Tandläkare i Stockholm

128 rekommenderade tandläkare i Stockholm

Vill du gå till en tandläkare i Stockholm? Lugn, det finns ett gäng att välja mellan, vi ska hjälpa dig så att du hittar en tandläkare som passar dina behov.

Du tar själv ställning till vilken tandläkare du ska gå till. Vissa tandläkare är privata medan andra arbetar inom folktandvården. Barn och ungdomar har i Sverige fri tandvård upp till 19 års ålder, detta gäller både privata mottagningar samt inom folktandvården. Prissättningen för tandvård är fri i Sverige vilket innebär att priserna kan variera lite beroende på vilken tandläkare och behandling du väljer. Därför är det viktigt att jämföra tandläkare och mottagningar innan du bestämmer dig, målet är att hitta en tandläkare du känner du trygg med och som långsiktigt bryr sig om dina tänder.

Läs mer »

Tandläkare Helen Almström

Grev Turegatan 13A, Stockholm
    Praktiken ligger i trivsamma Sturegallerian. Du behandlas i en lugn och behaglig miljö och välkomnas av en exklusiv massagestol i väntrummet. Vi använder beprövade moderna material då vi behandlar di...
    Sofie W
    Sofie W: Har gått hos Helen länge och är supernöjd med det. Effektivt och bra service.

Tandläkare Lena Kristofersson

Grev Turegatan 13A, Stockholm
    Välkomna till Tandläkare Lena Kristofersson!
    Eva A
    Eva A: Jag har alltid fått bästa bemötande och hjälp hos tandläkare Lena Kristoffersson. Denna gång upptäcktes ett problem som ...

Tandvårdsgruppen Bromma

Stora Ängby Alle 1, Bromma
    Vi tar emot hela familjen - barn, ungdomar, vuxna och äldre! Även tandvårdsrädda kan känna sig trygga hos oss. Välkommen!
    Tommy N
    Tommy N: Jättenöjd med allt nu har gjort för mig Från bemötande till allt ni har gjort Återkommer gärna framöver

Tandläkare Ivonne Grants

Kungsgatan 18, Stockholm
    Vi tar emot bokningar samma dag och hjälper dig både med regelbunden och akut tandvård.
    Monica H
    Monica H: Jag vände mig till Tandläkare Ivonne Grants efter rekommendationer. Nu har vi gjort en grundlig genomgång av alla mina t...

Fruängstandläkarna

Elsa Brändströms gata 58, Hägersten
    Marielle A
    Marielle A: Valde tandläkare efter recos jag läst och det stämmer till 100%. Tack för allt kommer aldrig att byta!

Tandläkare Mia Cassel

Önskehemsgatan 22 2tr, Bandhagen
    Tandläkare Mia Cassel i Högdalens Centrum med team erbjuder allt från allmäntandvård, tandhygienistbehandling, implantat, tandblekning och estetisk tandvård till akuttandvård med mera!
    Hans E
    Hans E: Trevligt bemötande samt att det kändes mycket professionellt utfört. Mycket positivt

TBN Tandhälsa AB

Spånga Torgväg 6, Spånga
    TBN Tandhälsa erbjuder bland annat inplantat, rotfyllningar, röntgen, allmäntandvård och förebyggande behandling, tandblekning m.m. Professionellt bemötande för att du ska känna dig trygg!
    Thomas C
    Thomas C: Överlägsen service och klart bäst i stan

Akalla Tandläkarpraktik

Sibeliusgången 22, Kista
    Välkomna till oss på Sibeliusgången 22 i Kista!
    Fatemeh Z
    Fatemeh Z: Läkare var mycket trevlig och tandskörska också var utroligt duktig o omtyksam . Jag upplevde att de var mycket lyhört t...

Tandläkare Clas Oscarsson

Riddargatan 12, Stockholm
    Tandläkare Clas Oscarsson är specialist inom estetisk och kosmetisk tandvård. Välkommen hit för att få vackra, välskötta tänder!
    Anna S
    Anna S: Svarade m sms i går att jag ännu ej varit på behandling hos Clas Oscarsson. Träffade honom när han övertagit efter Ronny...

Aqua Dental Express

Vasagatan 12, Stockholm
    Välkommen till Aqua Dental Express och vår mest tillgängliga klinik! Här får du kvalitativ tandvård till rätt pris, och slipper köer.
    Linda N
    Linda N: Fantastiskt! Smått hårdhänt tandhygienist bara..

Oral Care Gärdet

Rindögatan 23, Stockholm
    Välkommen till din erfarna och professionella tandläkare på Gärdet i Stockholm! Allmän- och akuttandvård. Vi erbjuder även t.ex. tandblekning, bettskenor, implantat och barntandvård.
    Bengt B
    Bengt B: Mycket bra bemötande och trevlig tandhygienist

Tandea - Skärholmen

Storholmsgatan 4, Skärholmen
    Tandeas kliniker är inrymda i ljusa trivsamma lokaler. Utrustningen är modern med bland annat digital röntgen och digital journalhantering. Klinikerna är handikapsanpassade, vilket gör det lätt för rö...
    Unlu M
    Unlu M: Bra personal hjälpsam ren klinik är som det skall vara

Karla Dental

Sibyllegatan 5, Stockholm
    Välkommen till oss på Karla Dental! Här på kliniken på Östermalmstorg erbjuder vi all form av tandvård. 20 procent rabatt på första undersökningen.
    Simon H
    Simon H: tandställning, bra bemötande men ofta försenade

Tandläkarmottagning Söderkliniken

Ölandsgatan 42, Stockholm
    Förbättra din hälsa och ditt leende - Boka en tid på Tandläkarmottagning Söderkliniken!
    Natasha K
    Natasha K: Said och Helena är superduktiga, trevliga och professionella! Rekommenderas varmt!

Tandläkare Jenny Tingstam

Kungsgatan 24 5tr, Stockholm
    Här är en snäll och vänlig tandläkare för dig om inte tycker tandläkarbesök är det roligaste som finns. Billigare undersökning för dig 20-29 år. Varmt välkomna till min klinik!
    Annika G
    Annika G: Mycket trevligt och proffsigt bemötande på denna fina tandläkarmottagning mitt i stan.

Bene Tandvård

Artillerigatan 16, Stockholm
    Bene Tandvård sätter alltid kunden i fokus, med toppmodern utrustning & stor känsla för service. Vi tar även emot bokningar samma dag.
    Charlotte B
    Charlotte B: Jag har alltid fått utmärkta behandlingar under min tid som kund hos Bene Tandvård. Alltid ett mycket trevligt och posi...

TandClinic Kista

Köpenhamnsgatan 6-8, Kista
    Välkommen till TandClinic Kista! Vi erbjuder det mesta inom tandvård och välkomnar alla patienter.
    Daniel E
    Daniel E: Lika bra som alltid , kan dock bli lite bättre på tidspassningen

Aqua Dental Östermalm

Sturegatan 48, Stockholm
    Välkommen till Aqua Dentals klinik på Östermalm! Här hittar du några av våra mest välrenommerade tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor.
    Julia U
    Julia U: Min favorittandläkare of all times! Ni ger alltid ett oerhört trevligt bemötande och mina tänder har aldrig varit såhär ...

Tandläkare Gunnar Abele

Götgatan 55, Stockholm
    Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda kunder så vill du bli en av dem kontakta oss idag på telefonnummer: 073-5110900
    Anna K
    Anna K: Alltid trevlig, lugn och effektiv.

TandClinic Östermalm

Artillerigatan 89, Stockholm
    Välkommen till oss på Tand Clinic! Vi erbjuder allt inom högkvalitativ tandvård, estetisk tandvård och protetik.
    Yasmin Z
    Yasmin Z: Set var mockery trevligt bemötande och orofsigt behandling. Vi är jätte nöjda med besöket.

Sthlm Dental - Kista

Kistagången 20B, Kista
    Välkomna till Stockholms snabbast växande tandläkarkedja! Välkommen till Sthlm Dental!
    Nils
    Nils: Väldigt professionella! Fin lokal och kunniga arbetare. Rekommenderas starkt!

Svea Tandklinik

Sveavägen 91, Stockholm
    Inget avkall på kvalitet, optimal funktion och estetik. Servicenivån skall vara den högsta! Med minsta möjliga obehag. Detta alltid till mycket humana priser. 25% på allt första året.
    Ami A
    Ami A: Häromdagen blev jag opererad av två underbara tandläkare Noran De Basso och Filip. Operationen tog ca 30 minuter.Jag fic...

Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Götgatan 55, Stockholm
    Cayenne E
    Cayenne E: Bäst i hela Stockholm!! Lyssnar o kan kommunicera o helt suverän...

Astondental AB

Oxtorgsgatan 4, Stockholm
    Robin H
    Robin H: Här har du en tandläkare som du verkligen kan lita på. Shahla är bäst med övrig trevlig personal räddade mina tänder frå...

Tandläkare Roland Waller

Sturegatan 18, Stockholm
    Vi är specialister på estetisk tandvård och hjälper gärna dig med tandvårdsrädsla.
    Rolf H
    Rolf H: Jag uppfattar Roland som seriös och mycket kunnig. Jag har fått hjälp med allmänna undersökningar och rotfyllning. Som ...
Sida:   1 2 3 4 5 6   Nästa ›
Skarpnäck  (3 st)
Farsta  (1 st)
Skärholmen  (1 st)

Tandläkare i Stockholm

Målet är att hitta en tandläkare du känner dig trygg med och som långsiktigt bryr sig om dina tänder. Många gånger går man på rekommendationer från vänner och bekanta. Här kan du söka på tandläkare i ditt område och gå in och läsa om erfarenheter, rekommendationer och omdömen från tidigare kunder. Vi hoppas att du hittar en tandläkare du gillar och som långsiktigt bryr sig om dina tänder!