Botkyrka Dental AB

Botkyrka Dental AB

www.botkyrkadental.se
  • Badge2024
Boka tid Ring 08-534 002 00 Dela

Varmt välkommen till Botkyrka Dental i Tumba! Vi erbjuder både allmäntandvård och akuttandvård. Vi utför även estetisk tandvård, tandreglering med aligners, implantatbehandling, kirurgi, injektionsbehandlingar samt specialistbehandling av sömnapné och snarkning. I samma lokal som oss finns Tumba Dental - ett av Sveriges...

39 omdömen om Botkyrka Dental AB

Sedan starten hos Reco 2024

Olavi Juhani M

Ja är HELT NÖJD med bemötande ,,, inget att klaga på 🤗

Jorjet B
Skrev om Botkyrka Dental AB

Professionell tandläkare med stor kompetens. Tydlighet i konsultation för behandligsform i mitt ärende. Rekommenderas starkt!

Fehime C
Skrev om Botkyrka Dental AB

God omhändertagen, skapade akut tid som inte fanns för att kunna ta emot mig. Påbörjat rotbehandling och ska tillbaka i augusti för fortsatt behandling.

Catharina A
Skrev om Botkyrka Dental AB

Har o får en otrolig hjälp av tandläkarna, väldigt vänliga o kunniga. Litar till 100% på dem. Alltid tyckt det är obehagligt att gå till tandläkare men här känns det tryggt. Bara positivt

Katri S
Skrev om Botkyrka Dental AB

Tandläkarna är väldigt bra på att bemöta patienten så att man känner sig trygg och hörd för sitt besvär. Tandläkarna känns väldigt kompetenta. Tar emot samma dag om man har något väldigt akut besvär. Plus också för att man får en prisuppgift i förhand för eventuella ingrepp som behöver göras.

Shahid M
Skrev om Botkyrka Dental AB

Mycket bra. Bemötande är mycket bra förväntningar är uppfyller

Aulis Ensio L

Mycket bra. TACK för hjälpen. Aulis

Noubar K
Skrev om Botkyrka Dental AB

Nöjd och bra service. Trevlig personal

Heikki Juhani K
Skrev om Botkyrka Dental AB

Bra servise bra mötande trevlig lokal

Fatma F

Bra bemötande årliga kontroll

Glenn Johan Erik S
Skrev om Botkyrka Dental AB

Bra läge, Lätt att hitta parkering, Trevligt personal, proffesionellt bemötande.

Danile W
Skrev om Botkyrka Dental AB

Botkyrka dental är de bra jag har fått bra hjälp stor tack

Maud A

Trevligt bemötande Professionella Bra läge

Rostam A
Skrev om Botkyrka Dental AB

Jag tycker de är bra och dylika.

Eva K
Skrev om Botkyrka Dental AB

Jag har haft tandläkarskräck efter en visdomstandsuttagning för många år sedan . När jag väl behövde uppsöka tandläkare ringde jag och bokade tid hos er. Det resulterade i ett inplantat av en framtand och en brygga. Ett fantastiskt bemötande och omhändertagande är vad jag fått när jag kommer till er. Har även sett till att min man går hos er , även han är väldigt nöjd

Helena H
Skrev om Botkyrka Dental AB

Jag kan varmt rekommendera Botkyrka Dental AB. Fräsch lokal, proffesionellt bemötande och jag kommer garanterat fortsätta gå där.

Ingrid Monica E
Skrev om Botkyrka Dental AB

Bra bemött, trevlig atmosfär och känns tryggt med personalen. Och duktiga tandläkare och fint samarbete personalen emellan.

Mari E
Skrev om Botkyrka Dental AB

Bra bemötande och snabb tid för återbesök. Uppskattar att de håller öppet även på lördagar.

Shaymaa J
Skrev om Botkyrka Dental AB

Bra ovh underbar bra personal ovh vaker upplevelse

David K
Skrev om Botkyrka Dental AB

Från tidigare kollegor och vänner har jag fått höra väldigt bra om Botkyrka dental AB. Naturligt hade jag då höga förväntningar av kliniken. Kort sagt kan jag säga att ja inte blev besviken utan väldigt nöjd av båda bemötandet och ingreppet.

Milena I
Skrev om Botkyrka Dental AB

Otroligt trevligt personal,fint bemötande, har alltid gått nöjd därifrån.

Naira H
Skrev om Botkyrka Dental AB

Väldigt bra bemötande och det väldigt viktigt

Mohadeseh Y
Skrev om Botkyrka Dental AB

Mycket bra bemötande trevlig personal och mycket kunniga läkare

Mattias S
Skrev om Botkyrka Dental AB

Väldigt professionellt och vänligt bemötande i världsklass. Extremt kompetent personal och tandläkare som kommunicerar på ett bra samt enkelt sätt så man förstår.

Sehri K
Skrev om Botkyrka Dental AB

Mycket bra informerad under besöket,, proffesionell personal, bra bemötande och mycket hygienisk klinik. Ska absolut fortsätta få behandling där.

Anders L
Skrev om Botkyrka Dental AB

Fick otroligt fint bemötande när jag var där 28/5 även kontroll av mina tänder och kostnad förslag vad som var bra för tänderna, tandläkare som jag fick var med trevlig tror jag byter tandläkare nu än jag gick förut

Mats K
Skrev om Botkyrka Dental AB

Otroligt fint bemötande och kunniga yrkesmänniskor.

Eva Kristina W
Skrev om Botkyrka Dental AB

Hittills har jag blivit mycket väl mottagen och hoppas att fortsättningen blir lika bra

Ewa S
Skrev om Botkyrka Dental AB

Mycket trevlig bemötande och man känner sig bra omhändertagen.

Emily H
Skrev om Botkyrka Dental AB

Otroligt bra upplevelse hos Botkyrka Dental! Härlig och tillmötesgående personal som får kunden/patienten att känna sig trygg! Kommer igen och igen! Tack

Abdulkarim A

Frendly professionals Eazy comunications Eazy to reach Flexible appointments

Ann Elisabeth H

Jättebra bemötande. Lite för lång väntetid Bra tandläkare

Anne S
Skrev om Botkyrka Dental AB

Trevlig tandläkare🤗berättade hur mycket min behandling kommer kosta

Svar från Botkyrka Dental AB

Det värmer att höra, tack Anne!

Krister P
Skrev om Botkyrka Dental AB

Bra bemötande med bra öppettider

Svar från Botkyrka Dental AB

Vi tackar för ditt fina omdöme!

Gholamreza N
Skrev om Botkyrka Dental AB

Jag har varit många gånger här. Alltid nöjd med trevlig personal. Mina tänder är inte klara än, jag kommer på flera besök till, och det gör jag gärna.

Svar från Botkyrka Dental AB

Vi tackar för ditt fina omdöme och förtroende! Varmt välkommen på fortsatta besök.

Rose-Marie P
Skrev om Botkyrka Dental AB

De mycket att göra i min mun, men har blivit väl omtagen när det gäller detta. De ska dra ut de flesta av mina tänder och sedan får jag protes i både övre och nedre käken. Trevlig personal. Har bara gott att säga.

Svar från Botkyrka Dental AB

Tack för ditt fina omdöme, vårat mål är att ge dig trygghet och att du ska känna dig mer än nöjd med din behandling hos oss.

Nenita L
Skrev om Botkyrka Dental AB

Väl bemött,trevlig personal. Rekommenderar gärna mina bekanta.

Svar från Botkyrka Dental AB

Vad glada vi blir, tack för ditt förtroende!

Britt-louis N
Skrev om Botkyrka Dental AB

Möte med Tandläkare var mycket trevligt

Svar från Botkyrka Dental AB

Vi tackar så hjärtligt, välkommen åter!

Dariush G
Skrev om Botkyrka Dental AB

Bra bemötande och kunnig personal trevlig doktor

Svar från Botkyrka Dental AB

Stort tack, det glädjer oss att du känner dig nöjd efter ditt besök hos oss.