Editorial Clinique AB

Editorial Clinique AB

Ring 073-594 85 50 www.editorialclinique.se

Välkommen till Editorial Clinique AB! Vi är en seriös klinik som står för en sund syn på skönhetsbranschen och på plats finns legitimerade läkare och tandläkare som har lång erfarenhet inom hälsa, vård, skönhet och service. Vi skräddarsyr din behandling efter dina önskemål tillsammans med våra experter på Editorial Clinique...

94 omdömen om Editorial Clinique AB

First-Name L
Skrev om Editorial Clinique AB

Går till Sara för hårborttagning med laser. Mycket professionell och noggrann i sitt utförande. Rekommenderar starkt!

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Jennie D
Skrev om Editorial Clinique AB

Vill verkligen rekommendera Sara , hon är så fantastisk som person och lyhörd på mina önskemål och jag känner mig trygg i hennes händer, skulle aldrig låta någon annan göra behandlingarna på mig. Har gjort botox och fillers, läpparna har inga klumpar som det kan bli annars , och botoxen känns inte alls stelt och hårt utan väldigt naturligt som jag önskade 🙏 Tack fina Sara för att du kan kan detta så bra ❤️

Svar från Editorial Clinique AB

Men tack för dina varma och härliga ord 🤗 det är så trevligt och härligt att ha dig hos mig varje gång 🤗🥰

Golan K
Skrev om Editorial Clinique AB

Fantastiska Sara och Editorial Clinique!! Man blir alltid så väl omhändertagen och så otroligt professionellt bemötande. Rekommenderar Sara till ALLA!

Svar från Editorial Clinique AB

Tack bästa Golan, du sprider sån positiv energi och det njuter jag av 🤗

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Anna Marie Jansdotter L
Skrev om Editorial Clinique AB

Fantastiskt bemötande av Sara, lyhörd och så inkännande. Otroligt nöjd med min behandling och ser fram mot nästa gång. Jag kan verkligen rekommendera Sara.

Svar från Editorial Clinique AB

Tack bästa Anna, vilken resa vi har gjort tillsammans! Jag ser lika mycket fram emot dig 🤗

Ebba Lovisa E
Skrev om Editorial Clinique AB

Gjorde botox och betalade strax under 3k. Såg absolut noll skillnad, gick tillbaka, såg ingen skillnad efter detta heller. Sen sluta kliniken svara, skulle inte rekommendera.

Svar från Editorial Clinique AB

Hej Lovisa Vi tycker att det är tråkigt att du känner så, vi försökte göra dig nöjd men tydligen inte lyckats. Jag missade svara ditt sista meddelande, jag ber om ursäkt för det. Tack för din feedback! Vänliga hälsningar Sara Editorialclinique

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Dolly B
Skrev om Editorial Clinique AB

Sara är väldigt proffsig, påläst och genuin. Känner mig väldigt trygg i hennes händer! Jag rekommenderar henne varmt.

Svar från Editorial Clinique AB

Tack Dolly, jag är så glad att du kommit över din rädsla och att du kommer dig trygg med mig 🤗 alltid ett nöje att träffa dig.

Matheus Alexander G
Skrev om Editorial Clinique AB

Med Sara får man trygghet och bra resultat! rekommenderar editorial clinique.

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 471 omdömen 4.9 av 471 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Elpida M
Skrev om Editorial Clinique AB

Bästa Sara! Så duktig och proffsig🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Man blir alltid nöjd med resultatet!!

Svar från Editorial Clinique AB

Tack Elpida, jag är tacksam för förtroendet. Alltid lika trevligt träffa dig.

Elin P
Skrev om Editorial Clinique AB

Sara är verkligen underbar! Otroligt professionell, hon har väldigt mycket kunskap och ger en trygghet. Rekommenderar starkt!

Svar från Editorial Clinique AB

Tack bästa Elin. Alltid härligt träffa dig och höra om fina äventyr och dessutom få bästa resetips ☺️

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Kadife Ö
Skrev om Editorial Clinique AB

Supernöjd varje gång, rekommenderar starkt . Har gjort Botox under 2 årstid hos henne. Hon utför sitt arbete på ett Harmoniskt och magiskt sätt.

Tusen tack fina kadife. Vilken harmonisk och fin komplimang 🤗

Paulina Jasmine G
Skrev om Editorial Clinique AB

Sara är jätteduktig, ger förtroende och visar på stor kunskap. Jag är alltid lika nöjd efter jag varit där! Sen är hon också världens trevligaste person :) Rekommenderar henne starkt!

Svar från Editorial Clinique AB

Tack Paulina alltid lika trevligt träffa dig och världens sötaste stella 🤗

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1058 omdömen 4.8 av 1058 omdömen

Helene A
Skrev om Editorial Clinique AB

Gjorde både botox och läpparna! Hon är otroligt proffsig och lugn. Har gått till henne fler gången för det finns ingen som gör min botox så bra och mina läppar är perfektion.

Gwenan Jane L
Skrev om Editorial Clinique AB

Jag provade trådar första gången. Mot mungipor, vecken. Jag är 55 år Och det funkade bättre än jag trodde. Jag är så glad att jag vågade. Nu ser mungiporna ut som när jag var 50. Jag har dom, men dom ser okey ut. och jag kan slappna av :) Det känns när man gör dom mellan tjocka, men dom tunna är lättare. Men jag är så glad att jag vågade. Sara är jätte proffsig och dessutom jätte fin personlighet och nogrann och vill ärligt ta hand om dig på bästa sätt, man är i goda händer. Tack Sara :)

Svar från Editorial Clinique AB

Tack bästa Jane. Jag är så glad att du vågade prova! Det blev så fint resultat. 🤗

Besma O
Skrev om Editorial Clinique AB

Bästa Sara! Hon har bokstavligen gjort en make-over på mitt ansikte (fillers i läppar, kinder, tinning, tear trough osv) och alltid med bästa resultat! Och så naturligt. Får beröm för att jag ser piggare ut utan att någon reagerar på att jag gjort fillers, precis den skicklighet man är ute efter! Jag rekommenderar henne starkt ⭐️🤩

Hej bästa Besma. Tack för dina fina ord. Alltid lika trevligt träffa dig 🤗

Jasmin W
Skrev om Editorial Clinique AB

Supernöjd! Naturligt resultat, precis som jag ville ha det☺️

Svar från Editorial Clinique AB

Tusen tack fina Jasmina. Du fick så subtilt och fint resultat, precis vad du behövde inget mer!

Simone Ö
Skrev om Editorial Clinique AB

Super trevligt bemötande, kände mig direkt trygg då jag varit skeptisk efter andra fillersbehandlingar. Tog ut min äldre dåliga filler som var dåligt utfört av en tjej utan licens jag gått till tidigare. Det bästa är att man betalar för resultatet och inte för varje tömning. Rekommenderar starkt gå dit eftersom hon är väldigt erfaren och extremt kunnig och ger en ärlig åsikt om hur slutresultatet kommer bli, samt risker med mera.

Svar från Editorial Clinique AB

Tack fina Simone. Jag är så glad att du väljer att lita på mig med tanke på din tidigare tråkiga erfarenhet hos din gamla klinik. Alltid nöje att ha dig 🤗

Fanny B
Skrev om Editorial Clinique AB

Jag har gått till Sara i flera år nu och jag blir alltid bemött på ett varmt, förtroendeingivande och proffsigt sätt. Jag är otroligt nöjd med alla behandlingar jag gjort och skulle aldrig gå någon annanstans. Sara gör det lilla extra 🙌🏼💛 Rekommenderas varmt!

Ashuriina Z
Skrev om Editorial Clinique AB

Supernöjd är det första jag tänker på med mitt besök! Sara är supertrevlig samtidigt som hon är otroligt duktig, om ens det är en tillräcklig beskrivning. Hon tog sig tiden och förklarade och visade under behandlingens gång hur resultatet är och hur det kommer bli. Trodde nog inte att det skulle bli så bra som det blev i ärlighetens namn men är utöver glad över resultatet på hur mina läppar blev. Väldigt naturliga och så jag! Vi ses igen vid påfyllning 😍

Lisa A
Skrev om Editorial Clinique AB

Otroligt proffsigt bemötande och utförande, känner mig i trygga händer och skulle inte gå till någon annan!

Leyla L
Skrev om Editorial Clinique AB

I have long experience with this clinic and it’s the only place I get help with all the treatments I need. The personnel doin amazing job besides being so caring and lovely . Thanks again ❤️🙏

Madelaine F
Skrev om Editorial Clinique AB

Jag är mer än nöjd med Saras bemötande, konsultation och behandling.

Sara M
Skrev om Editorial Clinique AB

Sara är fantastisk! Mycket noggrann under behandlingarna och hjälper mer än gärna till vid frågor eller om man behöver tips och råd. Hon är även supersnäll och lätt att känna sig bekväm med så man ser alltid fram emot behandlingstillfällena! Kan inte annat än att berömma henne för att hon gör ett superbra jobb

Maia M
Skrev om Editorial Clinique AB

Sara är så professionell, duktig och trevlig!

Hanna J
Skrev om Editorial Clinique AB

Fyllt på läpparna vid ett par tillfällen. Alltid superproffsigt bemött och noggrant utfört.

Malin N
Skrev om Editorial Clinique AB

Proffsig och väldig trevlig. Hon är väldigt flexibel och det känns väldigt bra.

KIERA C
Skrev om Editorial Clinique AB

Fick behandling av Sara som är oerhört duktig och professionell. Kände mig så välkommen, trygg och omhändertagen hos henne—behandlingen förklarades steg-för-steg på ett lugnt och metodiskt sätt och hon var väldigt lyhörd under processen. Det visades genuint intresse i uppföljning/resultat samt att hon flera gånger påminde mig om att höra av mig vid minsta lilla fråga eller fundering. Mycket glad över att jag hittat till henne. Rekommenderas varmt!

Jessica O
Skrev om Editorial Clinique AB

Kan varmt rekommendera Sara. Väldigt duktig och lyhörd på ens önskemål och är själv väldigt duktig med att rekommendera rätt när man är lite osäker! Trygga händer, kommer definitivt att komma tillbaka!

Veronica Anna A
Skrev om Editorial Clinique AB

Sara är väldigt proffsig, kunnig inom sitt område och lyhörd på vad man vill ha hjälp med. Resultaten är mycket naturliga. Jag är väldigt nöjd och hit kommer jag tillbaka :)

Gabriella T
Skrev om Editorial Clinique AB

Sara är väldigt professionell och duktig på att se vad som funkar för varje enskild individ. Jag känner mig helt enkelt mycket trygg i hennes händer!

Minna D
Skrev om Editorial Clinique AB

Jag ställde alla möjliga frågor! Allt från olika behandlingsbehov, vilken behandling passar och varför, utbildningar, försäkring, komplikationer, material mm jag var själv ganska allvarlig och stel! Jag bemöttes av ett tålmodigt och mycket trevligt hållningssätt. Sara kan sin grej. Jag valde göra min alldeles första injektionsbehandling hos henne och blev nöjd med resultatet. Inte nog med det, jag gick tillbaka för det blev lite ojämnt. Sara justerade med minst lika trevligt och lugnt bemötande! Rekommenderar starkt!

David L
Skrev om Editorial Clinique AB

Fantastiskt personal som fick mig och känna mig bekväm då det är första gången jag besöker kliniken. Blev även supernöjd med behandlingen jag fick på plats. Jag rekommenderar Editorial Clinique och kommer tillbaka!

Matilda Linnéa S
Skrev om Editorial Clinique AB

Fantastisk upplevelse. Sara är helt underbar och man längtar tills nästa besök, känns som att komma hem och förutom det så är sara extremt duktig och professionell. Gå hit, du kommer inte ångra det!

EMINE A
Skrev om Editorial Clinique AB

Jag rekommendera Editorial Clinique, de är professionella, kunniga, lyhörda OCH flexibel med tiderna. Man känner sig alltid välkommen och märker inte ens när tiden tar slut. ⭐️⭐️⭐️⭐️

Linda A
Skrev om Editorial Clinique AB

Proffsigt och trevligt bemötande med att fantastisk resultat. Kan rekommendera detta ställe varmt.

Johanna J
Skrev om Editorial Clinique AB

Rekommenderar Sara starkt – hon är lyhörd, noggrann, kompetent o har en stor hantverksskicklighet och försöker inte sälja på en andra behandlingar än den man kom dit för, vilket känns skönt.

Svar från Editorial Clinique AB

Tack känns underbart läsa detta eftersom det är precis vad jag strävar efter 🤗❤️

Jassmine A
Skrev om Editorial Clinique AB

Alltså OMG! Innan kände jag att mitt ansikte behövde upp-piffande, jag gick till EC först för konsultation. Sara med B (Sarab) visste exakt vad jag behövde. Idag mina läppar, kinder och min panna så jävla snyggt! Rekommenderar att gå på konsultation om man har funderingar! 👌🏽👌🏽👌🏽👌🏽

Svar från Editorial Clinique AB

Tack så hjärtligt för din fina tips! Konsultation är det allra viktigaste för både mig och dig som kund! Härligt att du gillar minilyftet 🤩🤗❤️

Johan P
Skrev om Editorial Clinique AB

Boka era behandlingar på den här kliniken, proffesionellt, lättsamt och trevligt!

Svar från Editorial Clinique AB

Tack fina du, det värmer 🤗💫

Josefine H
Skrev om Editorial Clinique AB

Jag rekommendera Editorial Clinique till alla som jag känner. Jag köpt laser brasilien och hade några förutfattade meningar om processen men efter min första gång besvarades alla mina frågor och jag har nu riktig kunskap om området. Jag har fått hjälp av Sara som verkligen är proffsig, lättsam, pedagogisk och super härlig person! Har enbart bra saker att säga och rekommenderar alla att gå dit

Du är så fin Josefin 🤩 tack fina du 🤗❤️

Bettina S
Skrev om Editorial Clinique AB

Sara är väldigt professionell och jättetrevlig. Jag kör laserbehandling hos henne och tiden bara flyger. Rekommenderar till alla!

Svar från Editorial Clinique AB

Alltid lika trevligt träffa dig 🤗❤️

Salima R
Skrev om Editorial Clinique AB

Jag har varit extremt nöjd med bemötande och behandlingarna. Sara är väldigt lyhörd och noggrann i sitt arbete, jag känner mig alltid nöjd när jag går därifrån.

Tack det värmer hjärtat 🤗❤️

Jasmina R
Skrev om Editorial Clinique AB

Fantastisk klinik! Mycket tryggt och proffsigt bemötande. Trevlig personal som gör en bekväm och tar väl hand om en. De är tydliga både innan och efter behandlingen. Blir nöjd varje gång jag går därifrån. Rekommenderar starkt!

Svar från Editorial Clinique AB

Tack fina du för dina fina ord! 🤗❤️

Magda R
Skrev om Editorial Clinique AB

Jag går dit för bla. Injektionbegandlingar. Jag brukar alltid vara nervös innan jag ska göra min behandling. Men så fort jag kliver in och Sara välkomnar mig så får hon mig alltid att känna mig lugn. Hon är alltid väldigt noga i sitt utförande och härlig som person👌 Jag har gjort Injektionbegandlingar hos andra stora kliniker i Stockholm och betalat en hel del men har blivit missnöjd två gånger. Tack för att du finns Sara och för att du har justerat andras fel! 🌺 // Maggie

Svar från Editorial Clinique AB

Tack själv! Jag blev extra motiverad eftersom jag hamnade i samma situation för många år tillbaka! Super happy 🤗❤️

Amir  A
Skrev om Editorial Clinique AB

Jag kände mig obekväm när jag bestämde mig för behandlingen! Jag blev så trevligt, proffesionellt och bra bemött och kunde slappna av! Mycket nöjd med resultatet också.

Dhai A
Skrev om Editorial Clinique AB

Ödmjuk och proffsig bemötande! Inte säljande, Sara frågade mig vad jag önskar och vad jag tycker det behövs! Jag kände mig hörd och respekterad! Rekommenderar kliniken till alla jag känner!

Alicia K
Skrev om Editorial Clinique AB

Jag blev tipsad av en vän som gjort laserbehandling hos Sara. Mycket nöjd, Sara är så trevlig och proffsig. Det går fort och smidigt att göra laserbehandling hos henne. Hade inte kunnat vara mer nöjd eller velat att någon annan skulle utföra denna behandling. Resultatet är också helt otroligt bra, redan efter första gångerna märker man stor skillnad. Något alla borde göra som vill slippa raka sig ofta och få irriterad hud.

Weaam J
Skrev om Editorial Clinique AB

Jättebra kundservice och väldigt tillmötesgående! Professionella i sitt arbete. Jag var väldigt nöjd med behandlingen jag fick. Rekommenderar de här stället starkt!

Isabella M
Skrev om Editorial Clinique AB

Jätte trevligt bemötande och även efteråt. Tar verkligen hand om sina kunder! 💗

Derja D
Skrev om Editorial Clinique AB

Jag och mina vänner gjorde botox behandling hos Editorialclinique och är super nöjda 🌟 De har ett fantastiskt,professionellt bemötande som ger en trygghet under hela behandlingen. Personalen är avslappnad, jordnära och välkomnande. Jag kan varmt rekommendera denna klinik till alla💕

Na H
Skrev om Editorial Clinique AB

Väldigt trevlig och professionell personal. Sara gav bra information om hela behandlinge, kände mig trygg och väldigt väl omhändertagen. Kan varmt rekommendera editorialclinique till alla som är ute efter en effektiv behandling med bra bemötande och omhändertagande. Bara ++++++++++

Deniz G
Skrev om Editorial Clinique AB

Väldigt professionell och trevlig upplevelse! Resultatet helt fantastiskt😊