Bio Oral Dental Sweden AB

Bio Oral Dental Sweden AB

www.biooraldental.se
  • BadgeTwoYears
Boka tid Ring 08-27 06 00 Dela

Välkommen till Bio Oral Dental Sweden AB! Vi erbjuder tandvård i en trygg och avslappnad miljö. Våra tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor tar hand om din tandhälsa med omsorg och expertis. Vi erbjuder en rad behandlingar, från förebyggande vård till estetiska ingrepp, allt under samma tak. Oavsett om du behöver akuttandvård...

58 omdömen om Bio Oral Dental Sweden AB

Lars A
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Snabb hantering vid en sönderbiten tand. Fick snabbt tid och tyvärr blev det i slutändan ganska dyrt eftersom det blev en krona. I väntan på krona en tillfällig ”skyddshuva” men efter drygt en vecka blev kronan insatt. Åter igen en snabb hantering. Tack för ett bra jobb!

Therese K
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Sökte pga akut tandvärk. Var tveksam till att välja en liten privat mottagning men blev positivt överraskad. Gott bemötande och jag upplevde behandlingen/åtgärden som väl utförd.

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Tack Therese för din fina recension! Härligt att höra att du är nöjd :) Vänligen Rayan på Bio Oral Dental Tandläkare i Solna C.

Carina J
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Mycket proffsig service och behandling!

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Tusen tack för recensionen! Välkommen åter! /Rayan på Bio Oral Dental Tandläkare i Solna C.

Matthias T
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Detta var mitt första besök hos dom och jag är mycket positiv till mitt besök samt behandling av värkande tand .

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Hej Matthias! vi är oerhört glada att vi kunde hjälpa dig i en akut situation! Tack för ditt fina omdöme. Välkommen åter! /Rayan på Bio Oral Dental Tandläkare i Solna C.

Despina K
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Professionellt och vänligt bemötande av all personal. Fick goda råd utöver behandling. Var hos både tandläkare och tandhygienist

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Tack för ditt fina omdöme. Det värmer att höra att du kände dig väl bemött. /Rayan på Bio Oral Dental Tandläkare i Solna C.

Lilian T
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Upplevde besöket hos tandläkaren som mycket bra och fick ett trevligt bemötande av all personal.

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Hej Lilian! Tack för din fina recension, det glädjer oss! Du är varmt välkommen åter! /Rayan Tandläkare i Solna

Maj Ingegerd E
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Jag var helt nöjd när jag varit där hos tandläkaren

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Vad underbart att höra. Stort tack Maj för din fina recension. Hälsningar Rayan Tandläkare i Solna

Saida H
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Jättetrevlig och bemötande klinik. Underbar personal! Omhändertagen på bästa sätt. Rekomenderar till alla denna kliniken 👍🏻😘

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Hej Saida! Stort tack för din fina feedback😍. Vad underbart att höra kring din upplevelse hos oss. Du är alltid varmt välkommen åter till oss! Vänligen Rayan på Bio Oral Dental Tandläkare i Solna C.

Dyllis N

Mycket trevligt bemötande! Skicklig tandläkare

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Hej Dyllis ! Tack för ditt fina omdöme. Välkommen åter./Rayan på Bio Oral Dental Tandläkare i Solna C.

Saida H
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Bästa tandläkare i Solna, väldigt bra bemötande av personalen , kändes väldigt bra vara hos de.

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Tack för din fina recension! Det värmer! Du är varmt välkommen åter till oss! Ha en fin helg! /Rayan Tandläkare i Solna

Camilla W
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Var lyhörd till vad jag tyckte var obehagligt och valde då andra alternativ. Fick mycket bra råd hur jag kan hemma förbättra min tandhygien.

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Tack Camilla för att du delar med dig av din upplevelse. Vi är glada att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss. Välkommen åter! /Rayan Tandläkare i Solna C.

Kerstin Ragnhild Elisabeth E
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Bra bemötande. Gillar inte att gå till tandläkaren men det funkade.

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Tack för din recension! Varmt välkommen åter! MVH Rayan, Tandläkare Solna Bio Oral Dental.

Virpi J
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Mycket trevlig bemötande av all personal. Duktiga och professionella.

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Tack för din positiva feedback! Det glädjer oss att höra att du kände dig väl omhändertagna. Välkommen åter! /Rayan på Bio Oral Dental tandläkare i Solna

Monica Arla Elisabet L E
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Varma och trevliga personer som behandlade mig!

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Hej Monica! Tack så mycket för din fina recension Varmt välkommen åter! /Rayan på Bio Oral Dental tandläkare i Solna

Erik B
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Jag blev trevligt bemött och väl omhändertagen. Jag fick en ordentlig undersökning samt bra tips för att ta hand om tänderna. Jag är väldigt nöjd!

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Tack för din fina recension! Härligt att höra att du är så nöjd :) Mvh Rayan, Tandläkare solna.

Abdulhussein M
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Supertrevliga och kompetenta, har bara positivt att säga. Rex :)

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Stort tack för din fina recension😊 Det glädje oss att du är nöjd och trivs med besöken på kliniken. Du är varmt välkommen åter! Rayan tandläkare I Solna C.

Maud G
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Kunniga vänligt bemötande och intresserade av sin patient

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Tack för din fina recension! Det värmer! Du är varmt välkommen åter till oss! Ha en fin helg! /Rayan Tandläkare Solna

anders e
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Allt var/är kanon. Både hos tandläkaren som hos tandhygienisten.

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Vad underbart att höra. Stort tack Anders för din fina recension. Hälsningar Rayan, Tandläkare Solna.

Tua H
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Som ny kund,, med kraftig rädsla, kändes det att jag var omhändertagen.

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Vad roligt att höra! :) Tack så mycket för den fina recensionen Tua! Ni är varmt välkomna åter! Vänligen Rayan på Bio Oral Dental Tandläkare i Solna C.

gunilla s
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Bra läge, proffesionellt och omtänksamt bemötande.

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Tack för din fina recension! Härligt att höra att du är så nöjd :) Vänligen Rayan på Bio Oral Dental Tandläkare i Solna C.

britt A
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Mycket trevlig och omhändertagande.

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Så fint att höra, ditt omdöme gör oss så glada! Önskar dig en helt fantastisk dag :) Vänligen Rayan på Bio Oral Dental Tandläkare i Solna C.

jan r
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Bra som alltid, trevligt bemötande och proffsig personal

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Vad fint att höra Jan! Din recension gör oss verkligen så glada. Önskar dig en underbar dag. Vänligen Rayan på Bio Oral Dental Tandläkare i Solna C.

Margareta L
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Var på undersökning bra mottagande

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Tack för din recension! Varmt välkommen åter! Vänligen Rayan på Bio Oral Dental Tandläkare i Solna C.

Pia W
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Bästa tandläkare jag haft. Lugn och trygg vilket gör mig mindre rädd

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Hej Pia! Det gläder oss verkligen att höra att allt kändes bra trots rädsla. Du är alltid välkommen åter när du än behöver. Önskar dig en fin dag! Vänligen Rayan på Bio Oral Dental Tandläkare i Solna C.

Andrey J
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Mycket bra trevlig personal och tandp

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Vi blir så tacksamma för dina varma ord. De hjälper oss att bli ännu bättre. Vänligen Rayan på Bio Oral Dental Tandläkare i Solna C.

Addie J
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Var hos tandhygienisten och var mycket nöjd

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Hej Addie! Tack för en fin recension. Vad roligt att du är nöjd och vi ser fram emot ytterligare en femstjärnig recension 😀 Välkommen till oss! Vänligen Rayan på Bio Oral Dental Tandläkare i Solna C.

Krister S
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Kan verkligen rekommendera, trevliga och hjälpsamma.

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Vad underbart att höra. Stort tack Krister för din fina recension. Vänligen Rayan på Bio Oral Dental Tandläkare i Solna C.

Kenneth A
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Mycket trevlig personal . Dessutom rolig.. jag har ofta tight tidsschema fick inte komma in i tid .. därför inte full pott !

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Tack så mycket för din recension och för dina synpunkter Kenneth! Vi brukar att hålla tiden men sånt som händer och det var tråkigt att det hänt med dig :) Varmt välkommen åter till oss! /Rayan på Bio Oral Dental Tandläkare i Solna C.

Elsie Gunilla R
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Blev bra bemött Positivt besök Hade inga hål, så inga stora åtgärder behövs.

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Vad underbart att höra. Stort tack Elsie för din fina recension. Vänligen Rayan på Bio Oral Dental Tandläkare i Solna C.

Stig A
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Det fungerade bra både hos tandläkare och tandhygienist.

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Tack snälla och tack för din fina recension! Vänligen Rayan på Bio Oral Dental Tandläkare i Solna C.

Kent W
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Trevliga att ha att göra med värdigt nogranna

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Stort tack för din recension! Vänligen Rayan på Bio Oral Dental Tandläkare i Solna C.

Yvonne S
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Jsg blev revligt bemött. Jag upplevde personalen som kunnig.

Jukka A
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Mycket vänligt och professionellt bemötande och vård, jag känner mig trygg hos er!

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Hejsan Jukka! Stort tack för din fina feedback. Vad underbart att höra kring din upplevelse hos oss. Du är alltid varmt välkommen åter till oss! Vänligen Rayan på Bio Oral Dental Tandläkare i Solna C.

Per-Ove S
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Jag blev väl omhändertagen. De förklarade vad som ska göras.

Madelene A
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Supertrevliga och kompetenta, har bara positivt att säga.

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Hej, Stort tack för din fina feedback Madeleine! Vänligen Rayan på Bio Oral Dental Tandläkare i Solna C.

Anders M
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Högt betyg! Mycket bra både vad gäller bemötande och behandling.

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Hej Anders! Så kul att höra om din upplevelse hos oss, vi uppskattar det jättemycket! Vänligen Rayan på Bio Oral Dental Tandläkare i Solna C.

Agneta K
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Mycket bra omhändertagande av mig.

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Hej Agnetha! Så tacksamma för din fina feedback. Vänligen Rayan på Bio Oral Dental Tandläkare i Solna C.

Emmanuel V
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Mycket bra mottagning, bästa tandläkare. Rent, Ny, väldigt profesional. Rekommenderar 100%

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Hej Emmanuel! Fint att höra om din upplevelse, vi är så tacksamma för den! Vänligen Rayan på Bio Oral Dental Tandläkare i Solna C.

Gunilla S
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Utmärkt! Proffsigt och trevligt bemötande!

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Hejsan Gunilla! Vi är så tacksamma för din bemötande, välkommen åter. Vänligen Rayan på Bio Oral Dental Tandläkare i Solna C.

Margareta H
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Trevligt och fint bemötande . Lungt och sansat.

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Hejsan Margareta! Kul att höra att du upplever harmoni i våra lokaler, det vill vi att alla våra kunder ska känna. Välkommen åter. Vänligen Rayan på Bio Oral Dental Tandläkare i Solna C.

Anne-Maarit K
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Skicklig,omtänksam behandling Trots min tandläkarskräck kände jag mig lugn och trygg under hela behandlingen

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Hej Anne-Maarit. Tack snälla för din fina feedback, vi blir så glada över att höra kring din upplevelse. Fint att du känner lugn och trygghet. Även att det inte känns lika jobbigt med besök hos tandläkaren längre. Du är alltid välkommen åter. Vänligen Rayan på Bio Oral Dental Tandläkare i Solna C.

Monica B
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Vänligt bemötande och utmärkt service

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Hej Monica! Kul att höra om våran service och att du är nöjd med ditt besök, välkommen åter. Vänligen Rayan på Bio Oral Dental Tandläkare i Solna C.

Staffan B
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Gomiddag, Goddag, Adjö, God Morgon, Hej då.

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Hej Staffan! Tack för ditt omdöme, alltid välkommen åter. Vänligen Rayan på Bio Oral Dental Tandläkare i Solna C.

Lars Ö

Tydligt och bra ! Vänlig hälsning Lasse

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Hej Lars! Tack för ditt fina omdöme. Välkommen åter. Vänligen Rayan på Bio Oral Dental Tandläkare i Solna C.

Tania C
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Tandhygienist riktigt kunnig, duktig, mjuk med händerna och trevlig som människa. Rekommenderar utan tvekan.

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Hej Tania! Vad roligt om höra om din upplevelse, ska medföra detta vidare till våran tandhygienist. Alltid välkommen åter. Vänligen Rayan på Bio Oral Dental Tandläkare i Solna C.

Ben E
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Jag tycker det fungerar mycket bra med både tandläkare och tandhygenist

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Hejsan Ben! Tack för din feedback, välkommen åter. Vänligen Rayan på Bio Oral Dental Tandläkare i Solna C.

Helene H
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Mycket bra tandläkare och tandhygenist och tandsköterska. Ger mina högsta betyg de var toppen.

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Hej Helene! Tack så mycket för din fina feedback, det uppskattar vi. Välkommen åter. Vänligen Rayan på Bio Oral Dental Tandläkare i Solna C.

Lars P

Utmärkt octandläkar mottagning

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Hej Lars! Vi är oerhört tacksamma för ditt omdöme. Välkommen åter till oss. Vänligen Rayan på Bio Oral Dental Tandläkare i Solna C.

Rickard L
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Jag blev trevligt bemöt Och fick bra information

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Hej Rickard! Stort tack för din feedback! Vänligen Rayan på Bio Oral Dental Tandläkare i Solna C.

anders g
Skrev om Bio Oral Dental Sweden AB

Blev väl bemött uppfyllde mina förväntningar. Sammanfattning gott.

Svar från Bio Oral Dental Sweden AB

Hej Anders G! kul att få höra om din upplevelse hos oss. Stort tack för din feedback. Kom gärna med förslag på förbättringar vi kan göra om du har några. Välkommen åter. Vänligen Rayan på Bio Oral Dental Tandläkare i Solna C.