Editorial Clinique AB

Hagagatan 1, 113 48 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Editorial Clinique AB!

Vi är en seriös klinik som står för en sund syn på skönhetsbranschen och på plats finns legitimerade läkare och tandläkare som har lång erfarenhet inom hälsa, vård, skönhet och service. Vi skräddarsyr din behandling efter dina önskemål tillsammans med våra experter på Editorial Clinique AB.

Behandlingar:
- Injektionsbehandlingar
- Fillers
- Trådlyft
- DermaPen
- Kemiskpeeling
- Permanent hårborttagning

Vi har som standard att använda material av hög kvalitet och uppdaterar konstant våra kunskaper inom området medicinsk och estetisk hudvård.
Mån-Sön: 10:00-19:00

Läs vad 18 kunder tycker om Editorial Clinique AB

• 2020-03-12

Johanna H skrev om Editorial Clinique AB
    Går till Wessam för fillers, botox och trådlyft. Han är duktig på att lyssna på vad jag vill ha och resultaten blir jättefina. Är väldigt nöjd!

Det känns tryggt och säkert att gå hit för behandlingar. Jag får alltid ett bra bemötande, det är bra hygienrutiner, Wessam är kunnig och tar sig alltid tid att svara på mina frågor. Läs mer
    2020-03-12 Sara M svarar Johanna H
    Det glädjer oss oerhört! Tack fina du 🤗
  • 2020-03-09

hani h skrev om Editorial Clinique AB
    Syperproffsiga, ärliga, lättsamma och hållbart naturligt resultat! Rekommenderar varmt!👌👍 Läs mer
    2020-03-09 Sara M svarar hani h
    Fina du tack för rekommendationen 🤗
  • Elin A

2020-03-09

Elin A skrev om Editorial Clinique AB
    Jag tycker så mycket om detta ställe.☺️
    Det är Alltid lika mysigt att komma och göra sina behandlingar då man känner sig väldigt viktig och framförallt behandlad med respekt.

Jag går och lasrar mig på denna klinik och jag rekommenderar varenda själ som funderar på att göra laserbehandlingar att inte fundera så mycket. Bara kör!!!
    • Effektivt, håret minskar och det gör inte alls ont.

Ett plus i kanten är att du faktiskt känner dig snygg och fräsch. 🙏🏼

Sara som tar hand om dig har verkligen känsla för människor och relationer. Hon är helt fantastisk!

5 av 5 möjliga! 🌸🌸🌸 Läs mer
    2020-03-09 Sara M svarar Elin A
    Tack för dina varma ord och du är alltid varmt välkommen 🤗

Hajar J skrev om Editorial Clinique AB
    Sarab och övrig personal på Editorialclinic är otroligt kompetenta och professionella. Man får mycket gott bemötande och omhändertagande och kan förvänta sig fina behandlingsresultat. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2020-03-09 Sara M svarar Hajar J
    Tusen tack och snart ses vi kram 🤗

Hadir H skrev om Editorial Clinique AB
    Ärliga, mycket trevliga och som kund kände jag mig omhändertagen och orädd att påbörja mina behandlingar på grund av hur kunniga och trevliga de var 😍 skulle varmt rekommendera denna klinik för alla, ångrar inte en sekund att jag valde just Sara som behandlare 🙏🏻 Läs mer
    2020-03-09 Sara M svarar Hadir H
    Tusen tack och ser fram emot nästa besök 🤗

Nora M skrev om Editorial Clinique AB
    Rekommenderas starkt. Underbart bemötande och omhändertagande. Läs mer

Naya M skrev om Editorial Clinique AB
    Jag började med injektionsbehandling hos dem! Blev mycket trevligt bemött och professionell omhändertagen. Känner mig mycket välkommen varje gång lite mer. Rekommenderar verkligen behandling hos denna klinik. Nu gör jag alla mina behandlingar hos dem 👌🏻😊 Läs mer
    2020-03-09 Sara M svarar Naya M
    Underbart m fina ord från underbar person 🤗
  • 2019-12-12

Fatma E skrev om Editorial Clinique AB
    Service på hög nivå! Wesam
    Och Sara både roliga och väldigt duktiga på det dom gör! Super nöjd! Läs mer
  • 2019-12-11

Ines I skrev om Editorial Clinique AB
    Jag har gjort laserbehandling( hårborttagning). Är nöjd och har allltid blivit bra bemött. Läs mer
  • 2019-12-09

Neda E skrev om Editorial Clinique AB
    Supertrevliga samt proffsiga på alla sätt! Kunde ej vara mer nöjd att få mina behandlingar gjorde ho dem/ Väldigt nöjd kund! Läs mer
  • 2019-06-27

Mahsa S skrev om Editorial Clinique AB
    Jag gjorde hårborttagning med laser hos dem! Dem är otroligt professionella och ger en trygghet! Detta gör att man får full förtroende för dem! Jag rekommenderar dem varmt till alla andra! Läs mer
  • Lava K

2019-06-27

Lava K skrev om Editorial Clinique AB
    Personalen är väldigt service inriktade och kan verkligen sin grej. Får alltid ett superbra bemötande och jag känner att jag är i trygga händer. Väldigt kunniga och rekommenderar alltid utefter kundens behöv. Rekommenderar dem starkt! Läs mer
  • Zainab Z

2019-06-26

Zainab Z skrev om Editorial Clinique AB
    När jag först tog kontakt med de så var de väldigt trevliga och hade super fint bemötande. När jag sen åkte in till kliniken så var de ännu goare och finare som personer i verkligheten.
    De är väldigt proffesionella och kan det de ska göra.

Jag gjorde näskorrigering. Först var jag lite rädd och önskade jag skulle få en fin näsform. Resultatet jag fick var mycket bättre än det jag önskade mig. Läs mer

Mirela L skrev om Editorial Clinique AB
    Bästa stället. Man känner sig varmt välkommen!
    ❤💗 Läs mer

Maryam F skrev om Editorial Clinique AB
    Editorial Clinique är mitt första val av klinik att gå till! Första mötet med personalen var väl bemött & det kändes tryggt & bra direkt att låta Leg läkare få göra mina behandlingar!

Det bästa med gänget är att de alltid lyssnar på mina önskningar & är ärliga!
    Jag kommer alltid att välja EC 💞 Läs mer
  • Nellie Z

2019-06-26

Nellie Z skrev om Editorial Clinique AB
    Jag har gjort Laser och är jättenöjd hittills och har blivit otroligt trevligt bemött! Riktigt proffsig och snäll :) Läs mer

Reband R skrev om Editorial Clinique AB
    Jätte nöjd med resultat! Trevlig service och fräsch ställe. Läs mer

Mojdeh T skrev om Editorial Clinique AB
    Trevligt bemötande, fräscht och effektivt. Noggrann. Läs mer