Tandläkare Angela Stangel

Tandläkare Angela Stangel

Ring 08-667 40 25 tandlakareostermalm.nu

-- Angela Stangel, din tandläkare på Östermalm -- Modern tandvård i centralt belägna, avslappnande lokaler på Sibyllegatan. Du är välkommen hit för all slags allmän tandvård, men vi är specialiserade på rotfyllningar och estetisk tandvård. Vi jobbar alltså både på in- och utsidan! Vi utformar alltid tandvårdsbehandlingen efter...

13 omdömen om Tandläkare Angela Stangel

Joakim S
Skrev om Tandläkare Angela Stangel

riktigt bra bemötande fick jag när jag gjorde min tandblekning hos Angela Stangel.

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 538 omdömen 4.9 av 538 omdömen
BadgeTwoYears

Willy N
Skrev om Tandläkare Angela Stangel

Proffsig,har gått hos Angela i över tjugo år. Har bara positivt att säga. Willy.

Karin A
Skrev om Tandläkare Angela Stangel

Jag får alltid ett trevligt bemötande, och hon arbetar snabbt vilket är en fördel eftersom jag inte tycker om att gå till tandläkaren. 😁

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 735 omdömen 4.8 av 735 omdömen

Överförd från min tidigare tandläkare som nu gått i pension. Har fungerat väldigt bra med FT. Man blir nästintill kompis med personalen :-)

Åke N
Skrev om Tandläkare Angela Stangel

Hej trevligt och bra bemötande. Lokalen bra. Angela känns proffesionell.

Lena K
Skrev om Tandläkare Angela Stangel

Jag är nöjd, har blivit bra och professionellt bemött och behandlad. Vad mer kan jag säga? Är väl 30 tecken nu?

Svenerik L
Skrev om Tandläkare Angela Stangel

Angela Stangel är en förtroendeingivande och trevlig tandläkare. Jag har gått på kliniken i många år. Har också fått snabb akut hjälp ett par gånger. /Sven Erik

Jan L
Skrev om Tandläkare Angela Stangel

Känner mig utomordentligt välskött i munnen.

Tommy B
Skrev om Tandläkare Angela Stangel

Angela Stangel och hennes personal har till mig genomgående tillhandahållit en professionell tandvård parat med en personligt serviceanda. Kallelse till årlig undersökning och eventuell påkallad behandling har alltid fungerat och vid behov av mellanliggande akut behandling har alltid en behandlingstid i närzon kunnat inplanerats. Känslan av en "personlig" tandläkare finns definitivt etablerad.

Hans B
Skrev om Tandläkare Angela Stangel

Bra och vänligt mottagande Snabb o effektiv undersökning

Thomas B
Skrev om Tandläkare Angela Stangel

vanlig tandvård, service inriktade och trevliga att ha att göra med

Nikolaj A
Skrev om Tandläkare Angela Stangel

Angela är den enda tandläkare som jag känt mig avslappnad hos, jag tänker inte någonsin gå till en annan tandläkare.

Ulla M
Skrev om Tandläkare Angela Stangel

Högsta betyg till Angela Bra bemötande skickligt hantverk omtanke om patienten samt stor tllgänglighet vid krissituationer Angela får högsta betyg och jag hoppas att hon är kvar så länge jag behöver tjänsterna Svar skickat av Ulla Magnusson

Michaela L
Skrev om Tandläkare Angela Stangel

Professionell, noggrann och omtänksam tandläkare. Trivsam mottagning och vänlig atmosfär. Samarbetet fungerar smidigt mellan tandläkare o tandsköterska. Rekommenderar gärna Angela Stangel.

Angela F S gillar detta