Tandläkare i Södertälje

10 rekommenderade tandläkare i Södertälje kommun

Letar du efter en tandläkare i Södertälje? Då är det viktigt att du hittar en mottagning och en tandläkare du kan lita på, en som bryr sig om dig och dina tänder långsiktigt. Här på Reco.se guidar vi dig till de bäst rekommenderade tandläkarna i Södertälje just nu. Välkommen in!

I Sverige är det fri prissättning inom tandvård. Detta bidrar till att priset kan variera lite beroende på vilken tandläkare och behandling du väljer. Här på Reco.se strävar vi efter en gemenskap där vi hjälper varandra att hitta till de bästa tandläkarna i Södertälje just nu. Du kan ta del av vad andra, tidigare kunder skriver om olika tandläkare i området. Du kan också se olika mottagningars helhetsomdömen. Dessutom kan du själv gå in och bidra till gemenskapen genom att skriva rekommendationer om de tandläkare du besökt den senaste tiden. Vi hoppas att du hittar en tandläkare du kan lita på och som bryr sig om dina tänder långsiktigt. Lycka till, önska Reco.se!

• Välkommen till en engagerad och modern tandläkare. Vi bryr oss om din munhälsa och har många års yrkeserfarenhet. Tveka inte att ringa oss om du har frågor som rör tandvård!
    Ita J
    Ita J: Mycket trevliga och kunniga. Tillmötesgå i alla lägen.
  • Taga Tandvård

Toni R
    Toni R: Härligt och bra bemötande. Trevliga och kunniga tandläkare
  • Ariadnas Tandvård

Tomic I
    Tomic I: Professionell och trevlig personal. Fick tid snabbt och blev väldigt nöjd med resultatet.
  • Marlon Wolfe

-öÖ -
    -öÖ -: Det bästa tänkbara bemötandet, professionellt och personligt, rekommenderar denna mottagning starkt, både tandhygien och...
  • Mirsada H
    Mirsada H: hej Bashar jag fik untä till tenderna omjakomer vakosta bliunderskekning tack
  • Luna Tandläkarna

Ingela K
    Ingela K: SUPERBRA! JAG SOM ALLTID ÄR RÄDD INFÖR TANDLÄKARBESÖK BÖRJAR SAKTELIGA BLI LUGNARE HOS KENNEDY OCH HANS MEDHJÄLPARE! TUR...
  • Telge Tandvård AB

Johnny O
    Johnny O: mycket trevlig, kunnig & ärlig.
  • Megabett AB

• Daniel T
    Daniel T: Jag har under snart 5 år varit patient hos Armin. Han är en utmärkt tandläkare som tydligt förklarar vad han gör och vil...
  • sahar a
    sahar a: super bra tandläkare, tveka inte gå dit, till Jasmin kalantari !
Visa sida:

Tandläkare i Södertälje