Tandläkare i Botkyrka

5 rekommenderade tandläkare i Botkyrka kommun

Är du ute efter att hitta en duktig tandläkare i Botkyrka? Här på Reco.se ger vi dig hela listan till de tandläkarmottagningar som är aktiva i området, dessutom guidar vi dig direkt till de som är bäst rekommenderade och mest aktuella i just din del av Botkyrka. Välkommen!

Här på Reco.se strävar vi efter att uppnå en gemenskap där vi tillsammans hjälps åt att hitta till de absolut bästa tandläkarna i Botkyrka just nu. Här kan du ta del av vad andra personer i Botkyrka har haft för erfarenheter om de mottagningar som finns. Dessutom kan du själv gå in och skriva rekommendationer om de tandläkare du varit i kontakt med under den senaste tiden. I och med att prissättningen är fri inom tandvård i Sverige så kan priserna variera lite beroende på vilken mottagning och behandling du väljer. Därför kan vi tipsa dig om att jämföra några olika tandläkare innan du bestämmer dig för vart du ska vända dig med din tandvård, oavsett om det gäller en rutinkontroll eller att dra ut en tand. Vi hoppas att du hittar en tandläkare du blir nöjd med och som du kan tänka dig att rekommendera till andra personer i Botkyrka. Lycka till, önskar Reco.se!

• Välkommen till Tandea Norsborg! I ljusa och trivsamma lokaler arbetar vi med modern utrustning för att ge våra kunder den bästa tandhälsan.
    Nils H
    Nils H: Mycket trevlig och duktig tandläkare som hade jääävligt stora biceps och va stark som en häst
  • TullingeTandläkarna

Alexander F
    Alexander F: Har tidigare haft tandläkarångest / rädsla och hade därför inte gått på 7 år men valde tillslut att gå till Tullingetan...
  • Jan K
    Jan K: Jätte snäll och trevligt jag det på så sett en läkare måste vara.
  • Hos oss möts du av kunnig och erfaren tandläkare, tandhygienist och tandsköterska. Vi erbjuder allt från förebyggande till akut tandvård. Välkommen!
    Ulrika Ö
    Ulrika Ö: Har sedan 15 år besökt dem och alltid blivit bemött med ett leende. De är flexibla och ordnar alltid tid om något akut i...
  • Blanktand AB

anna j
    anna j: Kan rekommendera varmt, trevlig bemötande och håller vad de lovar!
Visa sida:

Tandläkare i Botkyrka