Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Botkyrka Alby Tandläkarklinik

Alby Tandläkarklinik

Albyvägen 14, 145 59 Norsborg — Visa karta

Välkommen till Alby Tandläkarklinik!

Här möts du av engagerade och erfarna medarbetare som sätter dig i fokus under din tandläkartid. Hos oss har vi tandläkare och implantatkirurg, tandsköterska och tandhygienist vilket gör att vi kan erbjuda allt från enklare tandkontroller till avancerad specialistvård.

Har du akuta besvär försöker vi självklart hjälpa dig samma dag, ring innan du kommer för att säkerställa att vi kan ordna en akuttid till dig. Är det inte lika bråttom kan du enkelt be om en tid via vår hemsida.
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 23 kunder tycker om Alby Tandläkarklinik

• Sara W
    Sara W skrev om Alby Tandläkarklinik
    Jag har varit kund hos Alby tandläkarklinik i över 10 år och alltid fått bra bemötande och kunnig hjälp oavsett om det är fråga om mindre eller större åtgärder. Här är man i goda händer!

Sara Läs mer
  • Ulrika Ö
    Ulrika Ö skrev om Alby Tandläkarklinik
    Har sedan 15 år besökt dem och alltid blivit bemött med ett leende. De är flexibla och ordnar alltid tid om något akut inträffar. Jag är mycket nöjd med samtliga behandlingar och kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • Omar E
    Omar E skrev om Alby Tandläkarklinik
    Riktigt trevligt och Bra information.
    En tandläkare som vet vad de gör.
    Bästa tandläkaren .
    Rekommenderas!! Läs mer
  • Juha P
    Juha P skrev om Alby Tandläkarklinik
    Jag har gjort lagningar, broar,dragit ut tänder,rotfyllningar mm.
    Nu kollar jag tänderna 2ggr/år ink.tandhygienist.
    För att ha haft tandläkarskräck så är det nu inga problem att gå till tandläkaren. Läs mer
  • Jim C
    Jim C skrev om Alby Tandläkarklinik
    jag är jätte nöjd med tandläkarn dom har hjälpt mig jätte mycket o tagit hand om mina tänder ett stort + ska dom ha Läs mer
  • Rolf E
    Rolf E skrev om Alby Tandläkarklinik
    Det är inte lätt att finna en bra tandläkare med kunskap och kompetens som också är professionell och uppdaterad med den bästa tekniken och samtidigt ger mig som vårdtagare en personlig behandling med hänsyn till mitt vårdbehov.
    Min fru och jag har sedan många år förmånen att vara patienser hos Alby Tandläkarklinik. Läs mer
  • Monica E
    Monica E skrev om Alby Tandläkarklinik
    Har varit stamkunder över 10 år hos Alby Tanläkar klinik för deras professionella tjänster.
    Alltid tryggt och vänligt bemötande och bra priser.
    Noggranna och ger råd och information hur min tanhälsa har sköts.
    Jag har aldrig blivet besviken på resultatet.
    Jag går en gång om året när jag får kallelse då tänder röntgas och kontrolleras av tandläkare och sköterska sen efter blir det genomgång av tandhygienist. Jag är jätte nöjd varje gång. Läs mer
  • Hans  G
    Hans G skrev om Alby Tandläkarklinik
    Vänligt bemötande,stor yrkesskicklighet.
    Tandläkaren är mycket kunnig vad gäller implantatkirurgi.
    Har alltid känt mig trygg vid mina besök! Läs mer
  • Eva G
    Eva G skrev om Alby Tandläkarklinik
    Mycket bra, bemötande och behandling utmärkt. Jag är mycker nöjd. Läs mer
  • Manuel C
    Manuel C skrev om Alby Tandläkarklinik
    Mycket bra bemötande, tandläkare i sig proffesionellt mycket bra om man få säga så. Jätte nöjd med allt,men om ni ska betyg sätta han och kompani dem förtjänar 10 poäng av 5 Läs mer
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Alby Tandläkarklinik
    Tandläkar skräck innan😧 nu gått hos John i fem år🔝! Min son går dit hel nöjd min fru är också på väg dit! Tänk att jag idag går till tandläkaren med ett leende! Läs mer
  • Lena K
    Lena K skrev om Alby Tandläkarklinik
    Jag är oerhört nöjd med Alby tandläkarklinik! Fantastiskt bemötande och otroligt duktig personal där man alltid känner sig i trygga händer ! När tanden nu gått sönder erbjöds jag tid samma dag, och snabbt och smidigt är tanden lagad! Världens bästa tandläkare! Läs mer
  • Jacoub K
    Jacoub K skrev om Alby Tandläkarklinik
    som vanligt BRA JOBBAT. Jag har varit kund i mer än 12 år . Det säger allt. Läs mer
  • Tamara K
    Tamara K skrev om Alby Tandläkarklinik
    utmärkt pålitliga vänliga mycket trevliga bemötande gör bra tandvård och håller på tandhygien Läs mer
  • Marlene P
    Marlene P skrev om Alby Tandläkarklinik
    Alltid varmt välkomnande, kunniga, professionell men ändå personliga. Jag känner mig trygg att de gör det som behövs. När jag ringer akut får jag tid oftast samma dag. Läs mer
  • Naciye T
    Naciye T skrev om Alby Tandläkarklinik
    Bästa möjliga vård 100 prosent säker behandling
    Och bemötande otroglig bra
    Jag känner mig säkra med behanlingen Läs mer
  • Karin Z
    Karin Z skrev om Alby Tandläkarklinik
    Mycket trevligt bemötande,duktiga och kunniga på alla sätt. Läs mer
  • Jolie D
    Jolie D skrev om Alby Tandläkarklinik
    Jag har varit hos John sedan 20 år. Jag har gjort rotfyllning, implant och andra åtgärder och jag har rekommenderat honom till alla mina vänner och familj. Han är helt enkelt bäst. Läs mer
  • Martin S
    Martin S skrev om Alby Tandläkarklinik
    Jag har varit kund hos John Shokouhi i mer än 14 år och har varit hos honom varje år och har implantat sedan 5 år tillbaks. Jag tycker att han är en galant tandläkare och är mycket nöjd med hans arbete och rekommenderar honom till alla mina kompisar och bekanta. Läs mer
  • Annika M
    Annika M skrev om Alby Tandläkarklinik
    Den bästa tandläkaren jag varit hos. Han har det i sina fingrar. Sätter bedövning perfekt. Jag har tandläkarskräck men känner mig trygg hos John Shokohi! Läs mer
  • fehmi G
    fehmi G skrev om Alby Tandläkarklinik
    Bästa tandläkaren! Har hjälpt mig komma över min tandläkarrädsla. Nu har Jag fått mina implantattänder. Jag fick väldigt bra behandling och rekommenderar värmt! Läs mer
  • Roya A
    Roya A skrev om Alby Tandläkarklinik
    Jag har varit patient hos John Shokohi sedan 1996 då jag gjorde en bro i överkäken. Jag är väldigt nöjd och blir kallad varje år för kontroll och hygienistbehandling. trots att det är länge sedan jag flyttat från området tänker jag aldrig byta min tandläkare! Aila Läs mer
  • Rolf B E
    Rolf B E skrev om Alby Tandläkarklinik
    Vi, min fru och jag har lång erfarenhet av tanläkare. Vi har krav på hög kvalitet i livet och ställer samma krav på vår tandläkare! Nu har vi sedan flera år varit och är patienter hos Melody Dental. En bättre tandläkare tror vi inte går att finna! Vi kan verkligen rekommendera Tandläkare John Shokohi och hans kunniga medarbetare! Erfarenhet räknas och det kommer patienterna till godo hos John med personal! Omvårdnad & kvalitet!! Vi kan inte vara mer nöjda! Rolf & Alicja Läs mer

Albyvägen 14, 145 59 Norsborg