Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Botkyrka Tandea Tandea - Norsborg

En del av Tandeawww.tandea.se

Lokes väg 4, 145 70 Norsborg — Visa karta

Boka tid Vi bekräftar snarast via SMS
Boka tid Vi bekräftar snarast via SMS
På Tandea i Norsborg arbetar totalt 9 personer varav 4 är legitimerade tandläkare och resterande är tandhygienister och tandsköterskor. Lokalerna är ljusa och fräscha och du kan känna dig lugn när du kommer till oss för undersökning.

Vi har även modern utrustning och teknik som t.ex. digital röntgen, som avger mindre strålning än en traditionell röntgen.

Tandea är anslutet till Försäkringskassan och arbetar på uppdrag för Stockholms läns landsting vilket gör att barn och unga får tandvård kostnadsfritt.
Mån-Tor: 07:00-19:30
Fre: 07:00-18:00
Lör: 09:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 63 kunder tycker om Tandea - Norsborg

• Eva S
    Eva S skrev om Tandea - Norsborg
    Jag är mycket nöjd med Tandea. Jättetrevligt bemötande alla som jag treffade var trevliga. Väldig duktig och proffsig tandläkare och personal. Jag kände mig väl omtagen trots tandläkarskräck. Jag är mycket nöjd med Tandeas tandvård och rekommenderar .
  • Halina B
    Halina B skrev om Tandea - Norsborg
    Det var kort besök tandläkare tog bart stygn. Han var duktig och personalen snäll och hjälpsam.
  • Lilja M
    Lilja M skrev om Tandea - Norsborg
    Toppen personal med stor kompetens. Fräsch och inbjudande lokal. Får hjälp snabbt och blir välbemött.
  • Elias E
    Elias E skrev om Tandea - Norsborg
    Väldigt bra tandläkare samt receptionist alltid trevlig
  • Nils M
    Nils M skrev om Tandea - Norsborg
    Jag upplevde min behandling helt fantastisk
    Okompliseerad och mycket behaglig så jag kan verkligen rekommendera Tandea.
  • Tommy N
    Tommy N skrev om Tandea - Norsborg
    Ett fint bemötande från början till slut
    under själva behandlingen.
    Däremot efteråt gick det inte bra.
    Det finns ett intyg i er journal från min
    läkare som ger rätt till tanvårdsbidrag.
    Vid betalningen var det någon typ av
    dataproblem.
    Så tandvårdsbidraget uteblev.
    Det var ingen bra service.
    När jag bokade tiden blev jag lovad
    bidraget.
  • Katrin H
    Katrin H skrev om Tandea - Norsborg
    Jag började på tandea med ett akut behov. Fick komma snabbt och blev väldigt trevligt bemött. Efter det har jag fortsätt där hos dem både tandhygienist och tandläkaren. De tar hand om mig på bästa sätt, gör inget onödigt för att tjäna pengar, tvärtom. Jag är pensionär och har inte gott ställt. Jag är så nöjd.
  • Juhani V
    Juhani V skrev om Tandea - Norsborg
    Mycket bra bemötande och arbete
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Tandea - Norsborg
    Ett oerhört proffsigt tandvårdsteam. Blev väl omhändertagen av duktige tandläkare Daniel som rotfyllt en tand och gjort kronor. Bra uppföljning av behandlingen och bra instruktion för förebyggande egen tandvård på hemmaplan. En mycket prisvärd mottagning. Jag kan varmt rekommendera denna mottagning som är prisvärd om med god patient vård i centrum .
  • Murat B
    Murat B skrev om Tandea - Norsborg
    Jag var hos en tandhygienist .
    Det var proffsigt besök och blev mycket nöjd.
  • Ingrid B
    Ingrid B skrev om Tandea - Norsborg
    Jag tycker att Tandea i Norsborg är den bästa klinik som jag har haft under alla mina år. Dom är väldigt trevliga och duktiga. Jag är mer än nöjd.
  • Ulf W
    Ulf W skrev om Tandea - Norsborg
    Bra lyhörda inför mitt handikspp och tålmodiga.
  • Bassam E
    Bassam E skrev om Tandea - Norsborg
    Väldigt bra bemötande och bra rådgivande
  • Ahmet A
    Ahmet A skrev om Tandea - Norsborg
    Det var en hemsk upplevelse. För att hitta öppningen för att komma till roten han har använt för grov bort och täppte hålen. Han kunde inte hitta hålen för rotflyninng. Han sa att han måste dra båda tänderna.
    Jag tyckte det lätt lite underligt. Jag konsulterade en specialist i Turkiet.
    De kinde hitta 4 öppningen och rotflyllla. Jag tror 3 år har passerat och jag har inga problem med tändena. Igentligen jag skulle kräva tillbaka hans arvode på ca 800 kr.
    Nu går jag till tandea i Skärholmen och mycket nöjd.
  • Nilsson N
    Nilsson N skrev om Tandea - Norsborg
    Vänligt bemötande. En mild och lugn stämning råder. Tandhygienisten och tandläkaren är trevliga och mycket kunniga.Mycket bra uppföljning av behandlingen samt efterkontroll. Bra rådgivning vad beträffar tillbehör för att hålla tänderna i trim, som val av tandkräm, mellanrumstandborstar och tandtråd. Efter att tidigare ha haft problem med andra, så är Tandea i Norsborg det bästa tandläkarföretaget jag har upplevt hitintills.
  • Akbal A
    Akbal A skrev om Tandea - Norsborg
    Bra service trevligt personar.
  • Agneta B
    Agneta B skrev om Tandea - Norsborg
    Tandea i Norsborg är professionella,hjälpsamma och vänliga. De gör bra bedömningar och tar det i lagom takt.
  • Nilsson G
    Nilsson G skrev om Tandea - Norsborg
    Snabb service vänlig personal nära hemmet
  • Edwardh U
    Edwardh U skrev om Tandea - Norsborg
    Lagat en fyllning som jag tappat. Undersökning och genomgång av tandstatus. Lagning av tandhals som var utan skydd. Jag blev mycket bra och respektfullt bemött. Speciellt tog man hänsyn till min starka tandvårdsrädsla på ett mycket proffsigt sätt. Jag kände mig helt trygg i behandlingen av tandläkare och tandsköterska.
  • Tanja S
    Tanja S skrev om Tandea - Norsborg
    Ringde och fick tid efter två timmar! Trevligt bemötande. Doktor Daniel Warkaye är en riktig proffs.
    Varmt rekommenderar kliniken.
  • Åsa F
    Åsa F skrev om Tandea - Norsborg
    Man mår bra när man sitter där, känns lite som familj, kommer nära Både tandläkare och sköterska.
  • Carina A
    Carina A skrev om Tandea - Norsborg
    Jag får ett bra bemötande. Personalen är duktiga.
    Känner mig trygg.
  • Remmel J
    Remmel J skrev om Tandea - Norsborg
    BRÅ VÅRD.DUKTIGA OCH KVALIFICERAD LÄKARE.
  • Rukiye A
    Rukiye A skrev om Tandea - Norsborg
    Den var bra bemötande . Kunniga personal.
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Tandea - Norsborg
    En liten klinik men med proffsig behandling.
  • Maria P
    Maria P skrev om Tandea - Norsborg
    Är nöjd med er förutom vid ett tillfälle. Hade då en tidig tid på morgonen. När jag satt och väntade fick jag beskedet att tandläkaren hade försovit sig. Fick en ny tid men hade även velat få någon form av kompensation. Om jag som patient inte kommer på bokad tid så blir jag debiterad och det borde gälla åt bägge hållen.
  • Mimi I
    Mimi I skrev om Tandea - Norsborg
    Hej! Jag är mycket nöjd med hjälp/ behandlingar som jag har fått och fortfarande får där. Personalen är super trevliga och vet hur man tar hand om sina patienter.
    Det är mycket som jag har fått både lära mig och informerats om som jag inte fick av Folktandvården.

Jag har bara bra saker att säga om Tandea Norsborg . Dessutom så har jag rekommenderat både familj och vänner att söka sig dit.

Jag kommer att fortsätta som patient hos Tandea Norsborg!!!!
  • Homan P
    Homan P skrev om Tandea - Norsborg
    Trevlig personal och fräscha lokaler dock långa väntetider mellan varje besök. Annars full poäng
  • Nurcan I
    Nurcan I skrev om Tandea - Norsborg
    Bra bemötande och trevligt personal . Snabbt och bra jobb...rekommenderar starkt
  • Maria J
    Maria J skrev om Tandea - Norsborg
    Trevlig, rar och snäll tandläkare som förstår mig som har tandläkarskräck❤👍Det värdesätter jag enormt mycket. Jag har jätte svårt och åka till tandläkaren på grund av det. Så allt börjar med en bra och empatisk tandläkare.
  • Volkan C
    Volkan C skrev om Tandea - Norsborg
    Bra personel och duktig jag är mycke nöjd
  • Annelie D
    Annelie D skrev om Tandea - Norsborg
    Vill rekommenderar tandea för bra kundservice och brett utbud. Har allt ifrån kontroller och tandbryggor. Får hjälp med allt man behöver inom tandvård. Jättenöjd.
  • Rahel T
    Rahel T skrev om Tandea - Norsborg
    Tandea i Norsborg, alla som jobbar där är trevliga och snälla och har bra på mötande.
  • Helene M
    Helene M skrev om Tandea - Norsborg
    bästa tänkbara service och behandlig myvket trevliga och proffsiga
  • Emelie Margrareta P
    Emelie Margrareta P skrev om Tandea - Norsborg
    Mycket bra personal, trevliga lokaler och fantastisk service!
  • Seher Y
    Seher Y skrev om Tandea - Norsborg
    De var bra, men ozan ölçer var bästa läkaren där.
  • Elisabeth Ö
    Elisabeth Ö skrev om Tandea - Norsborg
    Vänligt bemötande, kunnig personal och snabb tid vid bokningen. Jag är väldigt nöjd och har redan rekommenderat er.
  • Tuomo H
    Tuomo H skrev om Tandea - Norsborg
    Behandlande läkare är professionell och flexibel och snäll ,liksom övrig personal .Mina tänder fungerar mycket bra och jag är jätte nöjd .Jag kommer rekommera Tandea till andra.
  • Herbert M
    Herbert M skrev om Tandea - Norsborg
    Jag har varit trevligt bemötad av mycket bra personal och tändläkare som är proffs och mycket nöjd ☺
  • Yekta Ö
    Yekta Ö skrev om Tandea - Norsborg
    Riktigt bra service, noggranna tandläkaren. Toppen toppen bra.
  • Mariham C
    Mariham C skrev om Tandea - Norsborg
    Jätte trevlig och kunnig personal. Lokalerna är rena rena och personalen bemöter alltid patienten med respekt.
  • Karin A
    Karin A skrev om Tandea - Norsborg
    Har nog aldrig fått bättre service och tandvård tidigare under mina 40 år. Proffsig personal som kan sitt yrke när det gäller tandlagning och att hantera min tandläkarskräck..
  • Göran C
    Göran C skrev om Tandea - Norsborg
    Alltid ett trevligt och proffetionellt bemötande. Jag är alltid nöjd och trygg vid besök hos Tandea.
  • Lali K
    Lali K skrev om Tandea - Norsborg
    Tackar er. Ni är bästa !!! Kunniga trevliga och säkra
  • Zelal Ö
    Zelal Ö skrev om Tandea - Norsborg
    Trevlig personal och den bästa tandläkaren som jag nånsin träffat. Tdl Ozan är jätte trevlig och duktig
  • Alireza Z
    Alireza Z skrev om Tandea - Norsborg
    Hej!
    Jag är jätte nöjd med dr Slivos arbete.
    Alireza
  • George S
    George S skrev om Tandea - Norsborg
    Mycket bra och trevlig service. Noggranna och proffsiga!
  • Sara N
    Sara N skrev om Tandea - Norsborg
    Trevlig personal och vettiga priser
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Tandea - Norsborg
    Utmärkt! Trots att jag fegar ! Mvh Susanne
  • Angeline T
    Angeline T skrev om Tandea - Norsborg
    Bästa klinik , bästa tandläkaren och bästa personalen.

Lokes väg 4, 145 70 Norsborg