Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Botkyrka Tandläkare Dyana Jergis
Rekommenderat företag 2016 - Tandläkare Dyana Jergis

Tandläkare Dyana Jergis

Tumba torg 114, 147 30 Tumba — Visa karta

Hos Tandläkare Dyana Jergis tycker vi att alla har rätt till riktigt bra tandvård. Hos oss står alltid du som patient i fokus. För oss är det väldigt viktigt att du upplever ett professionellt bemötande från oss med hög kvalité på tandvården. Vi erbjuder också akuttandvård för såväl vuxna som barn och jobbar dessutom kvällar och helger. För oss är bra service en självklarhet och vi kan erbjuda dig hjälp med alla typer av tandvård. Allt från vanliga rutinundersökningar till estetisk tandvård och protetik. Vi är också mycket stolta över att kunna erbjuda femårsgaranti vid implantat.

Läs vad 23 kunder tycker om Tandläkare Dyana Jergis

• Kerstin S
    Kerstin S skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Fick en tid samma dag efter en natt med tandvärk. Jag undviker tandläkarn, men nu var jag tvungen; och det kändes tryggt att bli så vänligt och proffsigt bemött. Behandlingen gick snabbt och Dyana såg till att jag mådde bra. Perfekt!
  • Lotta F
    Lotta F skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Jag är väldigt nöjd med både behandling och med det trevliga bemötandet. Atmosfären är lugn och trygg vilket är viktigt när man väl ska sätta sig i stolen. Lätta på handen och noga med att det inte ska göra ont, det uppskattar jag särskilt. Hit kommer jag gärna tillbaka.
  • Dyana J
    Dyana J skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Jag tycker att jag har fått ett väldigt bra bemötande och behandlingen är helt utmärkt. Bästa tandläkare jag har haft. / Robin Åke från Botkyrka som är på besök hos tandläkaren Dyana
  • Eva Caroline L
    Eva Caroline L skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Jag är mycket nöjd. Har bara gått till Dyana en gång men tänker fortsätta göra det framöver. Det var första gången det var roligt att gå till tandläkaren!
  • Sinan A
    Sinan A skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Dyana Jergis är loyal för sina kunder, noggran och världens bästa bedövning :)
  • Katarina M
    Katarina M skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Bättre tandläkare får man leta efter! Dyana är mycket kompetent, lugn och trygg.
  • Rolf S
    Rolf S skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Bra bemötande och kloka råd från tandhygienist.Nu är det upp till mig att undvika framtida tandproblem
  • Sofie A
    Sofie A skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Kan varmt rekommendera Dyana! Alltid proffsigt och kvalitet och trevligt bemötande står alltid i fokus.
  • Anders G
    Anders G skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Uppriktigt sagt välldigt nöjd med allt jag behövt hjälp med och trevligt och genuint bemötande under hela processen , kan varmt rekommendera andra att besöka kleniken !, jag kommer fortsätta all min behandling där , tack från mig !
  • Peter A
    Peter A skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Bra och professionell service.
    Höll tider mycket bra och ett trevligt bemötande.
    Kommer fortsätta gå där.
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Trevlig personal å mottagande. Kommer defenitivf tillbaka..
  • Nagham K
    Nagham K skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Bra bemötande, professionell hjälp, noggrann arbete och otroligt nöjd med resultatet. Estetiskt och fin. Dyana strävar efter minska lidande för sin patienter, samt arbeta kvalitet säkert. Detta är en egenskap som saknas hos många andra tandläkare tyvärr. Stort tack för all energi du lägger i ditt jobb men även som medmänniska.
  • Peggie J
    Peggie J skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Att ha en sådan tur som jag hade att träffa en tandläkare som Dyana skulle alla få turen att ha.
    Jag har haft en sådan tandläkarskräck men sen jag fått turen att få ha Dyana har skräcken gått över!!! Tack Dyana!!
    Hon..är så pedagogisk.snäll och jätteduktig hon har allt som en tandläkare skall ha.
    Tusen tack till Dyana Jergis
    Från en patient som är så nöjd
    Peggie Jansson!!!
  • Sten B
    Sten B skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Jag känner mig trygg och upplever att jag får den behandling och råd jag behöver, blir kallad när jag behöver.
  • Mohammed B
    Mohammed B skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Dyana och Linnéa är väldigt duktiga och omhändertagande. De tar hand om sina patienter på ett väldigt professionellt sätt. Jag blir alltid nöjd.
  • Camilla N
    Camilla N skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Jag blev väl bemött. Min oro för att gå till tandläkaren mottogs på ett bra sätt och de behandlade mig med respekt. Kan starkt rekommendera folk att besöka Dyana och Linnea (tandhygienisten/assistenten)
  • Wisam J
    Wisam J skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Hon är bästa. Noggrann och duktig!
  • Julio C
    Julio C skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Insatta i ens fall ,kunniga, proffsiga och trevliga
  • Gerd F
    Gerd F skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Bemötandet och den genom jag fick plus all förklaring och tålamodet hon hade med mig.
    Rekommendera jag dom starkt
  • Mats E
    Mats E skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Mycket nöjd med de behandlingar Dyana gjort med mina tänder! Trevlig och kunnig.
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Grymt bra tandläkare (och tandhygienist)!
  • Patricia K
    Patricia K skrev om Tandläkare Dyana Jergis
    Jätte bra service! Blev bra omhändertagen och uppskattas speciellt då jag har tandläkarskräck!
    Tusen tack!

/ Patricia