Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Östermalm Tandläkare Angela Stangel
Rekommenderat företag 2016 - Tandläkare Angela Stangel

Tandläkare Angela Stangel

Sibyllegatan 5, 114 51 Stockholm — Visa karta

På kliniken på Sibyllegatan 5 erbjuder vi högklassiga behandlingar inom allmäntandvård. Vi är specialiserade på rotfyllningar och estetisk tandvård. Vi hjälper alla åldrar och erbjuder även räntefria avbetalningar.

Läs vad 12 kunder tycker om Tandläkare Angela Stangel

• Willy N
    Willy N skrev om Tandläkare Angela Stangel
    Proffsig,har gått hos Angela i över tjugo år.
    Har bara positivt att säga.
    Willy.
  • Karin A
    Karin A skrev om Tandläkare Angela Stangel
    Jag får alltid ett trevligt bemötande, och hon arbetar snabbt vilket är en fördel eftersom jag inte tycker om att gå till tandläkaren. 😁
  • Åke N
    Åke N skrev om Tandläkare Angela Stangel
    Hej trevligt och bra bemötande. Lokalen bra. Angela känns proffesionell.
  • Lena K
    Lena K skrev om Tandläkare Angela Stangel
    Jag är nöjd, har blivit bra och professionellt bemött och behandlad.
    Vad mer kan jag säga? Är väl 30 tecken nu?
  • Svenerik L
    Svenerik L skrev om Tandläkare Angela Stangel
    Angela Stangel är en förtroendeingivande och trevlig tandläkare. Jag har gått på kliniken i många år. Har också fått snabb akut hjälp ett par gånger.
    /Sven Erik
  • Jan L
    Jan L skrev om Tandläkare Angela Stangel
    Känner mig utomordentligt välskött i munnen.
  • Tommy B
    Tommy B skrev om Tandläkare Angela Stangel
    Angela Stangel och hennes personal har till mig genomgående tillhandahållit en professionell tandvård parat med en personligt serviceanda. Kallelse till årlig undersökning och eventuell påkallad behandling har alltid fungerat och vid behov av mellanliggande akut behandling har alltid en behandlingstid i närzon kunnat inplanerats. Känslan av en "personlig" tandläkare finns definitivt etablerad.
  • Hans B
    Hans B skrev om Tandläkare Angela Stangel
    Bra och vänligt mottagande
    Snabb o effektiv undersökning
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Tandläkare Angela Stangel
    vanlig tandvård, service inriktade och trevliga att ha att göra med
  • Nikolaj A
    Nikolaj A skrev om Tandläkare Angela Stangel
    Angela är den enda tandläkare som jag känt mig avslappnad hos, jag tänker inte någonsin gå till en annan tandläkare.
  • Ulla M
    Ulla M skrev om Tandläkare Angela Stangel
    Högsta betyg till Angela Bra bemötande skickligt hantverk omtanke om patienten samt stor tllgänglighet vid krissituationer Angela får högsta betyg och jag hoppas att hon är kvar så länge jag behöver tjänsterna Svar skickat av Ulla Magnusson
  • Michaela L
    Michaela L skrev om Tandläkare Angela Stangel
    Professionell, noggrann och omtänksam tandläkare. Trivsam mottagning och vänlig atmosfär. Samarbetet fungerar smidigt mellan tandläkare o tandsköterska. Rekommenderar gärna Angela Stangel.
    Angela F S gillar detta

Sibyllegatan 5, 114 51 Stockholm