Editorial Clinique AB

Hagagatan 1, 113 48 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Editorial Clinique AB!

Vi är en seriös klinik som står för en sund syn på skönhetsbranschen och på plats finns legitimerade läkare och tandläkare som har lång erfarenhet inom hälsa, vård, skönhet och service. Vi skräddarsyr din behandling efter dina önskemål tillsammans med våra experter på Editorial Clinique AB.

Behandlingar:
- Injektionsbehandlingar
- Fillers
- Trådlyft
- DermaPen
- Kemiskpeeling
- Permanent hårborttagning

Vi har som standard att använda material av hög kvalitet och uppdaterar konstant våra kunskaper inom området medicinsk och estetisk hudvård.
Mån-Sön: 10:00-19:00

Läs vad 8 kunder tycker om Editorial Clinique AB

• 2019-06-27

Mahsa S skrev om Editorial Clinique AB
    Jag gjorde hårborttagning med laser hos dem! Dem är otroligt professionella och ger en trygghet! Detta gör att man får full förtroende för dem! Jag rekommenderar dem varmt till alla andra! Läs mer
  • Lava K

2019-06-27

Lava K skrev om Editorial Clinique AB
    Personalen är väldigt service inriktade och kan verkligen sin grej. Får alltid ett superbra bemötande och jag känner att jag är i trygga händer. Väldigt kunniga och rekommenderar alltid utefter kundens behöv. Rekommenderar dem starkt! Läs mer
  • Zainab Z

2019-06-26

Zainab Z skrev om Editorial Clinique AB
    När jag först tog kontakt med de så var de väldigt trevliga och hade super fint bemötande. När jag sen åkte in till kliniken så var de ännu goare och finare som personer i verkligheten.
    De är väldigt proffesionella och kan det de ska göra.

Jag gjorde näskorrigering. Först var jag lite rädd och önskade jag skulle få en fin näsform. Resultatet jag fick var mycket bättre än det jag önskade mig. Läs mer

Mirela L skrev om Editorial Clinique AB
    Bästa stället. Man känner sig varmt välkommen!
    ❤💗 Läs mer

Maryam F skrev om Editorial Clinique AB
    Editorial Clinique är mitt första val av klinik att gå till! Första mötet med personalen var väl bemött & det kändes tryggt & bra direkt att låta Leg läkare få göra mina behandlingar!

Det bästa med gänget är att de alltid lyssnar på mina önskningar & är ärliga!
    Jag kommer alltid att välja EC 💞 Läs mer
  • Nellie Z

2019-06-26

Nellie Z skrev om Editorial Clinique AB
    Jag har gjort Laser och är jättenöjd hittills och har blivit otroligt trevligt bemött! Riktigt proffsig och snäll :) Läs mer

Reband R skrev om Editorial Clinique AB
    Jätte nöjd med resultat! Trevlig service och fräsch ställe. Läs mer

Mojdeh T skrev om Editorial Clinique AB
    Trevligt bemötande, fräscht och effektivt. Noggrann. Läs mer