Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Huddinge Sundbybergs Tandklinik

Sundbybergs Tandklinik

Trädgårdsgatan 19, 172 38 Sundbyberg — Visa karta

Välkommen till Sundbybergs Tandklinik!

Vi erbjuder tandvård av högsta kvalitet och utbildad personal. Tandläkare Erdal är utbildad från KI i Huddinge och har sedan dess hunnit med ett par sejourer i bland annat Jämtland och England. Nuray är utbildad hudterapeut på Gilda skolan i Stockholm och driver företaget Facetomouth som ligger i samma lokal.

För att du ska vara så säker som möjligt på om det är oss du vill ha som tandläkare så erbjuder vi en första gratis undersökning när det gäller tandvård och gratis konsultation när det gäller Botox & Fillers.

Välkommen till våra fräscha och moderna lokaler som håller högsta standard.
Öppet just nu
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 4 kunder tycker om Sundbybergs Tandklinik

• Vahraz M
    Vahraz M skrev om Sundbybergs Tandklinik
    Jag åkte in för en trasig tand som behövde lagas. Besöket var jättetrevligt och tandläkaren va riktig duktig på det han gjorde. Lokalen var fräsch och modern och det kändes tryggt. Jag rekommenderar dem starkt! Läs mer
  • zenver a skrev om Sundbybergs Tandklinik
    Jag har varit på besök två gånger. En otroligt duktig tandläkare som ger jättebra service. Han förklarar stegvis vad han gör, ger genomgående tips och råd. Rekommenderar detta ställe varmt ! Läs mer
    2018-10-17 Sundbybergs Tandklinik svarar zenver a
    Tack så hemskt mycket Zenver för din fina recension! Dina ord motiverar mycket! Tack, tack, tack!
  • Thomas R skrev om Sundbybergs Tandklinik
    Jag lagade en tand i underkäken som var trasig, jag är extremt nöjd & imponerad av Sundbybergs Tandklinik

Betyg 11 av 10 tänder!!!
    Keep up the good work Läs mer
    2018-10-16 Sundbybergs Tandklinik svarar Thomas R
    Tack Tomas! Det var trevlig att träffa dig....
  • Dennis B skrev om Sundbybergs Tandklinik
    Är jättenöjd! Var väldigt seriös och kunnig och kände mig bekväm under hela tandläkarbesöket. Läs mer
    2018-10-17 Sundbybergs Tandklinik svarar Dennis B
    Tack så mycket Dennis för din recension. Ha det så gott...

Trädgårdsgatan 19, 172 38 Sundbyberg