Tandläkare i Stockholm

135 rekommenderade tandläkare i Stockholm

Vill du gå till en tandläkare i Stockholm? Lugn, det finns ett gäng att välja mellan, vi ska hjälpa dig så att du hittar en tandläkare som passar dina behov.

Du tar själv ställning till vilken tandläkare du ska gå till. Vissa tandläkare är privata medan andra arbetar inom folktandvården. Barn och ungdomar har i Sverige fri tandvård upp till 19 års ålder, detta gäller både privata mottagningar samt inom folktandvården. Prissättningen för tandvård är fri i Sverige vilket innebär att priserna kan variera lite beroende på vilken tandläkare och behandling du väljer. Därför är det viktigt att jämföra tandläkare och mottagningar innan du bestämmer dig, målet är att hitta en tandläkare du känner du trygg med och som långsiktigt bryr sig om dina tänder.

Läs mer »

Tandläkare Helen Almström

Grev Turegatan 13A, Stockholm
    Praktiken ligger i trivsamma Sturegallerian. Du behandlas i en lugn och behaglig miljö och välkomnas av en exklusiv massagestol i väntrummet. Vi använder beprövade moderna material då vi behandlar di...
    Madeleine R
    Madeleine R: Enkelt att få kontakt med tandläkare Helen och sköterska Rebecka via telefon och väldigt uppskattat med sms-påminnelse i...

Tandläkare Lena Kristofersson

Grev Turegatan 13A, Stockholm
    Välkomna till Tandläkare Lena Kristofersson!
    Magnus F
    Magnus F: Jag har alltid varit mycket nöjd med Lena som tandläkare. Perfekt att mottagningen också har tandhygienist och att de sy...

Tandvårdsgruppen Bromma

Stora Ängby Alle 1, Bromma
    Vi tar emot hela familjen - barn, ungdomar, vuxna och äldre! Även tandvårdsrädda kan känna sig trygga hos oss. Välkommen!
    Tommy N
    Tommy N: Jättenöjd med allt nu har gjort för mig Från bemötande till allt ni har gjort Återkommer gärna framöver

Tandläkare Ivonne Grants

Kungsgatan 18, Stockholm
    Vi tar emot bokningar samma dag och hjälper dig både med regelbunden och akut tandvård.
    Catarina U
    Catarina U: Tandläkare Ivonne Grants är en bra tandläkare som inger stort förtroende, hon är noggrann och kunnig. Jag har gått til...

Tandläkare Mia Cassel

Önskehemsgatan 22 2tr, Bandhagen
    Tandläkare Mia Cassel i Högdalens Centrum med team erbjuder allt från allmäntandvård, tandhygienistbehandling, implantat, tandblekning och estetisk tandvård till akuttandvård med mera!
    Gunnel E
    Gunnel E: Bra tillgänglighet och tidpssning. Proffsigt arbete

Tandea - Skärholmen

Storholmsgatan 4, Skärholmen
    Välkommen till Tandea Skärholmen! Vi tandläkare här jobbar modernt i ljusa och fräscha lokaler för att ge dig en högkvalitativ tandvård. Kontakta oss.
    May D
    May D: Mycket bra service omtänksam kompetens

Akalla Tandläkarpraktik

Sibeliusgången 22, Kista
    Välkomna till oss på Sibeliusgången 22 i Kista!
    Adam S
    Adam S: Vänligt professionellt , samt Dom vet va kunden behöver !!’ Jätte nöjd av deras jobb !!!! Adam

TBN Tandhälsa AB

Spånga Torgväg 6, Spånga
    TBN Tandhälsa erbjuder bland annat inplantat, rotfyllningar, röntgen, allmäntandvård och förebyggande behandling, tandblekning m.m. Professionellt bemötande för att du ska känna dig trygg!
    Gun A
    Gun A: Sedan -80 talet har jag varit kund hos TBN. Alltid ett vänligt och kunnigt bemötande. Professionella. Hög kompetens. T...

Tandläkare Clas Oscarsson

Riddargatan 12, Stockholm
    Tandläkare Clas Oscarsson är specialist inom estetisk och kosmetisk tandvård. Välkommen hit för att få vackra, välskötta tänder!
    Anna S
    Anna S: Svarade m sms i går att jag ännu ej varit på behandling hos Clas Oscarsson. Träffade honom när han övertagit efter Ronny...

Oral Care Gärdet

Rindögatan 23, Stockholm
    Välkommen till din erfarna och professionella tandläkare på Gärdet i Stockholm! Allmän- och akuttandvård. Vi erbjuder även t.ex. tandblekning, bettskenor, implantat och barntandvård.
    Marja N
    Marja N: Utmärkt bemötande och proffesionella behandlingar , undersökning, lagning, tandblekning. Bara lovord. Kan varmt rekommen...

Aqua Dental Express

Vasagatan 12, Stockholm
    Välkommen till Aqua Dental Express och vår mest tillgängliga klinik! Här får du kvalitativ tandvård till rätt pris, och slipper köer.
    Linda N
    Linda N: Fantastiskt! Smått hårdhänt tandhygienist bara..

Karla Dental

Sibyllegatan 5, Stockholm
    Välkommen till oss på Karla Dental! Här på kliniken på Östermalmstorg erbjuder vi all form av tandvård. 20 procent rabatt på första undersökningen.
    Anders Å
    Anders Å: Jag har verkligen blivit väl bemött genom alla år. Och när det gäller utförande av arbetet på tänderna så har det vari...

Tandläkarmottagning Söderkliniken

Ölandsgatan 42, Stockholm
    Förbättra din hälsa och ditt leende - Boka en tid på Tandläkarmottagning Söderkliniken!
    Martin  J
    Martin J: Väldigt bra bemötande, rekommendera verkligen denna! Bästa på Södermalm 👌🏻

Tandläkare Jenny Tingstam

Kungsgatan 24 5tr, Stockholm
    Här är en snäll och vänlig tandläkare för dig om inte tycker tandläkarbesök är det roligaste som finns. Billigare undersökning för dig 20-29 år. Varmt välkomna till min klinik!
    Jessica W
    Jessica W: Jag och min familj har gått hos Jenny Tingstam i många år och vi är mycket nöjda. Hon ger ett mycket trevligt bemötande,...

Fruängstandläkarna

Elsa Brändströms gata 58, Hägersten
    Marielle A
    Marielle A: Valde tandläkare efter recos jag läst och det stämmer till 100%. Tack för allt kommer aldrig att byta!

Bene Tandvård

Artillerigatan 16, Stockholm
    Bene Tandvård sätter alltid kunden i fokus, med toppmodern utrustning & stor känsla för service. Vi tar även emot bokningar samma dag.
    Jamilla L
    Jamilla L: Proffesionellt och mycket trevligt bemötande av Sara Floberg!

TandClinic Kista

Köpenhamnsgatan 6-8, Kista
    Välkommen till TandClinic Kista! Vi erbjuder det mesta inom tandvård och välkomnar alla patienter.
    Aslan Y
    Aslan Y: Väldigt bra bemötande och är nöjd med mina upplevelsen hittills.

Aqua Dental Östermalm

Sturegatan 48, Stockholm
    Välkommen till Aqua Dentals klinik på Östermalm! Här hittar du några av våra mest välrenommerade tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor.
    Julia U
    Julia U: Min favorittandläkare of all times! Ni ger alltid ett oerhört trevligt bemötande och mina tänder har aldrig varit såhär ...

TandClinic Östermalm

Artillerigatan 89, Stockholm
    Välkommen till oss på Tand Clinic! Vi erbjuder allt inom högkvalitativ tandvård, estetisk tandvård och protetik.
    freddy q
    freddy q: Perfekt👍jag kan rekomendera 😃 Dem är best i Stockholm, Mvh Moises Quinonez

Tandläkare Gunnar Abele

Götgatan 55, Stockholm
    Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda kunder så vill du bli en av dem kontakta oss idag på telefonnummer: 073-5110900
    Anna K
    Anna K: Alltid trevlig, lugn och effektiv.

Sthlm Dental - Kista

Kistagången 20B, Kista
    Välkomna till Stockholms snabbast växande tandläkarkedja! Välkommen till Sthlm Dental!
    Nils
    Nils: Väldigt professionella! Fin lokal och kunniga arbetare. Rekommenderas starkt!

Svea Tandklinik

Sveavägen 91, Stockholm
    Inget avkall på kvalitet, optimal funktion och estetik. Servicenivån skall vara den högsta! Med minsta möjliga obehag. Detta alltid till mycket humana priser. 25% på allt första året.
    Edin
    Edin: Rekomenderar varmt svea tandklinik.

Tandläkare Roland Waller

Sturegatan 18, Stockholm
    Vi är specialister på estetisk tandvård och hjälper gärna dig med tandvårdsrädsla.
    Rolf H
    Rolf H: Jag uppfattar Roland som seriös och mycket kunnig. Jag har fått hjälp med allmänna undersökningar och rotfyllning. Som ...

Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Götgatan 55, Stockholm
    Cayenne E
    Cayenne E: Bäst i hela Stockholm!! Lyssnar o kan kommunicera o helt suverän...

Astondental AB

Oxtorgsgatan 4, Stockholm
    Anna F
    Anna F: Bästa tandläkare med bra personal. Jag är så nöjd med resultatet av Invisalign och implantat behandling jag gjorde där.
Sida:   1 2 3 4 5 6   Nästa ›
Skarpnäck  (3 st)
Farsta  (1 st)
Skärholmen  (1 st)

Tandläkare i Stockholm

Målet är att hitta en tandläkare du känner dig trygg med och som långsiktigt bryr sig om dina tänder. Många gånger går man på rekommendationer från vänner och bekanta. Här kan du söka på tandläkare i ditt område och gå in och läsa om erfarenheter, rekommendationer och omdömen från tidigare kunder. Vi hoppas att du hittar en tandläkare du gillar och som långsiktigt bryr sig om dina tänder!