Tandläkare i Botkyrka

5 rekommenderade tandläkare i Botkyrka

Är du ute efter att hitta en duktig tandläkare i Botkyrka? Här på Reco.se ger vi dig hela listan till de tandläkarmottagningar som är aktiva i området, dessutom guidar vi dig direkt till de som är bäst rekommenderade och mest aktuella i just din del av Botkyrka. Välkommen!

Här på Reco.se strävar vi efter att uppnå en gemenskap där vi tillsammans hjälps åt att hitta till de absolut bästa tandläkarna i Botkyrka just nu. Här kan du ta del av vad andra personer i Botkyrka har haft för erfarenheter om de mottagningar som finns. Dessutom kan du själv gå in och skriva rekommendationer om de tandläkare du varit i kontakt med under den senaste tiden. I och med att prissättningen är fri inom tandvård i Sverige så kan priserna variera lite beroende på vilken mottagning och behandling du väljer. Därför kan vi tipsa dig om att jämföra några olika tandläkare innan du bestämmer dig för vart du ska vända dig med din tandvård, oavsett om det gäller en rutinkontroll eller att dra ut en tand. Vi hoppas att du hittar en tandläkare du blir nöjd med och som du kan tänka dig att rekommendera till andra personer i Botkyrka. Lycka till, önskar Reco.se!

TullingeTandläkarna

EKLUNDSHOVSVÄGEN 22, Tullinge
    Tony A
    Tony A: Mycket bra och trevligt mottagande

Tandea - Norsborg

Lokes väg 4, Norsborg
    Tandeas kliniker är inrymda i ljusa trivsamma lokaler. Utrustningen är modern med bland annat digital röntgen och digital journalhantering. Klinikerna är handikapsanpassade, vilket gör det lätt för rö...
    Volkan C
    Volkan C: Bra personel och duktig jag är mycke nöjd

Tandläkare Dyana Jergis

Tumba torg 114, Tumba
    Välkommen till Tandläkare Dyana Jergis, hos oss anser vi att alla har rätt till bra tandvård. Vi erbjuder allt från rutinundersökningar till estetisk tandvård och akuttandvård!
    Daniel Zuher D
    Daniel Zuher D: Gedigen service och väldigt bra utfört tandlagning . Är mer än nöjd. /Daniel.D

Blanktand AB

Långsvängen 36, Tumba