Farsta Tandvårdsteam

Farsta Tandvårdsteam

www.ptj.se
  • BadgeNineYears
Boka tid Ring 08-509 233 74 Dela

Vi är ett team som finns i Farsta Centrum. Vi vill alltid sätta dig som patient i fokus och att göra dig delaktig i behandlingen. Vårt mål är att ge dig en riktigt god tandhälsa, att informera dig och att hjälpa dig med allt du behöver veta och göra för att förebygga framtida problem. Om du behöver behandling så ser vi givetvis...

731 omdömen om Farsta Tandvårdsteam

Maria O
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Alltid trevlig och tillmötesgående personal. Väldigt noggranna och kunniga i sitt yrke. Känner stort förtroende.

Catrine F
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Jättebra och bra service enligt tiden jag hade

Nina N
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Byta ut en gammal fyllning , som var lös ..problemet som jag upptäckte när jag kom hem var ..att jag inte kan använda Tandtråd eller mellanrums borste , på ena sidan . Verkar som nya fyllningen ligger för . Hoppas ni det inte blir något problem ! Ska tillbaka i September ...Är annars nöjd ...

Agneta W

Bra bemötande. Lugn miljö. Fina lokaler. Lyhörd personal Känner mig trygg

Seppo B

Mkt bra. Och vänlika .rent och hygienian Mkt bra

Jenny J
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Vänligt och respektfullt bemött. Fick tid snabbt. Upplevde att jag blev lyssnad på vad gäller min tandvårdsrädsla och att de gjorde allt de kunde för att jag skulle vara så bekväm som möjligt.

Adrian W

bra'proffesionell bemötande ned onsorg

Richard G
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Mycket varsamma och bra bemötande

Jan E
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Fräsha lokaler och proffsig personal (de jag träffat).

Rolf Anders Mikael K
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Bra bemötande och förståelse då jag har tandläkarskräck men nu är det mycket enklare att gå dit för fortsatt behandling. Jag har fullt förtroende för min tandläkare Mia. Jag är mycket nöjd.

Helen K
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Extremt proffsiga, man blir varmt omhändertagen och känner sig trygg igenom hela upplevelsen.

A-L S
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Fick ett väldigt fint bemötande av både tandl sköterska och receptionist. Min mamma på 91år fick ett jättefint arbete på en nästan helt avslagen framtand. Så fantastiskt jobb. Tusen tack MVH Ylva hennes dotter som var med under besöket.

Lisb L
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Mkt trevlig och kunnig personal, får högsta betyg. Det var första gången jag var där, har bytt från annan tandläkare. Jag är mkt nöjd. 😍

Agneta S
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Jag är mkt mkt nöjd med Tandvårtdsteamet. I Farsta. Trevliga tillmötesgående m.m .känner mig trygg och lugn i deras händer. Inga långa väntetider. Ja som sagt ....Hel nöjd.

Eine E
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Blivit väldigt bra bemött vid mina besök.

Jenni B
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Min upplevelse av Farsta Tandvårdsteam var bara positivt. Jag har inte varit den som går på tandvårdskontroll regelbundet , men från och med nu kommer jag göra det så bra är dom . Rekommenderas verkligen trevlig Personal . 🩷Jennie

Åse B
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Trevliga människor Tandläkaren är extremt hårdhänt, inget för en rädd patient som mig

Kjell Göte J
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Jag blev väldigt bra bemött. Över förväntan. Fick tid snabbt för att åtgärda hål i tanden. En avslappnande och fin stämning över lag när man kommer in i receptionen.

Ellinor E

Upplever att ni är professionella. Vänliga hälsningar Elinor Eriksson 🌿

Inger J
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Var hos tandhygienisten, trevlig o behaglig upplevelse, kände mig trygg…ingen oro för att komma tillbaka. Har gått hos dem i många år alltid nöjd.

Peter N
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Genomgått 2 rotfyllningar av Wesam Ramadan.Totalt smärtfritt,behövde inte ens en gång ta Alvedon efteråt.Ett väldigt trevligt bemötande.Supernöjd.

Raija Iiris Katriina S
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Det är ett nöje att bli omhändertagen av de duktiga proffsen i Farsta Tandvårdsteam.

Karin B
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Är tandläkar rädd men har fått ett bra bemötande av trevlig personal

Pavel B
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Skickar fakturor för ej utförda tjänster, när jag bestrider fakturan svarar hon så:: Jag beklagar att du fått en felaktig faktura med debitering för en panorama-röntgen som aldrig togs. Jag frågade Sarah (Gregers assistent) hur det kom sig att det blev så. Hon förklarade att panorama-röntgenapparaten krånglade precis när hon skulle ta bilden, och då hade Greger redan lagt in åtgärden. Jag varit där i över en timme, läkare greger lyckades inte med sitt jobb ungefär 20 gånger, över och över han försöker men ingen framgång...

Svar från Farsta Tandvårdsteam

Hej Pavel, Tack för din återkoppling. Jag beklagar igen att du fick den felaktiga fakturan. Felet rättades ju till omedelbart när du påpekade det, men det var ett beklagligt misstag. Vi ber om ursäkt för det. Jag garanterar att vi inte försöker "bluffa folk" genom att skicka felaktiga fakturor. Och vår medicintekniska utrustning är inte gammal. Men ibland tenderar tekniken att strula om man blir stressad, och Sarah försökte verkligen skynda sig så gott hon kunde eftersom du hade så bråttom att komma iväg. Alla misstag...

Karl M
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Mycket bra,har förståelse för patienter som har Tandläkar skräck.

Milena L
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Alltid jättebra! Proffsigt och tryggt.

Mikael H
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Jämfört med alla andra kliniker jag har besökt (privata och folktandvård) är detta en klinik med härlig atmosfär. Noggrann undersökning med förklaring av vad de ser och vad som behöver göras. Inga obehag vid lagning. Tandhygienist som ger mig för första gången en noggrann genomgång om vad hon ser, vad som ska göras, hur det ska göras. Visar mina tänder före och efter. Så nöjd.

A-C B
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Ny patient. Har precis påbörjat behandling. Känner mig trygg och mycket väl mottagen.

Siv V
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Den var trevlig kände mig välkommen och fick förtroende till min nya tandläkare

Lars E
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Bra bemötande, proffsigt jobb.

Agneta V

Proffesionellt vänligt och personligt

Kerstin Å
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Jag är mycket nöjd. Fick fråga om eventuell bedövning men tackade nej. Upplevde ett bra samarbete mellan tandläkaren och sköterskan. Bra information under hela behandlingen.

Inger U
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Trevligt mottagande och personalen hjälpsam. Snabb handläggning av ärenden.

Rolf H
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Jag blev mycket bra bemöt och jag kände mig väl omhändertagen. Jag kommer att rekommendera fler att ta kontakt med Tandvårdsteamet.

Anette A
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Alltid lika trevligt och proffsigt bemötande! Besökte tandhygienist som otroligt varsamt undersökte och rengjorde mina tänder. Efter att första gången förra året besökt Farsta Tandvårdsteam så kände jag bestämt att det är hit jag vill gå i framtiden!

Per B

Bravonissimo.. proffsigt bemötande

Agnetha H
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Bra bemötande av skicklig personal!

Eve L
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Inget att anm är rka på, koll tandstatus hos tandläkaren.

Anita M
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Trevlig tandläkare trevligt bemötande i kassan

Christina H
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Man känner sig alltid välkommen av alla på mottagningen! Tandläkaren tog sig tid att laga lite extra!

Annmarie H
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Jag var hos tandhygienist Carmen.Hon är så noggrann proffsig och försiktig, det kändes nästan som att vara på spa! Jag är supernöjd!😀

Jonas L
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Det är inte kul att gå till tandhygienisten, men Marlene gör allt för att man ska känna sig tryggare, och det känns mer motiverande att sköta sina tänder som resultat.

Ylva S
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Redan i receptionen kände jag att jag kommit rätt. Trevligt bemötande genomgående av alla professioner. Tandläkare och tandhygienist var lugna och lätta på handen och lyssnade också på patienten. Fick förklarat ordentligt hur tandstatusen var.

Göran M
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Vänligt bemötande och en professionell och omsorgsfull rengöring av mina tänder. Kan varmt rekommendera Farsta Tandvårdsteam.

Kenneth D
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Nöjd och mina förväntningar uppfylldes.

Ullamai A
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Trevligt bemötande av all personal. Var hos tandläkare Cassel samt tandhygenist Carmen . Köpte tandblekning

Adrian N
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Super bra och trevligt bemötande, alla förväntningar uppfyllda.

Henrik J
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Var hos både tandläkare och tandhygienist. Nöjd med båda två, de är skickliga och lyhörda.

Kirsten T
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

Fantastiskt bemötande av tandläkare och sköterska. Mycket kunnig tandläkare.Förklarade ingående vad han skulle göra. Jag kände mig trygg. Åtgärd: operera bort en tand. Var lite orolig innan pga waranbehandling. Det gick bra. Uppskattade också att sköterskan ringde dagen därpå och undrade hur det hade gått. Mycket nöjd.

Akos O
Skrev om Farsta Tandvårdsteam

- take off the stones for free - super friendly, I felt important - when I felt that my filling is too high, the doctor did several rounds of adjustments, until it was perfect