Nybrokliniken

Nybrokliniken

Välkommen till Nybrokliniken!

Vi är en modern tandläkarklinik med ett toppenläge centralt på Östermalm. Hos oss får du ett personligt bemötande och vi använder den senaste utrustningen och behandlingsmetoderna som finns och håller oss ständigt uppdaterade för att erbjuda Dig den bästa vården.

De tjänster vi erbjuder är bland annat akut tandvård, tandblekning, tandimplantat, porslinsfasader, tandreglering, bettrehabiliteringar och behandling av huvudvärk/käkledsbesvär.

Hos oss på Nybrokliniken slipper du vänta på din porslinskrona - den fräser vi på plats.
Vi är medvetna om att det är vanligt att känna rädsla för att gå till tandläkaren. Vi har hjälpt många tandvårdsrädda genom åren. Gillar du inte sprutor så har vi “The Wand” för en smärtfri behandling.

Med tanke på Covid-19. Vi följer rekommendationerna från folkhälsomyndigheten. Känner du dig orolig inför ditt tandläkarbesök så har vi en speciell ansiktsmask som skyddar både dig som patient och oss som behandlare (masken ser du på bilden ovan). Säg bara till om det när du bokar.

Välkommen!

Läs vad 154 kunder tycker om Nybrokliniken 2