Tandläkare i Stockholm

123 rekommenderade tandläkare i Stockholm

Vill du gå till en tandläkare i Stockholm? Lugn, det finns ett gäng att välja mellan, vi ska hjälpa dig så att du hittar en tandläkare som passar dina behov.

Du tar själv ställning till vilken tandläkare du ska gå till. Vissa tandläkare är privata medan andra arbetar inom folktandvården. Barn och ungdomar har i Sverige fri tandvård upp till 19 års ålder, detta gäller både privata mottagningar samt inom folktandvården. Prissättningen för tandvård är fri i Sverige vilket innebär att priserna kan variera lite beroende på vilken tandläkare och behandling du väljer. Därför är det viktigt att jämföra tandläkare och mottagningar innan du bestämmer dig, målet är att hitta en tandläkare du känner du trygg med och som långsiktigt bryr sig om dina tänder.

Läs mer »

Tandläkare Helen Almström

Grev Turegatan 13A, Stockholm
    Praktiken ligger i trivsamma Sturegallerian. Du behandlas i en lugn och behaglig miljö och välkomnas av en exklusiv massagestol i väntrummet. Vi använder beprövade moderna material då vi behandlar di...
    Christina N
    Christina N: Lyssnar på önskemål och ger konkreta råd.

Tandläkare Lena Kristofersson

Grev Turegatan 13A, Stockholm
    Välkomna till Tandläkare Lena Kristofersson!
    Lena R
    Lena R: Jag blev nöjd. Jag sätter betyg 5 av 5 möjliga. God jul och Gott Nytt år! Mvh Lena Renman

Fruängstandläkarna

Elsa Brändströms gata 58, Hägersten
    Välkommen till Fruängstandläkarna i Hägersten. Hos oss får du tandvård av högsta kvalitet. Vi erbjuder allt från förebyggande tandvård till avancerad tandvård. Vårt mål är att du ska ha ett fräscht oc...
    Carina M
    Carina M: Trevliga & tillmötesgående. Nogranna, men tyvärr lite för lång väntan för tidsbokning ibland. Bra.

Tandläkarmottagning Söderkliniken

Ölandsgatan 42, Stockholm
    Förbättra din hälsa och ditt leende - Boka en tid på Tandläkarmottagning Söderkliniken!
    Sarab H
    Sarab H: du är besta läkare och jag tack Sam att du är min tandläkare

TBN Tandhälsa AB

Spånga Torgväg 6, Spånga
    TBN Tandhälsa erbjuder bland annat inplantat, rotfyllningar, röntgen, allmäntandvård och förebyggande, tandblekning mm. Professionellt bemötande med trygga kunder.
    Ingrid Ö
    Ingrid Ö: tandhygienist samt tandläkarbesök/ nya kronor/

Tandläkare Ivonne Grants

Kungsgatan 18, Stockholm
    Vi tar emot bokningar samma dag och hjälper dig både med regelbunden och akut tandvård.
    Trond D
    Trond D: Alle mulige Tandlege tjenester!

Karla Dental

Sibyllegatan 5, Stockholm
    Hos oss får Du tandvård av högsta kvalitet och ett personligt bemötande. Vill du bli en av våra många nöjda kunder? Uppge Reco och få 20% rabatt på första undersökningen.
    Lars S
    Lars S: Ett trevligt, snabbt och bra bemötande. De har lagat mina tänder.

Tandläkare Jenny Tingstam

Kungsgatan 24 5tr, Stockholm
    Här är en snäll och vänlig tandläkare för dig om är tandvårdsrädd. Billigare undersökning för dig 20-29 år och gratis tandvård för barn. Varmt välkomna till min klinik!
    Johan H
    Johan H: Mycket trevligt och personligt bemötande!

Bene Tandvård

Artillerigatan 16, Stockholm
    Bene Tandvård sätter alltid kunden i fokus, med toppmodern utrustning & stor känsla för service. Vi tar även emot bokningar samma dag.
    Alice B
    Alice B: Riktigt bra ställe, där de verkligen löser dina tandproblem men måste säga att det administrativa har varit ett stort pr...

Tandläkare Gunnar Abele

Götgatan 55, Stockholm
    Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda kunder så vill du bli en av dem kontakta oss idag på telefonnummer: 073-5110900
    Anna K
    Anna K: Alltid trevlig, lugn och effektiv.

Megakliniken

Vasagatan 12, Stockholm
    Sveriges mest moderna tandklinik -- Undersökning och behandling vid samma tillfälle -- Professionellt och trevligt bemötande -- Tidsbokning online
    Sigvard W
    Sigvard W: Trevligt bemötande, avslappnande miljö. Kan rekommenderas.

Akalla Tandläkarpraktik

Sibeliusgången 22, Kista
    Välkomna till oss på Sibeliusgången 22 i Kista!
    Filip A
    Filip A: Alltid bra och serviceminded, har gått där de senaste 10 åren.

Tandea - Skärholmen

Storholmsgatan 4, Skärholmen
    Tandeas kliniker är inrymda i ljusa trivsamma lokaler. Utrustningen är modern med bland annat digital röntgen och digital journalhantering. Klinikerna är handikapsanpassade, vilket gör det lätt för rö...
    Bo C
    Bo C: Mycket proffsigt och slocköigt

Tandcentralen

Edvard Griegsgången 13, Kista
    Ingrid Christina P
    Ingrid Christina P: Toppenbemötande och alltid få svar när man ringer. Superbra tandläkare som gör ett snyggt och bra arbete.

TandClinic Östermalm

Artillerigatan 89, Stockholm
    Zahra Z
    Zahra Z: Mycket bra bemötande och utmärkt arbete.

Aqua Dental Östermalm

Sturegatan 48, Stockholm
    Ehsan Z
    Ehsan Z: Riktigt bra service! proffsigt bemötande, rekommenderas starkt! Kommer definitivt gå dit fler gånger!

Tandvård 2 Go

Kistagången 20B, Kista
    Nils
    Nils: Väldigt professionella! Fin lokal och kunniga arbetare. Rekommenderas starkt!

Svea Tandklinik

Sveavägen 91, Stockholm
    Inget avkall på kvalitet, optimal funktion och estetik. Servicenivån skall vara den högsta! Med minsta möjliga obehag. Detta alltid till mycket humana priser. 25% på allt första året.
    Lotta M
    Lotta M: Jag har tandreglerat mina tänder nu i vuxen ålder. Är mycket nöjd med den behandling jag fått och känt att allt har vari...

Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Götgatan 55, Stockholm
    Välkommen att boka tid på 08-717 20 10 eller tandeva.malmqvist-carnolf@telia.com om du vill bli en av våra många nöjda patienter. Vi har även öppet varannan fredag 08.30-13.00!
    Cayenne E
    Cayenne E: Bäst i hela Stockholm!! Lyssnar o kan kommunicera o helt suverän...

Astondental AB

Oxtorgsgatan 4, Stockholm
    Miranda G
    Miranda G: Modernt,rent, bra bemötande från alla på kliniken. Tandtekniker på kliniken därför göra tänderna mycket snabbt. Tandläka...

Alviks Strand Tandläkarna

Gustavslundsvägen 141, Bromma
    Jenny M
    Jenny M: En härlig känsla att bara kliva innanför dörren till mottagningen. Väl omhändertagen. Fick förklarat för mig exakt vad ...

Tandläkare Roland Waller

Sturegatan 18, Stockholm
    Vi är specialister på estetisk tandvård och hjälper gärna dig med tandvårdsrädsla.
    Soile S
    Soile S: Personligt och vänligt bemötande, tänker alltid kundens bästa! Kan inte tänka mig en annan tandläkare.

TandClinic Kista

Köpenhamnsgatan 6-8, Kista
    Marie E
    Marie E: Väldigt positiv. Han lärde mig väldigt mycket och var trevlig och bemötande

Tandläkare Clas Oscarsson

Riddargatan 12, Stockholm
    Tandläkare Clas Oscarsson är specialist inom estetisk och kosmetisk tandvård. Välkommen hit för att få vackra, välskötta tänder!
    Göran L
    Göran L: Både behandling och bemötande 100%

Axelsbergstandläkarna

Selmedalsvägen 38, Hägersten
    Varmt välkomna till Axelsbergstandläkarna!
    Pia H
    Pia H: Jag är mycket nöjd med den behandling och det bemötande jag fått hos Axelsbergstandläkarna.
Sida:   1 2 3 4 5   Nästa ›
Skarpnäck  (3 st)
Farsta  (1 st)
Skärholmen  (1 st)

Tandläkare i Stockholm

Målet är att hitta en tandläkare du känner dig trygg med och som långsiktigt bryr sig om dina tänder. Många gånger går man på rekommendationer från vänner och bekanta. Här kan du söka på tandläkare i ditt område och gå in och läsa om erfarenheter, rekommendationer och omdömen från tidigare kunder. Vi hoppas att du hittar en tandläkare du gillar och som långsiktigt bryr sig om dina tänder!