Alla kategorier Tandvård Tandläkare Stockholms län

Tandläkare i Stockholms län

I Stockholm finns det en mängd olika tandläkare. Oavsett var i Stockholm du bor ska vi hitta en välrekommenderad tandläkare som passar dina behov.

Här på Reco.se kan du söka på och läsa omdömen samt rekommendationer om tandläkare och mottagningar från tidigare kunder för att lättare kunna hitta och välja en tandläkare som passar dig.

Vi hoppas att du har haft hjälp av den här texten och att du hittar en tandläkare du trivs med. Lycka till!

Tandläkare
Vallentuna  (1 st)

Topp 25 tandläkare i Stockholms län

Tandläkare Helen Almström

Grev Turegatan 13A, Stockholm
    Praktiken ligger i trivsamma Sturegallerian. Du behandlas i en lugn och behaglig miljö och välkomnas av en exklusiv massagestol i väntrummet. Vi använder beprövade moderna material då vi behandlar di...
    Charlotte H
    Charlotte H: Mycket trevligt bemötande av personal. Helen tar sig tid att prata och förklara under undersökning och behandling.

Tandläkare Lena Kristofersson

Grev Turegatan 13A, Stockholm
    Välkomna till Tandläkare Lena Kristofersson!
    Åke F
    Åke F: Mycket bra, inga anmärkningar!

Tandvårdsgruppen Bromma

Stora Ängby Alle 1, Bromma
    Vi tar emot hela familjen - barn, ungdomar, vuxna och äldre! Även tandvårdsrädda kan känna sig trygga hos oss. Välkommen!
    Tommy N
    Tommy N: Jättenöjd med allt nu har gjort för mig Från bemötande till allt ni har gjort Återkommer gärna framöver

DentOn Tandvård

Gyllene Hästens Torg 9, Solna
    Välkommen till oss på DentOn Tandvård! Fantastiskt erbjudande: Blekning endast 1995 kr.
    Jenny M
    Jenny M: Trevlig personal och bra tandvård!

Tandläkare Ivonne Grants

Kungsgatan 18, Stockholm
    Vi tar emot bokningar samma dag och hjälper dig både med regelbunden och akut tandvård.
    Catarina U
    Catarina U: Tandläkare Ivonne Grants är en bra tandläkare som inger stort förtroende, hon är noggrann och kunnig. Jag har gått til...

Gylin Dental AB

Ängsgatan 1B, Södertälje
    Välkommen till en engagerad och modern tandläkare. Vi bryr oss om din munhälsa och har många års yrkeserfarenhet. Tveka inte att ringa oss om du har frågor som rör tandvård!
    Ita J
    Ita J: Mycket trevliga och kunniga. Tillmötesgå i alla lägen.

Tandläkare Mia Cassel

Önskehemsgatan 22 2tr, Bandhagen
    Tandläkare Mia Cassel i Högdalens Centrum med team erbjuder allt från allmäntandvård, tandhygienistbehandling, implantat, tandblekning och estetisk tandvård till akuttandvård med mera!
    Alexandra W
    Alexandra W: 5/5 👍 Bra och proffesionellt bemötande .

Akalla Tandläkarpraktik

Sibeliusgången 22, Kista
    Välkomna till oss på Sibeliusgången 22 i Kista!
    Björn Anders A
    Björn Anders A: Ett mycket bra bemötande som ger ett stort förtroende och får en att känna sig trygg genom att ta sig tid att informera...

Tandläkare Dyana Jergis

Tumba torg 114, Tumba
    Jan K
    Jan K: Jätte snäll och trevligt jag det på så sett en läkare måste vara.

Tandea - Skogås

Skogåsplan 9, Skogås Centrum, Skogås
    Välkommen till Tandea! Här får du högklassig tandvård med generösa priser och öppettider.
    Barbara M
    Barbara M: Bra service trevlig personal. Jag är väldigt nöjd ☺

Tandea - Skärholmen

Storholmsgatan 4, Skärholmen
    Tandeas kliniker är inrymda i ljusa trivsamma lokaler. Utrustningen är modern med bland annat digital röntgen och digital journalhantering. Klinikerna är handikapsanpassade, vilket gör det lätt för rö...
    Guluzar E
    Guluzar E: Väldigt bra utbildade tandläkare

Aqua Dental Mörby Centrum

Mörby Centrum, Danderyd
    Välkommen till oss på Aqua Dentals klinik i Mörby Centrum! Här får du trygg tandvård, modern teknik och generösa tider.
    Lisa E
    Lisa E: Nöjd med servicen här. Trevlig tandläkare.

Oral Care Gärdet

Rindögatan 23, Stockholm
    Välkommen till din erfarna och professionella tandläkare på Gärdet i Stockholm! Allmän- och akuttandvård. Vi erbjuder även t.ex. tandblekning, bettskenor, implantat och barntandvård.
    Marja N
    Marja N: Utmärkt bemötande och proffesionella behandlingar , undersökning, lagning, tandblekning. Bara lovord. Kan varmt rekommen...

TBN Tandhälsa AB

Spånga Torgväg 6, Spånga
    TBN Tandhälsa erbjuder bland annat inplantat, rotfyllningar, röntgen, allmäntandvård och förebyggande behandling, tandblekning m.m. Professionellt bemötande för att du ska känna dig trygg!
    Marianne C
    Marianne C: Alltid nöjd ! Bra stämmning, proffsig behandling. Gör alltid sitt bästa för oss kunder / patienter. Ger goda och värde...

Tandläkare Clas Oscarsson

Riddargatan 12, Stockholm
    Tandläkare Clas Oscarsson är specialist inom estetisk och kosmetisk tandvård. Välkommen hit för att få vackra, välskötta tänder!
    Anna S
    Anna S: Svarade m sms i går att jag ännu ej varit på behandling hos Clas Oscarsson. Träffade honom när han övertagit efter Ronny...

Tandea - Norsborg

Lokes väg 4, Norsborg
    Ömer Y
    Ömer Y: Allting är bra fantastisk jag önskar gud jul och gott nyt år

Aqua Dental Express

Vasagatan 12, Stockholm
    Välkommen till Aqua Dental Express och vår mest tillgängliga klinik! Här får du kvalitativ tandvård till rätt pris, och slipper köer.
    Linda N
    Linda N: Fantastiskt! Smått hårdhänt tandhygienist bara..

TullingeTandläkarna

EKLUNDSHOVSVÄGEN 22, Tullinge
    Tony A
    Tony A: Mycket bra och trevligt mottagande

Karla Dental

Sibyllegatan 5, Stockholm
    Välkommen till oss på Karla Dental! Här på kliniken på Östermalmstorg erbjuder vi all form av tandvård. 20 procent rabatt på första undersökningen.
    Anders Å
    Anders Å: Jag har verkligen blivit väl bemött genom alla år. Och när det gäller utförande av arbetet på tänderna så har det vari...

Tandläkarmottagning Söderkliniken

Ölandsgatan 42, Stockholm
    Förbättra din hälsa och ditt leende - Boka en tid på Tandläkarmottagning Söderkliniken!
    Martin  J
    Martin J: Väldigt bra bemötande, rekommendera verkligen denna! Bästa på Södermalm 👌🏻

Tandläkare Jenny Tingstam

Kungsgatan 24 5tr, Stockholm
    Här är en snäll och vänlig tandläkare för dig om inte tycker tandläkarbesök är det roligaste som finns. Billigare undersökning för dig 20-29 år. Varmt välkomna till min klinik!
    Sven H
    Sven H: Pedagogisk och hänsynsfull. Förklarar behov och föreslår åtgärder. Lyhörd för patientens reaktioner och eventuella tandl...

Fruängstandläkarna

Elsa Brändströms gata 58, Hägersten
    Marielle A
    Marielle A: Valde tandläkare efter recos jag läst och det stämmer till 100%. Tack för allt kommer aldrig att byta!

Bene Tandvård

Artillerigatan 16, Stockholm
    Bene Tandvård sätter alltid kunden i fokus, med toppmodern utrustning & stor känsla för service. Vi tar även emot bokningar samma dag.
    Jamilla L
    Jamilla L: Proffesionellt och mycket trevligt bemötande av Sara Floberg!

Barkarbystad Dental AB

Barkarbyvägen 74, Järfälla
    Norra Stockholms största tandläkarpraktik med 8 lyxiga behandlingsrum. Våra fem tandläkare har över 20 års erfarenhet i branschen och de erbjuder professionell tandvård. Välkommen!
    Sodabe A
    Sodabe A: Trevliga och glada samt snabb hjälp!

TandClinic Kista

Köpenhamnsgatan 6-8, Kista
    Välkommen till TandClinic Kista! Vi erbjuder det mesta inom tandvård och välkomnar alla patienter.
    Daniel E
    Daniel E: Lika bra som alltid , kan dock bli lite bättre på tidspassningen