Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Östermalm Nybrokliniken

Nybrokliniken

Nybrogatan 44, 114 40 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Nybrokliniken!

Vi har tandvård för hela familjen och använder oss av den senaste tekniken inom branschen. De tjänster vi erbjuder är akut tandvård, tandblekning, tandimplantat, porslinsfasader, tandreglering, barntandvård och behandling av huvudvärk/käkledsbesvär samt tandlossning.

För oss är ditt välbefinnande och ditt bästa alltid i fokus och vi älskar vårt yrke.

Hos oss på Nybrokliniken slipper du vänta på din porslinskrona - den fräser vi på plats.
Vi är medvetna om att det är vanligt att känna rädsla för att gå till tandläkaren. Vi har hjälpt många tandvårdsrädda genom åren. Gillar du inte sprutor så har vi “The Wand” för en smärtfri behandling.

Vi utbildar oss ständigt för att vara uppdaterade på de nyaste metoderna på marknaden. Vill du veta mer om hur vi jobbar eller har du några andra frågor, gå gärna in på vår hemsida eller ring oss.
Mån: 07:30-17:00
Tis-Ons: 07:30-18:00
Tor: 07:30-17:00
Fre: 07:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 36 kunder tycker om Nybrokliniken

• 2019-04-06

Fadi B skrev om Nybrokliniken
    Så fantastiskt fin klinik.
    Proffsig personal med trevligt bemötande.
    Älskar vänt delen.

Trogen patient/
    Fadi Läs mer
  • Carl N

2019-04-06

Carl N skrev om Nybrokliniken
    Trevliga, duktiga. Modern teknik, tar helhetsgrepp (speciellt Karla). Receptionen kunde va bättre organiserad 😎 Läs mer
  • Alex O

2019-04-04

Alex O skrev om Nybrokliniken
    Otroligt bra, oerhört kompetenta, och mycket trevliga och omtänksamma dessutom! Bättre kan det inte bli!
    Alex Odelius Läs mer
    2019-04-05 Karla R svarar Alex O
    Stort tack för visat förtroende
  • 2019-03-19

Evonne E skrev om Nybrokliniken
    Högsta betyg till alla på nybrokliniken ! Läs mer
    2019-04-05 Karla R svarar Evonne E
    Tusen tack för toppbetyget,Evonne
  • Veronica F

2019-03-14

Veronica F skrev om Nybrokliniken
    Vänligt och proffsigt bemötande. Känner mig mycket trygg med Karla som min tandläkare Läs mer
    2019-04-05 Karla R svarar Veronica F
    Tack för att jag får hjälpa dig, Veronica
  • 2019-03-14

Anders G skrev om Nybrokliniken
    Både jag och min sambo går sedan ett antal år hos tandläkare Karla Reigo och klinikens tandhygienist. Vi har under den tiden båda gått igenom ett antal olika behandlingar, inklusive inplantat, och kunde inte vara nöjdare. Läs mer
    2019-03-14 Karla R svarar Anders G
    Stort tack Anders för att ni valt oss. Det är ett stort nöje för oss att få ta hand om er.

Robert A skrev om Nybrokliniken
    Trevligt, omhändertagande och proffetionellt mottagande Läs mer
    2019-04-05 Karla R svarar Robert A
    Det är en ära för oss att få ta hand om dig, Robert

Linus F skrev om Nybrokliniken
    Jag är väldigt nöjd med min tandläkare Karla Reigo. Superproffsig och duktig, speciellt då jag inte gillar att gå till tandläkare i vanliga fall. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-03-14 Karla R svarar Linus F
    Tack Linus.
    Det är en ära för oss att få ta hand om dig.

Stefan C skrev om Nybrokliniken
  • Alf C

2019-03-08

Alf C skrev om Nybrokliniken
    Behandling hos tandhygienist: snabbt och effektivt, helt enligt förväntningar. Läs mer
  • Maria (mia) L

2019-03-07

Maria (mia) L skrev om Nybrokliniken
    Mycket professionell tandvård och vänligt bemötande. Vacker lokal med med den modernaste teknologin inom tandvård. Jag är mycket nöjd! Läs mer
    2019-03-14 Karla R svarar Maria (mia) L
    Tack Maria. Vårt mål är att vara i framkant för tandvården.
  • 2019-03-07

Lennart B skrev om Nybrokliniken
    Undersökning och byte av en krona
    Svårt att få tider när man går under behandling.
    Lite höga priser.

I övrigt var allt mycket bra. Läs mer
  • 2019-03-07

Agneta S skrev om Nybrokliniken
    Vanlig hälsoundersökning. Vänligt och proffsigt. Mina ev förväntningar infriades. Jag kommer fortsätta att vara deras patient. Läs mer
    2019-03-14 Karla R svarar Agneta S
    Tack för visat förtroende, Agneta

MVH
    Karla
  • 2018-12-21

Jina O skrev om Nybrokliniken
    Otroligt fint bemötande. Stockholms i särklass finaste klinik. Mycket professionella tandläkare, kunniga och förstående och lyhörda. Kan med värme rekommendera denna klinik. Läs mer
    2018-12-21 Karla R svarar Jina O
    Stort tack för de fina orden, Jina

Ulf J skrev om Nybrokliniken
    Fräsch och hypermodern klinik med kompetent och trevlig personal-rekommenderas verkligen! Jag hade nöjet att bli behandlad av fantastiska Karla, assisterad av Milana. “nöjet” är något jag aldrig kunnat säga om tidigare tandläkarbesök i livet! Läs mer
    2018-12-21 Karla R svarar Ulf J
    Tack för de fina orden, Ulf. Nöjet var helt på vår sida.

Ulf J skrev om Nybrokliniken
    Fräsch och hypermodern klinik med kompetent och trevlig personal-rekommenderas verkligen! Jag hade nöjet att bli behandlad av fantastiska Karla, assisterad av Milana-“nöjet” är något jag aldrig kunnat säga om tidigare tandläkarbesök i livet! Läs mer

Hala H skrev om Nybrokliniken
    Så proffsigt och trevligt bemötande. Fräscht och kliniskt. Tandläkare att lita på. Rekommenderas varmt/H Läs mer
  • Karl R

2018-12-20

Karl R skrev om Nybrokliniken
    Var där på rutinundersökning.
    Uppskattar alltid professionaliteten och de fina lokalerna.
    Däremot funderar jag alltid efter huruvida mina hål var stora nog för behandling. Eller om de lagades för att klara hyran.
    Svårt med privata aktörer inom hälsovård. Läs mer
    2018-12-21 Karla R svarar Karl R
    Tack för att du ändå valde oss, Karl. Vi har tillräckligt med kunder för att klara hyran ändå. Resonerar man så som tandläkare så blir man inte långlivad i branschen.

Ulla L skrev om Nybrokliniken
    Efter att ha försökt att få hjälp av Folktandvården med väntetider hela tiden och endast det absolut akuta löst fick jag tips på Nybrokliniken av min chef.
    På Nybrokliniken fick jag ett mycket fint bemötande, mycket snabb hjälp och en känsla av omhändertagande.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-12-21 Karla R svarar Ulla L
    Det var en ära att få hjälpa dig, Ulla.

Christian P skrev om Nybrokliniken
    Jag anser att teamet kring Karla är väldigt professionella och man känner sig alltid välkommen. De förstår kunden och anpassar sin service efter det, vilket för mig tyder på kundfokus och vilja att erbjuda bästa kvalitet.

Jag rek mina vänner att byta till Nybrokliniken. Läs mer
    2018-12-21 Karla R svarar Christian P
    Tack för de fina orden, Christian. Vi gör vårt bästa.
  • 2018-11-15

Denni L skrev om Nybrokliniken
    Bra mottagande I receptionen, och som vanligt ett mycket bra besök hos tandläkare Tove H. Läs mer
  • 2018-11-09

Carin F skrev om Nybrokliniken
    Fantastiskt kundbemötande! Proffsig och oerhört kunnig personal som svarar på alla mina frågor och ger mig bra tips och råd. Att gå till tandläkaren är en härlig upplevelse! Läs mer
  • 2018-11-04

Louis G skrev om Nybrokliniken
    Nybrokliniken uppfylde mina förväntningar Läs mer
  • 2018-11-04

Per L skrev om Nybrokliniken
    Allt sköts perfekt, fräscha lokaler. Läs mer
  • 2018-10-31

Leif R skrev om Nybrokliniken
    Årlig undersökning fick väldigt bra mottagande. rekommenderar verkligen Nybrokliniken Läs mer
  • Mona L

2018-10-30

Mona L skrev om Nybrokliniken
    Fantastisk kunniga tandläkare! Professionellt och mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-10-30

Johana R skrev om Nybrokliniken
    Kliniken som botade min tandläkarskräck! Otroligt duktiga, trevliga och professionella tandläkare! Vård och uppföljning av vården har varit överlägsen och jag rekommenderar Nybrokliniken till alla jag känner! Läs mer
  • 2018-10-24

Erik M skrev om Nybrokliniken
    Gått för tandreglering (Invisalign) och varit väldigt nöjd! Karla o co gör att man känner sig trygg och välkommen. Mycket bra! Läs mer
  • Per-håkan G

2018-10-21

Per-håkan G skrev om Nybrokliniken
    Karla Reigo möter nu som tidigare med sitt glada leende och sin kompetens. I nya fräscha, topputrustade lokaler och med en utökad medarbetarstab. Den goda stämningen bland personalen smittar av sig och har en klart lugnande effekt.
    Vid det här laget har jag en mångårig erfarenhet av Karlas och teamets sätt att arbeta och känner inte den minsta oro inför tandläkarbesöken.
    Smärtfri, kompetent behandling på ett personligt och trevligt sätt kan man säga. Det har med åren blivit riktigt roligt att träffa sin tandläkare!

Per-Håkan Grolander Läs mer
  • 2018-10-21

Marianne L skrev om Nybrokliniken
    Tandvård, Hygienistvård Mycket bra bemötande. Karla är en skicklig tandläkare som gör mig trygg med min tandvrd. Läs mer

Per H skrev om Nybrokliniken
    Alltid vänliga och känner mig välkommen Läs mer

Cheryl N skrev om Nybrokliniken
    professional, good mouth and tooth care Läs mer
  • Hans R

2018-10-18

Hans R skrev om Nybrokliniken
    Var hos tandhygienist och tandläkare. Blev mkt väl bemött och väl behandlad.
    Toppenklinik! Läs mer

Katja B skrev om Nybrokliniken
    Jättebra och super proffsig tandvård av tandläkare Karla Regio och tandhygiens i fräscha lokaler. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Siw A

2018-10-18

Siw A skrev om Nybrokliniken
    Kompetens och. Mycken vänlighet. Läs mer
  • 2018-10-17

Karin J skrev om Nybrokliniken
    Fräscht men trångt väntrum. Tandläkaren saknar empati samt lyssnar inte på patientens önskemål utan styrde och verkade ointresserad. Kontaktproblem. Hon väljer mer omfattande behandling än vad som krävs även om patienten vill ha basic behandling och några alternativ gavs inte. Vidare är prissättningen påfallande hög vilket inte är försvarbart. Välj annan! Läs mer

Nybrogatan 44, 114 40 Stockholm