Alla kategorier Tandvård Tandläkare Stockholms län

Tandläkare i Stockholms län

I Stockholm finns det en mängd olika tandläkare. Oavsett var i Stockholm du bor ska vi hitta en välrekommenderad tandläkare som passar dina behov.

Här på Reco.se kan du söka på och läsa omdömen samt rekommendationer om tandläkare och mottagningar från tidigare kunder för att lättare kunna hitta och välja en tandläkare som passar dig.

Vi hoppas att du har haft hjälp av den här texten och att du hittar en tandläkare du trivs med. Lycka till!

Tandläkare
Vallentuna  (1 st)

Topp 25 tandläkare i Stockholms län

Tandläkare Helen Almström

Grev Turegatan 13A, Stockholm
    Praktiken ligger i trivsamma Sturegallerian. Du behandlas i en lugn och behaglig miljö och välkomnas av en exklusiv massagestol i väntrummet. Vi använder beprövade moderna material då vi behandlar di...
    Laila E
    Laila E: Lugn, saklig och trevlig bemötande. Dragit ut en visdomstand, gick smidigt. När jag behövde akut efterkontroll, så kunde...

Tandvårdsgruppen Bromma

Stora Ängby Alle 1, Bromma
    Tommy N
    Tommy N: Jättenöjd med allt nu har gjort för mig Från bemötande till allt ni har gjort Återkommer gärna framöver

Tandläkare Lena Kristofersson

Grev Turegatan 13A, Stockholm
    Välkomna till Tandläkare Lena Kristofersson!
    Niclas O
    Niclas O: Jag har gått hos tandläkare Lena Kristofersson i många år. Hon är bäst!

DentOn Tandvård

Gyllene Hästens Torg 9, Solna
    Välkommen till oss på DentOn Tandvård! Fantastiskt erbjudande: Blekning endast 1995 kr.
    Danijela  G
    Danijela G: Den bästa personal... Simple the best

Tandläkare Ivonne Grants

Kungsgatan 18, Stockholm
    Vi tar emot bokningar samma dag och hjälper dig både med regelbunden och akut tandvård.
    Catarina U
    Catarina U: Tandläkare Ivonne Grants är en bra tandläkare som inger stort förtroende, hon är noggrann och kunnig. Jag har gått til...

Gylin Dental AB

Ängsgatan 1B, Södertälje
    Välkommen till en engagerad och modern tandläkare. Vi bryr oss om din munhälsa och har många års yrkeserfarenhet. Tveka inte att ringa oss om du har frågor som rör tandvård!
    Caroline A
    Caroline A: Glada, tillmötesgående, flexibla!

Tandea - Skärholmen

Storholmsgatan 4, Skärholmen
    Välkommen till Tandea Skärholmen! Vi tandläkare här jobbar modernt i ljusa och fräscha lokaler för att ge dig en högkvalitativ tandvård. Kontakta oss.
    Mazen H
    Mazen H: Väldigt bra behandling och duktiga läkare. Jag och alla mina barn får tandbehandling hos Nordea.

Tandläkare Mia Cassel

Önskehemsgatan 22 2tr, Bandhagen
    Tandläkare Mia Cassel i Högdalens Centrum med team erbjuder allt från allmäntandvård, tandhygienistbehandling, implantat, tandblekning och estetisk tandvård till akuttandvård med mera!
    Gilbert H
    Gilbert H: Mycket snabb och bra service vid ett akutfall. Kände omedelbart förtroende för Mia.

Tandea - Skogås

Skogåsplan 9, Skogås Centrum, Skogås
    Välkommen till Tandea! Här får du högklassig tandvård med generösa priser och öppettider.
    Laila B
    Laila B: Proffsiga på tandvård. Trevlig kundupplevelse!

Akalla Tandläkarpraktik

Sibeliusgången 22, Kista
    Välkomna till oss på Sibeliusgången 22 i Kista!
    Adam S
    Adam S: Vänligt professionellt , samt Dom vet va kunden behöver !!’ Jätte nöjd av deras jobb !!!! Adam

Oral Care Gärdet

Rindögatan 23, Stockholm
    Välkommen till din erfarna och professionella tandläkare på Gärdet i Stockholm! Allmän- och akuttandvård. Vi erbjuder även t.ex. tandblekning, bettskenor, implantat och barntandvård.
    Anders W
    Anders W: Jättetrevlig tandläkare som var förtroendefull.

Tandläkare Dyana Jergis

Tumba torg 114, Tumba
    Jan K
    Jan K: Jätte snäll och trevligt jag det på så sett en läkare måste vara.

Tandläkare Clas Oscarsson

Riddargatan 12, Stockholm
    Tandläkare Clas Oscarsson är specialist inom estetisk och kosmetisk tandvård. Välkommen hit för att få vackra, välskötta tänder!
    Anna S
    Anna S: Svarade m sms i går att jag ännu ej varit på behandling hos Clas Oscarsson. Träffade honom när han övertagit efter Ronny...

Din Tandläkare i Solna

Hotellgatan 3, 5tr, Solna
    Välkommen till Din Tandläkare i Solna AB! Hos oss får du alla sorters tandvård och alltid det bästa bemötandet. Boka tid direkt via hemsidan!
    Aisha R
    Aisha R: Jag har fått bra bemötande Jag fått den hjälp som jag behöver

Barkarbystad Dental AB

Barkarbyvägen 74, Järfälla
    Norra Stockholms största tandläkarpraktik med 8 lyxiga behandlingsrum. Våra fem tandläkare har över 20 års erfarenhet i branschen och de erbjuder professionell tandvård. Välkommen!
    Urban W
    Urban W: Jag fick inget kvitto fast jag frågade om det

TBN Tandhälsa AB

Spånga Torgväg 6, Spånga
    TBN Tandhälsa erbjuder bland annat implantat, rotfyllningar, röntgen, allmäntandvård och förebyggande behandling, tandblekning m.m. Professionellt bemötande för att du ska känna dig trygg!
    Gun A
    Gun A: Sedan -80 talet har jag varit kund hos TBN. Alltid ett vänligt och kunnigt bemötande. Professionella. Hög kompetens. T...

Tandea - Norsborg

Lokes väg 4, Norsborg
    Välkommen till Tandea Norsborg! I ljusa och trivsamma lokaler arbetar vi med modern utrustning för att ge våra kunder den bästa tandhälsan.
    Tord P
    Tord P: bra bemötande trevlig personal

Aqua Dental Mörby Centrum

Mörby Centrum, Danderyd
    Välkommen till oss på Aqua Dentals klinik i Mörby Centrum! Här får du trygg tandvård, modern teknik och generösa tider.
    Lisa E
    Lisa E: Nöjd med servicen här. Trevlig tandläkare.

Karla Dental

Sibyllegatan 5, Stockholm
    Välkommen till oss på Karla Dental! Här på kliniken på Östermalmstorg erbjuder vi all form av tandvård. 20 procent rabatt på första undersökningen.
    Anders Å
    Anders Å: Jag har verkligen blivit väl bemött genom alla år. Och när det gäller utförande av arbetet på tänderna så har det vari...

TullingeTandläkarna

EKLUNDSHOVSVÄGEN 22, Tullinge
    Carin  A
    Carin A: Enormt kunnig personal. Trevliga, tillmötesgående och prisvärda! Kan varmt rekommenderas särskilt om man är lite rädd f...

Tandläkare Jenny Tingstam

Kungsgatan 24 5tr, Stockholm
    Här är en snäll och vänlig tandläkare för dig om inte tycker tandläkarbesök är det roligaste som finns. Billigare undersökning för dig 20-29 år. Varmt välkomna till min klinik!
    Jessica W
    Jessica W: Jag och min familj har gått hos Jenny Tingstam i många år och vi är mycket nöjda. Hon ger ett mycket trevligt bemötande,...

Aqua Dental Express

Vasagatan 12, Stockholm
    Välkommen till Aqua Dental Express och vår mest tillgängliga klinik! Här får du kvalitativ tandvård till rätt pris, och slipper köer.
    Linda N
    Linda N: Fantastiskt! Smått hårdhänt tandhygienist bara..

Bene Tandvård

Artillerigatan 16, Stockholm
    Bene Tandvård sätter alltid kunden i fokus, med toppmodern utrustning & stor känsla för service. Vi tar även emot bokningar samma dag.
    Jessica K
    Jessica K: Det är ju inte alltid man går från tandläkaren och är lycklig, men det är man när man går från Bene tandvård - alltid li...

Fruängstandläkarna

Elsa Brändströms gata 58, Hägersten
    Välkommen till Fruängstandläkarna i Hägersten. Hos oss får du tandvård av högsta kvalitet. Vi erbjuder allt från förebyggande tandvård till avancerad tandvård. Vårt mål är att du ska ha ett fräscht oc...
    Marielle A
    Marielle A: Valde tandläkare efter recos jag läst och det stämmer till 100%. Tack för allt kommer aldrig att byta!

TandClinic Kista

Köpenhamnsgatan 6-8, Kista
    Välkommen till TandClinic Kista! Vi erbjuder det mesta inom tandvård och välkomnar alla patienter.
    Aslan Y
    Aslan Y: Väldigt bra bemötande och är nöjd med mina upplevelsen hittills.
Sida:   1 2 3 4 5 6 7 8 9   Nästa