevlig, professionell, noggrann, med bra bemötande och rådgivning.. Berättar vad som görs under behandlingen och förklarar så man är beredd på varje steg i behandlingen Gjort . bra och tydlig kostnadsförslag.

Eva O
Skrev om Rickard A en del av Danakliniken Specialisttandvård

Stor o långdragen behandling. Fantastiskt bemötande av Rikard o sköterskan Tanja. Har blivit mycket väl omhändertagen vilket har haft en lugnande inverkan på mig som patient.

Andrea M
Skrev om Rickard A en del av Danakliniken Specialisttandvård

Blev bemött med mycket respekt han är mycket noga och berättade för mig grundligt varje moment han skulle utföra.Hade stora förväntningar som han levde upp till.Mycket skicklig och trevlig man känner sig trygg och alltid bra bemötande. Köpte tandprotes som jag är så nöjd med och fick mitt självförtroende tillbaka.

Anna Stina G
Skrev om Reza P en del av Danakliniken Specialisttandvård

Reza P tog emot mig med stor vänlighet och värme.Kände sedan tidigare till hans stora kompetens och säkra handlag.Jag hyste därför ingen oro inför operationen,vilken genomfördes helt smärtfri. Sjuksköterskan tog också hon hand om mig på ett mycket behagligt sätt. Receptionisten välkomnade mig varmt och vänligt och visade mig tillrätta. Allt förlöpte på allra bästa sätt,vilket jag på förhand visste skulle ske. Jag rekommenderar därför Danaklibiken varmt för den,som behöver genomgå en käkoperation. Ett stort och hjärtligt tack! Anna Stina Görs

Toni L
Skrev om Natalie S en del av Danakliniken Specialisttandvård

Mycket proffsigt. Verkade verkligen veta vad hon arbetade med. Detsamma gällde tandsköterskan.

Jane Anette S
Skrev om Reza P en del av Danakliniken Specialisttandvård

Väldigt bra. Stort förtroende. Toppen.

Krister S
Skrev om Iga L en del av Danakliniken Specialisttandvård

Omsorgsfullt, proffsigt, högteknologisk och kvalitet när jag fick mitt implantat

Elisabeth R
Skrev om Rickard A en del av Danakliniken Specialisttandvård

Mycket duktig och professionellt. Vänlig och kund orienterad. Förklarade noga vad han gjorde och varför. Snyggts resultat. Hans sköterska gjorde mycket bra. Hon gjorde också ett mycket professionellt intryck. De fungerade uärkt som team.

Cigdem Ö
Skrev om Rickard A en del av Danakliniken Specialisttandvård

Jeg har fått veldig bra bemötende og hjelp med mitt tannproblem. Rekomenderer sterkt. Meget bra team bestående av tannlege/tannsykepleier.

Berit L
Skrev om Rickard A en del av Danakliniken Specialisttandvård

Rickard var lyhörd för de specifika förutsättningar jag har. Det var viktigt för mig.

Eva Z
Skrev om Rickard A en del av Danakliniken Specialisttandvård

Alltid trevligt bemött och proffsig. Fick hjälp med flera implantat och en bettskena. Förklarade stegen och vad som utfördes på ett bra sätt. Mycket nöjd med Dana och Rickard.

Lisbet Maria Zeraph M
Skrev om Rickard A en del av Danakliniken Specialisttandvård

Mycket skicklig yrkesman. Dessutom oerhört trevlig och omtänksam, (liksom också tandsköterskan Tania). Rickard och käkkirurgen Reza har gjort ett jättejobb i min motsträviga käke. Min anatomi gjorde arbetet nästan omöjligt att genomföra men de kämpade på och lyckades. Jag har fått ett nytt liv med komplett antal tänder.i munnen och slipper använda den obekväma protes som jag haft i över 15 år. Jag är oerhört nöjd och tacksam.

Bo L
Skrev om Rickard A en del av Danakliniken Specialisttandvård

Jag upplevde Rickard A som en mycket kunnig specialisttandläkare med höga krav på kvalitet. Han var mycket angelägen om att jag skulle få valuta för pengarna, både i det arbete han själv gjorde och från det arbete som underleverantörer bidrog med. I mitt fall handlade det om en stor renovering av av tänderna i både över- och underkäke med ett tjugotal kronor och en implantatbro till följd av att jag under många år gnisslat tänder. Något som jag också uppskattade var den respekt han visade för min tandläkarrädsla. Han var...

Håkan C
Skrev om Reza P en del av Danakliniken Specialisttandvård

Jag är nöjd med din behandling. Hoppas på lika bra behandling fortsatt.

Kerstin E
Skrev om Reza P en del av Danakliniken Specialisttandvård

Känner mig mycket glad och tacksam över upplysningar och remisser jag kommer att få.

Birgitta B
Skrev om Reza P en del av Danakliniken Specialisttandvård

Mycket trevligt bemötande. Tand drogs ut och ett implantat sattes in. Det var väldigt trevligt att tandläkaren hela tiden beskrev vad som gjordes. Det skulle dröja innan jag kom hem och kunde ta värktabletter, som skulle ta vid när bedövningen släppte, så jag fick två tabletter redan på kliniken. Nu hoppas jag att allt ska läka så att slutresultatet blir bra.

Christina I
Skrev om Rickard A en del av Danakliniken Specialisttandvård

Jag blev mycket vänligt bemött och fick mycket bra info om vad som skulle göras samt varför. Mycket nöjd med resultatet av behandlingen

Sven O
Skrev om Rickard A en del av Danakliniken Specialisttandvård

Mycket trevlig-kunnig-omtänksam .. Detta gäller även hans sköterska Tanya.

Matilda B
Skrev om Reza P en del av Danakliniken Specialisttandvård

Mycket bra! Är bara nöjd! Avlägsnade en visdomstand.

Kristina F

Aldrig träffat en läkare som förklarat bättre ! Mkt proffsig Dyrt men så är det

Rolf V
Skrev om Reza P en del av Danakliniken Specialisttandvård

Mycket skicklig, trevlig och informativ

Barbro W
Skrev om Rickard A en del av Danakliniken Specialisttandvård

Har blivit trevligt och mycket fint bemött av Tdl Rickard A. och hans sköterska. Den nya tandbryggan är mycket bra och lätt att sköta och använda. Är tacksam för all hjälp . Barbro Wiberg

Anders W
Skrev om Reza P en del av Danakliniken Specialisttandvård

Väldigt informativ och saklig. Operationen var rutinerad och genomförd exakt som han beskrev.

Loke Consulting Ab L

Trevlig och upplysande personal

Emmy N
Skrev om Reza P en del av Danakliniken Specialisttandvård

Har bara bra saker att säga om Reza! Gör ett bra arbete (med att dra ut min visdomstand), ger bra information och är väldigt pedagogisk!