Tandvårdsgruppen Fruängen

Snittbetyg
4.8
Hemsida Ring 08-464 64 70 Dela

Om företaget

Vi på Tandvårdsgruppen Fruängen erbjuder professionell tandvård med fokus på patientens välbefinnande. Med modern utrustning och erfaret team som består av 3 tandläkare, 1 tandhygienist och våra trevliga tandsköterskor strävar vi efter att skapa en trygg och behaglig tandvårdsupplevelse. Välkommen till en omsorgsfull klinik för din tandhälsa!

54 omdömen om Tandvårdsgruppen Fruängen

Sedan starten hos Reco 2023

Visar 54 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Karin B
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Kunnig och vänlig personal. Fina lokaler

Anna-Lena B
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Både tandläkaren och sköterskan toppentrevliga. Vänligt och proffsigt bemött. Kändes tryggt. En tanke dock- en bör bli tillfrågad om behandlingen hos hygienist i direkt anslutning till tandläkarbesöket är önskvärd. Kändes lite snopet att inte vars beredd på detta. I mitt fall var det ok men det kan finnas flera anledningar till att det inte är lämpligt; tidpunkt, ekonomin.m.m. Mvh Anna.Lena

Anne U
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Mycket trevligt bemötande av kunnig kompetent tandläkare och tandhygienist. Rekommenderar gärna andra patienter denna mottagning.

Thomas H
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Dom är jättebra både pedagogiska och yrkesmäigga

Håkan G
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Blev mycket bra omhändertagen gjorde ett mycket bra jobb med att se till så att mina tandkronor kom på plats är mer än nöjd med hur det utfördes kan inte bli bättre

Bente Marianne K

Trevliga och serviceinrintade

Lena B
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Trevligt och kunnigt bemötande. Pålitlig personal. Lite förvånad dock att priset för behandling kommer att ligga så mycket högre än referenspriset.

Max P
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Första besöket, trevligt och proffsigt bemötande

Elis G
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Superproffsiga och utmärkt service!

Eje C
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

På ett proffsigt och vänligt sätt. Som gammal kund till tidigare ägare hade jag inga förväntningar alls.

Hans Folke R
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Trevligt bemötande, undersökning med bra kommunikation där jag som kund kände mig väl informerad om min tandhälsa. Nyrenoverat med modern apparatur - upplevs som att kliniken satsar.

Dragan V
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Alla på kliniken var välkomnande och jag kände mig trygg hos Tandvårdsgruppen. Jätte nöjd med resultatet!!

Thomas N
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Allt i aölt var det mycket bra aalla var helt ok och mycet vänliga toppen!!

Carina C
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Bästa, bästa khanda som jag haft några år. Tar alltid hand om en på bästa sätt.

Hans S
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Jag blev mycket vänligt bemött och personalen bemödade sig åå alla sätt att jag skulle må bra och trivas under behandlingen. Jobbet med att ordna tre tandkronor åt mig utfördes mycket professionellt och med stor omtanke. Bemötandet och det mycket fina och professionella arbetet gör att jag gärna återvänder. Jag blev verkligen överraskad över det trevliga bemötandet. Det var faktiskt mer än jag hade förväntat.

Eva S
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Fantastiskt fint bemötande i en avspänd atmosfär. Tandläkaren Marko är allt man kan önska av en tandläkare. Kunnig, lyhörd och informativ. Fick snabbt tid när jag fick problem med en gammal lagning. Mycket vänlig och engagerad personal. Är mycket nöjd med mitt besök.

Mary F
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Mycket trevligt bemötande av all personal i ljusa fina lokaler. Mycket nöjd med behandling hos tandhygienist och tandläkare.

Antun S
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

väldigt trevlig och supertrevlig läkare och sjuksköterska

Dragana B
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Jag var jättenöjd,de är professionella och snälla och hjälpte mig så snabbt,Jag kan väldigt starkt rekommendera!

Anna Å
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Trevlig och professionell personal!

Marianne D
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Träffade en tandhygienist. Supertrevlig och proffsig. Kände mig väl omhändertagen.

Solveig G

Trevligt bemötande. Lungt och. Personalen tet . Sig tid

Lara S
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Omtänksam personal! Jag kände mig trygg som patient och kunde vara avslappnad under min behandling.

Salwa Z
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Väl bemötande! Mina förväntningar är uppfyllda!!

Annelie L
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Har blivit jätte bra bemött ,blev glatt överraskad hur bra jag har blivit omhändertagen. Tanvårdsgruppen levde upp till alla mina förväntningar. Min upplevelse har varit bra, en förklande tandläkare och ett utomordentligt utfört arbete.

B-M M
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Blev väl mottagen av trevlig personal

Monica M
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Hade akut tandvärk och fick komma omedelbart. Blev mycket trevligt välkomnad till den fina kliniken. Blev undersökt och väl informerad om problemet och terapin. Fantastiskt fint omhändertagande av tandläkaren som var lätt på handen och hade en ömsint inställning till mig som patient. Superbt. Rekommenderar denna tandläkare till alla bekanta.

Vivianne S
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Trevlig bemötande och sakliga svar på mina frågor.

Mikaela J
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Är så sjukt nöjd med vad Marko och Katarina gjort med mina tänder och deras engagemang. Jag trodde aldrig jag skulle våga le igen Rekommenderar de stark

Dejan G
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Helt underbar personal och tänderna har aldrig mått bättre. Här får man helt klart den bästa tandvården. Väldigt imponerad. Jag rekommenderar starkt!

Linnea S
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Blev proffsigt bemött. Första gången jag var till denna mottagning och har tandläkarskräck. Kände mig lugn hela tiden. Lagade en trasig tand och det gick väldigt snabbt. Kan varmt rekommendera!

Pernilla L
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Familjär känsla och fint bemötande!

Willy B
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Väldigt fint mottagande. Trevligt, proffsigt och noggrant.

Medya A
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Nöjd som alltid och får alltid bästa upplevelsen när jag är hos er. Tack! 🙏🏻

Almir G
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Trevligt bemötande och professionell hjälp

Pontus H
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Precis lämnat ett besök hos tandhygienist Bästa tandhygienist jag haft. Bra utrustning för att ta bort tandsten. Kändes ingenting

Tori W
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Bra genomgång och ett trevligt bemötande av läkare sköterska och tandhygienist Kommer definitivt gå tillbaka . Känns bra.

Susie A
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Väntrummet var bra trevlig personal

Conny Wilhelm D
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Det kändes inte som att man var hos tandläkaren. Vi blev mottagna som nära vänner eller familjemedlemmar. Marco som undersökte tänderna och röntgade, förklarade precis vad han höll på med och hans tandsköterskor visste precis vad som skulle göras så att nödvändiga verktyg fanns redan på plats när han behövde dom. Noggrannhet och mycket gott samarbete verkar vara deras signum. Blev det en liten paus i arbetet så började vi prata och skratta Och där kom känslan in att man var en medlem i familjen. Vi tycker att detta lilla...

Katarina N
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Tandläkaren Marko levererar en förstklassig upplevelse genom professionell service och omsorg. Hans expertis och precision skapar en trygg miljö för patienter. Han tar sig tid att förklara behandlingar och svarar gediget på frågor, vilket skapar förtroende. En modern och välutrustad klinik bidrar till den övergripande positiva upplevelsen. Marko är definitivt en tandläkare som sätter patienternas välbefinnande i fokus. Rekommenderas starkt!

Stefan L
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Blev väldigt varmt och bra omhändertagen av Tandvårdsgruppen i Fruängen, ett bemötande som helt klart mötte förväntan! Har alltid så länge jag kan minnas varit rädd för tandläkare, att borra hål och ta ut tänder med en spillo av blod har alltid varit något som skrämt livet ur mig MEN på Tandvårdgruppen här i Fruängen så försvann all min rädsla och oro! Tandläkare Marko var väldigt lugn och trygg, ett härligt utstrålande, han följde mig genom hela processen och tog korta pauser när jag behövde det. Kan med ett...

Bo W
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Positivt och personligt bemötande. Kompetent intryck och tydlig förklaring av åtgärderna för implantat med krona. Operationen utfördes väl och smärtfri. Uppföljning av välmående per tel dagen efter. Stygnen togs bort efter två veckor och i feb ska kronan povas. Mycket nöjd!

Gudrun D
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Bästa tandläkare med personal som vi varit hos Mycket fint bemötande från första mötet av alla Tandläkare med varsamhet och inkännande, och att man känns som en person och inte en patient i mängden, dessutom trevligt lyssnande om behov Är aldrig rädd att gå dit

Nemanja R
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Behaglig miljö och otroligt bra tandläkare och tandsköterska,proffsigt bemötande!

Gunnar B
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Bra bemötande och trevlig kunnig personal

Gunilla B
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Bra bemötande, trevlig och kunnig personal.

Anne-Marie K
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Äntligen en proffsig tandläkare ( Marko M) efter år av sämre upplevelser.Ny brygga o en rotfyllnining har gett mig en perfekt bitning.Otroligt men sant.

Bianca S
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Mycket bra bemötande och milje😄

Anja V
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Jag har besökt Tandvårdsgruppen flertalet gånger sedan dem öppnade men den senaste gången för att påbörja min resa mot rakare tänder. Då jag länge velat testa metoden Invisalign bestämde jag mig för att göra detta hos Tandvårdsgruppen efter ett flertalet tidigare trevliga bedömanden. Varje gång jag gått dit har jag blivit bemött på ett väldigt professionellt sätt. Personalen är service inriktad och trevlig och dessutom är de nyrenoverade lokalerna väldigt trevliga att vistas i. För någon som jag som är ganska så tandrädd...

Agneta L

Trevlig och tillmötesgående tandläkaren Marko och tandsköterska Katarina