Tandteknik i Stockholm

9 rekommenderade företag inom tandteknik i Stockholm kommun

• TBN Tandhälsa erbjuder bland annat implantat, rotfyllningar, röntgen, allmäntandvård och förebyggande behandling, tandblekning m.m. Professionellt bemötande för att du ska känna dig trygg!
    Ulf L
    Ulf L: Bra bemötande och kunnig personal.
  • Aqua Dental Express

Tanja M
    Tanja M: Enastående och fantastisk personal! De andas erfarenhet, ödmjukhet, noggrannhet, känsla och förmåga att se helheten... o...
  • Tandläkare Clas Oscarsson är specialist inom estetisk och kosmetisk tandvård. Välkommen hit för att få vackra, välskötta tänder!
    Kjell H
    Kjell H: Alltid mkt trevligt och kompetent bemötande, inte minst av tandsköterskan!
  • Joakim S
    Joakim S: riktigt bra bemötande fick jag när jag gjorde min tandblekning hos Angela Stangel.
  • : Vi har varit så nöjda med tandreglering Danderyds Sjukhus. rekommenderas varmt!
  • : Jätteduktiga och mycket trevligt bemötande! Fick en ny framtand som inte kunnat bli bättre! Både vänner och min tandläka...
  • Mats L
    Mats L: Lätt på handen, kompetent och trevlig.En tandläkare det är roligt att återse.
  • Mattias B
    Mattias B: Extremt skicklig och ett bemötande som gör att man längtar efter att gå till tandläkaren.
  • Maria L
    Maria L: Bra så länge inga problem, såsom rotfyllning, uppstår.
Visa sida:
Områden i Stockholm