Iga L

Iga L

23 omdömen om Iga L

Karin S

Lugn, säker, man litar på henne

Anders L

Proffsigt och vänligt bemötande och löste arbetet med tanden på ett fantastiskt bra sätt!

Eva B

Proffesionellt och kunnigt bemötande och stor skicklighet i det stora och tidskrävande arbete med att konstruera kronor på många tänder i min mun. Jag är väldigt nöjd med processen och resultatet! Bra information genom hela arbetsprocessen.

Åse E

Kunnig, lugn, har humor, behärskar all avancerad teknik med lätthet samt ett utomordentligt gott patientbemötande. Ett fint samarbete med kollegorna. Iga verkar trivas mycket bra på sitt jobb.

Berit S

Att bli fin i mun och vackra tänder. Hon är väldigt duktig.

Ulla L

Vänligt bemötande. Visste vad som komma skulle! Hel tandbrygga i både övre o undre käken!

Grazyna N

Jätte trevlig, professionell, noggrann, med bra bemötande och rådgivning.. Berättar vad som görs under behandlingen och förklarar så man är beredd på varje steg i behandlingen Gjort . bra och tydlig kostnadsförslag.

Krister S

Omsorgsfullt, proffsigt, högteknologisk och kvalitet när jag fick mitt implantat

Christina E

Jag har blivit mycket trevligt bemött av Iga och hennes tandsköterska. Har fått ett implantat ganska långt fram i munnen och det blev väldigt bra och snyggt. Allt Iga har gjort har varit väldigt proffsigt. Även damen i receptionen är väldigt trevlig och hjälpsam.

Roland A

Mkt kompetent och trevligt bemötande med patienten i fokus.