Tandvårdsgruppen Fruängen

Tandvårdsgruppen Fruängen

www.ptj.se
  • BadgeTwoYears
Hemsida Ring 08-464 64 70 Dela

Vi på Tandvårdsgruppen Fruängen erbjuder professionell tandvård med fokus på patientens välbefinnande. Med modern utrustning och erfaret team som består av 3 tandläkare, 1 tandhygienist och våra trevliga tandsköterskor strävar vi efter att skapa en trygg och behaglig tandvårdsupplevelse. Välkommen till en omsorgsfull klinik för din tandhälsa!

164 omdömen om Tandvårdsgruppen Fruängen

Josef S
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Exzellent. kann jag rekommendera!!!

Sven J
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Trevlig,mycket bra, fick hjälp snabbt.

Irena V
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Bra folk som arbetar där Ger en proffsig service

Nikola K
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Intrycket är riktigt bra och allt gick fantastiskt bra!

Monica B

Trevligt bemötande Engagerade Tar patienten på allvar Fick snabbt hjälp

Kerstin J
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Trevligt bemötande mycket trevlig upplevelse

Eija S
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Jag blir alltid bemött på ett trevligt o professionellt sätt. Kunnig personal som kan sitt jobb.

Angelica R
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Mycket bra och proffsigt bemötande

Camilla B
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Fantastiskt! Bra mottagande och professionellt! Jag hade en spricka i en tand och fick ny fyllning.

Lena B
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Varmt, vänligt och välkomnande bemötande

Fanny F
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Bästa! Haft lite oro och rädsla att fixa mina tänder men det är som bortblåst efter mina besök hos Tandvårdsgruppen i Fruängen. All personal har så trevligt bemötande. Proffsigt och personligt! Rekommenderar varmt! Dessutom otroligt duktig tandhygienist ++++++++

Stoicheia M
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Tandvårdskliniken och väntrummet är nyrenoverat, mycket fint och trevligt. Tandvårdsinstrumenten är nyinköpta, moderna och mycket bekvämare för mig som kund än något jag varit med om tidigare. Tandläkaren och tandhygienisten känns samspelta och kunniga. Jag har själv mest problem med tandsten och missfärgningar. Tandhygienisten gjorde ett fantastiskt jobb!

Per Olof H
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Jag upplevde mitt besök som mycket vänligt i en trevlig miljö. Tandläkaren och tandsköterskan var väldigt lugna och talade om vad som skulle hända. Det spelade l lugn musik i bakgrunden och det fanns också en TV i taket som fick patienten att inte jaga upp sig och skingra tankarna. Mitt omdöme är mycket bra och jag ska fortsätta att gå där.

Charlotte R
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Jag bemöttes pä ett trevligt och vänligt sätt av både tandläkaren och sköterskan och undersökningen kändes mycket noggrant genomförd. Man får ett gott intryck av den moderna tekniken, kunnigheten och den fräscha , trevliga lokalen. Kan varmt rekommenderad.

Susana S
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Fantastiskt bra bemötande! Trevlig och empatisk personal inga överdrivna priser, lättillgängliga och som inte det vore nog fick mitt barnbarn komma samma dag när hon behövde tandläkarvård! Rekommenderas stark❤️

Kaija S

Mycket trevligt bemötande och fin behandling! Mvh. Kaija Severin

John S
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Mycket bra! Ett trevligt bemötande av alla! Med vänlig hälsning .John Severin.

Tomas B
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Jag blev bev bemött på ett bra sätt. 👍👍👍

Winta T
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Väldigt fint bemötande, ett professionellt tandläkare undersökning, rekommendaktion och tips. Vill gärna fortsätta gå hos er fram över . Har testa fler tandläkaren efter min gamla tandläkaren gick på pension, blir definitivt Tandläkaren Marco fram över.

Lennart N
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Vänligt bemötande och kunniga.

Savanna H
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Väldigt bra bemötande. Pedagogiska och kunniga

Jörgen N
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Snabb service vid skadad tand! Ny krona på två besök! Min tandläkare Marco med personal är väldigt proffsiga och arbetar lugnt!

Mikael K
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Proffsigt och vänligt bemötande. Med omtanke var jag hos Tandhygienisten. Ett bra och positivt besök.

Ingrid B
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Trevlig personal talade om varje steg de gjorde frågade om om det gick bra

Bertil B

Hela besöket andades proffsighet

Haroon M
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Super böjd Jat duktig läkare och tandläkare tandhygienisten

Eva J
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Blev mycket positivt bemött och är tacksam att hänsyn togs instor utsträckning till mina rörelseproblem.

Sylvia S
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Trevligt bemötande känns proffsigt Ingen väntetid kom in på utsatt tid

Linda Carita P
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Proffsiga, trevliga och för en som inte gillar tandläkare alls så var dem precis som jag önskade. Fick lägga upp allt så jag klarade av besöken.

Pia S
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Kunnighet och omtanke känns tryggt

Annelie Gunilla S
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Min upplevelse har varit mycket positivt, Marco har tagit sig tid när jag hade frågor att ställa, han förklarade tydligt vad han skulle göra, och han var försiktig på hand när han lagade tänderna Marco är den bästa tandläkaren som jag haft på länge även tandsköterskan. Hälsningar Annelie Starck

Erika W
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Lätt på handen. Proffesionellt bemötande både av tandläkaren Marko och den rara kvinnliga tandhygienisten.

Annika B
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Jag blev mycket väl bemött av sköterskan när jag beställde en akuttid. Fick en snabb tid. Både sköterska och tandläkare var mycket trevliga och förstående. Jag ger dem ett toppenbetyg!!

Inger K
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

mycket trevlig personal. Lugnt. Talade om vad som görs.. Jag oroar mig mycket för tandläkarbesök, men det gick så bra!

Roger K
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Vid varje kontakttillfälle med TGF har jag speciellt upplevt en anda av stor öppenhet och vilja att gemensamt finna lösningar för mitt tandvårdsbehov. För mig är det viktigt att känna delaktighet i besluten. Min första kontakt med TGF skedde i juni 2023 och har hittills resulterat i design och inmontering av en tandbrygga, samt åtgärder för förbättrad tandhygien. Den trivsel och förtroende jag "drabbats" av tack vare medarbetarna i TGF garanterar en fortsättning framåt.

Ingrid J
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Helt nöjd med hela besöket,högsta betyg på alla frågorna tack för att ni finns för mig 😄

Tord E
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Sen ni tog över har ni fixat i ordning eran mottagning. Den är fin och lugn miljö och man blir vänligt bemött. Alla är trevliga och glada så det blir toppbetyg från min del. //Totte Erlandsson

Lena J
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Är så glad att jag bytte till dom. Fantastisk personal😊

Caroline E

Super trevliga kunniga . Duktiga på sitt jobb. Supernöjd

Eva-Marie L
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Bra. Har alltid varit tillmötesgående då man behövt hjälp. Kallas en gång per år tyvärr fick ja vänta i 25 min vid mitt sista besök. Men de behandlingar jag fått har varit okej.

Helena H
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Bra bemötande och trevlig miljö

Gunvor S
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Trevlig personal.mycket trevlig tandläkare.

Marjo S
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Allt gick jättebra. I måndags tog dom bilder och på tisdag fick jag en ny tand. Allt gick snabbt och det gjorde inte alls ont. Tack!

Love Tobias L
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Välkomnande och familjär stämning. Marko är en väldigt omsorgsfull tandläkare. Kan rekommendera denna mottagning.

Leif R
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Allt till min belåtenhet. Bra tandläkare som förklarar vad som ska hända.

Bengt Gustaf S

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Bengt L
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Bara positiva erfarenheter av Tandvårdsgruppen, har fullt förtroende av deras personal och kunnande

Bengt L
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Allt perfekt, mycket trevlig personal och professionell behandling! Högsta betyg!

Eva H
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

Jag hade tappat en stifttand som tandläkaren satte tillbaka i munnen. Det gick bra och smärtfritt.

Ben H
Skrev om Tandvårdsgruppen Fruängen

På alla sätt över mina förväntningar