Tandläkare i Sundbyberg

5 rekommenderade tandläkare i Sundbyberg kommun

Letar du också efter en duktig och välrekommenderad tandläkare i Sundbyberg? Eftersom att priserna kan variera lite beroende på vilken mottagning och behandling man väljer kan det vara smart att jämföra olika mottagningar innan du bestämmer vart du ska vända dig med din tandvård. Här kan du ta del av vad tidigare kunder i Sundbyberg skriver om de tandläkare som finns i området. Välkommen!

Förutom att du kan ta del av vad tidigare kunder skriver kan du själv skriva rekommendationer om de tandläkare du varit i kontakt med under den senaste tiden. Här på Reco.se strävar vi efter att uppnå en gemenskap där vi tillsammans hjälper varandra att hitta till de bäst rekommenderade och mest aktuella tandläkarna i Sundbyberg just nu. Vi hoppas att du hittar en tandläkare du gillar och som du senare kan tänka dig att rekommendera till andra personer som letar efter en duktig tandläkare i Sumpan. Lycka till, önskar Reco.se!

Läs mer »
  • 97 omdömen
    Välkommen till Sundbyberg Dental - Hos oss får du alltid hållbar tandvård till förmånliga priser!
    Andreas Y
    Andreas Y: Väldigt bra service och Ali är en grym tandläkare i världsklass. Rekommenderar starkt denna Tandklinik.
  • Driver du klinik i Sundbyberg?

Är du nyfiken på hur din firma kan bli ett rekommenderat företag på Reco?

• : Jag har fått ett bra intryck och erfarenhet av Rissne Tandläkarna. Dom har bra service och trevlig och hjälpsam personal...
  • : Oerhört trevlig och omtänksam Tandläkare! Extremt skicklig och kunnig också. Rekommenderas starkt.
  • Oscar M
    Oscar M: Är jättenöjd med min tandläkare. Jag hade enormt stora problem med mina tänder Erdal slipade ner mina tänder och satte e...
  • Driver du klinik i Sundbyberg?

Är du nyfiken på hur din firma kan bli ett rekommenderat företag på Reco?

• Catharina E
    Catharina E: Så personlig som folktandvården faktiskt kan bli, dvs inte särskillt. Jag kom in för en rotfyllning där skalet på tanden...
Visa sida:

Tandläkare i Sundbyberg