Rekommenderat företag 2016 - Fruängstandläkarna

Fruängstandläkarna

Elsa Brändströms gata 58, 129 52 Hägersten — Visa karta

Fruängstandläkarna är en mottagning som ingår i praktikertjänst AB. Här arbetar tre olika team med tandläkare som tillsammans gör allt för att du ska få bästa möjliga tandvård.

Här arbetar vi med en helhetssyn på patienten och vården, vårt arbete präglas av omtanke och kvalitet i en positiv och behaglig miljö. I strävan efter att kontinuerligt utöka vår kompetens följer vi noga med i utvecklingen när det kommer till nya material och metoder för behandlingar.

Hos Fruängstandläkarna är samtliga medarbetare viktiga för att vi ska kunna erbjuda dig som patient en större förståelse för, och kunskap om din mun. Vi arbetar ständigt för att ge dig som patient ett omhändertagande som ger dig en positiv upplevelse. Vårt mål är att du ska längta tillbaka till oss när du lämnar mottagningen.
Hos oss vill vi att patienterna ska få en tandvård som leder till en långsiktig munhälsa som dessutom tillgodoser deras individuella önskemål. Hos Fruängstandläkarna erbjuder vi ett stort spektra av behandlingar där vi bedriver både barntandvård och implantatbehandlingar.

Samtliga medarbetare har lång erfarenhet och gör sitt yttersta för att kunna erbjuda dig ett varmt, vänligt och professionellt bemötande.

Läs vad 164 kunder tycker om Fruängstandläkarna

• Ann B
    Ann B skrev om Fruängstandläkarna
    Alltid bra bemött av både tandhygienist o tandläkare. Tar sej tid. Proffisionella. Har rekommenderat till andra. 100 % nöjd
  • Carina M
    Carina M skrev om Fruängstandläkarna
    Trevliga & tillmötesgående. Nogranna, men tyvärr lite för lång väntan för tidsbokning ibland. Bra.
  • Gundrun B
    Gundrun B skrev om Fruängstandläkarna
    Jag är jätte nöjd med friknertim, några trevligt och tillmötesgående.
  • Håkan F
    Håkan F skrev om Fruängstandläkarna
    Bara bra. Trevlig personal och trevligt bemötande.
  • Leif E
    Leif E skrev om Fruängstandläkarna
    Hej!
    Jag har varit kund hos Fruängstandläkarna många år. Har alltid varit nöjd
  • Birgitta P
    Birgitta P skrev om Fruängstandläkarna
    Här är man trygg hos kunnig och superproffsigt team!
  • Ann-britt S
    Ann-britt S skrev om Fruängstandläkarna
    sammantaget bra, den behandling jag fått
  • Hans J
    Hans J skrev om Fruängstandläkarna
    Mycket vänligt bemötande i reception även hos tandläkaren o tandhygienist, mycket sällan man får vänta och då är det max 5 minuter. Noggrann information om vad som ska göras samt att man får ett kostnadsförslag. Ljusa och trevliga lokaler med avslappande musik.
  • Åsa D
    Åsa D skrev om Fruängstandläkarna
    Mycket bra! Proffsiga och tillmötesgående!
  • Carina L
    Carina L skrev om Fruängstandläkarna
    Ett bra och trevlig bemötande
  • Arnulf B
    Arnulf B skrev om Fruängstandläkarna
    Har alltid fått ett gott bemötandet. Har gått hos tandläkarna i 25 år och kommer nu inte att byta till någon ny. det jobb dom har gjort på mina tänder är jag nöjd med.
  • Per B
    Per B skrev om Fruängstandläkarna
    All personal proffsig och man får ett trevligt bemötande. Är mycket nöjd med lagningen av mina tänder.
  • Rolf J
    Rolf J skrev om Fruängstandläkarna
    Så som man vill att det skall vara när man går till tandläkaren.
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om Fruängstandläkarna
    Trevligt bemötande, bra tandvård,
  • Haidar N
    Haidar N skrev om Fruängstandläkarna
    Trevlig personal och duktiga läkare.
  • Eddie E
    Eddie E skrev om Fruängstandläkarna
    Mycket bra tandläkare. Bra service. Trevlig personal
  • Sven-erik J
    Sven-erik J skrev om Fruängstandläkarna
    Proffsigt företag. Håller tider som bokats. Personligt bemötande.
  • Mona N
    Mona N skrev om Fruängstandläkarna
    Jag har varit patient hos Fruängstandläkarna i minst 25 ! Alla 4 i familjen är patienterna där och vi är väldigt nöjda. Speciellt när jag gjorde min 1:a rotfyllning. Jag rekommenderar Fruängstandläkarna till alla jag känner👍
  • Ann L
    Ann L skrev om Fruängstandläkarna
    Fantastiskt bra!
    Den tandläkarskräck jag haft mer eller mindre hela mitt liv är helt borta.
    Seriösa och noggranna från första början, allt från prisförslag till vad som
    behövs göra till bemötandet från all personal samt uppföljningar av arbete.
    Helt klart världsklass! 😎
  • Bodil S
    Bodil S skrev om Fruängstandläkarna
    Mångårig patient både avseende tandläkare och tandhygienist. Senast gällde det implantat av framtand efter olyckshändelse (pågående) och rutingenomgång av tändernas hälsa (tandsten, tandfickor etc). Jag är som alltid mycket nöjd med det mottagande och den behandling jag får av samtlig personal. Kunnig, vänlig och informativ.
  • Karin J
    Karin J skrev om Fruängstandläkarna
    Är mycket nöjd med bemötandet och behandlingar.
  • Inger A
    Inger A skrev om Fruängstandläkarna
    Jag har bara positiva upplevelser från min tandhygienist Chris på Fruängstandläkarna.
  • Krister A
    Krister A skrev om Fruängstandläkarna
    Helt nöjd med allt! Har inget att klaga på.
  • Saeid F
    Saeid F skrev om Fruängstandläkarna
    Tack för allt ni fantastisk och jag nöjd med min tandläkare och personalen
  • Therese B
    Therese B skrev om Fruängstandläkarna
    Alltid hjälpsamma och tillmötesgående, det gäller hela teamet. Proffsigt bemötande och alltid god vård.
  • Erna V
    Erna V skrev om Fruängstandläkarna
    Det värsta jag varit med om återkommer aldrig mer
  • Erika W
    Erika W skrev om Fruängstandläkarna
    Jättebra fin respons och bra hjälp kunde inte vara nöjdare!
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Fruängstandläkarna
    Ett mycket proffesionellt bemötande. Fantastisk personal och en välinredd samt fräsch inrättning.

Jag hade haft stora problem med mina tänder tills jag kom till Fruängstandläkarna vid 30 års ålder. Nu har jag inga problem alls.
  • Eva T
    Eva T skrev om Fruängstandläkarna
    Mycket bra o trevlig personal i receptionen . Tand kir kunnig o en person man litar .Går hos en väldigt bra Tandhygenist ,
  • Emma E
    Emma E skrev om Fruängstandläkarna
    Högt betyg från en med tandläkarskräck!
  • Anita M
    Anita M skrev om Fruängstandläkarna
    Det är alltid lugnt och skönt hos er. Och ni passar tiden ☺Helt nöjd. Ha det bra. Anita
  • Mats B
    Mats B skrev om Fruängstandläkarna
    Fick snabbt en tid vid en tandskada mitt i sommaren.
  • Pia S
    Pia S skrev om Fruängstandläkarna
    Bemötandet var utomordentligt trevligt och tryggt. Känsla av lugn inför tandoperation var betydelsefullt
  •  katrin H
     katrin H skrev om Fruängstandläkarna
    Fick ett bra o proffesionellt bemötande av både tandläkare o övrig personal
  • Hans C
    Hans C skrev om Fruängstandläkarna
    Tycker det fungerar bra och tror (ej expert) att de bästa alternativa och prismässigt bästa behandlingen utförs
  • Anne-cahtrine K
    Anne-cahtrine K skrev om Fruängstandläkarna
    Kunniga medarbetare. Har gått där länge. Varje år gås tandstatus igenom och vi diskuterar vad som evt behöver göras och jag får då ett pris på detta. Är väldigt nöjd.
  • Daniel V
    Daniel V skrev om Fruängstandläkarna
    Trevliga, bra bemötande och punktliga.
  • Carin L
    Carin L skrev om Fruängstandläkarna
    Är jätte nöjd med min tandläkare Ingemar ,tandhygienist Gunnel och tandsköterska Annette. Alltid lika trevligt bemötande. Noggran och proffsiga behanlingar.
  • Ann-cathrine E
    Ann-cathrine E skrev om Fruängstandläkarna
    snabbt omhändertagande, bra kliniker, trevligt, modern utrustning, kort väntetid
  • Robert S
    Robert S skrev om Fruängstandläkarna
    ett gott bemötande och en god information
  • Magda H
    Magda H skrev om Fruängstandläkarna
    Trevlig och kompetent personal!
  • Yvonne J
    Yvonne J skrev om Fruängstandläkarna
    Har gått hos fruängstandläkarna sen skoltandvården,och är jättenöjd.
  • Karin W
    Karin W skrev om Fruängstandläkarna
    Jag har blivit både trevligt och proffsigt bemött från första kontakten. Har blivit uppringt direkt då jag sökt mottagningen för någon fråga. Ingemar har på ett proffsigt och förtroendeingivande sätt lagat tre tänder. Dessutom gjort det snabbt på en och samma tid vilket känns bra då jag sluppit ta ledigt fler tillfällen fån jobbet. ( har på annan mottagning tidigare bara varit med om en åtgärd/tid)
    Vid kontakt över telefon pga ilning i lagade tänder har jag fått komma omedelbart för att åtgärda detta. Min upplevelse av personalen, både i receptionen och i tandläkarrummet är att de ger ett otroligt trevligt bemötande, bra service och proffsigt utförande. Har vid mina tre tillfällen lämnat mottagningen väldigt nöjd. Tipptopp med andra ord.
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Fruängstandläkarna
    Tandläkaren och hygienisten (mycket kunnig) är båda trevliga och kunniga och de har skött om mina tänder bra. Den andra personalen känner jag inte alls och kan inte yttra mig om dem, eftersom de är ganska nya för mig.
    Får inte prickarna dit jag vill på nedanstående fråga. Vill ha nr 4
  • Bertil W
    Bertil W skrev om Fruängstandläkarna
    Mycket nöjd med allt. Personligt mottagande, kvalitet på arbetet m m.
  • Claes P
    Claes P skrev om Fruängstandläkarna
    Manne är en helt suverän och skicklig tandläkare som jag har fått allra största förtroende för! Rekommendersr honom varmt, liksom hela hans team.
  • Kjell G
    Kjell G skrev om Fruängstandläkarna
    Trevlig personal i receptionen som känner igen kunden
    fast man är där sällan.
  • Ingrid M
    Ingrid M skrev om Fruängstandläkarna
    Varit "kund" hos Gunnel Frickner i 28 år och är så tacksam för hennes insats. Hon är genuint duktig och en fantastisk person. Hos Ingemar Frickner har jag gått 5-6 år och min erfarenhet är att han är en skicklig tandläkare - alltid punktlig och tillmötesgående.
  • Inger B
    Inger B skrev om Fruängstandläkarna
    Har varit kund sedan 70-talet och ff. Vilket tyder på att jag är väldigt nöjd. Kan tycka bara att de är väldigt dyra. Personalen är trevlig.
  • Barbro E
    Barbro E skrev om Fruängstandläkarna
    Min tandhygienist hos er är jag mycket tacksam för. Även operationen för ett implantat gjordes med stor omsorg och blev mycket bra.
    Mvh B. Ehnvall

Elsa Brändströms gata 58, 129 52 Hägersten