Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Östermalm Tandläkare Lena Kristofersson

Tandläkare Lena Kristofersson

Grev Turegatan 13A, 114 46 Stockholm — Visa karta

Jag fick min tandläkareexamen 1987 från tandläkarhögskolan i Stockholm. Efter två år på Folktandvården öppnade jag min egen privatpraktik på Stureplan tillsammans med Helen Almström. Vi byggde upp vår "drömpraktik" från grunden och har jobbat tillsammans i över 20 år.

Vi erbjuder tandvård med modern teknik och vi samarbetar med specialister inom olika områden. Det viktigaste för mig är att mina patienter tycker att det känns trivsamt, tryggt och trevligt att komma till oss och jag utbildar mig ständigt för att ge bästa tänkbara vård.
Mån: 09:00-17:00

Niclas O skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Jag har gått hos tandläkare Lena Kristofersson i många år. Hon är bäst! Läs mer
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Den årliga undersökningen och behandlingen förlöpte lika snabbt, friktionsfritt och behagligt som vanligt! Läs mer
  • Sophie k
    Sophie k skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Rutinkontroll, och lagning av spricka. Fantastiskt bemötade - Innan, under och efter besöket! Läs mer
  • Anna A
    Anna A skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Jag har bara bra erfarenheter hos Lena K. Har gjort undersökningar samt bytt ut en gammal lagning. Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Super, önskar alla vore som Lena!!!! Undersökning, lagning, råd! Läs mer
  • Gustav L
    Gustav L skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Alltid lika trevligt och proffsigt! jag är extremt nöjd, världsklass! Läs mer
  • Boel-marie B
    Boel-marie B skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Lena är helt enkelt utmärkt. Finns ingen bättre tandläkare. Duktig, lätt på hand och så trevlig. Det är en förmån att få hennes hjälp. Läs mer
  • Monica B
    Monica B skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Har varit kund sedan 90-talet och vill gärna fortsätta. Bemötandet vid behandling och rådgivning har varit alldeles utmärkt.Jag har bl.a fått hjälp med amalgamsanering och det gick utmärkt. Läs mer
  • Care of skin
    Care of skin skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Har gått som kund hos Lena i över 20 år och varit lika nöjd varje gång.
    Kan varmt rekommenderas.

Christina Läs mer
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Mycket professionell och är säker i sin bedömning.
    Trevlig och kan enkelt boka och ändra tid.
    Jag kan varmt rekommendera henne och hela min familj går hos henne. Läs mer
  • Magnus F
    Magnus F skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Jag har alltid varit mycket nöjd med Lena som tandläkare. Perfekt att mottagningen också har tandhygienist och att de synkar så bra. Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Professionellt o alltid trevligt bemötande. Nära samarbete mellan tandläkare o tandhygienist på mottagningen vilket gör det smidigt. Läs mer
  • Christina H
    Christina H skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Alltid varmt och trevligt mottagande. Som patient med rädsla för tandläkarvården är det av stor vikt att känna förtroende om något större ingrepp skulle behövas. Väldigt nöjd från dag ett med mitt byte till mottagningen. Läs mer
  • Kristian S
    Kristian S skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Ett proffsigt och bra bemötande.
    Hög kompetens Läs mer
  • Tore T
    Tore T skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Toppen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Åke F
    Åke F skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Mycket bra, inga anmärkningar! Läs mer
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Vanliga årliga undersökningen. Skrapat tandsten. Trevligt bemötande och allt mkt bra, som alltid! Läs mer
  • Carina J
    Carina J skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Dom var trevliga och professionella. Lagade min trasiga tand och tog röntgenbilder. Fick en ny tid omgående för ett ytterligare besök. Läs mer
  • Leda P
    Leda P skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Kund sen flera år, jag återkommer till de gärna. De är professionella i sitt yrkeskunnande samt ger råd vad tänka på när gäller skötsel av tänder för att minska infektioner och ha bra tänder. Jag rekommenderar de gärna Läs mer
  • Fredrik O
    Fredrik O skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Hur bra som helst😄👍
    Mysigt personligt trevligt proffesionellt Läs mer
  • Dagmar F
    Dagmar F skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Mycket trevlig och professionell, bra råd. Läs mer
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Professionell
    Börjande för 20 år sedan med att hon tog bort allt mitt amalgan och bytte till porslin och komposit.
    Kunnig
    Trevlig
    Skarp Läs mer
  • Monica E
    Monica E skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Jag tycker det är trevligt bemötande. Läs mer
  • Therese A
    Therese A skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Mild och vänlig. Kunnig och saklig. Förtroendeingivande! Läs mer
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Bokade som ny kund en tandläkarundersökning.

Snabbt svar på min förfrågan, erbjöds tid inom en vecka.

Utmärkt administration runt bokningen, betalning, specifikation.

Tandläkarmottagningen bra placerad vid Stureplan i en personlig miljö.

Utrustningen gav ett modernt intryck.

Förtroendeingivande bemötande av både tandläkare och tandsköterska.

Själva undersökningen enligt förväntan, effektiv och fokuserad, men ett något stressande intryck. Dock bra respons och korrigering av ett bett-relaterat besvär med ett par tänder, över förväntan.

Kommer att fortsätta som kund och har nu tid till våren 2018. Läs mer
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Jag tycker att Lena är duktig och det är alltid trevligt att komma på undersökning. Sköterskorna är också duktiga och trevliga. Läs mer
  • Anna R
    Anna R skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Trevligt bemötande .
    Hjälp med tandsten
    Vanlig undersökning , titta efter hål . Läs mer
  • jennie s
    jennie s skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    En väldigt bra tandläkare som jag är trygg med att gå till! Läs mer
  • Lena K
    Lena K skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Professionell, snabb och duktig - inger förtroende!
    //Lena Läs mer
  • Marcus D
    Marcus D skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Lena är väldigt trevlig och okomplicerad att ha och göra med. Mkt fin service och mottagande varje gång jag besöker. Jag hatar att gå till Tandläkaren pga obehag men Lena gör besöket så bra det kan bli. Fortsätt så :) Bästa hälsningar, Marcus Dahlman Läs mer
  • Paul S
    Paul S skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Lena has her offices in the centre of town. Very easy to get to.
    She is professional and very considerate. I believe and trust her skills, and would recommend her to any and everyone. Läs mer
  • Wenche B
    Wenche B skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Har alltid blitt vennlig bemøtt, tannlegebesøk er ikke min favoritt men behandlingene og råd jeg har fått hos Lena Kristofersson har vært utmerket .
    Her kjenner jeg meg i trygge hender.
    Mvh.
    Wenche Läs mer
  • Ingrid G
    Ingrid G skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Lena är mycket bra, jag har fullt förtroende för henne. Hon hjälper mig med mina tandborstskador och med bettskena. Hon är jättetrevlig och de är alltid roligt att träffa. Läs mer
  • Heidi S
    Helena S skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Toppenservice och mycket kunnig! Varmt och personligt bemötande. Läs mer
  • Kenneth M
    Kenneth M skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Att vara kund hos Lena känns som att komma till en kunnig o uppdaterad /”modern” tandläkare Läs mer
  • Liselotte E
    Liselotte E skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Jag har alltid blivit väl mottagen och bra bemött under mina år hos tandläkare Lena Kristofersson. Är väldigt nöjd och kan varmt rekommendera henne. Företaget Sturegallerian tandhälsa är väldigt bra. Har även min tandhygienist på samma ställe. Läs mer
  • Lars J
    Lars J skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Lena är alltid glad och trevlig när man kommer på en undersökning. Hon är kunnig inom sitt yrke och är lätt att kommunicera med. Jag har gått hos henne sedan hon köpte praktiken på Sturegatan 6, i slutet av 1980-talet tror jag det var. Hon får högsta betyg av mej. Läs mer
  • Jeanette K
    Jeanette K skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Trevlig och förtroendeingivande. Jag trivs som patient. Läs mer
  • Anette K
    Anette K skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Superproffessionellt men ändå personligt mottagande som gör att man känner sig trygg och ohändertagen. Kvalitén på Lenas arbete är klanderfritt och hon utför likväl undersökningar med allt vad det innebär som lagningar väldigt smidigt. Väljer sällan bedövning hos Lena då hon är så pass försiktig. Rekommenderar varmt Lena och hennes tandsköterska! Läs mer
  • Eva A
    Eva A skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Jag har alltid fått bästa bemötande och hjälp hos tandläkare Lena Kristoffersson. Denna gång upptäcktes ett problem som mete åtgärdas i samband med den årliga kontrollen. Tider för åtgärd fixade snabbt. Tidigare har jag fått bra hjälp vid akuta problem. Läs mer
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Mycket trevlig med ett bra bemötande. Läs mer
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Proffsig och trevlig tandläkare med lokaler mitt i city. Har gått till Lena i mer än tio år och har rekommenderat henne för vänner. Läs mer
  • Eva C
    Eva C skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Trygg och lugn pedagogisk tandläkare sedan många år. Läs mer
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Jag blir alltid mycket bra omhändertagen av Lena som även alltid ger ett professionellt intryck.
    Hon har varit min tandläkare sedan 1980-talet och jag rekommenderar henne till alla mina vänner som också är väldigt nöjda. Läs mer
  • Håkan A
    Håkan A skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Har alltid fått en proffsigt och trevligt bemötande av min tandläkare. Har aldrig behövt bli besviken på besöken i den praktiken. Har även rekommenderat henne till ett flertal vänner, som också känt sig nöjda efter behandling. Läs mer
  • Margareta S
    Margareta S skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Från början - och det var i början på 90-talet (!) - har både bemötande och behandlingar varit utmärkta.
    Inga stora saker, dessbättre, men årlig kontroll en eller annan lagning och någon tandutdragning. Allt professionellt och effektivt.
    Inga problem med tidboknlng och alltid punktligt omhändertagande.
    Nöjd med andra ord. Läs mer
  • Ann-Sofie H
    Ann-Sofie H skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Lena är mycket kompetent och noga.Om jag undrar något om behandlingar jag hört talas om , så får jag raka och tydliga svar. Hon rekommenderar inte något som jag inte skulle ha någon nytta av. Jag får snabbt hjälp med akuta saker. Läs mer
  • Anna C
    Anna C skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Alltid trevligt bemötande och proffsigt utfört arbete. Hela familjen går hos Lena och vi rekommenderar henne varmt!/Anna Läs mer
  • Rolf K
    Rolf K skrev om Tandläkare Lena Kristofersson
    Jag har varit kund i ca 20 år. Jag har bara positiva omdömen att ge. Lena o övrig personal har alltid varit trevliga o professionella. Inget negativt att rapportera.
    Hälsningar Rolf Läs mer

Grev Turegatan 13A, 114 46 Stockholm