Tandläkare i Farsta

2 rekommenderade tandläkare i Farsta, Stockholm

Befinner du dig i eller omkring Farsta och letar efter en duktig tandläkare? Det finns en rad duktiga tandläkare att välja mellan i Farsta och på Reco.se guidar vi dig till de absolut bäst rekommenderade och mest aktuella tandläkarna i området just nu. Baserat på tidigare kunders omdömen såklart. Välkommen!

Läs mer »
  • 731 omdömen
    Tandläkare Mia Cassel i Farsta Centrum med team erbjuder allt från allmäntandvård, tandhygienistbehandling, implantat, tandblekning och estetisk tandvård till akuttandvård med mera!
    : Alltid trevlig och tillmötesgående personal. Väldigt noggranna och kunniga i sitt yrke. Känner stort förtroende.
  • Driver du klinik i Farsta?

Är du nyfiken på hur din firma kan bli ett rekommenderat företag på Reco?

• Fredrik A
    Fredrik A: Mia Cassel är superbra.
Visa sida:

Tandläkare i Farsta

I Sverige har vi fri prissättning inom tandvården. Det här har bidragit till att priserna varierar lite beroende på vilken tandläkare man väljer och vilken behandling man behöver. Därför kan det vara en bra idé att jämföra olika tandläkare innan man bestämmer sig för vart man ska vända sig. Vi på Reco.se strävar efter en gemenskap där vi tillsammans hjälper varandra att hitta till de bästa tandläkarna i Farsta. På Reco.se kan du ta del av vad tidigare kunder skriver om de tandläkare som finns i Farsta. Du kan också se olika mottagningars totala helhetsomdömen. Dessutom kan du själv bidra till gemenskapen genom att skriva egna rekommendationer om de tandläkare du haft kontakt med under den senaste tiden. Vi hoppas att du hittar en tandläkare du trivs med och som du senare kan tänka dig att rekommendera till andra personer som letar efter en tandläkare i Farsta. Lycka till önskar Reco.se!