Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Östermalm Tandläkare Lena Kristofersson

Tandläkare Lena Kristofersson

Grev Turegatan 13A, 114 46 Stockholm — Visa karta

Praktiken ligger i trivsamma Sturegallerian på Östermalm.
Vi välkomnar gamla som nya patienter med ett professionellt och trevligt bemötande, hos oss sätter vi patienten i fokus och det är viktigt för oss att du som patient känner dig trygg och nöjd. Med 30 års erfarenhet inom tandläkaryrket strävar vi alltid efter att ge den bästa vården till våra patienter i en lugn och stressfri miljö. Vi har ett nära samarbete med ledande specialisttandläkare i Stockholmsområdet. Vi är självklart kopplade till Försäkringskassan.
Oavsett om du är tandvårdsrädd eller inte är vår strävan att du ska gå härifrån med så positiv upplevelse som möjligt och vetskapen att du har fått den bästa möjliga tandvård.
Om olyckan är framme arbetar vi alltid för att du ska få en akut tid så snart som möjligt och det snabbaste sättet är att ringa så hjälper vi dig.
Du är välkommen att boka en tid hos oss genom att ringa eller maila.

Grev Turegatan 13 A, 2tr
Fre: 08:30-13:30
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 403 kunder tycker om Tandläkare Lena Kristofersson

• Åsa E skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Har gått hos tandläkare Lena Kristoffersson i många år nu o vill inte ha nån annan. Alltid lika trevligt o proffsigt bemötande o utförande av årskontroller o behandlingar. Tänderna är lika glada som jag. Läs mer
  • Anna R
    Anna R skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Professionellt utfört arbete, alltid vänligt och ttevligt bemötande och fräscha och ttevliga lokaler! Läs mer
  • Peter B skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Behandlingen gick bra. Jag var mycket nöjd. Läs mer
  • Peter A skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Professionellt, trevligt bemötande
    Rekommenderar gärna Lena till flera! Läs mer
  • Stefan S skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Jag har gått hos Lena Kristofersson i några år. Hon och hennes personal är väldigt proffesionella. Man får ett väldigt bra bemötande redan när man kommer till praktiken, familjärt och trevligt. När man ”sitter i stolen” upplever jag stort förtroende för henne som tandläkare. Det är även andra i min familj som har Lena som tandläkare. Lena med personal får högsta betyg av mig. Just nu vill jag också önska dom en GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR. Läs mer
  • Louise G
    Louise G skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Professionell, trevlig, noggrann!

Årlig undersökning Läs mer
  • STAFFAN M skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Årligt tandläkarbesök hos för mig ny tandläkare.
    Då jag varit mycket nöjd med min tidigare tandläkare hade jag höga förväntningar på detta besök och de infriades till fullo.
    Jag är mycket nöjd med bemötandet och proffsigheten i arbetet. Läs mer
  • Ludvig M skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Bra och kund vänlig har varit min tandläkare i hela mitt liv sjukt nöjd Läs mer
  • Misha S skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Jättefina och fräsha lokaler, duktig och korekt personal, duktiga med barn. Både tandläkare och sköterska är proffsiga och nogranna. Läs mer
  • Ann-karin W skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Mycket vänligt bemötande!
    Alltid llika proffsig tandvård! Läs mer
  • Susan A
    Susan A skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Jag gjorde en årlig undersökning och lagade en tand .
    Vänligt och professionellt bemötande av både sköterska och tandläkare.
    Tandläkaren är lätt på handen och lyhörd.
    Sammantaget ett mycket gott betyg! Läs mer
  • Thomas F skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Grymt trevligt och hjärtligt med mycket skratt Läs mer
  • Per A skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Man fick ett varmt bemötande och man kändes sig trygg! Läs mer
  • Catharina J skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Väl mottagen och omhändertagen. Kändes både proffsigt och personligt. Läs mer
  • Karin W skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    När jag först kom till tandläkare Lena för ca 15 år sedan hade jag vad som nog nästan kan beskrivas som tandläkarskräck. Jag är fortfarande nervös inför de årliga besöken men samtidigt trygg i att alltid bli lugnt och proffsigt bemött. På ett pedagogiskt och tålmodigt sätt har Lena under åren visat hur jag kan ta hand om mina tänder på bästa sätt. Sakta har skräcken avtagit. Jag rekommenderar varmt denna tandläkare som jag aldrig vill byta ut. Läs mer
  • Ingela M skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Undersökningen var snabb o noggrann. Trevlig och proffesionell tandläkare. Jag rekommenderar Lena 100%. Läs mer
  • Markus M skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Trevlig och kunnig. Gav mig även tips på förbättringa samt rengjorde mina tänder på ett proffsigare sätt än andra tandläkare gjort förut. Läs mer
  • Nathalie L skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Trevlig, bra bemötande, informativ Läs mer
  • Therese S skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Alltid bra bemötande och duktig tandläkare! Läs mer
  • Mazella R skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Utmärkt service och bemötande! Jag kan varmt rekommendera Lena om du söker en tandläkare i Stockholm. Läs mer
  • Anna J skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Trevligt, persobligt bemötande. Läs mer
  • Christina H skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Alltid trevligt bemötande & bra information. Guld värt att ha en tandläkare med kollega som står redo att hantera någon med rädsla. Läs mer
  • Fredrik Ö skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Besöket avsåg rutinmässig kontroll
    Min upplevelse var att det var trevligt och gick snabbt Läs mer
  • Mats E skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Tandundersökning. Som alltid ett professionellt och trevligt mottagande. Läs mer
  • Anna T skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Jag gjorde en undersökning. Hon är alltid bäst! Läs mer
  • Stefan C skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Jag har gått hos Lena i många år och skulle aldrig drömma om att byta. Läs mer
  • Inger M skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Årlig tandstatuskontroll
    Jag bemöttes på ett mycket bra sätt så att jag kunde rekommendera tandläkaren vidare.
    Är mycket nöjd. Läs mer
  • Sigun E skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Förtroendeingivande, noggrann och vänlig. Läs mer
  • Annika J skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Jag blev rekommenderad att gå till Lena Kristoffersson för att jag hade tandläkarskräck. Året var 1992. Sen dess går jag med glädje till tandläkaren. Varje år får jag en kallelse i god tid. Att Lena Kristofferson & kollegor har en stor härlig massagestol i väntrummet gör inte besöket sämre:-). Lena är ett föredöme. Vänlig, mjuk och proffsig - högsta betyg.

(Tack Reco för att ni skänker pengar till barncancerfonden!!!) Läs mer
  • Küllike M skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • Ann-Sofie H skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Kerstin lagade tänder som blivit lagade på fel sätt av annan tandläkare tidigare. Även tagit bort tandsten som verkar ha missats då också.
    Trevlig klinik och personal, känns väldigt proffsiga.
    Blev rekommenderad att gå till henne av min dotter, de levde upp till mina höga förväntningar. Läs mer
  • Gunnar N skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Bästa tandläkaren hitintills!

Lyhörd för mina behov.
    Humor.
    Mycket bra resultat av behandlingen. Läs mer
  • Susanne K skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Superproffs och vänligt bemötande. Läs mer
  • Hanna L skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Proffsig, trevlig, personlig! Första gången där men har bara positiva saker att säga. Läs mer
  • Bertil K skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Allmän tandvård sen många år med utmärkt kompetens och fantastisk service. Läs mer
  • Kristina E skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Mycket duktig och kunnig tandläkare. Alltid ett proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Pernilla v skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Mycket proffesionell, tar sig tid att att prata, beskriva ge råd, alltid glad. Läs mer
  • Karl T skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Årlig kontroll och rengöring av tänderna

Lena har full koll på vad hon ska göra, trevlig (och snygg). Väldigt bra tandsköterska. Läs mer
  • Marianne F skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Jag har varit patient/kund hos Lena sedan hon tog över kliniken och har alltid blivit proffesionellt och trevligt bemött. Läs mer
  • Helene J skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Lena är min tandläkare sedan mer än 20 år, det säger
    säkert allt att jag bibehållit samma tandläkare under så lång tid, jätteduktig, kompetent på allt hon gör samt påverkar mig som patient till att känna sig lugn och trygg under besöket. Läs mer
  • Susanne R skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Årlig genomgån av tänderna samt tillfixning av tandhals. Jag blir alltid proffesionellt bemött av både Lena och tandsköterskan. Båda ger ett mycket kunnigt intryck. De vet vad de håller på med. Lena kan också tala om, om hon anser något är onödigt. Det är lätt att få en tid om man behöver komma akut.
    Jag är supernöjd med Lena och därför går hela familjen hos henne. Läs mer
  • Sven-Erik R
    Sven-Erik R skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Jag har varit patient hos Tandläkare Lena Kristofersson i åtminstone 25 års tid. Jag blir alltid bemött med högsta tänkbara professionalitet och stor vänlighet. Oavsett om det gäller den årliga kontrollen, en ny porslinskrona eller ett implantat, så har arbetet alltid utförts på ett utmärkt och skickligt sätt. Jag kan därför varmt rekommendera Lena Kristofersson. Läs mer
  • Daniela S skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Är ny patient på första besök. Mycket nöjd och kommer tillbaka. Läs mer
  • Helena T skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Lena är en trygg och kunnig tandläkare. Känner mig lugn hos henne Läs mer
  • Maria D skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Jag har gått till Lena i många år och lär fortsätta i många fler - man blir proffsigt och trevligt bemött av en kunnig tandläkare. Läs mer
  • Hans S skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Undersökning
    Utmärkt bemött
    Mina förväntningar levde de upp till.
    Kunnig proffsig-
    Tycker dock att tandvård kostar för mycket. Känns som kartell och borde priskonkuransutsättas... många går inte till tandläkaren då de inte har råd. Läs mer
  • Anders F skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Alltid bra mottagning och undersökning, trevlig personal.
    Vid behov av ombokning löses det alltid på ett bra och smidigt sätt. Läs mer
  • Kathlyne L skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Lena är noggrann och man känner att hon gör ett bra jobb. Hennes rekommendationer är väl underbyggda. Jag är rakt igenom väldigt nöjd med Lenas behandlingar. Läs mer
  • Jenny B skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Alltid trevligt bemötande och proffesionellt utfört jobb. Läs mer
  • Maria A skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Alltid ett trevligt bemötande hos Lena. Hon ser vad som behöver åtgärdas men lämnar beslutet till mig som kund. Läs mer

Grev Turegatan 13A, 114 46 Stockholm