Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Östermalm Tandläkare Lena Kristofersson

Tandläkare Lena Kristofersson

Grev Turegatan 13A, 114 46 Stockholm — Visa karta

Jag fick min tandläkareexamen 1987 från tandläkarhögskolan i Stockholm. Efter två år på Folktandvården öppnade jag min egen privatpraktik på Stureplan tillsammans med Helen Almström. Vi byggde upp vår "drömpraktik" från grunden och har jobbat tillsammans i över 20 år.

Vi erbjuder tandvård med modern teknik och vi samarbetar med specialister inom olika områden. Det viktigaste för mig är att mina patienter tycker att det känns trivsamt, tryggt och trevligt att komma till oss och jag utbildar mig ständigt för att ge bästa tänkbara vård.

Läs vad 267 kunder tycker om Tandläkare Lena Kristofersson

• Ann-Sofie H
    Ann-Sofie H skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Lena är mycket kompetent och noga.Om jag undrar något om behandlingar jag hört talas om , så får jag raka och tydliga svar. Hon rekommenderar inte något som jag inte skulle ha någon nytta av. Jag får snabbt hjälp med akuta saker.
  • Anna C
    Anna C skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Alltid trevligt bemötande och proffsigt utfört arbete. Hela familjen går hos Lena och vi rekommenderar henne varmt!/Anna
  • Rolf K
    Rolf K skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Jag har varit kund i ca 20 år. Jag har bara positiva omdömen att ge. Lena o övrig personal har alltid varit trevliga o professionella. Inget negativt att rapportera.
    Hälsningar Rolf
  • Björn G
    Björn G skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Bra och väldigt effektivt bemötande och undersökning.
    Såväl tandläkare som tandsköterska är väldigt proffesionella i sin patientkontakt.
  • Gisela S
    Gisela S skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Trevlig och professionell, har förtroende för henne
  • Teddy R
    Teddy R skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Jag tycker det känns som en trygg och modern mottagning. anledningen är att det bara är kvinnor som jobbar där. jag har bara haft med tandläkare och hygeinist att göra men känner mig superproffsigt behandlad. Teddy
  • Annika S
    Annika S skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Lena Kristofersson har varit min tandläkare i cirka 15 år. I henne har jag en uppdaterad, trygg och superproffsig tandläkare. Här får jag alltid hjälp - även i mer akuta situationer. Och lägg därtill ett lugnt och vänligt bemötande.
  • Tommy B
    Tommy B skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Jag svarar aldrig på enkäter: xxxxxxxxxx
  • Christian L
    Christian L skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Hos Tandläkare Lena Kristofersson har jag ifrån första stund känt mig välkommen och trygg. Både utav Lena själv, samt utav hennes personal. Lyhörd gällande specifika önskningar, samt varsamt tillvägagångsätt inför undersökning eller behandling.
    Aldrig problem med återbud, eller att hitta nya tider inom en snar framtid. En trivsam arbetsatmosfär, som samtidigt känns professionell.
  • Kerstin L
    Kerstin L skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Jag har gått hos tandläkare Lena Kristofersson sedan 1992 och har alltid varit lika nöjd och belåten efter varje besök. Hon är en öppen och ärlig tandläkare, men framför allt alltid flexibel, tillmötesgående och mycket kompetent. Under åren som gått har jag har jag bl.a. bytt ut alla mina amalgamlagningar till porslin eller liknande material, vilket jag varit mycket nöjd med. Hon har också vid flera tillfällen "trollat bort" mina tandborstskador så tänderna blivit som nya. Jag har aldrig haft en tanke på att byta till en annan tandläkare, vilket innebär jag varmt kan rekommendera tandläkare Lena Kristofersson.
  • Lars F
    Lars F skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Fantastiskt kompetent och trevlig!
  • Samantha C
    Samantha C skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Lena Kristofferson med team ger ett mycket bra och tryggt bemötande och utomordentliga behandlingar! Jag vill aldrig byta tandläkare😀
  • Antonia C
    Antonia C skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Lena Kristofersson är oerhört erfaren och kompetent tandläkare som är mycket noggrann. Lena är ambidext, lika bra på att använda höger och vänster hand, vilket kan vara en fördel för patientupplevelsen vid behandling.
    Dessutom Lena är trevlig, empatisk och känner sina patienter väl.
    Rekommenderas mycket varmt!!
  • Michael F
    Michael F skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Lena är väldigt kompetent i sitt arbete och samtidigt förtroendegivande och behaglig i det personliga mötet
  • Sonja L
    Sonja L skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Alltid ett glatt och trevligt bemötande.alltid försökt att hitta en
    lämplig tid så fort som möjligt vid besvär.Drog ut en tand med inflammerad rot förra veckan och fick t.o.m hennes privata
    telefonnummer Det känns tryggt och bra att ha en tandläkare som Lena.
    Mvh Sonja
  • Jacob S
    Jacob S skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Hon har en förmedlar en väldigt professionell men samtidigt trevlig stämning. Hennes stab kompletterar Lena och mottar alltid snabbt och smidigt. Defintivt högsta betyg.
  • Johan T
    Johan T skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Kund sedan länge och nöjd fortfarande.
  • Viktor A
    Viktor A skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Jag är väldigt nöjd! Hon är professionell och har ett behagligt sätt.
  • Ia M
    Ia M skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Jag är kund hos Lena Kristofersson sedan många år tillbaka och är mycket nöjd. Det är alltid ett mycket trevligt och professionellt bemötande. Jag går en gång per år för undersökning och borttagande av tandsten.
  • Hannes E
    Hannes E skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏   ‌ ‍ ‎ ‏
  • Björn L
    Björn L skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Lena har varit min tandläkare sedan minst 20 år och jag har aldrig haft några problem med hennes utförda arbete.
    Utdragna visdomständer, insatta porslins lagningar och lagning av hål har alltid fungerat utan att behöva korrigera något efteråt.
    Hon arbetar snabbt och mycket tidseffektivt så jag tar aldrig bedövning vilket då det sinkar både henne och mig.

Skulle aldrig byta tandläkare så jag hoppas hon fortsätter under många år.
  • Pierre R
    Pierre R skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Finns troligtvis ingen bättre tandläkare.
  • Per L
    Per L skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Proffsigt från början till slut. Mycket trevligt bemötande. Rekommenderas varmt
  • Axel A
    Axel A skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Lena Kristofersson har en väldigt mysig tandläkarmottagning på en central plats i Stureplan. Jag har gått dit sedan barnsben för årliga kontroller och skulle nog inte kunna byta ut det mot någon annan tandläkarmottagning. Man känner sig välkommen där.
  • Annika B
    Annika B skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Jag är nöjd! Har gått hos Lena i över 10 år.
  • Marianne J
    Marianne J skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Jag känner mig trygg och mycket väl omhändertagen på Lenas mottagning, allt som hon gjort är jag nöjd med till 100% och kan inte tänka mig någon annan tandläkare.
  • Åsa T
    Åsa T skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    gå till tandläkaren är aldrig roligt, men både lena och hennes sköterska är proffsiga och trevliga.
  • Johanna D
    Johanna D skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    begränsade öppettider, personliga, uppfordrande, krävande
  • Eva S
    Eva S skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Personligt bra bemötande och tydligt vad som behövera göras. Ingen stress och bra avsatt tid, vilket gör att mycket hinner göras på ett besök.
  • Ylva E
    Ylva E skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Årlig tandvårdskontroll
    Smidig tidsbokning o alltid glada o trevliga o proffsiga
  • Maria S
    Maria S skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Jättebra bemötande vid alla besök under många år.
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Alltid trevligt och personligt bemötande. Proffs ända ner i fotknölarna. Jätteskönt att få tänderna fixade efter att lågpris-tandläkarna varit i farten och gjort ett skräpjobb. Supertack.
  • Tobias E
    Tobias E skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Alltid proffsigt och bra. Har gått dit i 10+ år och är väldigt nöjd.
  • Anders H
    Anders H skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Under många år kund/patient. Utmärkt service, bemötande och kompetent behandling under alla år.
  • Jessica M
    Jessica M skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Noggrann, trevlig och professionell. Rekommenderas varmt.
    Lena K, Lena K gillar detta
  • Nicholas P
    Nicholas P skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Trevligt proffsigt bemötande. Smidig behandling. Man mår bra hos tandläkare Kristofersson!
  • Maria A
    Maria A skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Väldigt trevlig personal och omhändertagande. Rekommenderas varmt.
  • Maria G
    Maria G skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Mycket bra, professionellt och gick mycket smidigt
  • Johan v
    Johan v skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Fick hjälp med bettskena nu senast, och fick ett mycket bra och trevligt bemötande!
  • Per Anders H
    Per Anders H skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Bra och professionell service.
  • Lena B
    Lena B skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Jag har gått till tandläkare Lena Kristofersson i snart 25 år och har alltid fått ett vänligt, professionellt och kompetent team. Jag är mycket nöjd.
  • Berit M
    Berit M skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Jag har varit kund hos Lena K i många år och kan inte tänka mig en bättre tandläkare.
  • Linda M
    Linda M skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Tacksam för en så trevlig behandling då jag lider av tandläkarskräck!😃
  • Anders E
    Anders E skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Bra bemötande vid bokning, bra återkoppling via sms om bokning och påminnelse dagen innan. Behandling utfördes som planerat.
  • Anna-Carin S
    Anna-Carin S skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Jag är mycket nöjd. Jag är ny kund sedan två år och har fått hjälp med mycket. Samtliga problem jag hade med mina tänder är nu åtgärdade på ett snabbt och mycket proffsigt sätt. Både Lena, Lena och Eva är bra
  • Anna-Karin T
    Anna-Karin T skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Bra och effektivt.
    Vanlig undersökning och lite åtgärder som tandstensborttagning mm.
  • Emma H
    Emma H skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Lena är en mjuk, noggrann och supertrevlig tandläkare.
  • Carina K
    Carina K skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Vänligt bemötande och mycket profiftionellt kunnande, centralt läge.
  • Malin P
    Malin P skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Alltid trevligt bemötande och professionella tjänster, kan varmt rekommenderas!
  • Paula H
    Paula H skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Bemötandet är alltid superbra. Flexibelt, snabbt, seriöst, kunnigt, positivt.

Grev Turegatan 13A, 114 46 Stockholm