Alla kategorier Tandvård Tandläkare Stockholms län

Tandläkare i Stockholms län

I Stockholm finns det en mängd olika tandläkare. Oavsett var i Stockholm du bor ska vi hitta en välrekommenderad tandläkare som passar dina behov.

Här på Reco.se kan du söka på och läsa omdömen samt rekommendationer om tandläkare och mottagningar från tidigare kunder för att lättare kunna hitta och välja en tandläkare som passar dig.

Vi hoppas att du har haft hjälp av den här texten och att du hittar en tandläkare du trivs med. Lycka till!

Tandläkare
Vallentuna  (1 st)

Topp 25 tandläkare i Stockholms län

Tandläkare Helen Almström

Grev Turegatan 13A, Stockholm
    Praktiken ligger i trivsamma Sturegallerian. Du behandlas i en lugn och behaglig miljö och välkomnas av en exklusiv massagestol i väntrummet. Vi använder beprövade moderna material då vi behandlar di...
    Carina K
    Carina K: Toppenbra bemötande och hög kompetens!

Tandläkare Lena Kristofersson

Grev Turegatan 13A, Stockholm
    Välkomna till Tandläkare Lena Kristofersson!
    Fredrik B
    Fredrik B: Mycket trevlig med ett bra bemötande.

Tandvårdsgruppen Bromma

Stora Ängby Alle 1, Bromma
    Vi tar emot hela familjen - barn, ungdomar, vuxna och äldre! Även tandvårdsrädda kan känna sig trygga hos oss. Välkommen!
    Lotta B
    Lotta B: Fick snabbt hjälp då jag ringde och alltid bra service samt pratar igenom vad tandläkaren gör ner besöket.

Tandläkare Ivonne Grants

Kungsgatan 18, Stockholm
    Vi tar emot bokningar samma dag och hjälper dig både med regelbunden och akut tandvård.
    Susanna T
    Susanna T: Toppen, har haft Yvonne som tandläkare i nästan 30 år och är super nöjd. Sist var det enbart kontroll.

DentOn Tandvård

Gyllene Hästens Torg 9, Solna
    Välkommen till oss på DentOn Tandvård! Fantastiskt erbjudande: Blekning endast 1995 kr.
    Afroz A
    Afroz A: Jag tycker att de är jätte snälla och att de har ledigt på fredagar och att måndagar och tisdagar har sena dagar

Fruängstandläkarna

Elsa Brändströms gata 58, Hägersten
    Marielle A
    Marielle A: Valde tandläkare efter recos jag läst och det stämmer till 100%. Tack för allt kommer aldrig att byta!

Gylin Dental AB

Ängsgatan 1B, Södertälje
    Välkommen till en engagerad och modern tandläkare. Vi bryr oss om din munhälsa och har många års yrkeserfarenhet. Tveka inte att ringa oss om du har frågor som rör tandvård!
    Erkki K
    Erkki K: Mycket vänligt hänsynstagange perdonal !

Aqua Dental Mörby Centrum

Mörby Centrum, Danderyd
    Välkommen till oss på Aqua Dentals klinik i Mörby Centrum! Här får du trygg tandvård, modern teknik och generösa tider.
    Lisa E
    Lisa E: Nöjd med servicen här. Trevlig tandläkare.

TullingeTandläkarna

EKLUNDSHOVSVÄGEN 22, Tullinge
    Tony A
    Tony A: Mycket bra och trevligt mottagande

Tandläkare Dyana Jergis

Tumba torg 114, Tumba
    Välkommen till Tandläkare Dyana Jergis, hos oss anser vi att alla har rätt till bra tandvård. Vi erbjuder allt från rutinundersökningar till estetisk tandvård och akuttandvård!
    Jan K
    Jan K: Jätte snäll och trevligt jag det på så sett en läkare måste vara.

TBN Tandhälsa AB

Spånga Torgväg 6, Spånga
    TBN Tandhälsa erbjuder bland annat inplantat, rotfyllningar, röntgen, allmäntandvård och förebyggande behandling, tandblekning m.m. Professionellt bemötande för att du ska känna dig trygg!
    Thomas C
    Thomas C: Överlägsen service och klart bäst i stan

Tandläkare Mia Cassel

Önskehemsgatan 22 2tr, Bandhagen
    Tandläkare Mia Cassel i Högdalens Centrum med team erbjuder allt från allmäntandvård, tandhygienistbehandling, implantat, tandblekning och estetisk tandvård till akuttandvård med mera!
    Jan S
    Jan S: Jag har fått mina tänder lagade på ett utmärkt sätt.

Akalla Tandläkarpraktik

Sibeliusgången 22, Kista
    Välkomna till oss på Sibeliusgången 22 i Kista!
    Fatemeh Z
    Fatemeh Z: Läkare var mycket trevlig och tandskörska också var utroligt duktig o omtyksam . Jag upplevde att de var mycket lyhört t...

Tandläkare Clas Oscarsson

Riddargatan 12, Stockholm
    Tandläkare Clas Oscarsson är specialist inom estetisk och kosmetisk tandvård. Välkommen hit för att få vackra, välskötta tänder!
    Anna S
    Anna S: Svarade m sms i går att jag ännu ej varit på behandling hos Clas Oscarsson. Träffade honom när han övertagit efter Ronny...

Tandea - Skogås

Skogåsplan 9, Skogås Centrum, Skogås
    Välkommen till Tandea! Här får du högklassig tandvård med generösa priser och öppettider.
    Caroline M
    Caroline M: Väldigt bra bemötande, trevliga lokaler och oerhört enkelt att boka tid.

Aqua Dental Express

Vasagatan 12, Stockholm
    Välkommen till Aqua Dental Express och vår mest tillgängliga klinik! Här får du kvalitativ tandvård till rätt pris, och slipper köer.
    Linda N
    Linda N: Fantastiskt! Smått hårdhänt tandhygienist bara..

Karla Dental

Sibyllegatan 5, Stockholm
    Välkommen till oss på Karla Dental! Här på kliniken på Östermalmstorg erbjuder vi all form av tandvård. 20 procent rabatt på första undersökningen.
    Simon H
    Simon H: tandställning, bra bemötande men ofta försenade

Oral Care Gärdet

Rindögatan 23, Stockholm
    Välkommen till din erfarna och professionella tandläkare på Gärdet i Stockholm! Allmän- och akuttandvård. Vi erbjuder även t.ex. tandblekning, bettskenor, implantat och barntandvård.
    Rebecka A
    Rebecka A: Jag har besökt en trevlig tandläkare som gjort undersökning samt en fantastiskt trevlig tandhygienist. Rekomederar er!!

Tandea - Norsborg

Lokes väg 4, Norsborg
    Tandeas kliniker är inrymda i ljusa trivsamma lokaler. Utrustningen är modern med bland annat digital röntgen och digital journalhantering. Klinikerna är handikapsanpassade, vilket gör det lätt för rö...
    Akbal A
    Akbal A: Bra service trevligt personar.

Tandea - Skärholmen

Storholmsgatan 4, Skärholmen
    Martin A
    Martin A: Super nöjd med tandläkarna i norsborg. Tog hand om mig med ett bra bemötande och tålamod, då jag är riktigt räd för och...

Bene Tandvård

Artillerigatan 16, Stockholm
    Bene Tandvård sätter alltid kunden i fokus, med toppmodern utrustning & stor känsla för service. Vi tar även emot bokningar samma dag.
    Catherine B
    Catherine B: Har alltid blivit väl bemött.Har nu fått en ny tandläkare som är mycket bra.Tar sig tid att förklara hur det går till.S...

Tandläkarmottagning Söderkliniken

Ölandsgatan 42, Stockholm
    Förbättra din hälsa och ditt leende - Boka en tid på Tandläkarmottagning Söderkliniken!
    Per D
    Per D: Jag kan helt rekommendera tandläkare och hyginist vid tandläkarmottagningen söderkliniken när mottagande och behandlinga...

Tandläkare Jenny Tingstam

Kungsgatan 24 5tr, Stockholm
    Här är en snäll och vänlig tandläkare för dig om inte tycker tandläkarbesök är det roligaste som finns. Billigare undersökning för dig 20-29 år. Varmt välkomna till min klinik!
    Annika G
    Annika G: Mycket trevligt och proffsigt bemötande på denna fina tandläkarmottagning mitt i stan.

Aqua Dental Sollentuna

Sollentunavägen 163C, Sollentuna
    Välkommen till Aqua Dental i Sollentuna! Här får du den bästa tandvården till de bästa priserna, och du slipper långa kötider.
    Louise E
    Louise E: Bra bemötande. Bra tandhygienist

Aqua Dental Nacka

Forumvägen 32, Nacka
    Välkommen till Aqua Dental i Nacka! Här hittar du en av Stockholms modernaste tandläkarpraktiker. Alltid generöst med tider!
    Michael N
    Michael N: Mycket trevligt bemötande. En aning dyrt