Alla kategorier Tandteknik Stockholms län

Stockholm  (9 st)
Södertälje  (2 st)
Solna  (1 st)

Topp 12 företag inom tandteknik i Stockholms län

• Välkommen till en engagerad och modern tandläkare. Vi bryr oss om din munhälsa och har många års yrkeserfarenhet. Tveka inte att ringa oss om du har frågor som rör tandvård!
    Ita J
    Ita J: Mycket trevliga och kunniga. Tillmötesgå i alla lägen.
  • TBN Tandhälsa erbjuder bland annat implantat, rotfyllningar, röntgen, allmäntandvård och förebyggande behandling, tandblekning m.m. Professionellt bemötande för att du ska känna dig trygg!
    Per D
    Per D: Kompetent och trevligt. Många års bra behandling.
  • Aqua Dental Express

Tanja M
    Tanja M: Enastående och fantastisk personal! De andas erfarenhet, ödmjukhet, noggrannhet, känsla och förmåga att se helheten... o...
  • Tandläkare Clas Oscarsson är specialist inom estetisk och kosmetisk tandvård. Välkommen hit för att få vackra, välskötta tänder!
    Kjell H
    Kjell H: Alltid mkt trevligt och kompetent bemötande, inte minst av tandsköterskan!
  • Joakim S
    Joakim S: riktigt bra bemötande fick jag när jag gjorde min tandblekning hos Angela Stangel.
  • : Vi har varit så nöjda med tandreglering Danderyds Sjukhus. rekommenderas varmt!
  • : Jätteduktiga och mycket trevligt bemötande! Fick en ny framtand som inte kunnat bli bättre! Både vänner och min tandläka...
  • Mats L
    Mats L: Lätt på handen, kompetent och trevlig.En tandläkare det är roligt att återse.
  • Taga Tandvård

: Härligt och bra bemötande. Trevliga och kunniga tandläkare
  • Mattias B
    Mattias B: Extremt skicklig och ett bemötande som gör att man längtar efter att gå till tandläkaren.
  • Maria L
    Maria L: Bra så länge inga problem, såsom rotfyllning, uppstår.
  • Willa Dental Solna

1 omdöme