Tandläkare i Täby

5 rekommenderade tandläkare i Täby

Letar du eter en välrekommenderad tandläkare i Täby? Härligt, det finns en rad mottagningar att välja mellan. Vissa jobbar privat medan andra arbetar inom folktandvården, oavsett vilket är det upp till dig att välja vilken tandläkare du vill vända dig till. På Reco.se listar vi de bäst rekommenderade och mest aktuella tandläkarna i Täby just nu, oavsett om du vill gå i Hägernäs, Näsby park eller Täby Centrum. Välkommen!

I och med att prissättningen för tandvård är fri i Sverige kan priset variera lite beroende på vilken mottagning du går till. Det kan därför vara en god idé att jämföra lite olika mottagningar innan du bestämmer dig för var du vill vända dig. Det är viktigt för oss att du hittar en tandläkare du känner dig trygg med och som bryr sig om dina tänder långsiktigt. På Reco.se kan du ta del av vad tidigare kunder tycker och tänker om olika tandläkare i ditt område, du kan också se mottagningarnas helhetsomdömen. Dessutom kan du själv gå in och bidra med rekommendationer om de tandläkare du besökt den senaste tiden. Här hjälper vi varandra att hitta till de bästa tandläkarna i Täby just nu. Lycka till, önskar Reco.se!

Oral Care Roslags-Näsby

Korsvägen 24, Täby
    Välkommen till oss på Oral Care i Sollentuna! Legitimerade tandläkare, tandsköterskor och tandhygienister erbjuder dig allt från rutinmässig undersökning och akut vård till tandblekning.
    Marie R
    Marie R: Kanon bra bemötande snygg o behaglig miljö & mycket kompetent personal.

Tandläkare Stefan Hiljebäck

Järnvägsallén 5B, Täby
    Karin B
    Karin B: Stefan Hiljebäck i Viggbyholm har räddat både mina tänder och min ekonomi. Folktandvården i Täby Kyrkby hade ställt til...

Maladent AB

Värtavägen 27A, Täby