Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Botkyrka Tandläkare Dyana Jergis

Tandläkare Dyana Jergis

Tumba torg 114, 147 30 Tumba — Visa karta

Hos Tandläkare Dyana Jergis tycker vi att alla har rätt till riktigt bra tandvård. Hos oss står alltid du som patient i fokus. För oss är det väldigt viktigt att du upplever ett professionellt bemötande från oss med hög kvalité på tandvården. Vi erbjuder också akuttandvård för såväl vuxna som barn och jobbar dessutom kvällar och helger. För oss är bra service en självklarhet och vi kan erbjuda dig hjälp med alla typer av tandvård. Allt från vanliga rutinundersökningar till estetisk tandvård och protetik. Vi är också mycket stolta över att kunna erbjuda femårsgaranti vid implantat.

Läs vad 54 kunder tycker om Tandläkare Dyana Jergis

• Ahmed S
    Ahmed S skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Riktigt grymma och nogranna tandläkare.😊
  • Markus K
    Markus K skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Mitt tandbesvär kom plötsligt och under en helg. Tandläkaren visade förståelse, tog emot mig inom kort och åtgärdade problemet.
    Ett stort Tack!
  • Alfonso S
    Alfonso S skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Hon var jätte försiktigt och tog hänsyn till mitt borrskräck
  • Charbel A
    Charbel A skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Fantastiskt bemötande. Rogivande behandling. . Allt perfekt!
  • Rita B
    Rita B skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Jätte nöjd! Mycket trevlig och hjälpsam personal/ tandläkare! Rekommenderas verkligen.
  • Josefin L
    Josefin L skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Fantastiskt bra team! Där kände jag mig trygg och blev väl omhändertagen. Duktig tandläkare och tandhygienist som gladeligen hjälper till 😊👍
  • Llona L
    Llona L skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Väldigt trevlig tandläkare och tandhygienist. Är mycket vänliga, förklarar tydligt allt vad de gör. Rekommenderar.
  • Agneta L
    Agneta L skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Mycket proffsigt och också mycket trevligt bemötande. Går naturligtvis tillbaka.
  • Dzatin K
    Dzatin K skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Alltid trevligt bemötande och professionella tjänster, kan varmt rekommenderas!
  • Ann L
    Ann L skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Hej Dyana!
    Jag är jättenöjda med behandling hos dig , du vet precis vad jag behöver och du lyssnar alltid på minst åsikter och tar väl hand om mig . Jag är ju orolig och rädd , men med ditt stöd och förståelse har det hittills gått bra 👍😊så du får en 10:a av mig. Ses snart Ann
  • Diana G
    Diana G skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Väldig proffesionellt arbete, hög nivå av kunskap, bemötandet var toppen!
    Väldigt bra service, hög kompetens både hos Dyana och hennes Tandhygrnist
    Rekommenderar verkligen 👍👍👍👍👍
  • Helena R
    Helena R skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Trevligt och professionellt bemötande!
  • Ou-qi H
    Ou-qi H skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Dyana och Linnea är de bästa tandläkarna jag har haft turen att möta. Professionella och omsorgsfulla. Rekommenderar starkt till alla!
  • Ngoc Phuoc P
    Ngoc Phuoc P skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Jag finner trygghet hos henne. Hon anliter annan sakkunskap när det krävs. Stort engagemang. Välbemötande.
  • Amil Hlal A
    Amil Hlal A skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Vänligt bemötande, allt kändes proffesionellt
  • Jessica B
    Jessica B skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Jag är väldigt nöjd att jag valde denna tandvårdsklinik. Jag uppskattar att jag snabbt kunde nå Dyana, samtidigt som hon frågade hur det gick med tandblekningen och alltid hittade tider som passade mig och mitt liv. Rekommenderar starkt denna klinik då jag är nöjd med bemötandet men även behandling och resultatet! Tack!
  • Helene T
    Helene T skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Hej trevligt bemötande och jag fick tid samma dag, rekommmenderat tandläkaren till mina vänner.
  • Johannes A
    Johannes A skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Trevlig och kunnig Tandläkare som är flexibel och rättvis.
  • Roiene U
    Roiene U skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Underbar tandläkare. Bra service och trevlig personal
  • Besama D
    Besama D skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Hej, mycket skicklig och duktigt tandläkare
    Bra bemötande från första ögonblick
  • Krantz J
    Krantz J skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Kunnig inom sitt gebit, förklarar bra och är trevlig.
  • Malek E
    Malek E skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    jätte bra och trevlig tandläkare ,och jag är jätte njöd med henne ..!!
  • Patricia T
    Patricia T skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Mycket bra bemötande
    Flexibel med tider som passar mig
    Bra arbete med mina tänder.
    Det motsvarar mina förväntningar när jag sökte tandläkarvård.
  • Laila M
    Laila M skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Det är den bästa tandläkare jag har haft någon gång.
  • Krister H
    Krister H skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Mitt första intryck är bara positivt. Har bara varit på en undersökning.
    Kanske att man ska lämna omdömme efter några gånger, men så här långt, nöjd:)
  • Sinan A
    Sinan A skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Dyana är en lojal, noggran och inte alls snål när det gäller bedövning, den håller i minst 4 timmar!
  • Daniel Zuher D
    Daniel Zuher D skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Gedigen service och väldigt bra utfört tandlagning . Är mer än nöjd.

/Daniel.D
  • Helena A
    Helena A skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Personligare än tex folktandvården där jag gått tidigare.
  • Rebecca D
    Rebecca D skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Kom in med akut tandvärk och va tvungen att dra ut en visdomstand. Även fast jag tycker de är otroligt jobbigt att gå till tandläkaren så gick de bra och fick allt stöd jag behövde. Väldigt trevligt bemötande, fräsch och fin lokal.
  • Ruby D
    Ruby D skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Väldigt bra och duktig tandläkare. Bästa!!
  • Therese J
    Therese J skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Supertrevliga och duktiga tandläkare! Kommer helt klart bli mina nya tandläkare.
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Fick en tid samma dag efter en natt med tandvärk. Jag undviker tandläkarn, men nu var jag tvungen; och det kändes tryggt att bli så vänligt och proffsigt bemött. Behandlingen gick snabbt och Dyana såg till att jag mådde bra. Perfekt!
  • Lotta F
    Lotta F skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Jag är väldigt nöjd med både behandling och med det trevliga bemötandet. Atmosfären är lugn och trygg vilket är viktigt när man väl ska sätta sig i stolen. Lätta på handen och noga med att det inte ska göra ont, det uppskattar jag särskilt. Hit kommer jag gärna tillbaka.
  • Dyana J
    Dyana J skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Jag tycker att jag har fått ett väldigt bra bemötande och behandlingen är helt utmärkt. Bästa tandläkare jag har haft. / Robin Åke från Botkyrka som är på besök hos tandläkaren Dyana
  • Eva Caroline L
    Eva Caroline L skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Jag är mycket nöjd. Har bara gått till Dyana en gång men tänker fortsätta göra det framöver. Det var första gången det var roligt att gå till tandläkaren!
  • Sinan A
    Sinan A skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Dyana Jergis är loyal för sina kunder, noggran och världens bästa bedövning :)
  • Katarina M
    Katarina M skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Bättre tandläkare får man leta efter! Dyana är mycket kompetent, lugn och trygg.
  • Rolf S
    Rolf S skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Bra bemötande och kloka råd från tandhygienist.Nu är det upp till mig att undvika framtida tandproblem
  • Sofie A
    Sofie A skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Kan varmt rekommendera Dyana! Alltid proffsigt och kvalitet och trevligt bemötande står alltid i fokus.
  • Anders G
    Anders G skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Uppriktigt sagt välldigt nöjd med allt jag behövt hjälp med och trevligt och genuint bemötande under hela processen , kan varmt rekommendera andra att besöka kleniken !, jag kommer fortsätta all min behandling där , tack från mig !
  • Peter A
    Peter A skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Bra och professionell service.
    Höll tider mycket bra och ett trevligt bemötande.
    Kommer fortsätta gå där.
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Trevlig personal å mottagande. Kommer defenitivf tillbaka..
  • Nagham K
    Nagham K skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Bra bemötande, professionell hjälp, noggrann arbete och otroligt nöjd med resultatet. Estetiskt och fin. Dyana strävar efter minska lidande för sin patienter, samt arbeta kvalitet säkert. Detta är en egenskap som saknas hos många andra tandläkare tyvärr. Stort tack för all energi du lägger i ditt jobb men även som medmänniska.
  • Peggie J
    Peggie J skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Att ha en sådan tur som jag hade att träffa en tandläkare som Dyana skulle alla få turen att ha.
    Jag har haft en sådan tandläkarskräck men sen jag fått turen att få ha Dyana har skräcken gått över!!! Tack Dyana!!
    Hon..är så pedagogisk.snäll och jätteduktig hon har allt som en tandläkare skall ha.
    Tusen tack till Dyana Jergis
    Från en patient som är så nöjd
    Peggie Jansson!!!
  • Sten B
    Sten B skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Jag känner mig trygg och upplever att jag får den behandling och råd jag behöver, blir kallad när jag behöver.
  • Mohammed B
    Mohammed B skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Dyana och Linnéa är väldigt duktiga och omhändertagande. De tar hand om sina patienter på ett väldigt professionellt sätt. Jag blir alltid nöjd.
  • Camilla N
    Camilla N skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Jag blev väl bemött. Min oro för att gå till tandläkaren mottogs på ett bra sätt och de behandlade mig med respekt. Kan starkt rekommendera folk att besöka Dyana och Linnea (tandhygienisten/assistenten)
  • Wisam J
    Wisam J skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Hon är bästa. Noggrann och duktig!
  • Julio C
    Julio C skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Insatta i ens fall ,kunniga, proffsiga och trevliga
  • Gerd F
    Gerd F skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Bemötandet och den genom jag fick plus all förklaring och tålamodet hon hade med mig.
    Rekommendera jag dom starkt

Tumba torg 114, 147 30 Tumba