Läs vad 42 kunder tycker om Editorial Clinique AB 2

• 2020-12-30
    Mycket kompetent, trevlig och tillmötesgående personal som vet vad dem gör. Efter många år med strul hos olika hudterapeuter så hamnade jag äntligen rätt, plus på kanten är personalens grundutbildning, dvs läkare och tandläkare, otroligt duktiga.
  • 2020-12-15
    Väldigt trevligt bemötande och professionellt av både Sara och dr Wessam. Jag gjorde min första botox behandling med nöjdhetsgaranti. Hit kommer jag alltid tillbaka och jag rekommenderar definitivt.
  • 2020-12-12
    Jag har fått Bottox-behandling på Editorial Clinique. Resultatet blev superbra. Sara är riktig proffs. Rekommenderar varmt Sara och kliniken!
    skrev om Editorial Clinique AB
    Tusen tack fina du! Du är alltid välkommen till oss 🤗

• 2020-12-08
    Jag har varit hos fler behandlare tidigare men aldrig upplevt så noggrann, professionell och bra resultat som hos henne plus att hon är fantastisk som person. Jag rekommenderar verkligen Editorial Clinique AB, du kommer inte bli besviken varken i resultat eller kvalitet.
    Soma Z
    skrev om Editorial Clinique AB
    Hjärtliga tack fina du och jag är lycklig lottad som har så underbara clienter 🥰💯

• 2020-12-08
    Jag göra laser behandling för permanent hårborttagning och riktigt nöjd med resultatet jag har fått hittills.
    skrev om Editorial Clinique AB
    Härligt höra finaste, tack för du delar med dig vad du tycker ❤️

• 2020-12-08
    Otroligt bra bemötande och proffesionellt! Informerande och sara är så trevlig och omtänksam! Rekommenderar starkt!
    skrev om Editorial Clinique AB
    Tack finaste, du är så fin tack för rekommendationen ❤️

• 2020-11-28
    Jag fick uppleva en väldigt professionell behandling och fick ett bra resultat av behandlingen.

Kan verkligen rekommendera kliniken till andra!
    Tack bästa Helena 🤗 det var ett nöje träffa dig 🤗

• 2020-11-28
    Jag besökte kliniken med önskemål om ett naturligt resultat, en uppfräschning av mitt ansikte. Med fillers och trådar skapades ett jättefint, naturligt resultat. Är otroligt nöjd både med behandlingarna och ett professionellt, varmt mottagande. Sara och även läkaren var lyhörda, noggranna och jag kände mig trygg genom hela behandlingen. Rekommenderar varmt denna klinik!
    skrev om Editorial Clinique AB
    Tusen tack och vi blev lika glada över dina fina resultat. Stor kram 🥰

• 2020-11-19
    Jag har gått till Sara på Editorial Clinique i över ett år för permanent hårborttagning med laserbehandling och kunde inte vara mer nöjd! Sara är proffsig, trevlig och så duktig på sitt jobb. Hon är noga med att kunden ska vara lika informerad som hon själv, känner mig därför alltid trygg i hennes händer. Jag har redan fått fantastiska resultat som jag inte fått på tidigare ställen och rekommenderar varmt Editorial Clinique!
    skrev om Editorial Clinique AB
    Man kan bara bli varm av dem varma orden tusen tack 💓

• 2020-11-13
    Första gången hos Sara idag och defenitivt inte den sista.
    Så duktid och kunnig på det hon gör och har en otroligt varm persolighet.
    skrev om Editorial Clinique AB
    Tack finaste, härligt och ha dig hos oss stor kram 🥰

• 2020-11-08
    Bästa stället för laser!! Man kan inte hitta ett mer proffesionellt ställe men som är så himla välkomnande som editorial. Sara är helt underbar och gör jobbet helt suveränt. Du får vad du betalar för, det är lite dyrare än andra ställen men resultatet är 100% värt det.
  • 2020-11-07
    Jag har behandlat oönskad hårväxt i ansiktet och benen. Sara har verkligen lyssnat på mins önskemål och när jag varit orolig. När det visade sig vara envist hårväxt i vissa områden har jag fått komplettera min behandling! Jag är mer än nöjd och glad att jag äntligen tog beslutet att slippa oönskad hår! Har rekommenderat Editorial Clinique till mina vänner och jag kommer fortsätta gå där för andra behandlingar i framtiden!
  • 2020-11-06
    Helt underbart! Skulle inte rekommendera någon annan. 💕
    Tack bästa Helin du är underbar själv stor kram 🤗

• 2020-11-05
    Har både gjort ansiktsbehandling samt hårborttagning. Jag har varit väldigt nöjd med deras service samt kunskap om behandlingarna.
    + tillmötesgånde
    + trygghet
    + resultat
    + kunniga
    + smärtfri
    skrev om Editorial Clinique AB
    Men tusen tack för den fantastiska recensionen nu gjorde du min fredag fulländad tack igen 🤗💓

• 2020-11-05
    Alltid ett proffesionellt trevligt bemötande med fantastiska resultat.
    Fräsch , rent lokal med de senaste maskinerna.
    Man känner alltid att man är i säkra händer med rätt kompetens.
    Centralt och bra kommunikation.
    Rekommenderar starkt!
    Tack fina du 🤗 alltid lika trevligt träffa dig 🤩

• 2020-11-05
    Jag gjorde en tear trough behandling eftersom jag såg trött ut! Jag fick mycket bra och diskret resultat. Jag gillar personalen där eftersom dem är utbildade och legitimerade men också lyhörda och serviceinriktade. Trevlig klinik. Jag kan varmt rekommendera det här gänget.
    Tack bästa Reza 🙏 vi älskade din behandlings resultat 🤩

• 2020-11-05
    Har gjort laser behandling samt lite fillers. Och är mer än nöjd. Utmärkt service och härlig stämning tillsammans med noggrann arbete.t Rekommenderar dom starkt!
    Man tackar från hjärtat 💓 snart ses vi ju 😊

• 2020-11-05
    Jag gjort flera olika behandlingar där sedan förra året. Jag har inte träffat trevligare människor, hängivna eller ambitiösare.

Rekommenderar verkligen den här kliniken, det går inte dåligt hos dem!
    skrev om Editorial Clinique AB
    Tack så mycket alltid ett nöje ha dig hos oss 😊

• 2020-11-05
    Professionell personal med många års erfarenhet och utbildning. Rent och fint på deras clinique, har fått superbra resultat av deras behandlingar.
    skrev om Editorial Clinique AB
    Gulligt av dig fina Pak och stort tack✨

• 2020-11-04
    Jag har gjort laserbehandling hos bästa Sara, finns ingen duktigare och mer fantastiskt människa. Hon vet verkligen vad hon håller på med och vill kunden det bästa! Kan inte vara mer nöjd
    skrev om Editorial Clinique AB
    Tusen tack fina Honia, alltid ett nöje ha nöjda kunder ⭐️🍀✨

Skulle lasra hela kroppen,
    Blev bemött på ett väldigt trevligt och professionellt sätt men samtidigt som en vän vilket gjorde det mer bekvämt när det kom till att lasra vissa kroppsdelar. Sammanfattningsvis så var upplevelsen i sig väldigt bra och levde absolut upp till mina förväntningar när det kom till hur jag blev bemött och resultaten tror jag också kommer bli bra.
    skrev om Editorial Clinique AB
    Så trevligt ha dig som klient hos oss och vi kommer göra absolut vårt bästa för att leverera förväntat resultat 🍀✨🤗

• 2020-11-04
    Jag är supernöjd med resultaten och dom är mycket proffsiga och trevliga.

Kan varmt rekommendera er att gå till dom.
    Tack finaste Sanja för rekommendationen 🤗

• 2020-11-04
    Håller hög kvalité på sina behandlingar, professionella och supertrevliga. Jag är så nöjd som kund och rekommenderar varmt Editorial Clinique AB
    Neda E
    Dina ord värmer hjärtat och själen 😊 vad kan man önska mer! Kram 🤗

• 2020-11-04
    Fint mottagande och bra behandling!!! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    5 stjärnor tillbaka till dig varmaste tjejen 🤗

• 2020-03-12
    Går till Wessam för fillers, botox och trådlyft. Han är duktig på att lyssna på vad jag vill ha och resultaten blir jättefina. Är väldigt nöjd!

Det känns tryggt och säkert att gå hit för behandlingar. Jag får alltid ett bra bemötande, det är bra hygienrutiner, Wessam är kunnig och tar sig alltid tid att svara på mina frågor.
    Det glädjer oss oerhört! Tack fina du 🤗

• 2020-03-09
    Syperproffsiga, ärliga, lättsamma och hållbart naturligt resultat! Rekommenderar varmt!👌👍
    skrev om Editorial Clinique AB
    Fina du tack för rekommendationen 🤗

• 2020-03-09
    Jag tycker så mycket om detta ställe.☺️
    Det är Alltid lika mysigt att komma och göra sina behandlingar då man känner sig väldigt viktig och framförallt behandlad med respekt.

Jag går och lasrar mig på denna klinik och jag rekommenderar varenda själ som funderar på att göra laserbehandlingar att inte fundera så mycket. Bara kör!!!
    • Effektivt, håret minskar och det gör inte alls ont.

Ett plus i kanten är att du faktiskt känner dig snygg och fräsch. 🙏🏼

Sara som tar hand om dig har verkligen känsla för människor och relationer. Hon är helt fantastisk!

5 av 5 möjliga! 🌸🌸🌸
    Elin A
    skrev om Editorial Clinique AB
    Tack för dina varma ord och du är alltid varmt välkommen 🤗

• 2020-03-08
    Sarab och övrig personal på Editorialclinic är otroligt kompetenta och professionella. Man får mycket gott bemötande och omhändertagande och kan förvänta sig fina behandlingsresultat. Kan varmt rekommenderas!
    skrev om Editorial Clinique AB
    Tusen tack och snart ses vi kram 🤗

• 2020-03-08
    Ärliga, mycket trevliga och som kund kände jag mig omhändertagen och orädd att påbörja mina behandlingar på grund av hur kunniga och trevliga de var 😍 skulle varmt rekommendera denna klinik för alla, ångrar inte en sekund att jag valde just Sara som behandlare 🙏🏻
    skrev om Editorial Clinique AB
    Tusen tack och ser fram emot nästa besök 🤗

• 2020-03-08
    Rekommenderas starkt. Underbart bemötande och omhändertagande.
  • 2020-03-08
    Jag började med injektionsbehandling hos dem! Blev mycket trevligt bemött och professionell omhändertagen. Känner mig mycket välkommen varje gång lite mer. Rekommenderar verkligen behandling hos denna klinik. Nu gör jag alla mina behandlingar hos dem 👌🏻😊
    skrev om Editorial Clinique AB
    Underbart m fina ord från underbar person 🤗

• 2019-12-12
    Service på hög nivå! Wesam
    Och Sara både roliga och väldigt duktiga på det dom gör! Super nöjd!
  • 2019-12-11
    Jag har gjort laserbehandling( hårborttagning). Är nöjd och har allltid blivit bra bemött.
  • 2019-12-09
    Supertrevliga samt proffsiga på alla sätt! Kunde ej vara mer nöjd att få mina behandlingar gjorde ho dem/ Väldigt nöjd kund!
  • 2019-06-27
    Jag gjorde hårborttagning med laser hos dem! Dem är otroligt professionella och ger en trygghet! Detta gör att man får full förtroende för dem! Jag rekommenderar dem varmt till alla andra!
  • 2019-06-27
    Personalen är väldigt service inriktade och kan verkligen sin grej. Får alltid ett superbra bemötande och jag känner att jag är i trygga händer. Väldigt kunniga och rekommenderar alltid utefter kundens behöv. Rekommenderar dem starkt!
    Lava K
  • 2019-06-26
    När jag först tog kontakt med de så var de väldigt trevliga och hade super fint bemötande. När jag sen åkte in till kliniken så var de ännu goare och finare som personer i verkligheten.
    De är väldigt proffesionella och kan det de ska göra.

Jag gjorde näskorrigering. Först var jag lite rädd och önskade jag skulle få en fin näsform. Resultatet jag fick var mycket bättre än det jag önskade mig.
    Zainab Z
  • 2019-06-26
    Bästa stället. Man känner sig varmt välkommen!
    ❤💗
  • 2019-06-26
    Editorial Clinique är mitt första val av klinik att gå till! Första mötet med personalen var väl bemött & det kändes tryggt & bra direkt att låta Leg läkare få göra mina behandlingar!

Det bästa med gänget är att de alltid lyssnar på mina önskningar & är ärliga!
    Jag kommer alltid att välja EC 💞
  • 2019-06-26
    Jag har gjort Laser och är jättenöjd hittills och har blivit otroligt trevligt bemött! Riktigt proffsig och snäll :)
    Nellie Z
  • 2019-06-26
    Jätte nöjd med resultat! Trevlig service och fräsch ställe.
  • 2019-06-26
    Trevligt bemötande, fräscht och effektivt. Noggrann.
    skrev om Editorial Clinique AB

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte