Editorial Clinique AB

Editorial Clinique AB

Välkommen till Editorial Clinique AB!

Vi är en seriös klinik som står för en sund syn på skönhetsbranschen och på plats finns legitimerade läkare och tandläkare som har lång erfarenhet inom hälsa, vård, skönhet och service. Vi skräddarsyr din behandling efter dina önskemål tillsammans med våra experter på Editorial Clinique AB.

Behandlingar:
- Injektionsbehandlingar
- Fillers
- Trådlyft
- DermaPen
- Kemiskpeeling
- Permanent hårborttagning

Vi har som standard att använda material av hög kvalitet och uppdaterar konstant våra kunskaper inom området medicinsk och estetisk hudvård.

Läs vad 74 kunder tycker om Editorial Clinique AB 2

2022-05-01 Insamlad av företaget
    Jag är mer än nöjd med Saras bemötande, konsultation och behandling.
    2022-03-21 Insamlad av företaget
    Sara är fantastisk! Mycket noggrann under behandlingarna och hjälper mer än gärna till vid frågor eller om man behöver tips och råd. Hon är även supersnäll och lätt att känna sig bekväm med så man ser alltid fram emot behandlingstillfällena! Kan inte annat än att berömma henne för att hon gör ett superbra jobb
    2022-03-01 Insamlad av företaget
    Sara är så professionell, duktig och trevlig!
    2022-02-27 Insamlad av företaget
    Fyllt på läpparna vid ett par tillfällen. Alltid superproffsigt bemött och noggrant utfört.
    2022-02-27 Insamlad av företaget
    Proffsig och väldig trevlig. Hon är väldigt flexibel och det känns väldigt bra.
    2022-01-11 Spontant omdöme
    Fick behandling av Sara som är oerhört duktig och professionell. Kände mig så välkommen, trygg och omhändertagen hos henne—behandlingen förklarades steg-för-steg på ett lugnt och metodiskt sätt och hon var väldigt lyhörd under processen. Det visades genuint intresse i uppföljning/resultat samt att hon flera gånger påminde mig om att höra av mig vid minsta lilla fråga eller fundering. Mycket glad över att jag hittat till henne. Rekommenderas varmt!
    2021-12-17 Insamlad av företaget
    Kan varmt rekommendera Sara. Väldigt duktig och lyhörd på ens önskemål och är själv väldigt duktig med att rekommendera rätt när man är lite osäker! Trygga händer, kommer definitivt att komma tillbaka!
    2021-12-07 Spontant omdöme
    Sara är väldigt proffsig, kunnig inom sitt område och lyhörd på vad man vill ha hjälp med. Resultaten är mycket naturliga. Jag är väldigt nöjd och hit kommer jag tillbaka :)
    2021-12-06 Insamlad av företaget
    Sara är väldigt professionell och duktig på att se vad som funkar för varje enskild individ. Jag känner mig helt enkelt mycket trygg i hennes händer!
    2021-12-02 Insamlad av företaget
    Jag ställde alla möjliga frågor! Allt från olika behandlingsbehov, vilken behandling passar och varför, utbildningar, försäkring, komplikationer, material mm jag var själv ganska allvarlig och stel! Jag bemöttes av ett tålmodigt och mycket trevligt hållningssätt. Sara kan sin grej. Jag valde göra min alldeles första injektionsbehandling hos henne och blev nöjd med resultatet. Inte nog med det, jag gick tillbaka för det blev lite ojämnt. Sara justerade med minst lika trevligt och lugnt bemötande! Rekommenderar starkt!
    2021-12-02 Insamlad av företaget
    Fantastiskt personal som fick mig och känna mig bekväm då det är första gången jag besöker kliniken.
    Blev även supernöjd med behandlingen jag fick på plats.
    Jag rekommenderar Editorial Clinique och kommer tillbaka!
  • Matilda Linnéa S
    2021-12-02 Spontant omdöme
    Fantastisk upplevelse. Sara är helt underbar och man längtar tills nästa besök, känns som att komma hem och förutom det så är sara extremt duktig och professionell. Gå hit, du kommer inte ångra det!
    2021-12-01 Spontant omdöme
    Jag rekommendera Editorial Clinique, de är professionella, kunniga, lyhörda OCH flexibel med tiderna. Man känner sig alltid välkommen och märker inte ens när tiden tar slut. ⭐️⭐️⭐️⭐️
    2021-11-30 Insamlad av företaget
    Proffsigt och trevligt bemötande med att fantastisk resultat. Kan rekommendera detta ställe varmt.
    2021-11-30 Insamlad av företaget
    Rekommenderar Sara starkt – hon är lyhörd, noggrann, kompetent o har en stor hantverksskicklighet och försöker inte sälja på en andra behandlingar än den man kom dit för, vilket känns skönt.
    Tack känns underbart läsa detta eftersom det är precis vad jag strävar efter 🤗❤️ Editorial Clinique AB
    2021-11-30 Insamlad av företaget
    Alltså OMG! Innan kände jag att mitt ansikte behövde upp-piffande, jag gick till EC först för konsultation. Sara med B (Sarab) visste exakt vad jag behövde. Idag mina läppar, kinder och min panna så jävla snyggt!

Rekommenderar att gå på konsultation om man har funderingar! 👌🏽👌🏽👌🏽👌🏽
    Tack så hjärtligt för din fina tips! Konsultation är det allra viktigaste för både mig och dig som kund! Härligt att du gillar minilyftet 🤩🤗❤️ Editorial Clinique AB
    2021-11-30 Insamlad av företaget
    Boka era behandlingar på den här kliniken, proffesionellt, lättsamt och trevligt!
    Tack fina du, det värmer 🤗💫 Editorial Clinique AB
    2021-11-30 Insamlad av företaget
    Jag rekommendera Editorial Clinique till alla som jag känner. Jag köpt laser brasilien och hade några förutfattade meningar om processen men efter min första gång besvarades alla mina frågor och jag har nu riktig kunskap om området.
    Jag har fått hjälp av Sara som verkligen är proffsig, lättsam, pedagogisk och super härlig person! Har enbart bra saker att säga och rekommenderar alla att gå dit
    Du är så fin Josefin 🤩 tack fina du 🤗❤️ Editorial Clinique AB
    2021-11-30 Insamlad av företaget
    Sara är väldigt professionell och jättetrevlig. Jag kör laserbehandling hos henne och tiden bara flyger. Rekommenderar till alla!
    Alltid lika trevligt träffa dig 🤗❤️ Editorial Clinique AB
    2021-11-25 Insamlad av företaget
    Jag har varit extremt nöjd med bemötande och behandlingarna.
    Sara är väldigt lyhörd och noggrann i sitt arbete, jag känner mig alltid nöjd när jag går därifrån.
    Tack det värmer hjärtat 🤗❤️ Editorial Clinique AB
    Fantastisk klinik!
    Mycket tryggt och proffsigt bemötande.
    Trevlig personal som gör en bekväm och tar väl hand om en. De är tydliga både innan och efter behandlingen.
    Blir nöjd varje gång jag går därifrån.

Rekommenderar starkt!
    Tack fina du för dina fina ord! 🤗❤️ Editorial Clinique AB
    2021-11-24 Insamlad av företaget
    Jag går dit för bla. Injektionbegandlingar.
    Jag brukar alltid vara nervös innan jag ska göra min behandling. Men så fort jag kliver in och Sara välkomnar mig så får hon mig alltid att känna mig lugn.
    Hon är alltid väldigt noga i sitt utförande och härlig som person👌

Jag har gjort Injektionbegandlingar hos andra stora kliniker i Stockholm och betalat en hel del men har blivit missnöjd två gånger.
    Tack för att du finns Sara och för att du har justerat andras fel! 🌺
    // Maggie
    Tack själv! Jag blev extra motiverad eftersom jag hamnade i samma situation för många år tillbaka! Super happy 🤗❤️ Editorial Clinique AB
    2021-11-24 Insamlad av företaget
    Jag kände mig obekväm när jag bestämde mig för behandlingen! Jag blev så trevligt, proffesionellt och bra bemött och kunde slappna av! Mycket nöjd med resultatet också.
    2021-11-24 Insamlad av företaget
    Ödmjuk och proffsig bemötande! Inte säljande, Sara frågade mig vad jag önskar och vad jag tycker det behövs! Jag kände mig hörd och respekterad! Rekommenderar kliniken till alla jag känner!
    2021-11-23 Insamlad av företaget
    Jag blev tipsad av en vän som gjort laserbehandling hos Sara. Mycket nöjd, Sara är så trevlig och proffsig. Det går fort och smidigt att göra laserbehandling hos henne. Hade inte kunnat vara mer nöjd eller velat att någon annan skulle utföra denna behandling.

Resultatet är också helt otroligt bra, redan efter första gångerna märker man stor skillnad. Något alla borde göra som vill slippa raka sig ofta och få irriterad hud.
    2021-09-03 Insamlad av företaget
    Jättebra kundservice och väldigt tillmötesgående!
    Professionella i sitt arbete.
    Jag var väldigt nöjd med behandlingen jag fick.
    Rekommenderar de här stället starkt!
    2021-06-17 Insamlad av företaget
    Jätte trevligt bemötande och även efteråt. Tar verkligen hand om sina kunder! 💗
    2021-05-10 Insamlad av företaget
    Jag och mina vänner gjorde botox behandling hos Editorialclinique och är super nöjda 🌟

De har ett fantastiskt,professionellt bemötande som ger en trygghet under hela behandlingen.

Personalen är avslappnad, jordnära och välkomnande. Jag kan varmt rekommendera denna klinik till alla💕
  • Na H
    2021-04-24 Insamlad av företaget
    Väldigt trevlig och professionell personal. Sara gav bra information om hela behandlinge, kände mig trygg och väldigt väl omhändertagen. Kan varmt rekommendera editorialclinique till alla som är ute efter en effektiv behandling med bra bemötande och omhändertagande. Bara ++++++++++
  • Deniz G
    2021-03-30 Spontant omdöme
    Väldigt professionell och trevlig upplevelse! Resultatet helt fantastiskt😊
    2021-02-26 Spontant omdöme
    Sara känns professionell och kunnig på sin sak. Hennes bemötande är jättefint!
    2021-02-26 Spontant omdöme
    Otroligt proffsigt bemötande och man känner sig väl omhändertagen! Sara är väldigt mån om att man ska bli nöjd med resultatet! Har bara bra saker att säga om behandlingen jag fått!!
    2020-12-30 Insamlad av företaget
    Mycket kompetent, trevlig och tillmötesgående personal som vet vad dem gör. Efter många år med strul hos olika hudterapeuter så hamnade jag äntligen rätt, plus på kanten är personalens grundutbildning, dvs läkare och tandläkare, otroligt duktiga.
    2020-12-15 Spontant omdöme
    Väldigt trevligt bemötande och professionellt av både Sara och dr Wessam. Jag gjorde min första botox behandling med nöjdhetsgaranti. Hit kommer jag alltid tillbaka och jag rekommenderar definitivt.
    2020-12-12 Insamlad av företaget
    Jag har fått Bottox-behandling på Editorial Clinique. Resultatet blev superbra. Sara är riktig proffs. Rekommenderar varmt Sara och kliniken!
    Tusen tack fina du! Du är alltid välkommen till oss 🤗 Editorial Clinique AB
  • Soma Z
    2020-12-08 Insamlad av företaget
    Jag har varit hos fler behandlare tidigare men aldrig upplevt så noggrann, professionell och bra resultat som hos henne plus att hon är fantastisk som person. Jag rekommenderar verkligen Editorial Clinique AB, du kommer inte bli besviken varken i resultat eller kvalitet.
    Hjärtliga tack fina du och jag är lycklig lottad som har så underbara clienter 🥰💯 Editorial Clinique AB
    2020-12-08 Insamlad av företaget
    Jag göra laser behandling för permanent hårborttagning och riktigt nöjd med resultatet jag har fått hittills.
    Härligt höra finaste, tack för du delar med dig vad du tycker ❤️ Editorial Clinique AB
    2020-12-08 Insamlad av företaget
    Otroligt bra bemötande och proffesionellt! Informerande och sara är så trevlig och omtänksam! Rekommenderar starkt!
    Tack finaste, du är så fin tack för rekommendationen ❤️ Editorial Clinique AB
    2020-11-28 Insamlad av företaget
    Jag fick uppleva en väldigt professionell behandling och fick ett bra resultat av behandlingen.

Kan verkligen rekommendera kliniken till andra!
    Tack bästa Helena 🤗 det var ett nöje träffa dig 🤗 Editorial Clinique AB
    2020-11-28 Insamlad av företaget
    Jag besökte kliniken med önskemål om ett naturligt resultat, en uppfräschning av mitt ansikte. Med fillers och trådar skapades ett jättefint, naturligt resultat. Är otroligt nöjd både med behandlingarna och ett professionellt, varmt mottagande. Sara och även läkaren var lyhörda, noggranna och jag kände mig trygg genom hela behandlingen. Rekommenderar varmt denna klinik!
    Tusen tack och vi blev lika glada över dina fina resultat. Stor kram 🥰 Editorial Clinique AB
    2020-11-19 Spontant omdöme
    Jag har gått till Sara på Editorial Clinique i över ett år för permanent hårborttagning med laserbehandling och kunde inte vara mer nöjd! Sara är proffsig, trevlig och så duktig på sitt jobb. Hon är noga med att kunden ska vara lika informerad som hon själv, känner mig därför alltid trygg i hennes händer. Jag har redan fått fantastiska resultat som jag inte fått på tidigare ställen och rekommenderar varmt Editorial Clinique!
    Man kan bara bli varm av dem varma orden tusen tack 💓 Editorial Clinique AB
    2020-11-13 Spontant omdöme
    Första gången hos Sara idag och defenitivt inte den sista.
    Så duktid och kunnig på det hon gör och har en otroligt varm persolighet.
    Tack finaste, härligt och ha dig hos oss stor kram 🥰 Editorial Clinique AB
    2020-11-08 Insamlad av företaget
    Bästa stället för laser!! Man kan inte hitta ett mer proffesionellt ställe men som är så himla välkomnande som editorial. Sara är helt underbar och gör jobbet helt suveränt. Du får vad du betalar för, det är lite dyrare än andra ställen men resultatet är 100% värt det.
    2020-11-07 Insamlad av företaget
    Jag har behandlat oönskad hårväxt i ansiktet och benen. Sara har verkligen lyssnat på mins önskemål och när jag varit orolig. När det visade sig vara envist hårväxt i vissa områden har jag fått komplettera min behandling! Jag är mer än nöjd och glad att jag äntligen tog beslutet att slippa oönskad hår! Har rekommenderat Editorial Clinique till mina vänner och jag kommer fortsätta gå där för andra behandlingar i framtiden!
    2020-11-06 Insamlad av företaget
    Helt underbart! Skulle inte rekommendera någon annan. 💕
    Tack bästa Helin du är underbar själv stor kram 🤗 Editorial Clinique AB
    2020-11-05 Insamlad av företaget
    Har både gjort ansiktsbehandling samt hårborttagning. Jag har varit väldigt nöjd med deras service samt kunskap om behandlingarna.
    + tillmötesgånde
    + trygghet
    + resultat
    + kunniga
    + smärtfri
    Men tusen tack för den fantastiska recensionen nu gjorde du min fredag fulländad tack igen 🤗💓 Editorial Clinique AB
    2020-11-05 Insamlad av företaget
    Alltid ett proffesionellt trevligt bemötande med fantastiska resultat.
    Fräsch , rent lokal med de senaste maskinerna.
    Man känner alltid att man är i säkra händer med rätt kompetens.
    Centralt och bra kommunikation.
    Rekommenderar starkt!
    Tack fina du 🤗 alltid lika trevligt träffa dig 🤩 Editorial Clinique AB
    2020-11-05 Insamlad av företaget
    Jag gjorde en tear trough behandling eftersom jag såg trött ut! Jag fick mycket bra och diskret resultat. Jag gillar personalen där eftersom dem är utbildade och legitimerade men också lyhörda och serviceinriktade. Trevlig klinik. Jag kan varmt rekommendera det här gänget.
    Tack bästa Reza 🙏 vi älskade din behandlings resultat 🤩 Editorial Clinique AB
    2020-11-05 Spontant omdöme
    Har gjort laser behandling samt lite fillers. Och är mer än nöjd. Utmärkt service och härlig stämning tillsammans med noggrann arbete.t Rekommenderar dom starkt!
    Man tackar från hjärtat 💓 snart ses vi ju 😊 Editorial Clinique AB
    2020-11-05 Insamlad av företaget
    Jag gjort flera olika behandlingar där sedan förra året. Jag har inte träffat trevligare människor, hängivna eller ambitiösare.

Rekommenderar verkligen den här kliniken, det går inte dåligt hos dem!
    Tack så mycket alltid ett nöje ha dig hos oss 😊 Editorial Clinique AB